Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Mie sain sairaalakassin pakattua siltä osin kuin pakattavaa löyty! Muut laitoin listalle et ne pitää pakata sit ku lähtö tulee... Sainpa ees sen tehtyä tänään. Tosi saamaton olo

Mulla joku ahdistus tosta sairaalakassista, siis se on miltein valmis, mut muutamat kamat pakko pakata vast lähtiessä. Vaik oon suunnitellu tekeväni keittiönpöydälle sellasen selkokielisen viestin itselleni siihen lähdön hetkelle , ni en saa vaa sitä aikaseks. Ihan ku sitä nauttis jotenki tästä vetkuilusta, eikä kuitenkaan. Mulle sopis et vauva syntyy viikon päästä aikasintaan, mä en oo varmaa valmis ennen sitä..:scared001Juon vaa teetä ja nakerran ystävän tuomaa raakasuklaata..
WP_000129.jpg

Minuu kävi jotain syystä ekaa kertaa vähän jännitämään ku pakkasin ton kassin. Uusi ja outo, ei ehkä niin hyvä fiilis. Mie ku aattelin raivolla puskea Tontun ulos ku se vetkuttelee mut nyt en tiiä! :grin

Himmeen kokonen köntti :eek:

Mun oloni on taas ehkä asteen verran parempi, mutta niin se oli eilenkin. Illalla sitten taas itkua tihrustin, kun tiesin, etten sais nukuttua.
Josko laittais pyykit kuivumaan ja dyykkais pakkasesta pullaa. Ja juustosarvia. Alkaa olla tekemisen puute täälläkin melko korkealla, kun huomaan kyttääväni liikennettä (asutaan kulmahuoneistossa) kuin mikäkin terrieri.

Neljäs koneellinen pyykkiä pyörii, makuuhuone siivottu, siinäpä tämän päivän aikaansaannokset. Että voiki olla näin saamaton! Meillä ei syödä tänään mitään jos mies ei käy kaupassa, mä en ilkiä(enkä kyllä ees jaksa!!) lähteä ees tuohon pikku kauppaan ku turpavärkki on tosiaan sen näkönen et pikkusen on joo tullu itkettyä!

Lyyti säähän oot saanu aikaseksi vaikka mitä. Itsehän oon saanu laitettua tulet uuniin. Vau.

Sähän oot saanut lyyti aikaan jo vaikka mitä! Hyvä että mieskin pääsee kotihommiin, ettei totuus unohdu :)

Mä oon saanut tilattua ruokaa kotiin ja pedattua sängyn. Ja katsonut osan Supernanny- jaksosta (joita tulee ilahduttavasti joka päivä). That's it for today luultavasti, nyt maistuisi pienet päikkärit :grin

Oi, nyt alkoi tehdä mieli jotain kiinalaista tai vastaavaa paistettua riisiä ja vihanneksia -osastoa. Tuli tuosta ruuan tilaamisesta kotiin vain mieleen... (Taidan olla tervehtymässä, kun ruoka maistuis taas.) :oops:

Varma merkki tervehtymisestä, Aretha!

Ainoa ihminen, joka tarjoaa täydessä ratikassa istumapaikkaa: nuori äiti, jolla on vilkas parivuotias sylissä. Kyllähän mä sen paikan huolin (olivat juuri jäämässä pois ja mua supisti) mutta ei sitten kukaan muu niistä kymmenistä ihmisistä huomannut tätä vaatimatonta mahaani?

No nyt tekee mieli thaikkua van en kyllä kehtaa lähtee parinkymmenen kilsan päähän ajelee! :mad:

Mä sain viimein keiteltyä pullot ja tutit! Olin unohtanut aivan täysin! Ei se oo ihmekään, ettei Repe suostu yulemaan, ku ei oo kaikki valmiina!

Me käytiin tutustumaan tänää synnytyssairaalaan. Mua jotenki huvitti ku siellä oli 30 muuta pallomahaa..

Käteen jäi.. selkäkivut! Hitto mikkä tuolit. Ei enää ikinä!

Minä oon just tämän viikon ollu ärsy päällä.. Ei vaan jaksa kirjottaa ja parempi kun ei kirjota, kun pelkkää marinaa vaan tulis. Eli parempi olla hiljaa :D siis ei mitään syytä, kaikki hyvin maha kasvaa vauva ja mamma voi hyvin, kesä tulee saadaan aloittaa talon ja autotallin maalausurakka sekä pihatyöt.. Mullakin viikkoja 38+2 eli nou hätä! Osaiski vaan iloisena ootella h-hetkeä, mutta kun ei. Hätähousu haluaa nyt ja heti vauvan tänne, pääsis uusi arki pyöriin ja samalla pääsis joskus tuonne ulos rehkiin. Talo meillä tosiaan valmistu viime marraskuussa, niin kädet syyhyää vähemmästäkin ! :)

Vaan kun ei ole muita oireita kuin kurkkukipu. Ei nouse edes kuume. Mutta toivon, että tämä ois jotain, mihin voidaan määrätä antibiootit, niin tästä pääsis eroonkin!

En mä pääse sinne avoneuvolaankaan tänään, joten mennään sit arvalla loppupätkä.
Mul oli joskus angiina ihan ilman kuumeita, meni niin pahaks tosiaan ettei omaa sylkee voinu niellä. Näky kuulemma nieluviljelyssä heti, eikä kurkussa ollu peitteitä.

Mulla alkaa muuten olla kurkku taas tosissaan kipeä. Voiko tämmönen tarttua foorumin kautta?

Mä oon pessy kädet! En ole minä!

Hain apteekista uuden kierroksen Panadolia ja Bafusinia sekä pullollisen Corsodylia. Aiemmin oli puhetta Betadinesta, mutta sitä ei saa käyttää raskaana ollessa. Betadinessa on jodia, joka voi läpäistä istukan ja haitata sikiön kilpirauhasta. Corsodylia käytetään yleensä esim. hammasleikkausten jälkeiseen suun desinfiointiin, mutta kätevästi sillä kurlasi kurkkuakin ja ainakin hetkeksi se puudutti.

Mulla on ainakin vastustuskykyä vaikka muille jakaa, voin yrittää lähettää sitä kaikille sairastaville. :computer012

Takaisin