TOUKOKUUN TURINAT

Mamaminion

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elomammat 2017
Tammikuun äidit 2019
Ajattelin että hyvä joka kuukaudelle olla oma höpöttely paikka eli tähän kaikkee höpinää milloin mistäkin mieltä askarruttavasta :)

Mulla on ihan maanantai olo, mutta tiiättekö kun tajus että onki jo keskiviikko ja vaan kolme työpäivää ennen viikonloppua! :)

Mulla neljä päivää töitä vielä.. kaupan alalla kun töissä oon :D harvemmin meillä enää mitkään pyhäpäivätkään on vapaita.
Onneksi tuo Vappu nyt sentään oli!

Minä oon hoitoalalla ja opiskelen samalla. Eipä ole ollut vapaata tällä viikolla ja seuraava vp vasta ens viikon torstaina. Viime perjantaina oli vp mutta olin kipeä ja lauantai sitten saikkua. Aika kuluu kyllä nopeesti (paitsi ne viimeiset piinapäivät ennen plussaa) kun on mieleistä tekemistä, mutta kaipaisin vähän sellasta luvallista vauva haaveilu/suunnittelu/palstailu aikaa, siis sellasta ettei se ois niin pahasti pois muusta ajasta. Täytyy ehkä laittaa kalenteriin esim joka illalle tunti. Oisko hyvä ;)

Hei, millä laskurilla te ootte laskenu lasketun ajan? Aattelin, et jos sais suorilta sen saman, mistä neuvolassa katsovat aikanaan.

Hei, millä laskurilla te ootte laskenu lasketun ajan? Aattelin, et jos sais suorilta sen saman, mistä neuvolassa katsovat aikanaan.

Itse laskin tuolla Vaun laskurilla. Käsittääkseni neuvolassa laskevat menkoista, vaikka kierto olis mitä?

Mäkin oon jotenki siinä uskossa, et neuvolassa ei kierron pituus merkkaa. Kuukautisten alkupäivästä jotenkin sillä kiekolla katsovat (jos oikein tiiän) [emoji1]

Se kai tarkentuu sitten ultrassa, näin olen käsittänyt. Itse laskin laskurilla ovulaation ajankohdasta katsoen!

Mulle ainakin neuvolasta sanottu että laskevat aina kuukautisten alusta 28 päivän kierron mukaan, vaikka kierto olis jotain ihan muuta todellisuudessa. Mutta sitten ultrassa jos laskettuaika näyttää useamman päivän johki muuhun suuntaan niin sitten sitä voi muuttaa. :)

Mulle ainakin neuvolasta sanottu että laskevat aina kuukautisten alusta 28 päivän kierron mukaan, vaikka kierto olis jotain ihan muuta todellisuudessa. Mutta sitten ultrassa jos laskettuaika näyttää useamman päivän johki muuhun suuntaan niin sitten sitä voi muuttaa. :)
Jos niin tekevät, niin mulla muuttuu la 29.12.2018 o_O
Ei tosiaan pidä paikkaansa, sillä ovulaatio ja jopa kiinnittymisajankohta on 98,9% varmuudella tiedossa! Eiköhän se sitten viimeistään np-ultrassa huomata ;D
Tosin voi olla etteivät parin päivän heittoja muuta.

Pitääkö olla huolissaan kun aloin kuuntelee Whitney Houstonia ja ”When you believe” biisin kohdalla aloin melkeen itkee ku sopi niin tähän tilanteeseen :D
Täysin normaalia :hilarious: mä oon myös alkanut nielemään kyyneliä viime aikoina monien biisien kohdalla

Mullakin menkkojen alusta oman kierron mukaan laskettuna laskettuaika olis 31.12. ja sitte oviksen mukaan 2.1. Mutta neuvolaan merkkasivat ton 3.1. niin meen nyt sillä toistaseksi, katsotaan vaihtuuko ultrassa sitten. :D

Unohtu vielä sanoa toho biisitunteiluun, että mä kyllä kans alan pillittää joistakin yllättävistäkin biiseistä tällä hetkellä. :D

Näin viime yönä unta poikavauvasta. Tosin ei välttämättä pidä paikkaansa kun samassa unessa mun kummipoika oli oikeasti mun oma, olin vaan antanut sen kaverille, kun heillä ei ollut omia lapsia :hilarious:

Näin viime yönä unta poikavauvasta. Tosin ei välttämättä pidä paikkaansa kun samassa unessa mun kummipoika oli oikeasti mun oma, olin vaan antanut sen kaverille, kun heillä ei ollut omia lapsia :hilarious:

Aika hauska uni, mulla on kans edellisissä raskauksissa tullut samankaltaisia. Joskus jopa nähnyt unta että oon synnyttänyt hamsterin :D :D :D

Ihanaa lueskella teidän ajatuksia ja kuulumisia täällä <3 Itsellä aika haipakkaa kun toukokuu ja pari lasta jo koulussa niin on kaikenmaailman retkiä ja toimintapäiviä niin tuntuu ettei ehdi oikein mitään kirjoitella.

Varhaisultraan menoa itsekin mietin, mutta todennäköisesti säästän sen rahan ja ostan kotidopplerin jolla sain viime raskaudessa sydämensykkeet kuulumaan jo 8+3.
On muuten ihana hetki kun ne löytää <3 Toki voi olla että sitten taas jos ei löydä niin tulisi stressi mutta ehkä siltikin sen dopplerin hommaan taas :)

Esikoista odottaessani näin unta että toivoin yhtä kaunista tyttövauvaa kuin mun pikkusisko ja synnytinkin sitten kissanpennun :hilarious:

Takaisin