TOUKOKUUN TURINAT

Aurinkoista huomenta siskot,miten yö meni? Eka yö ilman vessa ravaamista ja heti mietin,et oonko juonu tarpeeks:rolleyes: olo on oudon herkillä..tästä voi tulla piiiitkä päivä...:oops:
 
Join illalla normaalia vähemmän enkä joutunut klo 23 jälkeen käymään vessassa.
 
Mä oon kyllä huomannu että juon ihan liian vähän. Eilen päivällä ravasin ekaa kertaa paljon enemmän vessassa kun normisti vaikka ennenkin oon käyny paljon, tuli ainaki juotua tarpeeks :grin Yön saan onneks vielä nukkua rauhassa
 
Mä juon taas todella paljon :D
Ja vain vesi maistuu! Tarkemmin vielä: jääkylmää vettä, jääpaloilla, limellä ja vähän minttua sekaan :grin ei hyväksi hampaille, mutta tulee litkittyä huonoon oloon ja paljon!

Vessassa saa kyllä juosta. Taas yöllä 3 kertaa.
Nyt jo toinen yö, kun valvon noin kolme tuntia keskellä yötä. Sitten aamulla väsyttää..

Onko muilla muuten suonenvetoja? Mulla ollut pari päivää jalkapohjassa iltaisin! Aaaargh! Mikä tähän auttaa:arghh: magnesiumia syön jo
 
Ai yö.. Esikko päätti herätä huutaa tuttia puolen yön jälkee.. Kävin sit sen ojentamassa.. Muutenki oon nukkunu nii levottomasti ku oon ruvennu näkee iha pimeitä unia.. Väsyttää!
 
Miettikää,toukokuun vika viikko..ja koko kesä vielä edessä,vaikka tuntuu,et se ois kestäny jo ikuisuuden..:bored:

Tätä mietin itsekin yksi päivä :D täytyy nauttia näistä upeista keleistä, Suomen säät tuntien tuskin koko kesää tämmöistä :wink
 
Takaisin
Top