Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Ostin istutuslaatikon ja multaa. Tarkotuksena olis ostaa siihen valmiit yrttipuskat ja kasvatella niitä kesä. Ehkä pistän pari hernettä... Sit amppelimansikka ja ruukkutomaatti. Tää on siis eka kerta kun yritän jotain syötäväksi tarkotettua pitää hengissä!
Marjapuskaa ja raparperia on pihassa, mut ne ei ole tarvinnu mun kasteluita.

Iiii-saaa on ny saanut mut innostumaan omilla viherpiipertäjä kuvillaan! Kiitos! :)

Lälly, ihana turriainen!!! onko toi teidän? mopsi (?!)

Mulla kans huomen neuvola, EN TYKKÄÄ!!!!!!

Joo mopsi lötköttää(tekeeks ne jotain muuta?:grin) kuvassa, ja toi on mun siskon koira :) Omahan meiltä lähti sillon reilu kuukausi sitten uuteen kotiin :(

Ole minä. Ole 34. Löydä ensimmäinen harmaa hiuksesi. Esittele se miehellesi. Mies ottaa tukun pitkiä, tummiksi luulemiasi hiuksia käteensä ja toteaa:
"Näitähän on täällä vaikka kuinka monta."

43856307.jpg

Tunnen tuskasi. Mä löysin sen tukun niitä harmaita jo 31 v:nä. Huomasin ekan töissä kirkkaissa vessan valossa, nyhdin irti ja varmaan pari päivää analysoin että olisiko se vain poikkeuksellisen hailun värinen hius. No, ohimoilta löytyi näitä poikkeusyksilöitä jo enemmänkin kun lopulta uskalsin tarkistaa.

Ei oo vielä riehaantuneet, tai ainakin itse kuvittelen ettei noita vielä muut huomaa.

Kohta ku on vauva sylissä niin kaikki kattoo sitä, ei sua. Vaikka vituttaahan tuo varmasti!

Mä olen vasta 33 ja tukka on ollu harmaa jo iät. Väri siis luonnostaan taittuu harmaaseen/hopeaan, ei kuitenkaan maantie eikä hiiri :grin

Mä oon eläny uskossa, et vauvan on yhtä "normaalia" syntyä 2vkoa ennen ku 2vkoa jälkeen lasketun ajan. Ilmeisesti olen ollu taas väärässä. Loppuajasta istukka ei kuitenkaan yleensä enää toimi ihan niin tehokkaasti, joten kasvu ei oo vauvalla ihan niin nopeeta ku aiemmin. Vai onkohan mua tässäkin kustu silmään o_O

Kyllä mäkin kuvittelen et toi rv 38-42 on ihan yhtä ok vauvan syntyä. Jos jostain syystä käynnistetään koko synnytys, saa syy luvan olla lääketieteellinen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hei, meillähän on käytetty tota akupistettä BL 32 ja ihan ilman mitään ohjeistusta :eek: Olempas taas ollu viisas. Ehkäpä tässäkin joku vaisto on ohjaillu, mutta kaikkien raskauksien aikana oon laittanu miehen painelemaan mun bebaa :oops: Hyvä kun alottaa aina tuolta alaselästä ja mä sitten, että alempaa, alempaa, no hiero sieltä melkein perseestä :grin

Enpä olis uskonu puol vuotta sitten, että niinkin yksinkertainen asia kuin varpaankynsien lakkaaminen voisi tuottaa haasteita. No nyt on lakat kynsissä, mut tulos on verrattavissa samaan kuin jos kaksi vuotiaalta olisi pyydetty tekemään homma. Toisaalta ei noi mun turvonneet makkara varpaat tosta voi enää rumentuakaan, joten antaa olla.

Mulle sanottiin että täällä on se 41+ 3, jolloin käynnistetään :/ Nyt alkoi pelottamaan onko terkkari puhunut paskaa. No huomenna neuvola, pääsen sinne rääkymään :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onko kaikki pumppailemassa sitä maitoa tai hieroskelemassa niitä nännejä että synnytys käynnistys!? :confused:

Täällä ei supistelusta tietoakaan! Poika vaa pönkkää kovasti koivellaan tuota kylkiluuta! Siinäpä ainoot tunteemukset joo..ei tainnu miehen veikkaus pitää paikkaasa et lauantaina syntyis..:rolleyes: nousis aamukahville ja sulattas pakkasesta vaikka mustikkapiirakkaa kyytipojaks.

Ihan mielenkiinnosta oli pakko näprätä eilen illalla nännejä. Yöllä heräsin monta kertaa kipeisiin suppareihin ja maha oli pinkeenä koko yön, tai no siltä se tuntu... tuskin tos nyt mitn yhteyttä oli :D
Mut ei tää vielkään aatellut syntyä... elättelen toivoa et bebe ois tosi täsmällinen ja syntyis just laskettuna, eli lauantaina. Saas nähdä.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin