Toukokuun turinat

Huomasin just, että kohtu tuntuu jo käteen :love7
Miltä se sitten tuntuu? Mä en huomaa mitään eroa, ainoastaan että alavatsa tuntuu yleisesti ottaen vähän kiinteämmältä. :D
 
Se tuntuu sellaiselta kovalta pallolta tuolla vähän häpyluun yläpuolella, melko syvällä vielä tässä vaiheessa. Vähän kuin appelsiini tai greippi :) Aika paljon saa kädellä painaa, kun se on vielä sen verran syvällä.

Ja kyllä sitä tosiaan neuvolassa aletaan tunnustella, muttei vielä ihan alkuraskaudessa.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt varovaista hihkumista täällä!:smiley-bounce012 Kokeilin tänään doppleria ja luulen saaneeni sykkeet kuuluviin hetkeksi aikaa. Kuului melko vaimeana, mutta selkeästi erilainen ääni, kuin aiemmin. Olen kuunnellut netistä, miltä pitäisi kuulostaa ja samalta kuulosti. Kuului vaan hetken ja sitten katosi. En löytänyt enää uudestaan, mutta en kyllä käyttänytkään paljoa aikaa etsimiseen. Nyt 9+0 menossa. Maanantaina neuvola ja pyydän, että siellä kuunneltaisiin. :happy:
 
Nyt varovaista hihkumista täällä!:smiley-bounce012 Kokeilin tänään doppleria ja luulen saaneeni sykkeet kuuluviin hetkeksi aikaa. Kuului melko vaimeana, mutta selkeästi erilainen ääni, kuin aiemmin. Olen kuunnellut netistä, miltä pitäisi kuulostaa ja samalta kuulosti. Kuului vaan hetken ja sitten katosi. En löytänyt enää uudestaan, mutta en kyllä käyttänytkään paljoa aikaa etsimiseen. Nyt 9+0 menossa. Maanantaina neuvola ja pyydän, että siellä kuunneltaisiin. :happy:

Hieno juttu! :love7
 
Nyt varovaista hihkumista täällä!:smiley-bounce012 Kokeilin tänään doppleria ja luulen saaneeni sykkeet kuuluviin hetkeksi aikaa. Kuului melko vaimeana, mutta selkeästi erilainen ääni, kuin aiemmin. Olen kuunnellut netistä, miltä pitäisi kuulostaa ja samalta kuulosti. Kuului vaan hetken ja sitten katosi. En löytänyt enää uudestaan, mutta en kyllä käyttänytkään paljoa aikaa etsimiseen. Nyt 9+0 menossa. Maanantaina neuvola ja pyydän, että siellä kuunneltaisiin. :happy:

Ihanaa! :Heartred
 
Voi vitsi, näin ekaa kertaa unta, että meille syntyi poika ♥ Oli niin todentuntuista se tunne, että tuo on nyt meidän, mieskin unessa ihan liikuttui. :D Mutta sitten uni meni vähän oudoksi. Vauva laitettiin omaan sänkyynsä (sen toi ilmeisesti haikara, koska en kuitenkaan ollut itse synnyttänyt sitä unessa) ja sen jälkeen mua lähdettiinkin kärräämään sektioon (en ihan tiedä miksi, kun vauva kuitenkin oli jo syntynyt) ja meidän piti jättää vauva ennen kuin ehdittiin sitä edes kunnolla katsomaan. Sen verran muistan unessa ajatelleeni, että sillä oli mieheni nenä.
 
Tänään on 15. äitienpäiväni. Yleensä nautin kun saan aamulla pötkötellä rauhassa. Nyt nälkä kurnii, joten toivon että keittiössä on pian valmista ja onnittelijat tulevat "herättämään". :rolleyes:
Mrz: jännä uni. Itse näin etenkin esikoista odottaessa paljon unia tulevasta vauvasta. Jospa taas näkisin. Mulla alkaa jo nyt tulla malttamaton olo, kun mietin vauvaa. Haluan sen nyytin jo kainaloon. :smiley-angelic003 Tästä taitaa tulla pitkä raskaus. :smiley-angelic006
 
Mä olin tän äitienpäivän töissä. Harmitti kovasti mutta minkäs teet kun pakko saada jostain rahaa hoitovapaalla. Ja mä menin ostaa pojille papun alesta vaatteita joten pakko sekin reikä paikata :smiley-angelic006
 
Kuulkaas arvon naiset:smiley-angelic003
Onko täällä Oulun seudun odottajia? Minkälainen yksityinen ultra tarjonta? Mitä hintaluokkaa missäkin?
 
Kuulkaas arvon naiset:smiley-angelic003
Onko täällä Oulun seudun odottajia? Minkälainen yksityinen ultra tarjonta? Mitä hintaluokkaa missäkin?
Terveystalolla oli noin 200e, Gynekolla reilu 150e. Gynekolla olis vissiin edullisempiakin lääkäreitä, en vaan tiennyt.
 
Kuulkaas arvon naiset:smiley-angelic003
Onko täällä Oulun seudun odottajia? Minkälainen yksityinen ultra tarjonta? Mitä hintaluokkaa missäkin?

Oon ihan vasta muuttanut, mutta Terveystalolta löytyi varhaisraskauden ultra erllisenä palveluna 69€ (kätilön tekemä) sekä sitten on MeriOulun neuvola, jossa hinta tais olla 65 €. Ite kävin terveystalolla.
 
Oon ihan vasta muuttanut, mutta Terveystalolta löytyi varhaisraskauden ultra erllisenä palveluna 69€ (kätilön tekemä) sekä sitten on MeriOulun neuvola, jossa hinta tais olla 65 €. Ite kävin terveystalolla.
Huutelen tuolta marraskuisista.. Kävin merioulun neuvolassa varhaisultrassa ja maksoi 70e, sonografi teki. Oli asiansa osaava ja siellä oli oikein kotoisa olo, joten suosittelen. :)
 
Siis miten tää mun vatsa kasvaa näin hillitöntä vauhtia. Maanantaina rv 12 ja kunnon kumpu jo. Ei ole muissa raskauksissa näin vauhdilla kasvanut. Enää ei ole helppoa piilotella raskautta, kun olen normaalisti hoikka.
 
Mä samalla toivon, että vatsa alkaisi jo kasvaa ja samalla en yhtään. Mut esim. tänään ku käytiin miehen kanssa kaupungilla pyörimässä ja syömässä, näytin vaan ihan turvonneelta ilmapallolta omaan silmään. :D Mut joka ei tiedä, ei osais sitä kyllä raskausvatsaksi luulla. Mut musta kyllä aika varmana tulee sellainen, joka haluaa korostaa vauvavatsaa ennemmin kuin piilottaa.
 
Siis jestas maha kasvaa tästä toisesta nopeaa. Näyttää samalle kun viimeksi puolivälissä. Naapurikin jo arvasi. Ei se tosin pieni ollut viimeksikään. Minusta silti aika normi. Käytiin koko seurannassa ennen laskettua ja virolainen ultraaja totesi vain "vauva pieni, maha iso. En tiedä miksi". Rupeen jo psyykkaa itteni ihmettelyihin kun vasta joulukuussa laskettu aika.
 
Takaisin
Top