Joo keskenmeno pelottaa täälläkin, vaikka yritän nautiskella joka hetkestä :(
Viikkoja en vieläkään siis tiedä (oma arvio on et jotain 5-7 väliltä), mut nyt jo sektioarven kohdalta on ruvennut tuntumaan sellasta tuikkimista..´En tiedä, et joko se näin aikasessa vaiheessa voi tolleen tuntua vai kuvittelenko mä vaan...?
Mä oon kertonut jo töissä työkavereille, koska joudun käsitteleen esim sellasia reumalääkkeitä ja eturauhassyövän hoitoon tarkotettuja lääkkeitä, joista on haittaa sikiölle.. Ja sen lisäks joutuisin altistuun tupakansavulle, kun osa meidän asiakkaista tupakoi sisällä.. Kerroin raskaudesta ihan sillä, että mun ei tarvii nyt mennä niihin tupakki-paikkoihin, eikä käsitellä vaarallisia lääkkeitä.. Nooh.. ja joo.. Koko suku tietää kans, koska mun mies ei malttanut pitää suuta supussa :D
Hassua et mun mies, joka sano mulle jo esikoista oottaessani et "ei sit enempää lapsia.. kolme mulle saa riittää" (kaks ennen mua tehtyjä..) on nyt niin into piukeena, et ei malta pitää yhtään mölyjä mahassaan tän raskauden suhteen.. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Kyllä kaikki tietää, et mennään niin vähillä viikoilla, et mitä vaan voi vielä käydä..
Voikaahan mammat paksusti :) Pitää lähteä kylvettään tuota junioria..