Mä yritin hommata alkuvuodesta henkkamaukalta äitiyspikkareita, mutta ne ei ikinä saapuneet postissa. Ehkä ihan hyvä, koska olen selvinnyt tähän asti hyvin ihan normi pikkareilla, joskin osa on koon-pari normaalia isompia. Olen kyllä ahtautunut vanhoihinkin pikkareihin, jos ei ole mitään kovin ihoa nuolevaa ollut päällä.
Noita äitiysliiviasioita pitäis alkaa muutaman viikon päästä miettiä. Yks tuttu tarjosi omia imetysliivejään, kun hän ei niitä ehtinyt juurikaan käyttää kun imetys loppui jo. Mun mielestä se tarjous oli kyllä jollain tasolla vittuilua, koska sillä oli niin järkyttävät kannut ettei nää mun tissit kyllä ikinä sellaisiks paisu.
Tai jos paisuu, niin sitten ne on kyllä imetyksen loputtua niin räjähtäneet rukkaset että mä vaivun varmaan epätoivoon...
Noita äitiysliiviasioita pitäis alkaa muutaman viikon päästä miettiä. Yks tuttu tarjosi omia imetysliivejään, kun hän ei niitä ehtinyt juurikaan käyttää kun imetys loppui jo. Mun mielestä se tarjous oli kyllä jollain tasolla vittuilua, koska sillä oli niin järkyttävät kannut ettei nää mun tissit kyllä ikinä sellaisiks paisu.