Ajattelin että hyvä joka kuukaudelle olla oma höpöttely paikka eli tähän kaikkee höpinää milloin mistäkin mieltä askarruttavasta :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, millä laskurilla te ootte laskenu lasketun ajan? Aattelin, et jos sais suorilta sen saman, mistä neuvolassa katsovat aikanaan.
Jos niin tekevät, niin mulla muuttuu la 29.12.2018Mulle ainakin neuvolasta sanottu että laskevat aina kuukautisten alusta 28 päivän kierron mukaan, vaikka kierto olis jotain ihan muuta todellisuudessa. Mutta sitten ultrassa jos laskettuaika näyttää useamman päivän johki muuhun suuntaan niin sitten sitä voi muuttaa. :)
Täysin normaaliaPitääkö olla huolissaan kun aloin kuuntelee Whitney Houstonia ja ”When you believe” biisin kohdalla aloin melkeen itkee ku sopi niin tähän tilanteeseen :D
mä oon myös alkanut nielemään kyyneliä viime aikoina monien biisien kohdalla
Näin viime yönä unta poikavauvasta. Tosin ei välttämättä pidä paikkaansa kun samassa unessa mun kummipoika oli oikeasti mun oma, olin vaan antanut sen kaverille, kun heillä ei ollut omia lapsia![]()