Toukokuun tohinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dangel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dangel

Näppärä viestien naputtelija
Helmikuunmammat 2014
Taasen uusi kuukausi ja kesä enää askeleen päässä. Pikku tohisijoille riittää ihmeteltävää ja väriä ulkona. :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Luin tuossa huvikseni tammikuun ketjua ja totesin, että pitäisi lukea jo pidemmältä noita ketjuja, ihana kun täällä on "tallessa" raskausfiilikset :)

Voiskin olla kiva kattoa, kuinka on tuskaillut. :D Huh... Mä kävin katselemassa 'laskettuaika tammikuussa 2015' ketjua, paljon ei oo vielä kirjoitettu, mutta vähän haikeana olin. :S

Mulla on taas jälleen kerra tavoitteena mennä ensiviikolla jonnekin vanhemmille ja vauvoille tarkoitettuun ryhmään... :P Saa nähdä miten käy.

Mä olen ihan onneni kukkuloilla kun mies on taas kotona tosi pitkän viikonlopun,kun tänään ja huomenna vapaata. Pääsiäinenkin kun vastikään oli ja kohta tulee helatorstai, jonka jälkeen on taas perjantai vapaana miehellä! Ja sitten on jo kesäkuu ja juhannuksesta varmaan aloittaa loman. Ihanaa olla molempien rakkaiden kanssa. <3 :) Ja on niin ihanaa katsoa, kun mies on tytön kanssa. <3

Mitäs jos järkkättäisiin joskus tässä kesällä joku miitti tän porukan kesken? Ei toki kaikki varmaan pääse noiden välimatkojen takia, mutta ne ketkä asuu jokseenkin lähekkäin? :) jos reginaveritaksenkin vauva-vanhempi tapaamisen kynnyksen ylittäminen olisi pienempi jos kyseessä olisi me? :) olisi aika ihana nähdä teitä kaikkia ja halata :)

kuulostaa hyvältä :) pitäiskö vaihtaa uudelleen noita paikkakuntatietoja? Me asutaan ihan Porin kyljessä :)

Niin ja mekin päästään kyllä aikas hyvin Akselin kanssa omalla autolla liikkumaan :)

Heipat pitkästä aikaa!
Mulla on jäänyt nämä(kin) touhut vähän vähemmälle viime aikoina, mutta nyt kaivelin koneen esille ja aloin surffaileen. Pikkumies vetää päikkäreitä :)
Täytyy lueskella nuo aikaisemmat niin pääsen taas ajantasalle teidän touhuissa!
Joku kuitenkin jossain kirjoitti, että ei oikein voi olla ulkona kun pieni on hereillä. Mulla sama "ongelma", kun ei hereillä viihdy juuri missään pitempiä aikoja…
Onko joku siis keksinyt jotain kivaa tekemistä yhdessä ulkona?

Wilmuska Tuossa kun oli melkein helteitä täällä ja meidän piha on kovin suojaisa, eikä tuuli päässyt puhaltamaan, niin meillä oli matto pihalla. Siinä neiti tykkäsi potkiskella. Sitten välillä kun itsellä meinaa iskeä mökkihöperöys, niin kierrän pihaa neiti kantoliinassa. :D Ja riippukeinukin kun on jo pihalla, niin siinä tyttö tykkää keinua toisinaan.

Tapaamiseen liittyen, me asutaan Hyvinkäällä. Autolla liikutaan kätevästi. :)

Hyvä idea tuo tapaaminen. :) Me asutaan täällä asutun Suomen keskipisteessä eli treellä, aika moneen paikkaan täältä kätevästi pääsee kulkemaan.

Flunssavaivat alkaa pikku hiljaa helpottelemaan, vaikka vieläkin vähän rohisututtaa. :) Tosin tänään on yhtäkkiä oksenneltu aika paljon.. toivottavasti ois vaan viimesiä limoja pois, eikä ois napannu osastolta mukaan jotakin toista pöpöä. :confused:

Me asutaan tässä Hämeenlinnan kupeessa ja autolla mekin päästään liikkumaan näppärästi :)

Kyllä mäkin ajattelin Juhon kanssa lähteä rintarepulla ulos, kunhan on lämmintä ilmaa ja jos tulee tylsyys vaunuissa :) ja kunhan maa lämpiää ilmojen ohessa, niin viltin kanssa vaan nurmikolle köllötteleen :) nurmikolla köllöttelystä tuli mieleen, että kun tuo esikoiseni oli alle vuoden kesällä ja konttasi ja ryömi ulkona, niin jos hänet pisti nurmikolle, jähmettyi hän heti siihen paikkaan ja alkoi ulvoa :D pelkäsi siis nurmikkoa :D

Rintareppu tosiaan, täytyy vaan hommaa semmonen missä naama olis poispäin minusta.. kun löytyy vaan semmonen toisenmallinen. Ihan liian vauvamaista :p Muutenkaan meillä ei enää viihdytä ollenkaan makuuasennossa sylissä, täytyy istua ja nähdä kaikki!

Oksentamisesta tuli mieleen, että kuinka teillä muilla puklailun määrä? Meillä tosi runsasta, tuntuu et kaikki mitä on menny, tulee joko heti tai seuraavan tunnin - kahden aikana pois.. Ja pitkin päivää. Jotain tietty jääkin, kun on kuitenkin jo noin jämerä jätkä:)
Sukulaiset kauhistelee ja diagnosoi -> refluksi. Itekki jo alkaa epäilemään.. kyllä jo lääkärillekki sanoin asiasta, mut se oli sitä mieltä että ihan normaalia. Kuitenki seurataan tilannetta.

Ja me asustellaan täällä Tampereen lähistöllä...

Meillä puklaillaan pienesti ehkä noin joka toisen syötön jälkeen. Yleensä ensin tulee ryöky ja sitte päälle pieni puklu. Eilen illalla kyllä tuli jostain syystä taas pitkästä aikaa kaikki ulos ja ei muutaku uutta maitoo ja vellii koneistoon...
Me asutaan täällä Etelä-Pohjanmaalla, ja päästään myös autolla liikuskeleen. Oisko Tampere reffi-paikkana yhtään puolivälis joka paikasta? ;)

Wilmuska Noh, meillähän on tuo refluksi-diagnoosi, että sinänsä olen ehkä huono puhumaan normaalin puklailun määrästä, koska meillä sitä on paljon. Vaihdellaan paitaa/bodya ainakin kerran päivässä, kun on aivan märkä puklusta (siis todellakin aivan märkä). Lääkäri sanoi tuosta puklun määrästä, että ei tartte olla huolissaan, niin kauan kun kasvu on normaalia. Siihen, mikä tulee ulos, on jo sekoittunut sylkeä ja mahanesteitä, eikä kaikki ole pelkkää maitoa, vaikka siltä näyttääkin.

Tampere sopii ainakin mulle hyvin. Olin ehdottamassa samaa itsekin. Ja olis ehkä ihan kiva, jos tapaamispaikka olis jollekulle tuttu? Tai mietin, että jos joku 'paikallinen' valitsee missä nähdään, niin paikka olis varmemmin sovelias. Itse en ainakaan osaa sanoa Tampereesta mitään, vaikka sielä muutaman kerran käynyt. :)

+ Tampereella olis Vapriikissa näytteli jonka haluan nähdä, joten ehkä ammun kaksi yhdellä? ;)

Tampere kuulostaa hyvältä! En kyllä osaa sanoa mitään paikkaa, mikä olisi sopiva :) tietääkö joku vai ruvetaanko tekeen tutkimustyötä? :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Täällä asustellaan Turussa. Tampere kuulostaa ihan hyvältä. Pitää vaan saada esikoinen johonkin. Mun sisko asuu Tampereella.

Toki isommat mukaan jos haluaa :) mä ajattelin tosin esikoisen koittaa saada hoitoon, jotta saan itse vähän helpomman reissun ;) jokos aletaan ajankohdasta puhua?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Onko ajankohta nyt tässä touko-kesäkuussa? Meillä on hirveän vähän mitään menoja... 20.5. 28.5. ja 2.6. tällä hetkellä ainoat, joissa on jotain menoa. Sitten on tietysti juhannus, mutta se nyt tuskin olis muutenkaan ajankohtana hyvä. :D

Takaisin