Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Voi. Täällä voi tapahtua myötätunnosta mitä vaan. Oottakaa vaan ensimmäistä krapulaa.

Mulla ei näkynyt kurkussa mitään, ainoa oire on ollut kipu. Toivottavasti tajuais jo luovuttaa. Mies huutelee mahalle, että tuus jo tänne puolelle, saat tissimaitoa. Alkaa olla vähän kärsimätön, sitä selvästi vauvattaa jo kovasti!

Joku tuolla aikasemmin mietiskeli foorumin hiljentymistä. Mä oon imettäny tänään tähän mennessä 11 kertaa ja tyttö ei oo suostunu nukkumaan oikeestaan koko päivänä kunnolla niin on ollu kädet ihan täynnä hommaa...vähän vaikee päivä. Huomenna on se neuvola ja sen lisäks koitan ottaa iisimmin. Ehkä musta sit taas kuuluu enemmän! Aion jossain vaiheessa kirjottaa sen synnytyskertomuksenkin...kunhan ehdin ja jaksan.

Mä yritin houkutella miestä viisutunnelmaan, että kato youtubesta se Puolan esitys. Katsoi kiltisti pari minuuttia ja totesi sitten, että meillä on täällä kotona paremmat tissivaot. laughing7

Mua eto toi Puolan esitys. Meni vähän yli, mut ylilyönneillähän näissä kisoissa voitetaankin.

Mulla hiljaisuus johtuu todellakin siitä, että tatti on kasvanut jo liian isoksi otsassa. Ja sen takia ei oikein jaksa omaa, eikä muiden marinaa!
Oon koittanu ajatella kaikkee muuta kuin tätä omaa olotilaa niin paljon, et en ole muistanu soittaa neuvolaan kahteen päivään... Mun pitäis varata sinne aika. Tulee mieleen aina illalla.

Nää euroviisut on kyllä sellanen friikkishow! :grin Pisteet Puolan pyykkärille ja partanaiselle!

Mun huumoriin tuollainen tissihäröily osuu, ehkä kun oon itekin tällainen lollokas.

Niin hulvattomia esityksiä! Repesin Puolalle niin et meinas tulla pissat housuun! Ei juma! Mut go Suomi go!

Mun lemppari bake a cake tippu tiistaina, aivan idioottibiisi!! :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

No koetetaan tota nukkumispuolta nyt sit: kyljelleen, selälleen, kyljelleen ja toista niin monta kertaa, että tulee uni :/ Hyvää yötä ja huomenta!

Takaisin