Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Tuskin nää supparit mihinkään johtaa, mut oon ollu eilisestä asti huolissani ku masussa ei oo juuri liikehdintää ollu. Eilen tuli varmaan koko päivänä se 10 liikettä ja tänään oo ollu vielä mitään, vaikka yleensä kiittää potkuilla aamupalasta. Helpottavaa ku pääse kohta tutkittavaks.

Aloin aamulla miettiä, että kohta se esittää jotain pensasta tai kukkaa päiväkodin juhlassa ja sitten se melkein samantien pääseekin ylioppilaaksi... Hirveä kriisi! En mä haluakaan että aika kuluu! Itkettää.

Kuhan uhittelen, et sais teihin joilla laskettuaika jo kuumotelee oven takana ni vähän vipinää :p

Joo huomenta vaan, mulle kuuluu täällä samaa kuin koko viikon: paskaa. Kurkku edelleen tulessa, nieluviljelyn tulokset ei ollu tulleet, nukuin puolen tunnin pätkissä. Herään joko siihen, että nielaisen (mikä sattuu aivan helvetisti, Bafucineista ei oo mitään riemua) tai siihen, että suu on täynnä kuolaa. Sit meen vessaan kakomaan ja pissalle ja takaisin sänkyyn ja sama alusta. Kaksi tai kolme noin tunnin pätkää sain unta yöllä (sama toissayönä), joten nyt alkaa olla vähän tutisevainen olo. Mehujäätelöäkään ei tee määräänsä enempää mieli. Pakotin itseni syömään ihan aamiaista, koska paino on pudonnut viime viikon neuvolalukemasta jo 2,5 kg.

Niin että älä lapsi kiltti synny nyt. Kömmi siellä masussa vielä. Katsotaan ensi viikolla, jos vaikka saatais äiti ensin siihen kuntoon, että kun kätilö kysyy jotain, ei tarvitse yrittää viittomakielellä...

Voi Aretha! Tosiaan parempi jos pysyisi vielä masussa että saat itsesi kuntoon! Vaikea karjua kivuista jos ei lähde ääntä ;)

Lällylle tsemppiä! Jospa se sieltä ymmärtäisi tulla ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Arethalle voimia!

Mie näin unta vadelmanlehtiteestä. En oo sitä ikinä juonu, mut nyt ku on lukenu kaiken maailman synnytyksen käynnistamisnikseistä ni ne tulee jo uniinkin. Voisko vähän aikaa ajatella jotain muuta? No ei ku pitää tänään ommella lakanat haikarakehtoon ja pakata sairaalakassi ja ja ja...

Ah.. Nukuin 2,5 tuntia. Olo on ku uudesti syntyneellä, vaikka v***tus säilyikin. Oonpahan ainakin pirtee ku meen tunnin päästä neuvolaan. :grin

Paranemista Aretha! Kuullostaa ihan angiinalta... :(
Vaan kun ei ole muita oireita kuin kurkkukipu. Ei nouse edes kuume. Mutta toivon, että tämä ois jotain, mihin voidaan määrätä antibiootit, niin tästä pääsis eroonkin!

En mä pääse sinne avoneuvolaankaan tänään, joten mennään sit arvalla loppupätkä.

Mulla ei muuten mitään hoppua vielä ole synnyttään, mutta viikonloppuna "pitäisi" lähteä anopin luokse. Kiinnostaa koko lähteminen ko kilo sanonko mitä! Joten jos syntyis viikonloppuna niin välttyis siltäkin reissulta.

Pakko nyt sanoa, että anopissani ei mitää vikaa ole, mutta mulla nyt vaan tuppaa jostain syystä ärsyttään kaikki mitä hän sanoo :)

Miks ihmeessä sun pitäis matkustaa anopin luo noilla viikoilla? Jätä väliin, sano ettei jaksa. Yksikin väärä ilme mieheltäsi ja voitkin vetää hyvät itkuraivarit. :p

Nieluviljelyn tulos: ei bakteeria eli ei angiinaa. Virusperäinen tauti, paranee parhaiten potemalla. No minäpä poden nyt sitten oikein pontevasti, että tohtis lähteä synnyttämään tässä kohta.

pomppaaks teilläkin toi tuotteita ja kilpailuja mainos nyt keskelle näitä keskusteluja? Tosi rasittava!

Öö... senkö takii tää foorumi näyttää niin idioottityhmältä ja sivu ihan sekaisin?! Mulla on adblock käytössä mut josko se on silti syypää täh sivun hassuun(ärsyttävään) ulkonäköön...

Täällä on selväti hiljentyny sen jälkeen kun mm. mannis, hymis ja spiraali on vauvat saanu, ihan outoa et ehtii vähemmälläki seuraamisella lukemaan kaikki viestit! Outoa ja toisaalta tylsääki, kohta varmaa hiljentyy entistä enemmän kuhan kuukausi etenee :(

Ja kaikki loput on niin tatti otsassa, etteivät viitsi tulla foorumillekin riitelemään? Itse olen ollut tällä viikolla niin ryytynyt, ettei ole vaan jaksanut keskittyä.

Mutta eikö kukaan synnyttänyt eilen?

Just samaa mietin että nyt ei oo kukaa synnyttäny, kai eilen eikä viel tänään.... Eikä kellää menny vedet eikä oo osastolla supistelemassa, siis kyllä on tylsää!
Ja ite ei jaksa mitään tehä, vois vaikka ajan kuluksi mennä kaupungille laahustamaan mut se ei tunnu yhtään kivalta tyyliin yhden kaupan jälkeen niin miks menisin.

Vauvan vaatteet on pesty, pullot keitetty, sairaalakassi pakattu, prkle, mitä mä tekisin!!

Takaisin