Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Niin ja liikkuminen suju jo eilen ihan hyvin. Pääsin siis heti sektiopäivän iltana jaloilleni ja ite pesulle. Sillon meno oli kyllä vielä vähän kankeeta. Eilen olin jo melkeen koko päivän liikkeellä itekseni. Sain vaihdettua ite jopa sukat! Tänään on jo aika normaali olo muuten paitsi haavaan tietenkin sattuu välillä. Sängystä nouseminen taitaa olla kaikkein vaikeinta mutta siis sekin onnistuu ihan hyvin :)

Sulla on hymis ollu just unelma säät olla siellä! Eli täällä on tullu räntää/rakeita ja on kylmä!! Ens vklplle on sit taas luvattu +15 :)

Mä kurki tossa aikasemmin vähän ikkunasta ulos ja siellä oli ihan vihreetä ja aurinkoista. Odotin ihan muuta kun facebookissa kaikki on valitellu jotain lumi-tai räntäsateita! Mutta eihän tänään voi olla kurja keli jos me päästään kotiin :D

Hymis pitääks siun pitää nyt niitä tukisukkia? Mulle annettiin sellaset polilta mukaan, et ne pitää laittaa ennen sektiota päälle, ja lukikohan ohjeissa et 6vk pitäs sitte käyttää. En kyllä ymmärrä miten ne saa ährättyä päälle ainakaan mahan kanssa.
Ja että sitte pitää piikittää itteensä jotaki... Tulppariskin takia vissiinki.

Tinska ei oo tukisukkia eikä piikkejä annettu. Ei oo ollu edes puhetta. Ehkä oon voinu liian hyvin? Ei mulle oo sanottu kun että haavaa pitää huuhdella aamuin illoin ja antaa sille ilmakylpyjä. Tikit on 5 päivää ja sit pois. Särkylääkettä omien tuntemusten mukaan mutta enintään se 3 buranaa + 3 panadolia päivässä.

Joo, täällä ny tää sää vaihtelee päivän aikaa moneen kertaa :D

Klexanelääkitys tulee vain niille joilla on tulppa riski. Syitä voi olla monia... Ylipaino, raskausdiabetes, miten pääsee liikkumaan, sukurasite... Veren hyytymisarvot.

Mulle se lääkäri puhu tuosta lääkityksestä jo sillon viimeks polikäynnillä, ja ei mulla kyllä ole noista mitään muuta kun sukurasite? Siis sai taas sen kuullostamaan siltä että ihan automaattisesti se lääkitys tulee. Eihän sitä vielä voi tietty tietää et miten pääsee liikkumaan. Mie vaan ehin jo sillon vähän stressata että näinkö pitää ruveta itteensä piikittää ja ajatus on erittäin houkuttava.

Ehkä ne oli vaan hyvin hämättyjä käännytyspuheita alatiesynnytykseen :grin

Lääkärit on ovelia kettuja puhumaan ympäri! Mutta kyllä jotkut joutuu lääkitsee sektion jälkeen itseään, eikä se ole maailman loppu.

Mie oon vähän herkkis neuloille :oops:
Jos multa ei meinaa saada sormen päästä otettua hb:tä niin mitähän siitä tulee jos joutuu pistää itteään mahaan? :eek:

Oon mie yhen ab kuurin piikittäny lampaalle. Se on hengissä vieläkii.

Mie keksin ihan sairaan hyvän ohjelmaformaatin: ahkerat ihmiset, joilla ei oo tarpeeks tehtävää, mutta energiaa sitäkin enemmän vois mennä jonkun kotiin (meidän) ja tehdä pois alta kaikki keskeneräiset hommat! Oisko hyvä!?

Mie jumitan taas ja tekemistä ois vaik mitä eikä huvita yhtään!

Eilen ja tänä aamuna olin taas et energiaa riittää ja intoakin: käytin koiran ja siihen se jäi! Siis mikä minuu vaivaa... Sain mie tiskit koneeseen ja koneellisen pyykkiä pestyä. Nyt vaan roikun täällä eikä huvita yhtään noi kotihommat! Nyt alkaa väsyttää mut ei viiti mennä päikkäreille... Onks sitä ihan tyhmä ku ei vaan mee tekemään noita asioita vaan junnaa paikallaan. MUTKU EI HUVITA Hohhoijaa... Mistä sais vähän äksöniä?

Eipä paljon tapahdu täälläkään enää muuta kun perseen levitystä sohvalla läppäri sylissä.
Jos yhtään lohduttaa.
Blaah.

Mä näin viime yönä unta et jouduin ajelemaan partaaNI. Ai miten niin epänaisellinen olo tässä valaan vartalossa??

Mä näin viime yönä unta, et synnärin takaovella oli sellainen nappi, josta sai supistuksia aikaseksi :p sielä sai käydä ihan omiin nimiin käynnistämässä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en aijo synnyttää ollenkaa, jääkööt mahaan ikuisesti. Laitan jalat ristiin.

Takaisin