TOUKOKUUN TURINAT

Jään pois tästäkin ryhmästä. Tänään alkoi vuoto. Ehkä saan sen lääkäriajan kun kuitenkin jo kolmas km.

Tsemppiä ja ihanaa odotusta kaikille, kiitos myös neuvoista ja tuesta :Heartpink

Paljon voimia Justiina89 :Heartred

Toivottavasti kohta olisi siun/teidän vuoro saada raskaus maaliin saakka ja vauva syliin.
 
Jään pois tästäkin ryhmästä. Tänään alkoi vuoto. Ehkä saan sen lääkäriajan kun kuitenkin jo kolmas km.

Tsemppiä ja ihanaa odotusta kaikille, kiitos myös neuvoista ja tuesta :Heartpink

Höh! Tosi kurja kuulla, olen pahoillani. Älä lannistu kuitenkaan, tuttavallani 3 km jälkeen saivat 2 tervettä lasta (toista vähän avitettiin ja toinen luomuna).
 
Onkos kukaan käynyt uimassa? Mulla tuntuu mahassa ihan hassulta uidessa, sellainen jännä paine :confused: ja älkää nyt kuvitelko että olisin järveen jo mennyt, olen lomalla etelän lämmössä :happy:
 
Onkos kukaan käynyt uimassa? Mulla tuntuu mahassa ihan hassulta uidessa, sellainen jännä paine :confused: ja älkää nyt kuvitelko että olisin järveen jo mennyt, olen lomalla etelän lämmössä :happy:
Olen käynyt uimahallissa. Olin huhkinut pihatöissä sinäpäivänä liikaakin ja alavatsa jomotteli. Vedessä olo helpotti, mutta tuntui kyllä ihan erilaiselta kuin ennen raskautta. Sellanen tavallaan paine, mutta vedenkannatuksesta tavallaan ylöspäin :)
 
Olen käynyt uimahallissa. Olin huhkinut pihatöissä sinäpäivänä liikaakin ja alavatsa jomotteli. Vedessä olo helpotti, mutta tuntui kyllä ihan erilaiselta kuin ennen raskautta. Sellanen tavallaan paine, mutta vedenkannatuksesta tavallaan ylöspäin :)

Joo just sellainen, ensin vallan hätäännyin, mut ei se siitä miksikään muuttunut :) Totesin vaan että pienestä ei taida vesipetoa tulla :wink
 
Ah.. Kyl noi Ruotsin risteilyt on ihania mut samalla niin kuluttavia. Tultiin kotiin ni nukahdin kolmeks tunniks sohvalle. :) Mut ihan mahtavaa ku lapset nautti ja isommallekin laulettiin lasten discossa synttärilaulu ja se sai laivan henkilökunnalta lahjan. Mut ihana päästä omaan sänkyyn nukkumaan
 
Mä päätin jo aiemmin että koitan nauttia joka päivästä enkä kiirehtis kokoajan milloin ultraa ja milloin mitäkin seuraavaa etappia kohti, mutta väkisinkin vähän miettii että mitäs ens kuussa on tiedossa jne.
Mulla sattuu np-ultra kai väkisinkin kesäkuun lopulle kun on 12+ viikko se kesäkuun viimeinen, vai muistaako joku tarkemmin millä viikoilla np-ultra on?
Lisäks olen ajatellut että toivottavasti ei tuu järkyttävä pahoinvointi, että töissä kykenis olemaan. Viimeks mulla helpotti jo viikolla 10+. Nyt ollaan jo 7+ ja vielä oon pärjäilly ihan hyvin :hilarious:
Mitä odotuksia teillä muilla on?
 
Täällä uusi ilmoittautuu! Mä oon ettiny tätä ryhmää jo jonku aikaa mut en vaa meinannu löytää.. Lopulta aattelin kokeilla haulla ja sehä löyty! Kirjauduin sit ulos ja takasi ni laskettu aika 2019 ryhmät löyty vihdoin!
 
Täällä uusi ilmoittautuu! Mä oon ettiny tätä ryhmää jo jonku aikaa mut en vaa meinannu löytää.. Lopulta aattelin kokeilla haulla ja sehä löyty! Kirjauduin sit ulos ja takasi ni laskettu aika 2019 ryhmät löyty vihdoin!

Mulla oli myös tuo, että en ryhmää meinannut löytää kunnes vahingossa menin painamaan jotain päivitys nappia ja olikin ryhmät jo pitkälle 2019 alkuun. :D
 
:welcome uudet ja justiina,voimia:sad010
Mä oon tykänny uida edellisis,se jotenkin helpottaa,kun tulee "väärä nahka päivä" sellanen outo olo ja mikään ei oo hyvin,ja niitähän tulee....
Mä huomaan nyt jo,et miehen kans puhutaan ens kesästä (lämpö hämää,tämä kesä on vielä edessä vaikka tuntuu,et ois kestäny jo ikusuuden:hilarious:)
seurasaaren lenkillä-"vuoden päästä tuut rattaiden kanssa,joo..tästä ei tuplilla pääsiskään"
(meiltä jää interrail sinä kesänä väliin...sattuneista syistä:shifty:) "ajatella,sit on koko kesä ilman suunnitelmia,kun ei tiedä miten tuplien kans telttaillaan yms" (tämä kesä aivan täys..)
lapsenlapsi kaivelee kaappeja "voi ei,miten me selvitään:nailbiting:kohta on kaks tollasta täystuhoa"
On oikeesti parempi,et luotan vaan sokeasti nyt,että jaksan ja selviän,kun se aika koittaa,enkä mieti sitä:facepalm::nailbiting:
Mut ihanaa,ku joku suhtautuu siihen noin "nelikuiset vaan nukkuu ja syö":joyful:
 
:welcome uudet ja justiina,voimia:sad010
Mä oon tykänny uida edellisis,se jotenkin helpottaa,kun tulee "väärä nahka päivä" sellanen outo olo ja mikään ei oo hyvin,ja niitähän tulee....
Mä huomaan nyt jo,et miehen kans puhutaan ens kesästä (lämpö hämää,tämä kesä on vielä edessä vaikka tuntuu,et ois kestäny jo ikusuuden:hilarious:)
seurasaaren lenkillä-"vuoden päästä tuut rattaiden kanssa,joo..tästä ei tuplilla pääsiskään"
(meiltä jää interrail sinä kesänä väliin...sattuneista syistä:shifty:) "ajatella,sit on koko kesä ilman suunnitelmia,kun ei tiedä miten tuplien kans telttaillaan yms" (tämä kesä aivan täys..)
lapsenlapsi kaivelee kaappeja "voi ei,miten me selvitään:nailbiting:kohta on kaks tollasta täystuhoa"
On oikeesti parempi,et luotan vaan sokeasti nyt,että jaksan ja selviän,kun se aika koittaa,enkä mieti sitä:facepalm::nailbiting:
Mut ihanaa,ku joku suhtautuu siihen noin "nelikuiset vaan nukkuu ja syö":joyful:
Se "vaan syö ja nukkuu" oli vitsi :hilarious: Esikoisen kanssa pääs hetkittäin melko helpolla, mutta toisen kanssa oli kokoajan joku vaihe eikä nukuttu kunnolla yöllä eikä päivällä. Jännä nähdä mitä tuleman pitää.
Telttailu kuulostaa kivalta. Ootteko käyny koko perheen voimin?
 
Joo joka kesä jossain päin,just mietittiin,että porukka pienenee,mut nythän se kasvaa taas:hilarious:
Onnex kaikki rakastaa telttaöitä:wink
Tänään tulee se 9kuukautta leffa!!!:smiley-angelic003
 
Joo joka kesä jossain päin,just mietittiin,että porukka pienenee,mut nythän se kasvaa taas:hilarious:
Onnex kaikki rakastaa telttaöitä:wink
Tänään tulee se 9kuukautta leffa!!!:smiley-angelic003
Alkaa vissiin just! Melkein kuin tilauksesta :happy: Tulin töistä, lapset nukkuu, pakaste pizzan otin juuri uunista ja mies ei ole vielä kotona. En tiedä olenko ees nähny kyseistä elokuvaa aiemmin.
 
Takaisin
Top