Toukolahjat

Hellurei ja hellat paikat... [:D]

Täällä ollut hiljais eloa pitempään kun oon vaan laiskotellut.. Nyt ollaan jo jääty kotiin, sairaslomalle äippälomaan asti, ei millään enää jaksanut töissä. Päivät tosiaan menee kuin siivillä, eikä musita ja kerkee tekee kaikkee mitä oli suunnitellut. Oon aika paljon tehnyt käsitöitä, kutonut pikku viltin, imetystyynyn ja pinnasängyn pehmusteet ommelllut, tänään meinasin tehdä kans sellaset pehmusteet äitiyspakkauslaatikkoon. Koiran ulkoilutus on täälläkin vaappumista narun perässä. Siirryin jo lyhyestä remmistä 5 m flexiin, ettei koiralla mee hermot ku mamma köpöttelee niin hitaasti.

En oo vielä laittanut mitään kasseja valmiiks itselleni tai vauvalle. Tuntuu jotenkin hankalalta miettii et mitä kaikkee pitäis ottaa sairaalaan mukaan.. mitä varusteita te ootte pakanneet mukaan? ens viikolla sit päästään tutustumaan synnäriin ja vapun jälkeen päästään lapsivuodeosastolle tutustumaan kans. Ihan kivaa!

Viime perjantaina hain turvakaukalon serkulta lainaan ja pesin pehmusteet. ihanaa kun se on tossa eteisessä muistuttamassa tulevasta. Pinnasänky vielä puuttuu, siskolta se pitäis hakea, mut ei olla vaan keritty hakeen sitä. Tekis kyllä jo mieli laittaa lakanat ja kaikki valmiiks.. VAunut pitäis hakee kaupan varastosta ens viikolla... Kaiken laista pientä pitäis vielä käydä hankkimassa.. Sunnuntaina täällä on MLL:n kirppis ihan tossa viereisellä koululla, sinne meinaan mennä shoppaileen.

Synnytys muakin alkanut mietityttää aikalailla. Mulla oli kans yks kipukohtaus ja olin ihan kauhuissani, et nytkö tässä lähetäänkin jo synnyttään. Mietityttää et miten kaikki sit sujuu ja tuntuu et mitä enemmän sitä miettii sitä enemmän alkaa jännittää.. Koitankin nyt vaan miettii aina kun se tulee mieleen että kyllä siitä selvii ja sit se on jo ohi ennen kuin huomaakaan. Asioilla kun on tapana järjestyä! (mun mummo aina hoki tota)..[:D]

nyt l'ähden nauttimaan auringon paisteesta ja ulkoiluttaa koiraa... Ihanan keväinen sää täällä!

Jaksamista kaikille!

Hällou, hellat paikat tosiaankin, lonkat naksuu ja paukkuu liikkuessa[:D]
hohhoijaa..onpas ollut väsyttävä päivä... nukkunut jo kahdet päikkärit, mitä yleensä ei tapahdu ollenkaan.  Neuvolassa käyty taas, paino ihme kyllä noussut vain 100g, vaikka tuntuu että syön kauhiasti. Kaikki muuten hyvin. Vauveli todella alhaalla jo, minkä itsekin jo tunsinkin. Menis vaan äkkiä nää loppu päivät, niin sais jo tämän mussukan syliin.
Sammakko, juu se info oli ihan hyvä, hyvää  tietoa saikun käytännöstä ja kipulääkkeistä ym. luennon jälkeen kävimme osastolla ja huoneita katsomassa synnärillä, yksi ammekin löytyi, toivottavasti pääsee kokeilemaan sit.

Heipsistä kaikille!

Vieläkö mahtuu mukaan yks toukokuun möhömaha?[:)]En tiedä yhtään,et onnistuuko tää mun keskusteluun liittyminen vai häviääkö teksti jonnekki bitti-taivaseen(oon tosiaan siis ekaa kertaa asialla..[:)]),mut kohtahan se selviää.

Oon siis 26-vuotias tuleva mamma Vantaalta ja laskettu aika pienokaiselle olis 25.5.Oon sen verran pitkään jo ollu kotona(oon sairaanhoitaja ja jouduin selän takia jo helmikuun lopussa saikulle),et netissä pyöriminen on tullu tutuks..vauvasivuille tosin uskaltauduin vasta hiljattain[:D]Oon muutamana iltana lukenu teijän kirjotuksia ja rohkaistuin nyt kirjottamaan itekkin..Tuntuu,et kaverit on ihan täynnä mun raskautta ja tää vaikuttaa mukavalta tavalta saada jakaa kokemuksia ja kysellä tyhmiä[:)]

Moikka,
Ja_na tervetuloa joukkoon! Juu täällä saa kysellä tyhmiä, mä taidan olla ihan kärkipäässä siinä hommassa. [:)] Meillä menee aika liki lasketutajat, mulla 24.5 ja Vantaalla asustelen myöskin.

Snoocs, sama täällä, tää päivä ollut täälläkin kummallista väsymystä oikeastaan koko päivän. Mullakaan ei ollut paino noussut kuin 500g, mikä siis oli mun "tilastoissa" aika vähän [:D]. Tosiaan, menis nopsaa nää vikat päivät....viikot.... 

Multa kun jäi se synnytyksestä kertova infotilaisuus väliin, uutta ei tuu, kun ryhmä on jo täys. Varasin kuitenkin ajan sairaalaan tutustumiskäynnille, pääsee sitten tutustumaan osastolle.

Viikoloppua odotellessa...

Huomenta!

Hyvin nukuttu yö, vauva tosiaan herätti taas 06:00. Tänään menen siis ostamaan viimeisen välttämättömän tarvikkeen (kai...[;)]) eli turvakaukalon. Ajattelin laittaa nyrjähtäneisiin nilkkoihini jonkinlaiset siteet, mutta sukkien laittamisessa oli tarpeeksi äheltämistä joten toivon nyt vaan etten taas kaatuisi [&:]. Samalla reissulla ostan jotain vahakangasta jonka voi laittaa patjan ja lakanan väliin. Hmm.. no eipä nyt mitään uutta tällä kertaa, rauhallista ja aurinkoista odotusta muillekin [:)]

Heips!
Onpas taas vierähtänyt aikaa edellisestä kirjoittelusta... Olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja,mutta kirjoittaminen on jäänyt. Päivät menee jotenkin todella nopeaa, normaali kotiaskareita tehden, kavereita tapaillen jne.
Nyt alkaa jo pikku hiljaa synnytys jännittään/mietityttään... Laukutkin pitäis pakata, mut jotenkin ei oo saanut vielä aikaiseksi aloittaa. Nyt täytyy varmaan lähteä vähäksi aikaa ulkoilemaan kun paistaa tuo aurinkokin.

Hyviä vointeja!

Ihanan kaunis ja aurinkoinen päivä täällä tänään...

Tervetuloa remmiin Ja_na!
Väsyttänyt on täälläkin erikoisen paljon! Päiväunia on otettu moneen otteeseen parin päivän ajan. Mitään ei oo jaksanut oikeen värkätä tässä... aamusinkin oon nukkunut jopa 8 tai 9... Varmaan tässä aletaan kerätä voimia tulevaa koitosta varten!

Eipä tässä ihmeempiä raportoitavia ookkaan tapahtunut. Joten mukavaa lauantai iltaa kaikille!

Sunnuntaita kaikille,
Ikävän kylmiä ilmoja ollut, vaikka siis muuten hienon näköistä, kun aurinko paistaa. Kaivelin miehen vaatteita ja nyt mulla on sentään takki, joka menee kiinni [:)] Ei tarvi enää viritellä mitään huivi-paita-systeemejä. Miten en aiemmin tajunnut?!?! Pieni juttu, mutta mulle siitä on kyllä iso ilo!

Mulla on sairaalakassi vielä pakkaamatta. Kaveri antoi vinkkiä, että kannattaa ajoissa itse pakata, ettei tuu kiireellä pakatuksi vaaville jättisuuria vaatteita mukaan ja että vaipat kannattaa hankkia kanssa ajoissa. Mies kuulemma, kun voi jännityksessään ostaa aivan väärää kokoa. En tiedä puhuiko kaveri omasta miehestään.... heh.... 

Sama täällä, unta tosiaan riittää helposti yhdeksään asti, vaikka yleensä pomppaan kuuden aikaan viikonloppuisinkin ylös.

Kvioja hetkiä kaikille, kirjoitellaan taas!

Aurikoista sunnuntai-aamua kaikille!

Vauvaloma alkoi ja nyt on sitten aikaa tehdä asioita, joita ei mukamas kerennyt töissä ollessa. Hankintoja täytynee vielä tehdä, kun ainakin tutit ja tuttipullot puuttuu. Onko teillä hyviä neuvoja, mitä kannattaa hankkia ja kuin paljon? Vaippoja tarvittaneen myös ja äidinmaidon korviketta. Tänään olisi tarkoitus käydä katomassa vaunuja ja matkarattaita, ainakin hinta kuulosti sopivalta 100 € yhteensä. Uudet tuntuvat maksavan monta sataa...

Sänkyä en ole valmiiksi laittanut, mutta sänky on hankittu, Muumi seikkailee päädyssä ja pandakarhut sitten vuodevaatteissa ja pinnasuojassa. Olin ajatellut, että laitan pienokaisen suoraan omaan sänkyyn nukkumaan, mutta voihan olla, että se tuntuu liian avaralta tuon maharepun jälkeen. Jonkun kivan soittojutun haluaisin joko mobilen tai soittorasian myös hankkia. Pienenä minulla oli koiranpää, jossa silmät liikkui ja kuului musiikkia..nyt näin Prismassa kivan kuu-ukon [:)], mutta niitä ei ollut vielä hinnoiteltu.

Vaikka olenkin voinut tosi hyvin koko raskausajan, niin nyt on molemmat ranteet tosi kipeitä. Terkkari sanoi, että kuuluu asiaan. Kai tuo masuasukki syö jo minua sisältäkäsin, kun luita pakottaa. D-vitamiiina en ole enää syönyt, 5 mg olisi kuulema ihan ok, mutta ei välttämätöntä. Miten te, syöttekö vitamiineja?

Meille sanottiin, että mukaan sairaalaan ei tarvitse aluksi kuin omat peseytymisvälineet sekä imetysliivit ja sitten ennen kotiintuloa isä voi tuoda vaatteet. Meille jutellut äiti sanoi myös, että jos ei halua sitä veristä pyykkiä itse pestä kannattaa käyttää sairaalan vaatteita ja siteitä. Eipä ainakaan minulla ole siis tarkoitus kauheesti mukaan ottaa mitään erityistä. Vauvalle tietty pitää valmiiksi pakata vaatteet, mitä haluaa, kun hän kotiutuu kaukalon lisäksi.

Tarkoitus olisi tässä lomalla tehä vaähän kevätsiivousta ja leipoa valmiiksi jotain pakkaseen. On ainakin jo kuulunut, että olisi sitten toukokuulla vieraita tiedossa. Lisäksi ajattelen, että jaksaisin tehdä vähän puutarhajuttuja ja ulkoilla sekä tavata kavereita ja ainakin pitää heihin enemmän yhteyttä. Nauttia aion kaikesta täysin siemauksin, sillä on tämä kaikesta huolimatta ihanaa aikaa. [:D]

Aurinkoisia ajatuksia kaikille ja kesää jo odotellen...

Aurinkoista viikonalkua kaikille[:)]

Pikku hiljaa alkaa jo tuntumaan keväältä(lauantaiksi luvattu tänne Vantaalle +14)ja mikäs sen ihanampaa!Huomenna laitetaan terassikalusteet kuntoon ja grillinkin aattelin pesasta lauantaita ajatellen.

Viikonloppu meni aikalailla juhliessa,lauantaina oli isovanhempien 55-vuotishääpäivä ja eilen juhlittiin ison kaveriköörin kanssa mun baby shower-kutsuilla[:)]Lahjoja sain kamalan kasan ja tietysti asiaankuuluvasti naurettiin mun ilmeille kun syöttivät mulle vauvanruokia ja maistattivat äidinmaidonkorviketta..mutta kivaa oli[:D]Onkos teillä muilla ollu vauvakutsuja?

Mä oon pakannu sairaalakassin vauvalle(ratkasin ton koko-ongelman pakkaamalla 3 erikokosta potkaria..[;)])ja vähän oon keränny kamaa omaankin kassiin(mm.sisäjalkineet mulle ja miehelle ja pari imetyspuseroa).Kävin perjantaina tekemässä synnytyssuunnitelmaa kätilön kanssa ja todettiin yhdessä tuumin,et kanavoin tän jännityksen kaikkeen epäolennaiseen,kuten siihen,et minkä väriset crocksit otan sairaalaan mukaan..[:D]Tultiin kyllä siihen tulokseen,ettei se oo yhtään hullumpi tapa jännittää ja hössöttää,kun se on kuitenkin niitä asioita mihin voi itse vaikuttaa..Suurin osa synnytyksestä menee kuitenkin omalla painollaan.

Onko teistä kukaan miettiny synnytysasentoa etukäteen?Kauheen moni mun kavereista on synnyttäny selällään vaikka pystyasennossa(seisaallaan,kontillaan,polvillaan..jne.)on paljon etuja selällään makaamiseen verrattuna?Mitä te asiasta aattelette vai meettekö vaan sit sillä mikä hyvältä tuntuu ilman sen suurempia etukäteisaatoksia..?[:)]

Ja vielä semmonen,et mistä tommosen ihanan laskurin saa tähän profiiliin..?[:D]

Huomenia,
tulipas taas nukuttua, no hyvää voimien keräilyähän se vain on, tulee vain nähtyä mitä ihmeellisimpiä unia millä ei ole mitään järkeä [:D], onko muilla samaa ongelmaa?
Ja_na, mukava että sullakin oli baby-showerit, minullakin oli, pienet kylläkin, mutta hauskaa oli!
En ole vieläkään sairaalakassia pakannut... ehkä se pitäis jo alkaa thehdä tällä viikolla. Synnytys asentoja olen miettinyt paljonkin, suunnitelmissa ois yrittää muussa asennossa kuin selällään,  ajattelin itse seisaaltaan tai kyykyssä, mutta se nähdään sitten H-hetkellä miten sujuu, eli sillä pitää kait mennä missä parhaimmalta tuntuu sillä hetkellä.
Laskurin saat tehtyä täällä, http://lilypie.com/

Aurinkoisia päiviä kaikille!

heissan

ei tännekkään mitään erikoisempia.. vauva kasvaa kovasti ja mietyttämää on alkanut synnytys yms yms.. mm. se entäs jos en tajuakkaan että nytten on lähdettävä synnyttämää.. kassin pakkaamista olen kovasti kyllä suunnitellut.. mutta... oletteko millaiseen,miten isoon kassiin pakanneet tai millaiseen meinasitte pakata`??
päivät menee levähtäessä,ja vaan oleilussa, ei oikeen jaksa tehdä mitää ja jotenki tullut entist laiskemmaksi.. nyt tässä yritän suunnitella ulos lähtöä.. illalla olisi synnytysvalmennus juttu tai joku vastaava se oli.. tasan 3vk jäljellä.. jotenkin tuntuu että se tulisi aiemmin.. kun vaan saisi itselle varmuutta että kyllä ne supiistukset todellakin tuntee,ja tai jos lapsivesi menee et se oli se lapsivesi eikä esim pissat tulleet housuu.. kaikkee sitä mielessä miettiikin..
mutta aurinkoista päivän jatkoa..

Heips!

Kiva, Ja_na, kun vielä viime metreillä liityit joukkoon. [:)] On tosiaan aina kiva lukea muiden mietteitä ja ajatuksia synnytyksestä ja raskaudesta, ettei itse tartte alkaa kaikkea pohtia yksikseen. [:)]

Täällä voidaan myös paksusti. Laskettuun aikaa huomisesta tasan kaks viikkoa, et kyllä sais alkaa jo tulla! Synnytystapa-arviossa lääkäri sanoi, et vauva oli jo kiinnittynyt lantioon, että lähtökuopissa on. Ja välillä tuntuu hurjaa painetta peräsuolen ja rakon alueella, tänään kivuliaastikin. Siinä kohtaa mietinkin, et olikohan kyse supistuksesta... viime viikolla terveydenhoitaja pelotteli raskausmyrkytyksellä, kun paino oli noussut viikossa 1,7kg, oli turvotuksia ja verenpaineet nousseet. Verikokeissa arvot kuitenkin suht hyvät ja jäätiin seuraamaan. Tänään verenpaineet olikin jo paremmat ja paino noussut vain hiukan. Sanoi vaan siinä, et saishan tuo lapsi jo syntyäkin, niin päästäis näistä vaivoista. [:D] Pari viime yötä onki menneet kurjasti, kun joka tunnin välein joutuu käymään vessassa ja sit herää aina, kun joutuu kylkeä vaihtamaan. Et pakosti päivät meneekin enemmän lepäämiseksi ja suuremmat touhut saa jäädä. Onnkes vauvan vaatteet on nyt pesyt ja silitetty ja peti on valmiina. Me meinattiin ihan omaan sänkyyn laittaa alusta asti nukkumaan. Tehdään siihen ympärille sitten joku pesä, jos siltä vaikuttaa. [:)]

Onko teillä muuten joku lastenhoitotunti ennen lapsen syntymää tai pian sen jälkeen? Meillä pyritään ennen synnytystä järjestämään sellanen tunti, missä harjoitellaan lapsen hoitoa jne. Meillä olis aika ensi maanantaina ja se lasten terveydenhoitaja vaan naureskeli, että jos nyt synnytät ennen sitä, niin harjoitellaan sitten vauvan kanssa. [:D] Mukavalta kuulosti ja odotetaan jo ihan innolla. [:)]

Oon tässä joka päivä toivonut, josko synnytys pian alkais tai antais edes merkkejä lähestymisestä. [:)] Ei malttais enää oikein odottaa. Mut toisaalta olen kans miettinyt, mistä sitä sit tietää lähteä sairaalaan? Tai onhan niitä ohjeita annettu vaikka kuinka, mut ei sitä tiedä, mitä itse tuntee... Ja varsinkin, kun olen joka toinen viikko iltapäivät ja illat yksin miehen ollessa töissä, niin kuka tänne tulis sit hiukan tukemaan ja auttamaan ennen ku pitää lähteä, etteivät takasin kotiin lähetä? Oi voi. Ei parane varmaan miettiä liikaa. [:D] Ja snoocs72 kyselit synnytysasennosta. Olen miettinyt kans hiukan niitä ja yks kätilö sanoi, et kannattaa kokeilla synnytysjakkaraa. Jotenkin sellanen kuulostaa hyvälle, kun ei tarttis selällään olla ja saa tukeutua mieheen. Sitä meinasin ainakin kokeilla. Katsotaan, mitä hetki tuo tullessaan. :D
Viime viikolla pakkasin sitä kassia sairaalaan, kun sanottiin, et voi tulla äkkilähtö sairaalaan myrkytyksen takia. En oikeastaan ihmeempiä pakannut, imetysliivit ja jotain alusvaatteita. Et jotain ihan pientä. Sairaalasta kuitenkin saa kaiken, eikä tosiaan tarvitse sitä pyykkiä sitten kotona pestä. Mies saa sit tuoda vaatteet kotimatkalle, kun tulee hakemaan. Ja vauvanvaatteet laitoin myös kasaan, kaksi eri kokoista bodya, myssyn, sukat, tumput ja kevyen haalarin. Ja jos kova paniikki miehelle tulee, voi hän sit soittaa kaverille, joka tulee katsomaan tavarat kuntoon. [:)]

Huh, jopas taas tuli näpyteltyä. [:D] Jos vaikka menis leipomaan korvapuusteja, kun ainekset löytyvät lkaapista. [:D]

Aurinkoista odotusta kaikille!

Heippa vaan taas [:)]

Huh huh miten se aika tosiaan menee kun toukka85:lläkin laskettuun aikaan enää 2 viikkoa!! [:D]  Täällä kans enää reilu 3 viikkoa jäljellä, tai siis huonolla tuurilla 5 viikkoa jos menee yli ajan.. Toivoisin kyllä kovasti että vauveli tulisi jo vähän ennen LA:ta, ei nyt ihan ensi viikolla vielä mutta sitten voisi jo tulla.. [:D] Oon alkanut niin kovasti sitä synnytystä miettimään että sitähän on ihan hermoraunio jos joutuu monta viikkoa vielä oottelemaan.

Tuota synnytysasentoa itsekkin miettinyt ja toivoisin että pääsis sitä jakkaraa kokeilemaan. Jotenkin tuntuu että selällään oleminen ei niin mukavaa ole.. Mutta eihän sitä tosiaan tiedä ennenkuin on tositilanne edessä että mistä asennosta sitä itsensä löytää.. Kipulääkitystä myös olen mietiskellyt ja epiduraalin haluan jos vaan ajoissa saan. Ilokaasua meidän sairaalassa ei saakaan enää mutta olen monesti kuullut että voi vaan paha olo siitä tulla.. Joten ei haittaa vaikka jäänkin ilman sitä.

Anihani kyselit kassin pakkaamisesta. Itse varmaan pakkaan ihan vaan normaaliin reppuun (en siis ole vielä pakannut..pitäisi varmaan pikkuhiljaa) ja ihan vaan tärkeimpiä juttuja. Oon luultavasti sairaalan kamppeissa että en sen kummemmin vaatetta ota. Mies saa tuoda sit kotiintulovaatteet mulle ja vauvelille kun hakee meidät. Mutta imetysliivit, liivinsuojia, hygieniavälineet, mp3-soittimen, kirjan, korvatulpat ja kameran otan ainakin.

Saas nähdä kuka meistä ensimmäisenä ilmoittaa syntyneestä nyytistä [:)]. Varmaan pikkuhiljaa alkaa uutisia tulemaan..

Omasta mahasta vielä sen verran että hyvin on voitu ja neuvolassa tänään kaikki arvot kohdallaan. Painoa tullut vajaassa 2 viikossa tasan 1 kg joten ihan ok. Nyt tullut kaiken kaikkiaan 16 kg painoa mutta en enää jaksa stressata kun on niin vähän aikaa jäljellä.

Jaksamista kaikille ja nautitaan nyt viimesistä viikoista vaikka vaivoja alkaa olemaan vaikka minkälaista! Ei ole enää pitkä aika [:D]

Huomenta-päivää vaan taas kaikille[:)]

Teillä ei kyllä paljoa enää ole jäljellä Toukka85 ja ^^toukomaha^^,että tsemppiä vaan loppuajalle!Tulettehan sitten kertomaan,jahka olette synnytyksestä toipuneet,että kuinka sujui?Me perässä tulevat voidaan sitten rauhassa todeta,että synnytyksestä selviää hengissä..[:D]

Mäkin olen ihan totutellut ajatukseen,että pienokainen tulis viikon etuajassa..Ollaan molemmat veljen kanssa synnytty 8 päivää aikasemmin,kuin myös syntyi veljenpoikakin.Taitaa tuo pikaisuus olla siis sukuvika ja toivon,että pätee myös muhun[:)]

Mä oon laittanu pienokaisen huoneen valmiiks lakanoita myöten,en suostu ajattelemaan mitään taikauskosta hömppää,että se nyt mitään piruja seinille maalais.Eihän sitä voi mistään nauttia jos koko ajan pitää ajatella,et jos ja jos..Ja kun niille ei kuitenkaan mitään mahda,nämä siis vain mun ajatuksia[:D]

Meille neuvottiin,et kannattaa ottaa yhdet sukat vauvan käsiin,kun pienokaisen kynnet on niin pitkät,et muuten helposti raapii itseään.Pakkasin niitäkin siis kolmet..[;)]

Sain synnytysvalmennuksessa kokeilla miltä tuntuis olla kontillaan sängyssä sängyn pystyyn nostettua päätyä vasten ja täytyy sanoa,et ainakin siinä se tuntu oikein hyvältä.Synnytysjakkarasta meidän kätilö sano,et asento on sen laatunen et vaatii hyviä jalkavoimia,joten ei oo siis meikälaisen juttu[:)]Myös seisaalteen,miehen kaulassa roikkumista suositeltiin ja mies ottikin idean hyvillään vastaan,saa tuntea olevansa enempi synntyksessä mukana,puhumattakaan siitä et saa kokea olevansa vahva ku härkä[:D]

Meillä ei mitään lastenhoitotuntia oo ollu tai käsittääkseni tulekaan olemaan.Terkkari tulee sit ekalla viikolla käymään kotona ja eiköhän sen tehtäviin kuulu vähän samalla kattoa et mitenkä pärjätään ja tiiänkö mä yhtään mitä teen..

Jaksamisia sulle Toukka85(kerran tunnissa vessassa käynti ei tosiaan kuulosta herkulliselta)ja toivotaan,että arvot pysyvät kurissa!

Ja kiitos snoocs72 laskuri-ohjeista[:)]

Aurinkoista päivää kaikille,tää tyttö rupee odottelemaan tädin kullanmurua(Onni 1v4kk)kylään[:D]

Heipähei

Tulin juuri surkeimmasta ultrakäynnistä ikinä, suututtaa ja itkettää vieläkin, tosin vauva on kunnossa ja kaikki näyttää olevan mallillaan ja sehän on tärkeintä. Silti olen todella pöyristynyt saamastani kohtelusta Jorvissa, lääkäri A.S keskeytti minut kokoajan eikä vastannut kysymyksiini, tuhahti jopa kesken kaiken että "tämä ei toimi, ollaan kuin eri planeetalta". Kyseisen lääkärin luona kävin kerran aikaisemmin, ja hän oli mielestäni jo silloin nyrpeä mutta tämä meni jo liian pitkälle. Uskomatonta käytöstä ammati-ihmiseltä!!! En ole koskaan kokenut tällaista, ja tulen yleensä helposti eri ihmisten kanssa toimeen. Toivottavasti kukaan teistä ei joudu samanlaiseen kohteluun!! Käynnin jälkeen nyyhkytin luukulla että tuolle naiselle en todellakaan toista kertaa mene, ja he pistivät siihen jonkunlaisen merkinnän ettei tarvisi mennä, pahoittelivat onneksi. Onneksi oli ystävä mukana, muuten olisin varmasti itkeä vollottanut koko kotimatkan. Ja pääasia: vauva siis kaikinpuolin kunnossa [:)].

Maam80: Olipas kerrassaan typerä lääkäri!! [:@]  En ymmärrä kyllä miten ammatti-ihminen voi käyttäytyä noin, mutta jotkut näköjään on niin leipiintynyt työhönsä että purkavat turhautumisensa asiakkaisiin tai jotain... Toivottavasti et tosiaan joudu enää samalle ihmiselle menemään. Mutta ihanaa kun vauveli hyvin voi! Sehän on pääasia [:)].

Viime yö oli taas jotenkin kurja kun joka kyljen kääntö sattuu, lähinnä häpyluuhun.. Justiinsa kun on saamassa unen päästä kiinni niin alkaa kylki puutumaan ja siitä kun itsensä ja mahansa ähertää kipujen kanssa toiselle kyljelle niin unet on tietysti taas karissut! [&:]  Hohhoijaa.. Eikä aamulla saa kuitenkaan nukuttua yhtään sen pitempään ja toisaalta helpotuskin nousta ylös. Päivisin en taas malta päiväunia nukkua enkä ikinä sellainen päivänukkuja ole ollutkaan. Noh, hyvää opetteluahan tämä valvominen on [:D]. Mutta ihanaa olis nukkua viimeset viikot mahdollisimman sikeesti kun sitä valvomista sitten tosiaan riittää..

Täällä taas onneks aurinko paistaa joten jospa sais itsensä jossain vaiheessa ulkoilemaan! [:)]

Huomenta!
Kylläpäs oli taas levoton yö...[&o] Hyvää asentoa ei meinannut löytyä millään, sitten alkoi selkää jomottaan ja närästämään... No,jospa ens yö olis sitten parempi... Ilma näyttää jo nyt niin aurinkoiselta,ettei taida malttaa tänään sisällä pysyä vaikka vauvan huoneen verhot oliskin vielä ompelematta...[:)] Mutta nyt aamu hommiin, jaksamisia kaikille!

Heippa,
Mulla kanssa muutamana yönä ollut närästystä, mitä ei ennen oo ollut. Joo, ja yöllä kummallista hikoilua. Oon niin pökkelö, kun käännän vaan kylkeä...

Maam80, voi kurjuus sun Jorvin kokemusta. Saakohan lääkärit ikinä palautetta esimiehiltään, just esim. liittyen käyttäytymiseen. Eihän lääkärikään mikään jumala ole... Oikein ahdistaa, kun ajattelen, että joutuisi tuollaisen lääkärin vastaanotolle. [&:]

Huomenta!

Tänään aurinkoisempi päivä, ja olokin on jo aurinkoisempi [:)]. Yönärästykseen ehdotan apteekista ostettavaa balancid novumia, sitä saa kuulemma r aikana syödä ja on auttanut ainakin minua. Helpottaa heti, ainakin hetkellisesti..

Niin, eilein mitattiin painoarvioksi 2,3kg rv 34+4 eli ihan käyrillä mennään. Pikkuinen on kovin liikkuvainen, mutta sama juttu ollut koko r -ajan, heti kun isi laittaa käden masun päälle niin hiljenee, rauhoittuu? Ainakin maha välillä hyppii ja poukkoilee että isikin NÄKEE että en minä sentään kuvittele liikkeitä, mutta kun käden laittaa siihen niin ollaan hissukseen. Sanoin jo että hyvä juttuhan tuo, sitten voin aina lykätä sinulle vauvan kun se rupeaa riehumaan [:D].

Eipä muuta uutta tälle päivälle, jaksamista kaikille masukkaille [;)]!

Takaisin