Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Miks mun niska on ihan superjumissa?! Ihan ku joku olis hakannut sitä yöllä pesismailalla. :angry1 No, lämpöpussia niskaan ja kohti uusia seikkailuja. :grin

Mä en jostain syystä saa nukuttua oikeella kyljellä enää ollenkaan, vaikkei mihinkään oikeestaan ees satu. Yritin yöllä nukahtaa sille puolelle niin ei millään, käänsin kylkeä niin alle 5min ja olin unessa. Hah ja lonkka poksuu ihan tosissaan kun kylkee kääntää. Tänään olis viikkoja 41+0..................

Pitikin nukahtaa tässä aamulla vielä: näin unta että Tonttu oli kuollut kohtuun näillä viimisillä viikolla. Aivan kammottava herätys!!! Onneksi Tonttu liikkui melkein heti kun heräsin ja koira tuli viereen kun mies meni töihin... Hirveää..

Joo Muruska mäkin näin vähän aikaa sitten kamalaa unta, kyselin täällä että voiko tuohon syntyneiden listaan lisätä myös menehtyneen vauvan tiedot :( Hyi että, inhottaa että tollasta unta piti nähdä!
Varmaan kun sitä niin usein huolehtii et meneekö kaikki hyvin.

Ja näin lähellä laskettua.. Alkaa mielikin temppuilla. En tiiä... Eilen minuu jännitti joku asia siitä lähtien ku sain sairaalakassin pakattua vaikka koko raskauden ajan oon ollu tosi rennosti synnytyksen suhteen. Kai tää valmistaa taas jotenkin.

Muruska: joo, perusyö täälläkin! Mulla vaan kuuluu tohon sun kuvaelmaan vielä se, että istun 2-3 kertaa yössä sängynlaidalla voivottelemassa lonkkia ja sit käyn vessassa :D Kunnon jumppaa tän mahan kanssa!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyljen kääntäminen makuuasennossa alkaa olla melkoinen suoritus, varsinkin jos vielä lonkat ja selkä jumittaa ja rakko on täynnä. Joku pekkaniska tarttis saada tohon pedin reunalle.

Onko täällä kokemuksia minipillereistä? Normalisoiko ne muuten epäsäännöllisiä kuukautisia? Täällä neuvola tarjoaa 3kk minipillerit jälkitarkastuksessa ja kierukan myöhemmin, jos haluaa. En ole kumpiakaan ikinä kokeillut enkä tiedä niistä juuri mitään.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Minipillereistä kuullut hyvää ja huonoa :)

Haluan saunaaaan, kohta onneks mies ja tyttö kotona niin päästään saunaan ja illalla miehen kanssa muuta S:ssää ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon syöny minipillereitä nuorempana joskus 18v.. Mä en sillo huomannu mielialamuutoksia, mut kuukautiset meni "amenorreaan" eli jäivät pois. En muista et tuliks ne sitte joskus ulos vaiko ei. Toisaalta kivaa, toisaalta pitää tehä raskaustestejä jos rupee hysteeriseksi. Minipillereissä ei pidetä taukoa koskaan. Myöhemmin ehkä 5v. sit söin muutaman kuukauden jotain toisia minipillereitä, mut pää tuli kipeäksi ja muuteki kiipesin seinille, ni jätin sikseen koko touhun. Mut voipi olla et ois tasottunu olo jos ois vaa jatkanu. Mut jos minipillerit on vaihtoehto, suosittelisin vielä enemmän ehkäisykapselia. Siitäkin voi toki kuukautiset loppua, mut se oli ehkäisykeinona jees kun ei mitään tarvinnu muistaa. Ite vastustan nykyään hormoneja, lähinnä kun kiivenny niistä joskus seinille ja aattelin laittaa kierukan sitku seksielämä alkaa (eli ei näillä näkymin pitkää aikaan:grin).

No mä mietin just tota kierron normalisoimista, kun luomusti mulla oli ennen raskautta kuukautiset kerran vuodessa o_O. Siis mulla on vuotiset, ei kuukautiset. Ei sekään kivaa ole ja aiheuttaa kropassa kaikkea kummallista. Tällä kierrolla raskautuminen oli aika ylläri, tosin positiivinen sellainen :).

Oli kiva käydä kävelylenkillä pikku tihkusateessa. Toivoin supistuksia, mutta ei tainnut tulla kuin hikka vauvalle.
Olo alkaa olla jo melko ihmismäinen alkuviikkoon verrattuna, mutta ääntä ei tuu, ei vaikka miten "huutais". Ois kyllä kiva jutellakin välillä.

Mä nukuin ekat päikkärit sitten töistä pois jäännin jälkeen, ja että teki hyvää! Nyt jaksan ehkä ryhtyä kaalilaatikon tekoon. Ainekset on seissy pöydällä odottamassa ja aamupäivästä lähtien, jolloin mun oli tarkotus se tehdä, mut ei vaan yksinkertaisesti jaksanut.

Juustomunakasta ja fetasalaattia tänään. Kerranki jotain terveellistä. :) Liikunta onkin menny vähän huonommin tänään... Tai no, kävelin ehkä sata metriä yhteensä kun vein hevoselle heiniä.

En tiedä vielä Lucy, tuli vain tänään alustavasti puheeksi terveydenhoitajan kanssa. Jutellaan lääkärin kanssa tarkemmin jälkitarkastuksessa.

Mää oon ite foorumia lukenu vähä miten sattuu kuluneen viikon aikana, mutta onko lambista havaintoja?! o_O onko jo jakautunut vai missä piilossa on?

Laskettu aika tänään. En oikein tienny laittaisko sen täs kohtaa marinaketjuun vai iloketjuun, niinpä valitsin turinaketjun :)

Mut on tää päivä jo pitkään mielessä pyöriny. Jääkin varmaan mieleen. Oon ehkä hetkellisesti saanut vähän malttiani kasattua. Kyllä se jo aika pian ulkona on!

Takaisin