Toukokuun turinoinnit

Amppu onnea onnea onnea! Joo, pitää syödä välillä sanansa, mutta voimme todeta että vahinkojahan ei ole! Puhu hyvä ihminen raskausjuttujasi ihan vapaasti, me olemme jo tiivis porukka ja kaikki jaetaan. Et häippäse mihinkään tammikuisiin!! (vierailla sielä voit halutessasi [;)]) Sinä sitten ekana aloitit uuden rundin. Voi että<3 Vauvat on ihania<3 Pikkuveljelläni ja sisarellani on sitä ikäeroa vuosi ja viikko tasan. Kovin läheisiä ovat olleet aina. Toivomme siis että kaikki menee hienosti[:)]
Ei tässä nyt muuta enää osaa kirjoittaa. Sinä tyttö sait nyt kaiken huomion. Mieskin tuolta huikkailee vilpittömät onnittelut!
 
moiks pikaisesti!

Ihanaa että ette ollu mua iha kokonaan unohtanu <3

SannaKoo: <3<3 niin siis Ouluunhan me jäätiin, mihin täältä lähtis :) Rivarin pääty joka päättyy metsään, ihanaa!
Venlakin sai nyt oman huoneen.

Halipossullekki ja pranalle <3

hirvee on vauhti meidän neidillä, näyttäs siltä et ihan näinä päivinä lähtee ryömimään.

Nyt haiskahtaa siltä venlan pöksyissä et pesuhommiksi meni :)

Mut ihanaa kesän alkua taas kaikille ja mie tuun joku päivä kertomaan pitemmät uutiset...
 
Helou!

Huh, Diza, täällä mutsilla ryhti koheni, kun luin että Venlan pöksyissä haiskahtaa.... heh. Ajattelin heti että voi paska, justhan se nukahti ja vaihdettu on, mutta kakka ei kyllä ollu tullu :) Mutta tosiaan siellähän olikin KAKKA KAIMAN vaipassa! JEEEE!!!

JA TOD:AMPPU!!!! ansaitut tuuletukset tällä päivälle!!!!OOOOooooooooooOOOOOOO
ELämällä on aika veikeä huumorintaju! Ja kyllä se pikkuinen pulloposki alkaa ihan pian näyttämään isoltaveljeltä! Täälläkin mies huikkaili onnentoivotukset. Tais olla pikkusen jopa kade...

Tänään on muuten ollu just semmonen paskamäeenteemitään-päivä! Väsyttää ja väsyttää. Ruoaksikin syötiin pottua ja silliä, kun ei viiti mitään oikeeta tehä. Pyykkikone kyllä muistuttaa vatkaamisellaan, että arki se tässä rullaa. Ukko vetelee sikeitä ja tyttö kanssa. Molemmat eri huoneissa. Kätevää, koska toinen kuorsaa ja toinen on säikky.

Eilen luuhattiin koko päivä HELSINGISSÄ! KALLIOSSA. (panin kuvankin sinne nättien kuvien puolelle..)
Isollaveljellä oli esiintyminen siellä tapahtumassa ja sinnehän me. Kyllä siinä oli ipanalla ihmettelemistä. Ja vanhemmilla. Me on niin maalaistuttu täällä, että jo tulee kehä III:lla pää kipeeks kun TASAN KAIKKI AUTOILIJATon NIIN NIIN puuslimiä ja ja ja... Sanoinkin ukolle, että tuo liikennekultuuri on täällä hämeessä just päin vastaista. Täällä mikään ei liiku mihinkään ja tietä annetaan ja OOTETAAN että varmasti on tyhjää.(argh).. sitte kaupungilla kukaan ei tee mihinmkään raon rakoa, että mukaan mahtuis. Pah. Semmosta.

Sintulle täytyy nyt oikeen porukalla peukuttaa pitkää pinnaa uniopetteluun. Se kysyy varmasti kärsivällisyyttä koko sakilta.

KYSYMYS: osaako kukaan kertoa miten tehään niitä sarjakuvia? siis sellasia, että voi laitta useamman kuvan samaan laakiin tonne galleriaan. Mulla meni hermo (se lehmänhermo) ja meinas läppäri sinkoutua lasista mettään, kun en kertakaikkiaan älyä noista kuvankäsittelyhommista tuon taivaallista. Katoin vaan että tuolla jossakin pinossa ne tekee semmosia monen pikkukuvan läjiä.... jne.

olen ollut kaksi päivää ilman sitä SUKLAATA ja nyt aion leipoa pullaa! Ihan vaan sen takia koska sataa vettä!!!

(nami nami....)


 
Possunen palailee pikku hiljaa ruotuun. :) (Muutama sivu on mulla muuten nyt vielä lukematta, mutta jos vaikka huomenna kerkeisin kirimään kaikki jutut läpi, että oon ajantasalla...) Oltiin koko perheen voimin sukuloimassa ja tunti sitten palailtiin kotiin. Reissu meni kivasti, mutta kotimatka oli aikamoinen rutistus. Aleksi kitisi ja itki suunnilleen Heinolasta Mäntsälän kohdalle ja äidiltä meinasi jo palaa proppu. Jättipakettihan se sieltä lopulta tuli ja taas hymyiltiin...

Maarinen kyseli perään: Tuloksia odotellaan edelleen (tänään tuli 2 viikkoa näytteen otosta) ja mies lupaili huomenna soitella lääkärille, että missä tulokset oikein viipyvät. Hyvillä mielin tässä kuitenkin mennään. Aleksi kun oppii edelleen yhtä sun toista uutta, eikä mitään taantumisen merkkejä kehityksessä tai olemisessa ole ilmaantunut. Taitaa tuo poika olla kaikesta pelosta ja huolesta huolimatta terve poika. Toivotaan näin. Ilmottelen, kun asiasta jotain saadaan tietää.

Amppu: Suuren suuret onnittelut plussasta!!! Samassa veneessä ollaan! ;) Tänään tein testin ja ekalla yrityksellä tuli sitten meillekin plussa...la myös tammikuussa (30.01.11). Kohta me päästään sitten kaffelle puimaan näitäkin asioita... (Mulla vaan huoli ja murhe painaa tässäkin asiassa, koska voi olla, että joudutaan sitten siihen istukkaverinäytteen ottoon...ja mullahan on yksi km takana, niin kaikin puolin jännittää.) Onko Sanna muuten maininnut, että se Wayne's on sunnuntaisin kiinni?! Ootteko puineet vaihtoehtoista kahvittelu-/ treffauspaikkaa?
 
Tää on nyt niin maailmaneniten myötäonnellinen ja iloinen ihanien Ampun ja Halipossun puolesta, ettei oikeen enää riitä muuhun sanat!

Ja joo, Waynes on kiinni, ja niin saattaa kesäsunnuntaina olla moni muukin paikka. Mietin, et jos kerran Ampun hotelli on keskustassa, niin jos uskallat paljastaa, että missä siellä/mihin löytäisit helposti, niin voidaan sopia treffit johonkin ja siitä köpsytellä yhdessä katselemaan, että mistä löytyis avoin kahvila... Yks vaihtoehto ois se Kampin yläkerran kahvila, jos se on auki, tai sitten Forumin Fazer-kahvila. Molemmissa hoitohuone on vähän ikävästi kauempana (eli ei suoraan kahvilan yhteydessä, mutta kauppakeskuksen samassa tasossa nurkan takana kuitenkin), mutta ihan doable, jos muualta ei sopivaa paikkaa löydy :)
 
Halipossullekkin isooooo onnitteluhalaus plussasta! Älkää nyt sitten kaikki lähtekö surffaileen odottajien puolelle, että täällä juttuseura pysyy. Itse, kun olen vannonut (taas) että oli sitten viimeinen.
 
Tuntuu, että aina kun tänne avaudun meidän arjesta niin samassa hetkessä taas kaikki muuttuu. Siis tänäänkin on nukuttu kolmeen otteeseen päikkäreitä, pari puolen tunnin jaksoa ja yhdet 2 tunnin unet. Ja maitomäärä on sitten tänään ollut alle 700ml. No eihän sitä lasten kanssa ole kyllä kahta samanlaista päivää. Hyvä niin, eihän ne robotteja olekkaan.
 
Nyt pisulle,pesulle ja unille! Tai jämähdys suihkun jälkeen sohvannurkkaan, kun saa olla ittekseen ja kaukosäädin mun hallussa[;)].
 
Mä kyl komppaan kaikkia muita, että ei täältä kukaan odottaja saa siirtyä minnekään tammikuille tai muuallekaan! Jatkatte meidän kaa, joooooo!!! Ja Tiihuli, mä ainaski lupaan pysyä sunkaa täällä höpisemässä, voin sit vaikka tsempata itteni "Jouluksi 2011 kotiin!" ryhmään :)

---

hmm... tällanen viesti löyty tuolta seisoksimasta yksinään. Kai se on postattava, vaikken enää tiiä, mitä muuta olin kertomassa. Kohta pääsen herkuttelemaan rahkapiirakalla Halipossun uutisten kunniaksi ;) (ja okei, Ampun myös :))
 
Oho!

Sydän pampatellen luin täältä mahtavia uutisia! Onnea Amppu ja Halipossu! Suuret rutistukset molemmille! [:)] Ja pliis, jäättehän tänne palstalle kuitenkin?

Sinttu: hirmusti tsemppiä sinne! Täällä kanssa alkaa nyt unikoulu, ei tästä muuten tuu mitään. Oon päätänyt, että kahden viikon päästä ei tuo matonen enää yöllä syö (niin varmaan). Yöllä jos syö, niin aion antaa syödä aina minuutin vähemmän kuin edellisyönä. Tämän luin taas jostain kirjasta, katsotaan toimiiko.

Maarinen: noista kuvista sen verran, että mä luulen että ne on saatu jollain kuvankäsittelyohjelmalla sarjakuvaksi. Tai niin mä ainakin luulen, kun mulla ei ainakaan ole edes sellaista vaihtoehtoa, että saisin useamman kuin yhden kuvan ladattua yhteen viestiin. Ja mitäs, munkkeja vilauttelit! [:D]

Täällä ei kummempia oo tapahtunut. Benji oli muutaman tunnin miehen vanhemmilla hoidossa, kun me käytiin Ikeassa shoppailemassa. Tarttui mukaan mm. suuri auringonvarjo meidän terassille, ja Benji sai uuden hienon vaatekaapin. Nyt toivotaan, että auringonvarjo pääsee heti huomenna toimittamaan virkaansa!

Ei maar, pakko se on kai mennä nukkumaan. Minä pöllö yksin valvon täällä kun mies ja Benji nukkuvat jo. Kohta se Benjikin herää taas huutamaan, olis varmaan ihan hyvä saada edes hiukkasen unta ennen sitä... Yötä!
 
voih! ihanaa lukea TAAS iloisia uutisia heti aamusta. ONNEA HALIPOSSU ONNEA!!!!!!! [:)][:)][:)]

MEIDÄN YÖ: Päädyttiin illalla siihen että isi siirtyy väliaikasesti olkkariin sohvalle kunnes rytmit on kunnossa. sehän se täällä illat ja yöt möykkää ja valvoo. [;)]
Veera kävi unille ISON velliannoksen jälkeen kello 19.00. ysin aikaan heräs huutamaan, nukahti uudelleen puol kymmenen. siitä unta klo 0.20. itkua. paijausta. otin sänkyyn mun viereen ja paijasin noin 45min. nukahti. aika huonoa ja levotonta unta klo 05.40. syötin pullosta, meni vaan 70ml. sit taas aika huonoa ja levotonta unta klo 8 asti.
Odotin paljon pahempaa huutoa ja itkua. itse kitinää siis yllättävän vähän, mutta kaikki se aika kun nukkui niin oli ähinää, paijausta ja tutin laittoa takas suuhun. muuten meni hienosti. Eikä ikinä nukuta näin pitkään. ylensä noustaan jo viiden-kuuden aikaan. ehkä tää tästä. ens yönä yritän pitää kokonaan omassa sängyssä ettei sit vaan totu siihen että pääsee aina viereen kun kiukuttaa.

Soseita annoin sit eilen joka aterialla. hývinhän ne maistu. ja maitoa en saanu menee kun kahdella syötöllä ja molemmilla vaan se 20ml. noh, kai se juo sit kun on jano.

Ostin muuten eilen jotain sellasia muksun 2dl:n tetroja jotain päärynäjogurtti-juttua/valmistetta ja sit niitä marja ja hedelmä soseita joissa on joukossa jogurttia. onko kukaan kokeillu. ajattelin että tulis vähän vaihtelua noihin sapuskoihin kun sitä sosetta nyt sit tosiaan menee ihan reilusti. ja siitä sais myös kalsiumia ja ehkä enempi nestettäkin... (?)

Mites sit noi puurot. mä kun oo nyt antanu jo kauraa ja vehnää. mitä seuraavaks? neljän viljan? eikös ne kaikki viljat pitäny käydä ensin läpi ennen kun sitä lihaa uskaltaa alkaa kokeilemaan??? (uusavuton äiti täällä) [8|]

Huomasin muuten just että koskas noihin puihin on noi lehdet tulleet??? oisivat nyt voineet ilmottaa tulosta ettei näin pääse yllättämään [:D] ihana vihreys!!!!

kaikkee mun piti taas kommentoida mut omaan napaanhan tää taaas meni. sorry!!!
 
Huomenta uuteen päivään!

Epätodellinen olo. Edelleen oli pakko kurkkia heti aamusta tota testitikkua. Kyllä se on ihan oikea plussa, eikä mitään unta. Kiitos onnitteluista! Kyllä mäkin tällä palstalla tunnen oloni kotoisaksi, kun oon teidän kanssa jakanut ison palan elämästäni! "Veri on vettä sakeampaa" ;) Mä kyllä ilmoittauduin tonne tammikuisten listalle, mutta katsotaan, kuinka sitä jaksaa sinne raapustaa, kun tännekin on kirjoittelut olleet viime aikoina vähän vähissä. Jännään edelleen niitä Aleksin tuloksia, eikä mikään tunnu oikein miltään sen rinnalla. Kovasti oon kyllä lukenut noita teidän kuulumisia.

Amppu ja Sanna mites Kaivarin ranta? Siellä on ainakin se Karuselli-kahvila ja jätskikiskat, jos sattuu hyvä keli? Mietitään, mietitään. Voidaan tänään Sannan kanssa funtsia tota paikkaa, kun nähdään pk-mammojen miitingissä. Stocka on ainakin sunnuntaisin auki ja siellä on ihan hyvä vaihdella vaippoja. :) Palataan asiaan.

Nyt Aleksille murkinaa ja sitten kiireellä valmistautumaan, että ehditään ajoissa lähtökuoppiin.
 
Huomenta!

Nopeita huikkauksia...

maarinen, kokeilitko paintilla laittaa kuvia rinnakkain? Pitäis onnistua kohtuu helposti :) Tai sitten ihan wordilla, mut en tiiä, tukeeko toi mitä kaikkia muotoja... voin koittaa myöhemmin katella, ku ite oon kans miettiny, et niin se ois helpompaa!

Halipossu ja Amppu, mulle käy myös Carousell Kaivarissa tai sitten se Stocka. Oisko helpointa sopia treffit johonkin, ja köpsytellä siitä yhdessä sitten jonnekin suuntaan, miten sää sallii tms? (tosin Kaivariin ei kannata lähteä, jos aikaa on vaan esim. 2h, siinä kun matkat syö suurimman osan ajasta sit kuitenkin, kun pitää rannan kautta kiertää. Ei oo kovin kivoja noi portaillavarustetut mäennyppylät meinaan vaunuilla ;))

Kiitos vielä niille kaikille, jotka tota Joonan kitinää luonnehti kutsuhuudoksi. Sitähän se taitaa ollakin! Kuinka mä en oo tajunnu?? :S Eli nyt laitetaan apina kans koulutukseen, että äiti ei oo seurapelle, vaan äiti joutuu tekemään muutakin. Vähän aikaa pitää lapsen itsekin siis selvitä :) Kiitos!!

sintun ja Ailimen yöunikouluun tsempit! Raskasta varmasti, mutta lopussa kiitos seisoo! Kiva kuulla, ettei sintun yö ollutkaan niin horroria, kun etukäteen pelkäsit! Hyvä siitä tulee, ja perheellä levollisempi mieli :) Mäkään en suostuis siihen, että lapsen sänky ois olkkarissa... se ei vaan toimis!
 
Halipossukin! Onnea onnea sinnekin! Ja voimia vielä siihen testirumbaan ja tuloksien odotteluun.

Meillä oli vihdoin neuvola, se puolivuotis. No, vähän yli meni peruuntumisen vuoksi, mutta tässä tämän hetkisiä mittoja: Pituus 69,5 cm ja painoa 8080g. Sopusuhtainen poika. Tällä kertaa ei myöskään tullut yhtään itkuja vaikka oli sijaistäti vastaanottamassa.

Mitäs mieltä olette vauvan sikapiikistä? Meille siitä nyt mainittiin. Voi ottaa nyt tai miettiä syksyyn. Hm. Unohtunut koko sikaflunssa, jyllääkö se enää missään edes?

Näitä Ampun ja Halipossun raskausuutisia kun kerroin miehelle niin hänellä alkoi soida Eva Dahlgren päässä, synnärimusiikkia.

Tässä pikaiset.
 
Hyvää huomenta!

 Lissää onnentoitotusta Halipossu!!!! illalla jo lukaisin ja menin päästäni niin pyörälle, etten tienny mitä sanoa! Voi että!!! Ja kertokaa KAIKKI, ihan kaikki kuulumiset! Amppu sanopi ihanasti, että nyt ei tarvi enää "odottaa"!!!! Niinhaän se olikin. Mulla ne isommat lapset syntyi kanssa niin, että kun oli uus itu tulollaan niin toinen oli jo edellisen vuoden mallia... vähän niinkuin mersut.... JA TYTÖT; kyllä se kroppa kestää ja syliä riittää! Muistattehan että meillä naisilla on ne SIUNATUT HORMOONIT!!!!! WAU!

YÖELÄMÄÄ:

Hiton hitto... Velna Lyyli Amalia, isin ja äidin silmäterä. HÄn juuri harjoitteli KOKO viimeyön jotakin ihanaa uutta ja jännää. HEräsin yhden aikaan siihen että uneeni kantautuu tasainen kopse vauvan sängystä. Jalka se siinä tömpsyttää pinnoihin. Sitten kun tää havaitsee, että äiti liikkuu, alkaa kuulumaan KAUHEAN KOVAA vauvankielestä suoraan tulkattuna näi: " hei hei hei täipää äijä ei mee äijä äijä lälälälälääää.öh"
Syötin lapsukaisen normaalisti ja nosti takas omaan sänkyyn. No, eipä kerenny peppu lakanaa koskettaa kun sama "äijä äijä äijä..." alkaa kuulumaan.

Nostin tytön viereen, mun ja ukon tyynyjen väliin. Nukahti puoleksi tunniksi ja heräsi taas huutelemaan samaa äijää. Sihahdin sen korvaan, että hsss, hiljaa... ja matkin nukkuvaa... Seuraava havainto on kolmelta kun tää vääntää silma tarkkana kättä mun nenän kanssa. Tiukka ote. Hyssyttelin taas. Oi, autuaat levolliset minuutit neljään ja alkaa taas "läläläläää äijä äijä.." ja sormikoukkua mun alahuuleen. Tarjoan tissiä ja muksun pää alkaa hikoilemaan. Kuulen hengityksestä hämärässä huoneessa sen alkavan nukahtaa... Vajoan kai itein uneen ja herään puol kasi kun ukko llällättää ja nauraa selkäni takana "läläläää äijä äijä äijä..." Ja tyttö on NIIN iloinen.

Mies ei ollu tienny meidän meuhkaamisista mitään ja oli innoissaan tytön uudesta puhetulvasta! Hilpeää!
---------------------
Vaunukävelyltä tuliaisena kimppu tienvarresta kerättyjä kieloja ja villiorvokkeja. Tuli mieleen se AMPUN tarina tuomen tuoksusta!!!! KEsän kukkatuoksut on ihania! Kielot, tuomet, sireenit, kuusamat, juhannusruusut... Kaikki nää tuoksut medän pienokaiset kokee tänäkesänä ensimmäistä kertaa!

ja täällä paistaa AURINKO!!!!
(munkin vilautus oli vapulta. eiliset pullat syötiin samntien... mies vohki sieltä liinan alta kohoamasta suuhunsa raakaa korvapuustia, kun ei malttanu paistamista odottaa....)(kynsille tuommosta..*)
 
Venlalla on ihan äijä-meininki[:D] Nuo pienten uudenoppimiset on huvittavia, kun yölläkin pitää muistella vieläkö osaa. Valo tuppaa nukutellessaan kääntymään jatkuvasti mahalleen ja sitten huutaa meitä kääntämään takaisin. Myös herätessään on usein mahallaan jo kun ehditään hakemaan pois pinnasängystä.

Joona se sitten kekkasi miten äidin ja isin saa liikkeelle. Meillä taitaa olla samaa nukahtaessa, jos se uni ei ihan just sitten tullutkaan silmään. Huhuilee tosi pitkään ja on oppinut millä äänensävyllä me tulemme paikalle. Voitonriemuinen hymy vastassa kurkistaa sängystään kun ilmestymme laidan takaa tarkistamaan tilannetta.

Vauvan ruuasta sitten. On se kumma. Saimme vasta tänään oppaita pienen ruuan suhteen ja niissä sanotaan että puuron tulisi olla maidotonta vielä. Valmistajilla tuppaa olemaan maito mukana puurojauheessa. Taitaa olla kommentin paikka valmistajille.
Herneitä saa kuulemma jo antaa, kunhan eivät ole välillä kuivattuja. Mutta onko jollakulla vinkkiä herneiden pienimiseen? Annos on kuitenkin minimaalinen ja ei viitsisi suurta annosta pakasteherneitä ensin keitellä ja soseuttaa ja pakastaa uudelleen? Vinkkiä? Pienen annoksen soseuttaminen ei onnistunut.
Ihmettelen myös maitotuotteiden lisäämistä valmissoseisiin joita myydään. Alle 10 kk:n ikäiselle (olenko oikeassa) ei suositella juurikaan maitotuotteita ruuassa, silti erilaisia jogurttisössöjä myydään. Onko näissäkin joku koulukunta?
Kesäkurpitsa on yksi mitä tuumin. Siinähän ei ole juuri mitään muuta kuin vettä ja ilmaa. Ei merkittävästi ravintoaineita. Se on vain kevyt. Onko se siis ihan pienen lapsen syötävää, jos se vain täyttää vatsaa, mutta ei ravitse?
Taitaa olla "maalaisjärki" kova sana ruuankin suhteen.

Eiköhän ne yöt rauhoitu sekä sintun että Ailimen kotona pian. Tsemppiä minultakin öiden rauhoittamiseen!

Nyt on hetki omaa aikaa[:)]
 
Elegia - mä olen ainakin käyttänyt sosepurkkeja pakastukseen, sopi sitten siihen tai ei, mutta ei eväät ainakaan pahaksi ole siinä menneet. 
 
varotus, tää teksti sisältää sitte pelkää valitusta !! Vitutus vs Rinkku = 8/0 p. [:@]

Ja huono mieli jatkuu... siis foi fiddu [:@] että osaa ottaa päähän, siis pää halkee kohta!1. Neiti on nukkunu jostai syystä nyt vaan puolen tunnin unia ja eilen se päätti skipata ne viimiset kokonaan, no ilta oli sit sen mukainen... no ei siin mtn pitäs mennä itekki ajois nukkuun mut ku ei malta ko kerranki saa tehä jotai rauhassa. 2. Kävin eilen lenkilä yksin ja mies tuumi, että sehän on ku lähtis lenkille ilman koiraa, siis TÄHH? Kysyinki vielä että vertaatko tosissas meän lasta koiraan? ( no okei en ole koiraihmisiä) sanoin sille että ku en ole hetkeekään yksin niin kai sitä nyt voi ees yksin joskus käyä kävelemässä. No oli se muka sitte sillä aikaa hiffannu mistä on kyse.

ja jatkuu... 3. miten helvetissä tuo lapsi voi tuola nukkua ko hälyttimien molemmissa päissä on mekkala, prkl!?! Enkä osaa ite vaihtaa kanavia tost rakkineesta. Hoh, hälytin siis kokonaa pois, onneks neiti nukkuu täs työhuoneen ikkunan alla nii kuulee sit tosta.
4. Joo, oon tapellu tän allergian kanssa nyt ja onneks tuli sadekelit niin helppaa, toiv toi siitepölyhomma ois ohittee ku alkaa taas kuivat kelit vloppuna.
5. Aamulla ku heräsin huulessa komeili mahtava yskänrokko, siis voi mavon silimä sentään, että rasitti ja nyt rasittaa ku tuntuu nyt kokoajan tuossa, niinku tiiätte ketkä sen on riesakseen joskus saaneet. 6. Meinasin lähtä käymään prismassa, no mitenpä lähet ko vettä tulee ja sadesuoja on autonperässä miehen työpaikalla!? Ja 7. jos olis siltiki lähteny niin ite en löytäny (pitkällisen ja vituttavan ettimisen jälkeen) itelleni kunnon kenkiä sateiselle kävelyreissulle. Taas uus vitutuksen aihe, no eipä siinä löysin lenkkarit mutta tadaa! 8. Jalka on just sen verran raskaus aikana levahtanu että varvaspuoli tuntui liian ahtaalta, elikä uusien lenkkareiden ostoon siis...joskus ku pääsen!

Oiskohan mensikset tulossa ku kaikki ottaa kupolii eikä saa edes lohturuokaa ko on laihiksella, siis vitutus 10, Rinkku 0 pistettä!!!![:'(] *katoaa jonneki syvälle ja pimeeseen*
 
Kiitos vinkistä Amppu! Jos keli on sopiva ja muutenkin intoa, niin torstaina lähdemme kaupungille ja voisin metsästää tuota puuroa. Meidän kylällä ainakaan s-marketissa ei ole kuin pilttipuuroja. (hoo, enpäs ole k-kaupasta edes tajunnut käydä katsomassa!)
 
Heips, piti tulla kertomaan suloinen tapahtuma meidän keittiöstä. Mies herkesi syötyään höpöttelemään ja laulamaan Valolle. " kun katsoin sinuuuuun, heti rakastuin.." (Anna Erikssonin biisiä mukaillen) Ja miten Valo reagoi? Meni ihan muikeaksi, kiemurteli ujostunein ilmein sitterissään[:D] On nuo meidän ipanat höpsön suloisia.
 
Takaisin
Top