Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Hahah.. Mies meni viideks töihin ns. varavuorolaisena eli jos joku ei tuu töihin ni hoitaa sen vuoron. Äsken mies soitti et ei oo saanut vielkään mitään töitä. Osas kyl onneks olla positiivinen ja totes et onneks palkka juoksee kaikesta huolimatta. :)

Mä en enää ollenkaan pysy foorumin tapahtumissa mukana kun ehin käydä täällä niin harvoin. Koko ajan pitää olla imettämässä tai pumppaamassa ettei tissit räjähdä mun ja vauvan naamalle. Enkä tosiaan pysty olemaan puhelin kädessä samalla kun imetän, koska vauvan koko naama uppois tissiin ja se ei sais otetta eikä henkeä. Huhhuh. Kyllä tässä uudessa arjessa on aika paljon haastetta! Onneks toi isikin on ollu avuks ja vaihtanu vaippoja :)

Lähinnä me naristaan vaivoista ja siitä ku ei vielä synny :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Joo, et sä hymis menetä mitään, kaikki on vaan huonolla tuulella. Paitsi ne jotka synnyttää.

Sikessä on kyllä jotain erityisen ärsyttävää. Mua ärsytti just, kun yritin hetken röhnätä sohvalla telkkaria katsellen. No ketut sieltä mitään tähän aikaan päivästä tule, jotain ostosteeveetä vaan.

Meen takas rymsteeraamaan ja nostelemaan vahvistimia, josko vaikka sais ees yhden hyvän supistuksen tälle päivälle...

Juhlistaisikos sitä nyt sitten sunnuntaina ekaa äitienpäivää vai ei... Ensivuonna se ei ehkä kuitenkaan tunnu ekalta mutta eipä nyt oikein nytkään osaa yhtenäkappaleena ollessa vielä asennoitua.

Kakkua tulee leivottua jo lauantaiksi kun juhlitaan miehen ja sen tytön nimppareita jotka on tässä hollilla ja miehen vanhemmat tulee kyläilemaan. Vähän epäilen että mieheltä tulisi muistamisia kun se ei niitä muutenkaan harrasta ja sillä menee koko päivä siinä kun ajelee muksut äidilleen. Eli ihan omasta asennoitumisesta tää pohdiskelu.

Jostain se on nää dilemmat revittävä :P

Joo mä kahlasin noita ketjuja läpi niin huomasin että aika kiukkusen olosta porukkaa täällä nykyään...ymmärrän kyllä paremmin kun hyvin. Toivon kaikille pikasta synnytystä niin päästään kaikki hehkuttelemaan yhessä sen jälkeisen elämän ihanuutta :)

Tapahtui taas niin, että kolmen tunnin päiväunet oli todella maittavat ja oisi jatkunu pidempäänkin jos ei ois koiraa pitäny viiä ulos

Jyväskylässä olis vielä viikonloppuna Suomen Tivoli. Jos kävis heittämässä muutaman lenkin parissa kieputtimessa, ni alkaiskohan tää bebe syntymään. Sairaalaki on sopivasti siinä vieressä :grin

Huomaan saman kuin te kaikki muutkin, alkaa pinna olemaan tiukilla, eikä mikään kiinnosta. Ei jaksa keskittyä mihinkään 10minuuttia kauempaa, kaikki ajatukset synnytyksessä ja kysymyksessä "millon, joko". Ärsyttää kun puhelin soi, kun tietää mitä soittaja vaan haluaa tietää.. Kun mikään ei tunnu enää miltään :excited001 Haluaa kuulla miten muilla odottajilla menee, mutta kun ei jaksa foorumiinkaan keskittyä, ihana kuulla kun lapsivesiä menee ja synnytykset käynnistyy, porukkaa pääsee vauvojen kans kotia. Kalvaa vaan koko ajan kysymys MILLON MINUN VUORO! o_O

Pyh mitään huvipuistoja!
Lähtee vaan auton rattiin, kyllä meinaa veet tirskahtaa kun ajaa renkailla joita ei oo vielä tasapainotettu. On meinaan aikamoinen vatkaus jo 90 vauhissa :grin

Voi olla aika mielenkiintoinen tunne mahassa jossain pyörivässä tai nopeassa laitteessa. Ihan autoillessakin kun kanttaa tiukemmin kurviin niin tuntee kun kaveri pakkautuu toiselle puolelle. Tärinästä en oo huomannut tuntemuksia mut keskipakoisuusvoima toimii pötsissäkin.

Takaisin