TOUKOKUU ON TÄÄLLÄ!!!

Tatjuska

Piirimestaruustason postaaja
Pakko oli ottaa pieni varaslähtö tähän MEIDÄN kuukauteen, ne jotka ei oo vielä jakautuneet, tässä kuussa sen pitäisi tapahtua!

Ihanaa VAPPUA kaikille ja jatkellaan höpinöitä huomisesta lähtien täällä emoticon
 
Hyvää Vappua!! Ajattelin et kirjoitellaan nyt tänne koska kellohan on kohta kaksitoista :)
Huomenna klo 8.00 pitää olla sairaalassa käynnistyksen takia... Huh ku jännittää!!!
Koko päivä olen takunnu verenpaineeni kanssa (164/104 koko päivän)..
Meillä olis maanantaina klo 8.00 aika sairaalaan käynnistysharkinnan takia mutta lääkäri päätti et huomenna aloitetaan.. Voi itku, kämppähän pitäis siivota!! Toki mieheni lupasi kyllä hoitaa kaiken valmiiksi täällä emoticon
Mulla on ihana mies... emoticon
Onko muita jotka kärsivät raskausmyrkytyksestä??
 
Loveuhoney: Tsemppiä käynnistykseen!!!! Siellähän päästään sit ihan kohta tositoimiin :)
 
Mulle sit iski mahatauti yöllä,samaten juhoon10kk ja mieheen.toiseksi vanhin poika on säästynyt siltä...nyt pysyy jo mehut sisällä et saa verensokerin tasaseksi ja supistukset jatkuu edelleen...

39+5
 
JEij Toukokuu!
Täälä yks jolla raskausmyrkytys meinas tulla, joten jouduin yhen yön olemaan osastolla. Torstaina neuvolassa oli verenpaine noussut ja lääkäri määräsi heti PE aamusta äitiyspolikliniikalle, siellä lääkäri sitte tutki paikat ja käytävää oli 2cm ja paikat jo 2 sormelle auki ja hyvin "kypsyneet" sanoi sitten että nyt joudut jäämään osastolle niin tarkastellaan tilannetta. Onneksi lauantaina sit verenpaine laski eikä mitään muutakaan ongelmaa näyttäny olevan niin sain tulla takasi kotia. kuhan tää nyt jaksais vielä olla tuol masussa ku ei paino arvio ollu mikään viikkoja vastaava eli pienipoika vielä vaikka viikkoja sinäänsä ihan hyvin. Nyt vaan toivotaan parasta. :)
 
joo se ois noin kolme viikkoa enään laskettuun ja jostain syystä on alkanu jännittään ihan kauheesti... Pitäshän synnytyksen olla tuttua puuhaa kun kolme lasta jo maailmaan pyöräyttäny mut silti vaan on sellanen fiilis et jännittää. Tuleeko kaveri masusta sellaisella syöksyllä kun keskimmäinen siskonsa vai hiukan hitaammanpuoleisesti! Ehkä tää on vaan sitä valmistautumista tulevaan. Välillä vaan niin sekavia tuntemuksia ettei oikein tiedä miten niihin pitäs suhtautua.
 
Hyvää vappua ja TOUKOKUUTA kaikille!!! Ja tsemppiä käynnistykseen, Loveuhoney!

En päässyt eilen jostain syystä kirjautumaan tänne :S Tää sivusto vaan herjas, että kirjautuminen epäonnistui.

Olin eilen kaverilla grillailemassa ja Papulla oli kans sellaset bileet, että luulin sen tulevan kyljestä ulos! Nyt sen pitäis kyllä tässä alkuviikosta syntyä, että pääsee juhlimaan äitienpäivää ihan oikeasti eikä vaan melkeen :D
 
Jee tässä kuussa tää toukka tulee meille itekseen tai väkisin.. Perjantaina on meinaa laskettu ja vaikka  menis 3 viikkoo yli niin silti nyytti tulee tässä kuussa emoticon vaik neuvolantäti vähän viimeeks meinas ettei mua siel enää keskiviikkona näy niin kyl mä luulen et näkyy.. Ei mitään merkkei et edes alkais mitään tapahtumaan... 

Tuo saunominen on muuten jännä homma... Ku mulla ollu tosi vaikeeta saada unta ja vessassakin oon saanu ravata yhtä mittaa mut eilen illalla kävin saunassa ja nukuin ku tukki eikä tarvinu yöllä herätä ku kerran vessaan.. Tänään on sit niin levänneenä :)

Siivota taas pitäis mut ajattelin tänään paistatella itteni auringossa meidän uudella terassilla, onhan sentään WAPPU.. Jos huomen sit ottais teho siivouksen tuon miehen kans et on sit koti kunnossa ku vauveli päättää tulla.. Vaik voi olla et kerkee viel moneen otteeseen siivoilemaan ennen ku se tulee tai sitten ei..

Erittäin HAUSKAA WAPPENDAALIA kaikille mammoille...
 
Ihanaa, toukokuuemoticon

Täällä on nyt muutamia suht hyvin nukuttuja öitä takana ja olo niiiiin paljon parempi! Plus että vähän viileämmät ilmat ja sade on helpottaneet mun allergiaoireita(siitepöly), joten ei haittaa sekään. Supistukset on taas puolestaan hiukan villiintyneet ja pari päivää tullut ihan taukoamatta. Eilen illalla ja tänään aamulla parin minuutin välein. Huoh, melkein sitä toivoisi että jotain saisivat aikaan tuolla alhaalla(vaikka en vielä vauvaa ulos tahdo), että ois sitten se synnytys vähän helpompi. Mut ei ne mitään siis oo tehneet, eivätkä kyllä ole varsinaisesti kipeitäkään, mutta tukalia ja tosi napakoita. Mietin vaan tässä, että kuinka paljon harjoitusta mun kohtu oikein tarvitsee?!emoticon

No mutta noin yleisesti ottaen olo on siis aika mainio, eikä malttamattomuuskaan vaivaa. Oikeastaan tässä tajusin, kuinka vähän aikaa vauvan syntymään on enää vaikka yli lasketun meniskin. Nyt vaan nautin tästä jäljellä olevasta ajasta mitä meillä miehen kanssa on vielä kaksin ja varmasti mulla tulee kauhea ikävä myös tätä masua.emoticon

Ainiin ja tsempitykset multakin loveuhoney!
 
Täältä myös tsempitykset Loveuhoneylle!
Todellakin, meidän kuu emoticon
Laskettuun aikaan jäljellä 2 viikkoa ja 1 päivä - kuinka lähellä se onkaan! Toisaalta, kunhan ei vain menisi kesäkuun puolelle emoticon
Täällä samanlaisia tuntemuksia kuin Sinturalla, yritän "itsekkäästi" nauttia näistä viimeisistä ajoista, kun pikkuinen saa vielä voimaantua masussa. Eikä olokaan kovin vaivainen ole, tosin mahanahka kiristää siihen malliin, että raskausarvet ovat vain päivien kysymys.. mutta raKKausarpiahan ne vain on emoticon
Iloista Vappua!

tini & kyytiläinen 37+6
 
Onnea käåynnistykseen Loveyouhoneyu!! Ja tsemppiä kaikille muille joilla LA alkaa siellä jo ovelle koputteleen!!! Mulla se olis eka äitienpäivä viikonpäästä.. :D
 
Onnea tosiaan Loveyouhoney! :)

Ite just mietin hetki sitten, että saapi nähdä joutuuko sitä vielä tänä vuonna ramppaamaan monessa paikassa äitienpäivänä vai saisko sitä maata jo sairaalassa sillon.. Mullahan on toi la heti äitienpäivän jälkeen maanantaina.
Mikäli olo jatkuu tällasena, ni en todellakaan oo vielä silloin synnyttämässä.

Mun mummi on saanut elämänsä aikana aika paljon kaikkia enneunia yms ja sen mukaan vauva syntyis 10.5. Eli saapi nähdä osuisko oikeeseen tässäki asiassa! ;)
 
Loveuhoneylle onnea huomiseen koitokseen!

Uskomatonta, nyt voin sanoa ainakin sanoa, että LA on tässä kuussa kun synnytyshän voi mennä kesäkuun puolelle.
Tänään ollut todella huono päivä. emoticon Väsyttää, pahaolo, laiska olo, itkettää, lonkat kipeät, vihlontaa, närästystä sekä ummettaa...
Sitten se unohtuu hetkeksi kun "NaPPula" liikkuu se on niin ihanaa! emoticon

RonjaM & "NaPPula" rv 36+4
 
Plääh..tapahtuispa jo jotain....Nyt on kyllä jo niin toivoton olo ettei edes välillä kiinnosta tuleeko ulos vai ei :D no sen tiiän varmasti,että n.2vko sisällä meillä on vauva tavalla tai toisella. Eilen kyllä taas oli 4h poltot illalla/alkuyöstä,mutta loppuivat jälleen aamuyöllä :/ Näitä on nyt sitten melkeinpä viikonverran tullut.
 
Illalla supisteli pari tuntia about 10 minsan välein mut aivan turhan laimeesti. Vatsa toimi sit illalla, keskellä yötä ja aamulla heräsin taas siihen että on mentävä... Muutenkin yö oli vähän semmonen taas että näinköhän tää merkkais jo jotain? Heräsin äsken päänsärkyisenä mut verenpaine oli onneks ihan normitasolla.
 
Mulla on nyt muutamana iltana ollu noita sukkapuikkoja tonne alapäähän ja muutamat sähärit nivusille.. joutunu iha ottaa tukee ku tuntunu et silmissä pimenee. ja vauva ku liikuttaa/pyörittää (mitä lie tekeekään) päätä ni ajoittain vihlasee häpylyyn keskeltä.. näiköhä se porailee itteesä syvemmälle. muuten päivittäin noita kivuttomia supistuksia.. ja vatsa tosiaan toiminu parina päivänä vähä useeseen otteeseen päivän aikana.. jotain hyvää, ei tarvi ainaka kärsiä ummetuksesta ;)
 
Täällä kans toiminu maha erittäin hyvin parina kolmena päivänä ku miettii miten oon kärsiny ummetuksesta koko raskaus ajan.. Nyt on niin raskas kävellä ja se sattuu ihan simona joten en kävele juuri lainkaan kun jalat saattaa mennä alta ku menee kipukynnyksen ylitte.. Eilen illalla alko supistaan ja supisteli aika monta tuntia ja kappas niin ne taas loppu ja mä ku innolla odotin et ne vaan kovenis mut ei niin ei... Vauva viihtyy yksiössään paremmin kuin hyvin... Neuvola olis keskiviikkona saas nähä  mitä neukku täti sanoo ku näkee mut taas kun niin veikkas ettei enään tavattais näis merkeis :) Kyl yli lasketun menee niin et paukahtaa... En vaan tiedä miten on sit voimia synnytykseen jos menis viel esim 2 viikkoo ennen kun tulee ku oon nyt jo fyysisesti ja psyykkisesti niin poikki kaikkien kipujen takia ja hemppa kun vaan laskee.. viime viikolla hemppa siis oli 103 tiedän ettei se ole noussu koska vuodan päivittäin verta nenästä.. Sekin sit stressaa niin paljon.. Kai mä kohta jossain piuhoissa oon
 
Hei! Wuhuu!
Mullaki oli todennäköisesti aamuyöllä ensimmäinen "kivulias" supistus. Poltti hiukan ja alaselkää särki. Tosin se nyt ei varsinaisesti vielä sattunut, mutta kai tääki edistystä on.
Saattaa olla et niitä oli siinä yön aikana ollu enemmänki, ko toiki oli sillai, että ko avokin kello soi ja heräsin siihen, ni rupes melkein samantien supistaa. Unta jatkoin kyllä tyytyväisenä sen jälkeenki. :)
Tänään viikkoja 39+0.
 
Jahas, joko Loveuhoney on jakautunut? Henkiset tsempit täältä.
Itellä kun la on vielä runsaan kahden viikon päästä, on fiilikset aika maltilliset. Toki sitä itseään tarkkailee, ja vessassa käydessä kyttää paperia että tuliko jo limatulppaa :) mutta muuten kyllä toivon, että malttaisi pysyä sen kaksi viikkoa vielä, että saan tentit tehtyä. Tällä viikolla on yksi, yhdestä en tiedä vielä (eihän tässä mitään kiirettä, kolme viikkoa koulua jäljellä), ja yksi on laskettuna päivänä eli 19.5.
Tänään on ollut aivan kivat häpyliitosviiltelyt, että kyllä siellä jotain tapahtuu.
Orotellaan!

 
Takaisin
Top