Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Mäkin oon ehdottomasti kesäihminen,mutta tää hikoilu ahdistaa! Varsinkin kun hikoiluttaa muutenkin tajuttomasti vaikkei oliskaan helle! Imetyksen ihanuuksia.

Mä taas oon kaikkee muutako kesäihminen. Kesä menee ku lämmintä on sen verran että tarkenee nippa nappa lyhkäsissä vaatteissa, eilinen oli tuskaa! Ois ollu mukava tehä ulkona jotaki mut ei siellä pystyny tekee mitään ku oli niin kuuma. Nytki jo valmiiks ärsyttää jos kesäksi tulee hirveet helteet niin saa unohtaa vaunulenkit. :( pitäs muistaa juoda tarpeeks näin kuumina päivinä. Mut oli ihana ku sato vettä! :) tuota viime öistä ukkosta se mun sunnuntainen pääkipu enteili!

Mä kyllä julistaudun kesäihmiseksi. Kevät aiheuttaa migreeniä liian matalalla ja kirkkaalla auringolla. Nyt saan kesäksi uudet aurinkolasit jotka jeesaa. Mut lämpö se on kesässä parasta. Voi olla pienissä ja kevyissä vaatteissa. Raskaana en ois mielellään kesällä, se tuska huomattii eilen.

No joo, mä tahon jo synnyttämään!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Viikonloppuna ku on tehny ihan muuta ku ollu koneella ni tuntuu ettei oo enää mukana foorumin kuvioissa. Täällä ollaan vielä kuitenkin. Melonimaha kasvaa vaan!

On pitäny alkaa seuraamaan omaa kävelytyyliäkin kun tuntuu et oon alkanu vaappumaan ku ankka! :dance008

Täällä kanssa ilmoittaudutaan kesäihmiseksi! Ja erityisesti toukokuu on ihaninta aikaa kun luonto heräilee ja kaikkialla on eri sävyjä vihreää. Jonkun verran vauvan kanssa oltu ulkona, mutta ihan liikaa nyt myös sisällä kun en oo ulkona viittiny ruveta imettelee. Paitsi kerran kun istuin yhdessä satamassa ja vetäsin tissin esiin :grin. Ryhdynkin kannattamaan tässä sitä, että imetys voi tapahtua missä vaan kun alku on jo lupaava :).

Illalla tulee taas vieraita, välillä pidetään välipäiviä, ettei ihan näännytä. Jätskiä on mennyt jo monta pakettia...

juu kyl määki ehdottomasti kesäihminen olen, paitsi MÄ VIHAAN ÖTÖKÖITÄ!!!!!!!!!!!!! :mad: jos olis lämmin ku kesällä, mut yhtä vähän ötököitä ku talvella niin olisin tyytyväinen :grin

Tänään on ollu ihan hyvä päivä. Oon saanu pestyä pyykkiä pari koneellista ja siivottua vessan ja kävin päivällä tappamassa aikaani miehen työpaikalla, en kylläkää ollu kauvaa mut kuitenki. Nyt alkaa väsy iskeä..

Niin ja mä tykkään meijän uudesta autosta niiiiin paljon että haluisin vaan päivät ajella sillä!! :)

Melooneista tuli mieleen, että kaupassa oli meloneita tarjouksessa... Katoin, että mahani on suurempi :grin

Onpa taas ihana käydä täälläkin lukemassa teidän kuulumisia, kun oli jotenkin niin eristyksissä synnärillä. :) Tosin nollasin kaikki keskustelut niin pääsen ehk taas joskus mukaan näihin. :grin

Pika päikkärit tuli tarpeeseen! :) jos taas jaksas muutaman tunnin vähä paremmin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä olen perjantai-aamusta asti nähnyt ikkunasta vähän koristepensaita ja tiiliseinää ja kun viimeksi olin ulkona taisi lämpötila olla ehkä piirun plussan puolella. Oli aika epätodellinen olo astua tänään sairaalasta pihalle!

Täällä on tullut kesä! Ja mul on vauva! :)

Ja mä en varmaan ikinä saa luettua kaikkia viestejä jotka tänne on tällä välillä kertynyt ja se ahdistaa melkein enemmän kuin esim. se että uuden asuntolainan ehdot jää lukematta samalla :P

No keneltä syntyneet vauvat ovat näyttäneet? Äidiltä, isältä, postinkantajalta vai vaan itseltään? Vastasiko odotusajan mielikuvia?

Meidän likka on hämmentävän paljon mun pikkuvauvakuvien näköinen. Myös vauvan syntymäpituus ja -paino täsmäävät melko tarkkaan omiini. Se tuntuu hassulta, olin koko ajan kuvitellut jonkinlaista pienoisversiota miehestä, mutta tulikin mini-me... Isänsä kauniit ja persoonalliset silmät sillä kyllä on, niitä räpyttelemällä typy hurmaa vielä kansaa lakoon.

Me on yritetty päättää että kummalta vauva näyttää enemmän mutta ei kyllä osata sanoa. Meillä on molemmilla vaaleet hiukset ja siniset silmät, no niin on vauvallakin (ylläri!) ja mun mielestä se näyttää vauvalta enemmän kun kummaltakaan meistä. Ehkä se tässä tulevina viikkoina alkaa muistuttaa enemmän vanhempiaan...

Meillä esikoinen näyttää minulta, kakkonen on ihan miehen näköinen, kolmonen enempi minun näköiseni. Mulla on maantietukka ja siniset silmät, mies mustahiuksinen ja ruskeasilmäinen.

Mutta tämä neljäs lapsi. Ei näytä meiltä kummaltakaan ja kuitenkin vähän molemmilta. Muistuttaa omasta mielestäni appiukkoa. Äitini sanoo, että näyttää ihan veljeltäni. Tumman harmaat silmät ja vaalea tukka. Näkee, että on sisarusparveensa kuuluva yksilö, mut ei tosiaan näytä suoraan meiltä kummaltakaan. Itsensä näköinen siis.

Meillä kaikilla vauvoilla on ollut reilusti tukkaa ja jokaisella se on ollut syntyessä erivärinen. Tämä on vaalein, edellinen oli punertavatukkaisempi, kakkonen ihan mustahiuksinen ja esikoinen ruskeahiuksinen.

On kyllä kumma juttu, et samoista aineista voi tulla jokaisesta erilainen.

Tänään olis l.a.! Ja mies töissä, minä kotona kahden lapsen ja koiran kanssa. Ihme kyllä ollaan jo aamupalalla ja mäkin olen saanut kuumaa kahvia juodakseni vaikka koko porukka on hereillä! Tämähän lähti enemmän kuin hyvin, lisäksi sain nukuttua :dance011

Takaisin