Huomenta vaan täältäkin..Täällä nyt yökkäillään ihan tasaseen tahtiin edellee..tuntuu välillä ku ois kunnon kesto krapula. Mulla kyllä on ainakin pitänys paikkansa nuo pahoinvoinnit et vähemmän oli esikoisen aikaan sitä ja poika tuli ja enemmän tuon kuopuksen aikaan ja tyttöhän se oli. Eli nyttemmä sit tyttö pitäis tulla...mut ei sitä tiedä. Meinasiko moni kysyä sukupuolta? Me varmaan meinataan. Esikoisen aikaan ei kysytty mut viimeks kysyttiin ja oishan se ihan hyvä tietää nytkin..vähä suunnitella tarviiko noita vaaleenpunasia vaiko ee..Mut muuten se on mulle sama kumpiko tulee. Ja viimeksikään en oikein meinanna uskoo et epäilin kovasti loppuun saakka.
MEille tuli sitten ihana kesäflunssa ja esikoiselle oisi ollut perjantaina kitarisaleikkaus ja korvien putkitus..no se taitaa olla viisainta perua. Ottaa aivoon ku taas saa kohta hommata antibiotti kuurin joka mitään hyövytä..:( Ja kutsu seuraavan kerran on varmaan kuukausien päästä ja tiedä onko silloinkaan terve :/
Jos muillakin on kiukkua ja hormooniheittelyä niin on täälläkin..saa tää mun ikävä härän luonteenpiirre lisää vettä myllyyn näistä hormooneista..huoh!
MEille tuli sitten ihana kesäflunssa ja esikoiselle oisi ollut perjantaina kitarisaleikkaus ja korvien putkitus..no se taitaa olla viisainta perua. Ottaa aivoon ku taas saa kohta hommata antibiotti kuurin joka mitään hyövytä..:( Ja kutsu seuraavan kerran on varmaan kuukausien päästä ja tiedä onko silloinkaan terve :/
Jos muillakin on kiukkua ja hormooniheittelyä niin on täälläkin..saa tää mun ikävä härän luonteenpiirre lisää vettä myllyyn näistä hormooneista..huoh!
meillä ois ens viikolla ne verikokeet tuohon np-ultraan ja 20.6 sit se ultra :)
Alan pikkuhiljaa uskoa et tää pieni salamatkustaja ehkä pysyis tällä kerralla loppuun asti kyydis