Pakko vähän lesostella miten hyvin oon nukkunut nyt viikon verran! Liekkö sillä vyöhyketerapialla osuutta asiaan vai ihan sattumaa..
mutta mulla kun alkoi vessassa ravaamisetkin jo ekalla kolmanneksella, tokalla kolmanneksella oli jäätävät selkäkivut jotka säteili jalkaan ja nyt vikalla kolmanneksella närästys ja kolotukset ja levotonta nukkumista ja toki vessassa ravaamista riesana..
Joten tää kulunut viikko on tuntunut ihan hullulta miten hyvin olen saanut nukutuksi! On ollut jopa öitä että en ole käynyt vessassakaan kertaakaan yön aikana. :D Välillä yöllä olen napannut rennien ja jatkanut unia, mutta sitäkään ei ole tarvinnut joka yö.
Jotenkin pelkäsin että nämä vikat viikot menee vielä enemmän vaan pyöriessä, kun tuleva synnytys pyörii mielessä. Ps. Käynnistykseen tänään tasan viikko!!
Mutta hyvä vain että kroppa saa nyt levätä sitten ja mielikin sit toki virkeämpi! :)
Jänskättää jo päiviä laskien.. onneksi nyt päivät on aika hyvin suunnitelmia ja tekemistä täynnä, niin aika kuluu joutuisammin..
Ja päätin että en odota ja vahtaa enää jokaista oiretta synnytyksen käynnistymisen merkkejä, vaan tähtään ajatukset siihen ensi keskiviikkoon, kun tämä käynnistetään. (Jospa se vahtaamisen lopettaminen myös vaikka saisi käynnistymään itsestään

)
Tänään toka kerta vyöhyketerapiaan, jospa se pistäisi taas supistuksiin potkua. (Viimeksi se kesti sen 4päivää)