Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komppaan. Pahat hajut on nyt kyllä todella pahoja. Oon ihan suosiolla ulkoistanu mm. biojätteen ja kissan vessan tyhjennykset miehelle, jos ite ryhtyisin niihin ni lopputulos vois olla aika brutaali. Tänään lounaalla haistoin myös vieruskaverin lasissa olevan maidon, ei mikään erityinen nautinto.
Kissan astia kannattaa muutenkin jättää miehelle, joku tauti voi sieltä tulla lukemani mukaan!
Juu, toksoplasmoosi.
Hoitajana ei oo ennen mitkään eritteet kuvottaneet, tänään vaipanvaihdon yhteydessä sai hieman nieleskellä ettei tule oksu sama kun jakoi asiakkaille ruokaa niin haistoin vaan sen ruuan määrän että alko jo kuvottaan ihanaa tämä raskausaika[emoji173]️
Kissan astia kannattaa muutenkin jättää miehelle, joku tauti voi sieltä tulla lukemani mukaan!
Mitä mieltä olette, missä kohtaa raskautta menisin tällä hetkellä?
9.4.2017 pillerit jätin pois
16.4.2017 ovisplussa
26.4.2017 oletettu dpo 10 r-testi nega/haamu
28.4.2017 oletettu dpo 12 r-testi pos. digi 1-2 viikkoa
Omien laskujen mukaan lasken tuosta ovisplussasta eli viikkoja 5+2, olenkohan nyt kartalla ?
No mulla ei oo testejä jäljellä ku kaks enää että lopettaminen on lähellä. Ehkä mä pidän pari päivää taukoa ni olis hyvä lopettaa leffaviivoihin Lisää en kyllä varmaan osta