Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Pirun kuuma täällä ulkona. Ollaan miehun ja rakennusmestarin kanssa tontilla suunnittelemassa talon paikkaa. Tosin mä istun autossa, ku ei tuolla pihalla voi olla. Sinne paahtuu.

Vähän aikaa oltiin lasten kans ulkona. Itse istuin pihakeinussa ja neuloin sukkia :)
Ihanaahan se on ku aurinko paistaa, mut on täällä vaan liian kuuma. Tekus mieli vaan mennä kylmään suihkuun.

Musta tuntuu, että meillä on tänään pitsa-maanantai. Tää mamma ei nyt jaksa alkaa miettimään ruuan laittoa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ja kyllä, ulkona on jo liian kuuma ja mua ärsyttää ku ees pyykkejä ei voi viedä ulos kuivuu ku siitepölyä on nii paljo! Sataspa vettä vaikka pari tuntia..

On kyl todella liian kuuma, tuntuu et hengittäminenki on raskasta .
Siihen ku lisää viel nää allergiat niin on kivaa...
Tulispa nyt se sade ja ukkonen!

Ei tuolla ulkona kyllä voi olla.. hirviän hiostava ja ällö ilma, tai mää en nyt just jaksa kun muutenki hiki koko ajan. Sain sentäs vaatekaapin järkättyä ja kaivettua kesävaatteita esille, mutta ei ne passaa nyt tän möhön kans ollenkaan. Pakko huomenna käyä jotku sandaalit ja ballerinat ostaan, että on ees helposti tökättäviä kenkiä käden ulottuvilla, eikä vaan korollisia kenkiä, mitkä ei alkuunkaan ees sovi turvonneisiin varpaisiin.

Huuuulllun kuuma. Käytii kanssa rannalla ja kastelin varpaita. Oli kaameen kylmää vettä, mutta siellä ne muksut vaan mulas, miten ne pystyy??! Tää kuumuus tekee niin ahdistavan olon ja pään kipeeks!

Ja mää just muistin miks vihaan kesää! Kuuma! Ulkona ei jaksa olla! Mitään ei jaksa tehä! Maha menee sekasin aina helteillä! Hiostaa! Tulee pääkipee! Hmh..ja tää on vasta iha alkusoittoa!

Me on pysytelty vauvan kans sisällä vaan... kaikki luukut kun pitää kiinni ni pysyy suht viileenä. Naapurit on kulkenu ihme varustuksissa ulkona, ilman paitaa ja jotkut speedot oli yhelläki äijällä. Imettäessä meinas tulla hiki ku jätkä veti pienet tissihepulit...
Mä olin kyl raskaaks tullessani ihan onnessani et ehdin synnyttää ennen helteitä ja niinhän mä ehdinkin, onneks. Muutenki oon hikoillu ku sika.

Missäs ketjussa on Lällyn synnytysstudio pystyssä? Mikä tilanne? Multa jäi lätkäkisastudiosta naposteltavaa yli, olis kiva jatkaa niiden parissa täällä synnytysjutuilla!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Musta on ihanaa kun on kesä ja helle! Mä oon niin kesäihminen! Mun mielestä Suomessa ei oo ikinä liian kuuma :) mutta voi olla että olisin eri mieltä jos olis vielä se maha, joten sympatiat kyllä niille jotka joutuu hikoileen mahan kanssa!

Joo ei mua ainakaan normaalisti ahdista kuumuus tällä tavalla kun nyt, täl hetkellä ei jaksais yhtään, ja luulen et nukkuminen on entistä vaikeempaa yöllä!
Ei voi kun kiittää onneaan ettei tuu olemaan kesä/heinäkuussa enään raskaana.

Ukkonen oli täällä peräti 5min, ehin jo innostua :/ Sama kuumuus vaan jatkuu nyt.
Lälly on varmaan lähteny laitokselle , toivottavasti se ballonki olis irronnut!

Meillekin sadetta ja ukkonen. Lapsen vaikea nukkua, ku allergia-oireet vaivaa. Sadetta etenkin kaivattais kovasti, jotta sais nuo siitepölyt kyytiä. Lupaavasti jo hiukan möyryää taivaalla, mutta taitaa mennä ohi.
Tuskaisen kuuma on olotila tällä hetkellä. Onneks meidän makkarissa on kattotuuletin just sängyn yläpuolella. Taitaa olla koko yön päällä.

Täällä on ukkostanu ilta kasista ja vettä tulee ku aisaa! Kyllä tekkee gutaa kun allerginen olen myös. Mites muuten imettävät allergikot, mitä lääkettä sais ottaa? Yritin soittaa tänää neuvolaan aiheesta mut en saanu ketää kiinni

Mulle apteekista sanoi, et se Lomudal Ratiopharm sopii imetyksen aikana.

Takaisin