Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Jaa tällaistako tarkoitetaan, kun kehotetaan kyykkäilemään synnytyksen alkamisen vauhdittamiseksi. Nuo liikkeethän näyttää ihan inhimillisiltä (askelkyykyille no thanks tässä vaiheessa, en luota tasapainooni enää tarpeeksi)!

Koitin muuten oikeesti noita linkin asentoja, etenkin toi lonkkien venytys - huh (tätä tein esikoisen aikana koko loppuraskauden mutten nyt ole jaksanut venytellä itseäni kuin viimeksi 6 kk sitten!!), kakka meinas tulla housuun että kyllä se jotain venytti ja rentoutti!
Harmittaa kun en tällä kertaa avannut joogakirjaa, mitä esikoisen aikana opiskelin..

Kohta pitää koittaa tota kyykkyä :D Pystyyköhän siihen ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Käykääpäs katsomassa viimehetken venyttelyvinkit: http://visakoivu.net/valiliha/venyttely.htm
Kiva huomio tuolta sivuilta tämä:
"Mielenkiintoisena lisähuomiona voidaan todeta, että luonnonkansoilla, jotka käyttävät paljon kyykkyistuntaa, ei tunneta lainkaan perätilasynnytyksiä."

lainaan tän, ku mulla ainakin taas näkyy tyhjänä :) nyt kaik yhes koos hiiohoi kyykkäämään!!!!!!!!!

Mä kans just naureskelin omalle 203 viestille. On vähän tahti hidastunu kun foorumilla pääsee käymään enää sillon kun tyttö syö vasenta tissiä tai nukkuu :D

Hei mäki oon päässy jopa listoille tällä kertaa!! :D Huomaa että tulee purettua olottomuuden turhautumista enemmänkin tänne kuin "todelliseen elämään" :)

Mulla taas just toistepäin, kun oon turhautunu en jaksa ees kirjottaa. Käyn lueskelemassa, miten muut mammat voi :) ja kun yleensä kännykällä käyn, niin sillä on niin sairaaaaan hidasta, ettei jaksa kuin lukia... läppärillä tuleeki sitte enemmän tekstiä aina :)

Joo kännykällä on tosi ärsyttävä kirjoittaa yhtään mitään mihinkään. Läppärillä mullakin tulee huomattavasti enemmän tekstiä.

Mä en käy koneella enää ollenkaan. En oo käyny pitkään aikaan...tuntuu ihan ylivoimaselta istua koneen ääreen. Mieluummin vaan vajoon sänkyyn puhelin kourassa :D

Taas tuli 3 napakkaa supistusta alle 15 min :D Sinne jäivät, edelleen pinkeä maha.. Huoah, ois kyllä ollut hyvä lähteä tänään kun odottaa jo että pääsee vauva-arkeen, ihmisten ilmoille kun ei tän mahan kanssa huvita kävellä keskustassa tai muuallakaan suurissa ihmisjoukoissa.
Olen nyt joka kerta ajatellut kun on tullut 2 supistusta "kyllä, nyt vois synnyttää" ja kun kolmas on kipein niin sitten ajattelee että "hitto, en tahdo sittenkään" :D Vaikka olen odottanut että pääsisi vaan jo hommiin.
Ehkä mun oma keho pelästyy niitä suppareita, vaikka olen olevinani rentona enkä jännitä esim mitään lihaksia supparin aikana :/ Hmmm.

Edit: 1 h:n sisällä lisää supistuksia, väli pidempi mutta tulee napakkana.. Selkä tuntuu oudolta, taaaassss.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Kyllä on muuten surkeeta jääkiekkoa. Edes minä, superfani, en meinaa jaksaa kattoo koko peliä...

Hymis, sama täällä. On aika innotonta lätkää. Mut tänä vuonna oliki ne olympialaiset joten nää mm-kisat on vaan rääppiäiset ja se näkyy, varsinki joukkueissa. Mut kyllähän tuota vähä seurata pittää

Silmäkulmasta vähän vilkuilen peliä. Aika onnetonta menoa, Suomi seilaa aivan tuurilla.

Mutta siis surkeesta jääkiekosta mukavampiin aiheisiin niin oli kyllä ihanaa kun tänään oli pitkästä aikaa oikeesti lämmin ja aurinkoinen päivä! Me käytiin pienellä vaunulenkillä tytön kanssa ja oli tosi kivaa!
ImageUploadedByVau Foorumi1399739431.947629.jpg
Lenkkeilystä tekee entistä kivampaa se että vaunut toimii kun unelma! Ne on niin hyvät ja helpot ja tyttökin viihtyy hyvin kyydissä :)

Pitäsköhän kokeilla noita venyttelyjä... Mietin vaan, että pääsenkö tuolta kyykystä enää ylös vai jämähdänkö siihen :grin

Cedju: mulla oli käytössä Cerazette-minipillerit 5 vuotta putkeen. Eikä tullu lainkaan menkkoja. Tykkäsin. Ja meinasin tänkin jälkeen ottaa ne. Mulle ne sopi, mutta ei vissiin kaikille sovi.

Mites sitten kun lopetit Hannastiina12 niiden ottamisen, kuinka pian menkat palasi takaisin? Oliko ne jotenkin kevyemmät kropalle kuin yhdistelmäpillerit?

Takaisin