Toukokuun terveiset

Yomanda

Luottohahmo langoilla
Heinäkuunmammat 2015
Hauskaa vappua kaikille!
Meidän vappu menee sairastaessa, lämpöä oli eilen pienellä nyt näyttää paremmalta. Nokkatippuri vaivaa vaan molempia
 
Me herättiin toukokuun aamuun kuudelta. Ei enää uni maistunu, mutta yöllä ei äiti muista heränneensä kuin kerran neidin itkeskelyyn ja sekin loppui tuhinaan just kun äiti oli nousemassa sängystä. Nyt nukutaan sitten jo ulkona päiväunia, äitiäkin väsyttäis mutta jos virkkaisi peittoa että se valmistuisi joskus ja kohta pitääkin mennä tekemään salaattia grilliruuan kaveriksi.
 
Meilläki tarkotus grillailla kunhan mies kotiutuu töistä :)
 
Me käytiin minun vanhempieni luona eilen grillailemassa ja munkeilla. Tuli myös ulkoiltua paljon kun oli niin ihana ilma. Sain aikaiseksi imuroida autonkin samalla. Pesua se vielä kaipais...
 
Plääh pitäs oma autokin imuroida ja puunata.. Koiran jäljiltä taas ihan kauheesti roskaa
 
Oli kyllä ihan järjettömän hauska vappu! Eikä olokaan ollu niin rapsakka ku odotin :P eilen oli kiva paljuilla vielä aamupäivä, sit hakemaan tyttö mummilasta. Kaikki oli menny mallikkaasti ja iloinen tyttö oli vastassa :) nukahdin eilen melkein heti ku tytön oli saanu nukkumaan, ukko kävi vielä leffassa illan päälle! Oisin itekki halunnu nähdä uusimman marvelin mutta kyllähän sitä ehtii..

Kesä tuli uudestaan , tosi lämmintä on jo heti aamusta :) josko nää ilmat jäis ny!
 
Päästiinpä taas vauvakerhossa käymään, ja olipa mielenkiintoista juttua siellä. Oli asiantuntija puhumassa nukkumisesta. Moni asia jotenkin selkisi mun mielessä, enemmän niin että en kanna ehkä niin paljoa enää stressiä näistä päikkäriasioista.
Tai siitä, että poju on valmis ekoille tirsoille n. 1,5h heräämisestä.. Se on kuulemma enemmän sääntö ku poikkeus.

Ja ehkä uskallan alkaa taas totuttaa poikaa siihen, että nukahtaa itsekseen niinkuin ennen seisomaan oppimista.. Hyviä vinkkejä tuli :)
 
Eilen illalla jumpassa käydessä unohdin sen jumppakortin sinne pukukaappiin ja etin sitä kotona sitten laukusta ja taskuista. No aamulla soitin sinne liikuntakeskukselle ja se yrittäjämies ystävällisesti auko kaikki aulan pukukaapit kun en ihan satavarma olla kaapin numerosta :D no siellä se nyt sitten odottaa vastaanotossa että seuraavan kerran sen haen.
 
Auton mittari näyttää 20 astetta lämmintä!! :woot: ja kiva, auton ilmastointi sano sopparinsa irti:sorry: noh lämpöö oon kaivannu ni sitä kans saa!:wacky:
 
Ihanaa äitienpäivää kaikille myös täältä!

Odottelen sängyssä ja kuuntelen kun mies häärää pojan kanssa... En malttais millään odottaa lupaa nousta pian aamukaffelle :D
 
Hyvää äitienpäivää!
Minä oon kyllä vähän pettyny. En saanu mitään.. No se eilen osteetu ruusu on tuossa pöydällä mutta sekin koska ostettiin mummoille niin samallahan sen sai. Ja kakun osti juu kans ja sen sain kyllä itsetehdyn aamupalan jälkeen eteeni että otapa siitä. Se siitä. Odotin edes jotain pientä panostusta mutta ei.
 
Hyvää äitienpäivää. Minä jouduin heräämään nuorimmaisen kans ennen kuutta. Sain kyllä kömpiä vielä takas sänkyyn. Nyt sitten odottelen aamupalaa. Vähän pettynyt olen ku ei vissiin ihan loppuun ajatellut.. mutta jospa sitä jotain yllätystä ois vielä päivään jäljellä
 
Hyvää äitienpäivää!
Meillä ei ees muistettu koko äitienpäivää! Ennen ku näki lapun et yks kauppa oli suljettu tänään äitienpäivän takia. Sen jälkeen onnitteli ja sain jalkahieronnan, mut siinä kaikki...
 
Mie sain kortin, jonka mies oli tehny lasten kanssa. Ja se oli miusta ihana ja sopiva muistaminen! :) Mies on töissä, ja oli jättäny sen pöydälle aamulla lähtiessään.
 
Ei meilläkään sen kummempaa ollut kuin että mies heräs pojan kanssa laittamaan aamupalat.
Kortti oli kaikkien yhdessä tekemä, samalla kun tehtiin mummeillekin. Kukan sain itse valita, samalla kun käytiin ostamassa mummeillekin :D

Mutta mulle ehdottomasti parasta oli se, että sai kerrankin jäädä itse sänkyyn. Siinä mielessä meillä oli koko viikonloppu äitienpäivää, että mies hoiti aamut ja yöt (ekaa kertaa). Oli ihanaa!
 
Meillä ei ole noteerattu äitienpäivää mitenkään. Samaa paskaa kuin koko viikko tähänkin asti.
 
Mä olisin toivonut kans et olisin saanut aamulla jäädä sänkyyn isin ja tytön noustessa ylös. Mut ei, minä nousin ja rupesin tekee aamupuuroa. Kertaakaan ei oo tainnut tän vuoden puolella nousta silleen et oisin saanut ite jäädä viel hetkeksi nukkuu. No, ollaan kyllä vietetty loppujen lopuks ihan mukava päivä, et en viitti tän enempää valittaa :)
 
Jahast, mies ei tiennyt että tänään edes on äitienpäivä. Ilmankos ei noteerannut. :P
 
Takaisin
Top