Onnea anihani vauvelin johdosta!
Itsellä laskettu päivä oli ja meni. Eikä vielä mitään tuntemuksia. Yöt tosin on aika rankkoja, kun kaikki paikat puutuu. Minulla ei ole tietoakaan harjoitus-/ennakoivista suppareista, en siis osaa odottaa mitään. Se onkin jännää kun ensimmäiset poltot alkaa... tajuaakohan sitä edes? No, niin ne sanoo ettei voi olla huomaamatta[;)].
Oletteko miten varautunut kivunlievitykseen kotona? Minulla on jumppapallo ja kaurapussi. Yritän myös saada TENS-laitteen vuokrattua, saa nähdä ehdinkö sitä saamaan ennen synnytystä.
Itsellä kanssa päivät kuluu aika hitaasti, kun vaan odottaa et jotain tapahtuisi. Kaikki on valmiina ja siivotakaan ei enää jaksais. Joka päivä jossain on tullut käytyä, mut mieluummin käyn ihan vaan kavereitten luona. Ei oikein tän mahan kanssa viitti ihmisten ilmoille lähteä, kun rupee vaatetus käymään vähiin... Yhdet miehen housut on mitkä mahtuu jalkaan ja jotain kauhtuneita t-paitoja[&:]. Sitten kokoajan joku kyselemässä että eikö se vauva jo synny? No, ei tässä tilassa enää kovin kauaa olla, joten pakko vaan kestää[:)].
Eilen oli neuvola ja kaikki vauvalla hyvin, lapsivettäkin oli vielä riittävästi. Vauveli liikkuukin todella paljon, varsinkin iltaisin. Ei siis ole tarvinnut liikkeitä ruveta laskemaan. Taitaa raukalla olla aika ahdasta jo masussa! Koko arvio oli tällähetkellä 3,5kg. Passaa mulle, tosin veikkaan et voi olla vähän isompikin!
Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!