Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Neuvola lääkärissä käyty ja yllätykseks olin 2cm auki ja paikat pehmeät. Limatulppakin irronnut jo (ainakin epäilin sitä limatulpaksi)[emoji23]olisin jo ihan valmis ottamaan pojan syliin <3 mitään kummallisia oireita oo muuta kuin kauheat selkäkivut ja alapäähän tulee viiltomaista kipua... viikkoja tosin vasta 36+1.. innolla odotan tuleeko tästä touko vai kesäkuinen kun la 27.5

Kyffii, mulla la 26.5 mutta kyllä mun mielestä saa tulla äitienpäivän jälkeen, mielummin sit heti kohta! =) ei sitä ennen. Mut jessus jos täs kesäkuuhun joutuu odottelee ni huh huh!! La:han on aikaa 630h ja 31 min.. sit ku viel Jokapäivä joutuu jännää ja popsii popparit, munkit yms yms. Mitenhän selviin ees sinne la:han, saati sitte jos yli menee? O.o XD

Mulla kai vaan yläpää pehmenee vaik alas se Olis suotavaa =) =)

Kyffiii ja miuq toivotaan toukokuisia;) mullakin La vasta 25 pv ja kyl alkaa olla tuskasta!!! Sit kun täällä mammat jo jakaantuu näin reippaasti niin en maltais ottaa omaa vuoroa... mut nuunki miuq sanokin et ennemmin vasta äitienpäivän jälkeen olis lupa neidon tulla...
Ps täällä vaivaa kans toi pehmyt yläpää vaikka alapää onkin jo pehmenny kans:p

Mie oon kanssa aika varma että kesäkuulle mennää, la 26.5 :shifty: itehän tulin kuukauden etuajassa, vois bebe ottaa miusta mallia :grin

Kävin viime viikolla neuvolalääkärillä, enkä tullu kyllä yhtään viisaammaks! Hää ei ollu yhtään varma miten päin bebe mahassa oleilee tai että onko minkä kokonen. Mut positiivista se, et nyt pääsen äippäpolille lähiviikkoina. Toivotaa vaa ettei bebe lähe syntymää sitä enne! Lähtiessä vielä sano, että tuskin etuajassa tulee ku paikat vielä niin epäkypsät.

Onnea kaikille jo synnyttäneille! Oon niin kateellinen :Heartpink

Onnea Ninamommy!

Täällä yritettiin taas kypsytellä paikkoja 2h kävelylenkillä. Tuskaa se on, mutta jospa ne kivut ja supistukset valmistelis paikkoja sen verran, ettei menis yliajalle ja käynnistykseen. Nyt 40+0 eli max 2vk enää :).

Sain raskausmyrkytysdiagnoosin. Nyt ultrataan joka toinen päivä vauvan vointia ja istukan tilaa. Kuulemma hyvin on vielä kiinni, ei merkkejä virtaamien hidastumisesta ja mun tila on sen verran ok, että ei vielä käynnistetä.

Kokoarvio viimetiistailta 3600g. Ennuste oli, että 38+0 painoa olisi 4300g (huh!). Sen pidemmälle ei kuulemma mennä. Huomenna uusi kokoarvio ja synnytystapa-arvio.

Kerran päivässä päivystyksestä pahoinvointi- ja päänsärkylääkkeet ja kaksi tuntia käyrillä. Alkaa usko omiin voimiin loppua.

Takaisin