Jahas limatulppa pongattu tälle iltaa. Menkkajomoa ja suppareita tavattu pitkin päivää, niin se alkaa vaan kroppa pikku hiljaa valmistelemaan tulevaan koitokseen. :)
BaaBaa mikä tilanne? Kuin jännää onkaan aamulla avata foorumi:D täällä(kin) vähintään mielenkiintoinen yö takana, vaaleanpunaista limaista vuotoa ja illan, puolinöin loppunut, 10-5 min välein supistelu-> uneton yö... ei hitto jos tää rupee tekemään sitä samaa mitä mulla oli edellisen aikaan eli yöt supistaa ja sit hiipuu...
oi koht on lisää pikkusii. ite ravasin yön vessas, kuuma, nälkä isken ns tarve tankata. mul kunnon paineen tunne alaosastol et sinne painaa supparei ei hirveemmi ol nyt. .
Samoilla mennään niinkö nyt mentykki. Supistelee ja loppuu sitte pitkänki ajan jälkeen. Mulla kans illan ja alku yön aina alottaa kipeet supparit ja sitte ne alkaa rauhottua aamuun ku kohta pitäs alkaa heräämään uuteen päivään. Vauva tosi matalalla, oikein puskee päällään kipeesti. Saapa nähdä milloin ois halukas tulemaan katteleen ketä täällä häntä odottaa. :) Sais vielä nukkua edes yhden yön kunnolla niin ois aivan huippua..
Mulla nuita menkkajomoja kans aina välissä janyt tuntunu useamman päivän semmosta ummetuksen tyyppistä vaikka vatsa toiminutkin loppujen lopuksi joka päivä eikä siellä niin kauheasti tavaraa voi olla.. Selkää myös särkee vähän väliä mutta se kai on muutenki osa raskautta tässä vaiheessa kun painoa tuossa edessä kerta on. Ehkä hiukan runsaampaa ja paksumpaa valkovuodon tyyppistä vuotoa kans ollu mutta ei kumminkaan limatulpan tapasta. Kai tää kaikki vaan kuuluu tähän loppu raskauteen. :D
Onko teillä muuten aiemmissa raskauksissa vatsa kunnolla aina laskeutunu vikoilla viikoilla? Vai onko sekin yksilöllistä. Kun mulla tää on vielä ihan ylhäällä ja jos laskeutuis tästä nii kyllä sen huomais.
Ai niin pakko kyl vinkata et jos valkkaria mielitekee niin kokeilkaas torresin natureo muscat 0,0%, itse join sitä tänään pääsiäis aterialla miehen kanssa ja molemmat tykättiin hiukan oli makeampaa mihin ollaan totuttu mut ei liian:)
Enkkumamatobe ei se kaikilla laskeudu enneku synnärillä, mulla se on kyl kaikista tipahtanut polviin n viikkoa ennen synnytystä mut sit esim mun siskolla mahalaskeutu vasta synnärillä
Jos samaa tekee ku aikasemmissa mulla nii voi vielä kestää jonku aikaa. Nämä välillä napakat supistukset kyllä antaa jotain toivoa, että vois jotain tapahtuakki tai sitte ei, toivossa hyvä elää.
Kyllä mää en tästä loppuraskaudesta voi nauttia sitte yhtään.. miehellä nyt toista kertaa 3kk sisään keuhkokuume ja mulla menossa toinen antibiottikuuri poskiontelotulehduksen takia.. ja noh nyt sitte vielä keuhkoputken tulehdus. Aivan saa rykiä mutta ku ei se lima tuolta nouse.. alkaa oleen voimat ihan loppu ja viikkojaki vasta niin vähän.. syntyis vain tämä pikkunen, niin sais kunnon lääkkeet...
BaaBaa mulla supisti kipeesti melkein kk ennenku sitten suostu syntymään... ja voin sanoa että olin ihan loppu kun lapsen syliin sain... mä niiiiiiin toivon että tää ei tee samaa! Viime yönä sain unta vasta joskus 1 jälkeen ja siihen vielä 2-3 kertaa heräsin ja 7 ylös, nyt väsyttää en jaksais yhtään tehä mitään....
Kyffiii tiedän tunteen, mä olin ton alkuraskauden taukoamatta kipeenä, milloin mitäkin ja nyt oon sit syönyt 3 antibiootti kuuria (bakteeri vaginoosi, hammas tulehdus ja ennalta ehkäisevästi visurin leikauksen takia) sit vielä tää hepariini... huomanna olis neuvola lääkäri ja saa katsoo et onko mulla antibioottien takia hiivatulehdus, toosa ainakin kutiaa ihan hulluna tässä tullu syötyä särkylääkettäkin ihan kamala määrä kun suu niin pirun kipeänä + menkka jomot... mietityttää vaan et mitä tää pilleri määrä aiheuttaa vauvalle? Vaikka ovatkin sallittujen listalla mut mut... voimia siis sinne sairastelujen kanssa!
huoh nykyää saa ravata vessas tiheää, muksu alhaal, paine hirvee ja alapää kipee paineen takii. sais alkaa tapahtuu hiljallee edistyst jo asiois inshaAllah. vaipat pitää ostaa tänää inshaAllah ettei joudu ongelmii. tääl ku sairaalast ei saa mitää valmiina.
En oikein halua tänne niin sanottuna ulkopuolisena enää tulla kirjoittelemaan enemmän silloin raskaus aikana kirjoitin fb.Minulla piti olla laskettuaika 13.5.17.Mutta sitä ei ole Onnea syntyneille vauvan äideille ja tsemppiä loppu raskauteen kaikille <3 Synnytin 6.1.17.Meidän tytön kuoleena.Meidän kohtalo tälläinen:Raskaus sai alun lapsettomuushoidoilla.Npultrassa todettiin 11mm turvotusta ja lääkärin ultrassa myös lääkäri sai turvotuksen 11mm ja otti istukkanäytteen.Tulos oli tyttö vauva ja turnerin oireyhtymä.Jatkoimme raskautta vaikka isot prosentit on menestykselle 90% raskauksista päättyy ikävästi.Seuranta ultraa oli 2vk välein.Rakenneultran aikaan ei oikein lääkäri voinut nähdä rakenteita kun turvotusta ja nestettä oli niin paljon .Kävin Lastenklinikalla magneettikuvissa ja sieltä tulos tuli että kaikki on niin kuin pitää.Kävin myös lastenlääkärillä mikä oli myös sydänlääkäri. Tulos oli siellä se vasemmankammio ei supistu oikein ja vuotaa verta pois.Todennäköisesti aikaa enää meidän prinsessalla on 4vk.Seuranta ultra oli 5.1.17 siellä sykettä ei enää ollut meidän prinsessa ei jaksanut tuota 4vk.Synnytys oli 6.1.17. Ja se oli taas omanlainen kokemus Kättärillä.Meidän prinsessa syntyi 7:15 painoi 920g koska oli nestettä ja turvotusta niin paljon.Näimme tyttäremme miehen kanssa kaunis ja rakas tytär meidän muistoissa kaikesta huolimatta :) Tällä hetkellä hautajaiset on vietetty mutta en ole käynyt vielä haudalla.Uuden raskauden yritys on aloitettu ja tarkoitus olisi mennä tässä kuussa lapsettomuushoitoihin uudestaan Naikkarille.Anteeksi kaikki.
Heitsu, mitä sinä meiltä anteeksi pyytelemään? Ei sellaiseen tarvetta ole! Voimia suruun, se helpottuu kyllä... ennen pitkää! Onnea yritykseen, toivotaan että se päätyy paremmin ja saatte lapsen syliin elävänä ja terveenä<3.
Suuri osanotto Heitsu, todella surullista. Tytär elää muistoissanne aina <3 Kaikkea parasta tuleviin hoitoihin, toivottavasti saatte pian iloisia uutisia!