Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Vieenalle! :)

Ja muillekkin vauvan saaneille, en pysy enää perässä, kun tulee niin harvoin täällä nykyyän käytyä. :)

Täällä oli kanssa kääntöyritys reissu, mutta turha oli täälläkin.

Muksu oli niin huonossa asennossa, ettei edes päästy kokeilemaan käännöstä.
Selkäranka meni keskellä mun mahaa ja jalat molemmin puolin mun navasta katsottuna :grin:wideyed:

Kävin sängyssä puolituntis kyljelleen pötköttämässä, jos vaihtaisi asentoa mutta itsepäinen poju piti asentonsa.
Sovittiin että peruttiin tuosta käynnistä maksu kokonaan ja meen vielä ens keskiviikkona uuteen yritykseen!

Pitäskin netistä ettiä kotona tehtäviä liikkeitä, millä saisi yritettyä kääntymään oikeinpäin

Ja painoarvion sain kuulla mikä viimeviikolla otettiin, niin oli rv 35+4 2,8kg.

Mammatus, paljos sulla on nyt viikkoja?
Tai mille viikoille sait sektioajan?

Niinaki, voi harmi, toivottavasti ens kerralla viimeistään onnistuu. Voihan se viel olla et bebe suuttuu yrityksistä ja pyörähtää =) kivaa kun meillä painoarviotkin ja viikotki samat =)

Mammatus jännän äärellä:) oispa ihanaa et tietäisi millon vauva syntyy;)
Niinaki jospa seuraava kääntö yritys tuottais tulosta... tuolta joulukuisista muistelen et jollein oltiin sanottu et kontollaan olo saattais auttaa pikkusta kääntymään;)
Sit hypetän, sori... nyt on hiukset leikattu ja värjätty, ihana hieroja sai kaikki jumit pois selästä ja kaiken tämän jälkeen mies oli kutsunut mun kosmetologi kaverin laittamaan mun naaman kuntoon:) oli ostanut mansikoita ja holitonta kuoharia, iltapalaksi on tehnyt mun lempparia eli kana-vuohenjuusto piirakkaa (tuolla tuoksuu uunissa), mies nukuttamassa lapsia ja sauna lämpenemässä... että toi on ihana<3 kyl on nyt kaikki sen "toilailut" unohdettu ;)

Tyttö syntyi eilen illalla :)
Omat supistukset hiipuivat, joten puhkaisivat ne kalvot, jolloin alkoikin tapahtua rytinällä. Kestin pari supistusta kunnes anelin tuskissani jo epiduraalin itselleni. :D 3h myöhemmin ja vain muutamalla ponnistuksella oli vauva rinnalla.

Siis ihan mahtava synnytyskokemus sikäli, että oli nopea, enkä revennyt yhtään! Istukkakin irtosi kovan painelun jälkeen lopulta.

Päästiin vuodenosastolle, jossa sitten verta alkoi hulahdella ihan kunnolla ja kappas, päädyin siis leikkuriin tälläkin kertaa.... heräämökokemus olikin sitten tähän astisista kaikkein kamalin. Mutta selvisin. ja vauva voi hyvin se on pääasia :)

Takaisin