Toukokuun terveiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä sain mieheltä orkidean (saa nähä kauan saan pidettyä hengis), suklaata, smurffi limpparin ja omar munkin :)

Voi kun olis ihanaa jos joskus sais aamulla jäädä nukkumaan ja mies nousis poitsun kans (tai edes joskus mies osallistuis pojan hoitoon muulla tavalla kuin pitämällä sille seuraa), mutta turha luulo. Oon kyllä ehdottanut silloin tällöin että syöttäiskö ruoan tai vaihtaasko vaipan, mutta ei. On kyllä muutamasti suostunutkin, mutta sais kyllä näyttää mulle että voin oikiasti hyvillä mielillä jättää ne kahestaan! Vakuutelee ja vakuutelee että osaa hoitaa sitten, mutta eihän siitä harjoittelusta haittaa olisi.

Niin ja hyvää äitienpäivää kaikille! :) on se ihanaa kun saa olla äiti :Heartred

Minä se oon meilläki aina se, joka nousee lasten kans ylös, ja mies jää nukkumaan :rolleyes:

Oma-alotteisesti mies ei oikein ala vaihtaa vaippaa, syöttää tai muuta, mutta tekee kyllä ku pyytää (lue: käskee ;) ). Ja oon kyllä päässy yksinäänkin liikenteeseen (useamman tunninki) ja sillä aikaa ovat kyllä hyvin pärjänneet tytön kans, että ei se osaamisesta ainakaan oo kiinni.

Laitettiin mulle aamupalaa ja leipoivat mustikkapiirakkaa. Toki vahdin pienempää sen ajan. Sain kukan (pyysin parvekkeelle jotain mutta sain sisäkukan, jota en tosiaankaan olis halunnu. Ajatus toki tärkein). Värityskirjan ja lahjakortti tulee vähän jäljessä. Ainoastaan harmittaa se etten saanut aamulla nukkua ja ettei mies viitsi sen vertaa ajoissa miettiä ja ostaa ettei edellisenä iltana tarvis lähteä ostoksille ja kysyä multa mustikkapiirakan ohjetta.. esikoinen oli tehnyt tarhassa ihanan kortin ♡

Mä pyysin korttia ja kuvalahjaa, sain reilun kaupan ruusuja. Kiittikiitti :D ens vuonna jos ei mies sen vertaa nää vaivaa että ajoissa teettäs "salaa" lahjan ja tytön kans värkkäis kortin ni teen ne ite ja solmin ukon kivekset lahjanarulla tiukalle! Josko testosteronipitoisuus ukossa vähenis ja alkais ajatuski juokseen :P

Mua ei siis harmita, mutta se on periaate. :D sit ku tyttö osaa tehdä ite jonku askartelulahjan ni isin tarttee enää muistaa keittää kahvit, homma helpottuu ajan myötä :P

Tosta oon samaa mieltä et jatkossa riittää lapsen tekemät jutut mutta nyt isin pitää vähä avustaa :)

Parasta olis jos isi tekis lasten kans lahjan tai/ja kortin. Esim joku kuvalahja lapsista tai joku taideteos. Vähintäänkin lapset vois auttaa valinnassa! Meillä kun tuo 4v kyllä varmasti haluaa osallistua jos annetaan. Yhdessä tekivät sen mustikkapiirakanki ♡

Varmaan vaikuttaa se, millaisia perinteitä in omassa lapsuudessa ollut. Meillä lapset teki pienen lahjan ja/tai kortin ja iskä osti jonkun kukan (yleensä aina ruusupensas).
Jotain samaa sitä itsekin toivoo ja odottaa. Miehen perheessä voinut olla toisenlaiset perinteet.

Mä olisin halunnut nukkua äitienpäivänä pidempään, mutta ei saa valittaa. :-D mies nousi omaehtoisesti tytön kanssa pesuille ja puurolle, kuten monena muunakin aamuna. Sain nukkua 7.30 asti kun mut tultiin herättämään kuvamukin ja kortin kanssa. :-) edellisenä päivänä sain jo ruusut. Odotin sitten että mies tekee aamupalaa. Käytiin vielä jäätelöllä, mutta itse kokkasin meille ruuat. Tosin vietiin jo ennakkoon perjantaina mummot syömään ja mies tarjosi mullekin. :-)

Hmmh.. Ehkä vähän kateellisena teidän hienoista lahjoista:D no ei vaa, oon aina halunnu kukkia mutta ei vieläkää.. No käytiin hesessä illalla, ei ne lahjat ja tavarat mut ois ihana jos jotenki huomiois!! Jotenkin arkeen vaa, se kyllä parasta

Huh. Oonpa ollut tänään väsynyt! Aivan tuntui että nukahdan pystyyn. Onneks mies meni iltapäivällä pojan kans pihalle niin sain nukkua hetkisen. En olisi varmaan muuten selvinnyt :dead:

^ huvitti kun mies kertoi kuinka vakava ilme pojalla oli kun menivät pihalle ja mies sanoi että "nyt mennään ihan miesten kesken", :p raukka kun tottunut että äiti on aina mukana :rolleyes: niin ja oli rattaisiin nukahtanut ja sitten kun oli herännyt niin oli selvästi mua katseellaan etsinyt :grin

Hoksasin tänään kun otin tissin pois pojan suusta ja laitoin tutin tilalle, niin viimmeksi ollut tutti suussa tuolloin ^ kun oli miehen kans pihalla :wideyed: tuskin tulee ongelmia luopua tutista kokonaan (kunhan ei nyt opeta siihen).

Väsyny äiti ilmoittautuu... Tai siis oon vissii viime viikolla ollu kaupassa väsy kun tänään huomasin että oon ostanu neitille nan1:sta vaikka 2sta on pitäny. Ei oo kyllä tänään juuri maistunukaan ja siinähän se syy varmaan kun jos maistuu hieman eriltä. Tänään siis avattu eka purkki pakkauksesta :D

Tyty pääsi tänään sellaseen minikaruselliin ostoskeskuksessa. Mies halus laittaa ja olin ihan et ei se mitään siitä tajua... Hitsi vie huuti ku hyeena ku piti lähtee pois! Ni sai sit vielä toisen kierroksen :D Haha, voi iso tyttö <3

Kyllä on ihme muija ollut liikkeellä, tänään lenkkeilin koiran, esikoisen ja kuopuksen kanssa, esikoinen pyöräili edellä ja me mentiin perässä. Pyöräilijä tuli takaa, hiljensi vauhtia meidän kohdalla ja huusi selkeästi mulle "v#ttu,et osaa olla tyhmä", en kyl tiedä ketä tarkoitti, olisiko puhunut itsestään ;) mut meni koko juttu multa ohi.. Ei kyl ole kaikki kotona tällä, jos lapselle sanoi.. Muilla osunut tälläisiä ihme tapauksia kohdalle? Toivotin hyvät päivän jatkot :D

Oisko sillä ollu handsfree ja puhui puhelimessa?? :o

Sekin kävi mielessä, mut en kuullut mitään muuta puhetta.. Ja jäi selkeesti mua tuijottamaan, En nähnyt kyllä mitään laitetta korvassa tms. Mutta kaikkein loogisinta olisi jos olisi puhunut puhelimessa, sillä ei me voitu häntä millään tavalla häiritä, kun kuljettiin nätisti tien sivussakin..

Toivottavasti oli se handsfree.. :D

Takaisin