Toukokuun turinat

Samoin! Ihanaa äitienpäivää niille joille se on ensimmäinen ja niille jotka on ollu äitejä jo pidempään! Meillä juhlistetaan tänään niin että mies hoitaa ruuanlaiton ja saan pitkän hieronnan. Tyttö pääsee kylpyyn isin kanssa ja mä saan vaan ottaa rennosti!
 
Hyvää äitienpäivää kaikille! :) Mä sain orkidean ja autoon sellaisen häikäisysuojan vauvalle. Sen lisäksi vauva oli eilen kiltisti eikä huutanut. Tänäänkin jo toisilla päiväunilla suht kivuttomasti. :)
 
Ihanaa äitienpäivää täältäkin kaikille :Heartpink! Tämä äitinä olo on kyllä parasta maailmassa, uskomatonta edelleen aatella että minäkin oon äiti :love7. Mies toi mulle aamiaisen sänkyyn ja oli ostanut ihanan ruusuasetelman. Sen voi istuttaa sitten pihalle kunhan kelit vähän lämpenee. Oispa ihana jos se ruusu juurtuisi hyvin kun on monivuotinen, niin se muistuttais tulevina vuosina tästä ensimmäisestä äitienpäivästä :)
 
Minä sain äitienpäivälahjaksi kitinää illalla 19-22, suoraa huutoa klo 22-06 (sammui tissille muutamaksi minuutiksi pari kertaa ja kerran miehen syliin) ja miehen jota ei kyllä haittaa yhtään nukkua kun vauva nukkuu tai vaikka hereillä olisikin ja omat univaikeudet jotka ei anna enää päivällä juuri nukkua vaikka kuinka väsyttäis. Ei paljon kukkia tai muita muistamisia tarttennu odottaa. Vähän vähemmän aurinkoinen päivä tänään...
 
Joo eipä täälläkään kukkia jaeltu :sad001 Oli aamulla niin kiire anoppilaan että hyvä kun kerkesin aamupalan syömään.. ensimmäinen kuka toivotti hyvää äitienpäivää oli anoppi.. että sellanen ensimmäinen äitienpäivä:sad001
 
Jee, "kiva" et on muitakin. Tosin mie oisin ehkä ollu siitä anoppilan reissustakin ihan tyytyväinen edes :rolleyes: Nyt ehdotti äitienpäivälounasta mäkkärissä ku kitisin asiasta. No joo, 55 km suuntaansa mäkkärin takia ku muut paikat on täynnä tai kiinni ei ehkä nyt innosta. Ehkä ens vuonna. Tosin siltä jäi kuulemma äitienpäivävalmistelut tekemättä ku yritti kaupassa niitä viime tingassa eikä ollu oikeen merkkistä korviketta pienelle ni joutu vaihtamaan kauppaa eikä sit enää ehtiny muita juttuja katella.
 
Juu kyllä oon ihan tyytyväinen että edes yksi toivotteli hyvät äitienpäivät:) Odotin vaan että olis tua oma mies jotenki noteerannu :oops: Mutta ehkä sitten ensi vuonna...:smiley-ashamed005
 
Mie sain omalta äidiltä oikein kortin postissa :) Ja sekä äiti että miun mummi onnitteli kyllä ekana äitienpäivänä. Sentään. Mies raasu ei ehtiny ees kahveja sänkyyn ku tosiaan aamukuuteen meni vauvan kanssa ja sit herätys aamupäivästä ku miehen työkaveri poikkes kahville ja alkoikin olla jo seuraavan syötön aika.

Yritti se kovasti miulle aamuteet ja ja leivät mut nekin meni tietty miun mielestä pieleen sillä univelalla... Miesraasu. (Huomaako et oon ehtiny nukkua lisää ja syödä tässä päivän mittaan...)
 
Ei täälläkään enää aamulla äitienpäivää muistettu vaikka viikolla oli siitä tietoinen, luki feissarista ja hätäsesti toivotti "ainii hyvää äitienpäivää", sitte ku hymähdin vaan että joojoo, ni mies lähti kiireellä jonnekin ja palas ruusun ja juustokakun kanssa kotii :grin
 
Oi voi :( Ei ne miehet aina tajua ja sit varmaan jotkut raskaushormonit vielä jyllää. Tsemppiä teille kaikille!
 
Täällä oli taas osittain ihana ja osittain vihainen äitienpäivä.. Mies nukkui pitkään ja sain lahjan sänkyyn. Tai osan siitä kun ei ajoissa hoitanut asiaa... Aamupalan hienon sellaisen söin lounaaksi tissi suussa ja sitä ennen hajos ihana kannu. Iltapäivällä osamun perheestä kävi kääntymässä ja imetin kun muut söi. Ja ne perkuleet söi kaikki jätskit, eikä ees kysyny otanko mä.. Sitten kiukuttelin ja olin surullinen ihan urakalla ja mies suuttus. Aiheestakin.

Mun ois vissii syytä päästä ulos!!Kertaakaan en oo ollut.

Onneksi huomenna on uusi päivä ja pahempaakin voisi olla.

Mutta hyvää äitienpäivää teille kaikille! :Heartbigred
 
Voi teillä on ollu kurjaa..

Eikö ne miehet tajua, että napanuora on katkaistu jo aikoja sitten. Anoppia kerkeää tapaamaan myöhemminkin päivällä, mutta miehet voisi edes aamulla antaa tuoreiden äitien nukkua muutama tunti putkeen ja hoitaa itse niitä lapsukaisia. Vaikka vaunu lenkille tai jotain.. Paras lahja univelkaisille.

Itse ainakin sanoin kylmästi aamu kuudelta, että sun vuoro, kun itse olin heräillyt syötöille viimeiset kolme tuntia tunnin välein.

Mulla ei valittamista..peruspäiväraha ja sain suukot, kortit ja lahjan mieheltä sekä esikoisekta:) pääsin jopa nyt illalla ekalle pyörälenkille (30min) yksin..ihanuutta vaikka kunto ononkin ihan...paska :D
 
Mä sain vauvalta äitienpäivälahjaks ekat itsenäiset parin tunnin aamupäikyt, eli nukkui jossain muualla kun sylissä ja päästiin miehen kans vauvan tulon jälkeen ekaa kertaa yhdessä saunaan. Sitte sain superaamiaisen sohvan ääreen, ja iltapäivällä lähdettiin vielä kaikki kolme ulos syömään. Saatiin jopa molemmat syödä yhtä aikaa kun vauva nukkui vaunuissa, kun valittiin ruokapaikaks terassi eikä sisätila. Illalla kun saatiin vauva lopulta omaan sänkyyn, sai äiti vielä äitienpäivähierontaa. Mukava äitienpäivä siis täällä. Kaikki sympatiat niille jotka ei sellasta saaneet! Miehet osaa kyllä olla ajattelemattomia. Eka äitienpäivä on kaikilla kuitenkin vain kerran elämässä :( Voi teitä! Itsekin osasin pelätä sellasta päivää, joten tein selväks jo monta viikkoa sitten että äitienpäivää ei sitte saa unohtaa vaikka kaikki muut päivät yleensä unohdetaankin...
 
Sanos muuta, onneksi mun mies ei kokonaan unohtanut. Olisin huutanu ja raivonnu nii kovin, ettei ois ollut vähän aikaan takaisin tulemista.

Olin kyllä eilen superhankala, että sain oman osani ihan aiheesta, mutta ois ne mun perheenjäsenet voineet kysyä otanko jotain kahvipöydästä, muuta ku sen kokislasillisen minkä join samalla ku imetin.

Taitaa oma univelka ja se, ettei ole päässyt ulos, painaa aika lailla.

Vaikka olisi tosiaan mies voinut sanoa, että nukuhan nyt... Mutta hällä on niin hyvät unenlahjat, että ei oikein ymmärrä varmaan asiaa mun näkökulmasta. Ehkä tuohon äitienpäivään kuten muihinkin juhlapäiviin kulminoituu se, että odotukset on korkealla ja kun kaikki ei menekään niin kun haluaisi, petytään. Mä ainakin tunnistan sen itsessäni. Mut jospa tänään parempi päivä. Vauva nukkuu mun paikalla sängyssä ja mies omalla paikallaan :wink Mut on syrjäytetty, taas :grin Odotan, et vitisee niin kovin, että saan vauvan kannettuna tänne tissille ja mies hoitaa aamupesut!
 
Olen jo tottunut, että minun on turha kukkia odotella olipa sitten mikä juhla hyvänsä. Eikä niitä onnitteluitakaan pahemmin miehen suusta kuulu. Kakun se halusi tehdä, mutta ehdotin itse muffinseja koska se kakku tuppaa sitten osittain jäädä syömättä kun on vain kaksi henkeä popsimassa. Sain sitten niitä muffinseja.
Odottelin koko lauantain, että koska tulee anoppilasta viestiä tullaanko äitienpäivälounaalle niin kuin joka vuosi, mutta ei sitä kutsua onneksi tullut. Varmaan ymmärsivät itsekin, että mieluummin olisin ensimmäisen äitienpäiväni kotona oman perheen kanssa. Ja jos kutsu olisikin tullut, niin olisin noin heille kyllä vastannut. Anoppi laittoi kyllä tekstiviestin jossa toivotti hyvää äitienpäivää.
Aika peruspäivä muiden päivien joukossa oli eilinenkin.
 
meillä oli kiva äitienpäivä. lauantaina päästiin kotiin sairaalasta ja mieskin oli lauantain ja sunnuntain kotona meidän kanssa. äitienpäivä aamuna syötiin rauhassa koko perhe aamupala, maistettiin kakkua ja availtiin äitienpäivälahjat. molemmalta vanhemmalta pojalta oli lahja, jotka oli mummun ja pappan kanssa hommanneet ja paketoineet, sillä aikaa kun minä olin sairaalassa ja esikoiselta oli vielä toinen lahja, jonka olivat kerhossa tehneet. :)
sitten rakkaalta mieheltäni oli hopeinen kaulakoru, jossa oli kolme sinistä kiveä, yksi jokaisesta pojasta. :Heartred
 
Vauvan syntymä on vienyt kaiken ajan :) Ei ehdi enää koneelle eikä mitään muutakaan ylimääräistä tekemään. Tänään eka neuvola ja kauhea ajoitushässäkkä, et päästään 14.30 neuvolaan. Eli kohta pesuille ja syötöille.
 
Joo onneks en jättäny esim tuttipullojen keittämistä siihen kun vauva tulee että "ei ole sitten tylsää" :P
 
Takaisin
Top