Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä painoarvioon menossa parin viikon päästä. Jotenkin vahva tunne että poitsu ei ainakaan loppuun asti masussa viihdy. Jos kuitenkin 2-3 viikkoa vielä viihtyis, nyt siis viikkoja vasta 35+1. Pari päivää kestänyt ihan mieletön mylläys masussa ja eilisen ravasin vessassa kun paino virtsarakkoon niin kovasti. Vielä nukkumaan käydessä tuntui että läpikö se yrittää päästä kun jumppaili menemään.

Äippäloma alkoi ja oon ollu ihan super väsynyt. Ihan totaalisen poikki. Tämmöstä väsymystä ei olekaan vielä ollut. Samalla kun viikot vähenee niin mulla stressi sen kun kasvaa että koti ois varmasti nyt semmonen että vauvan voi tänne tuoda. Ois vielä niin paljon hommaa ja energiaa ihan liian vähän..

BaaBaa paljon onnea! <3 kerrohan tarkemmat kuulumiset, kun jaksat/ehdit :)

Siis voi herranjestas tätä jännittämistäodotteluakyttäämistä jne... äsken lukiessani baabaan viestin että poika tuli, niin melkein kiljaisin innostuksesta että "Oiii!", mies hätkähti ja kysyi innoissaan että mitä mitä.. No mie sanoin että nyt on taas vauva tullu maailmaan ja hymyilin! Olisittepa nähny tuon ukon ilmeen kun se vaihtui hämmennyksen, sillä ilme muuttu ja alko kattoo sellai et varmasti sen päässä meni tuhat ajatusta et pitääkö Mut kohta laittaa jo jonnekkin hoitoon!!!!
Meinasin tipahtaa tuolilta ku alko naurattaa niin kovin.. Tää foorumi on vieny Mut kyl ihan mennessään! Milloinkohan pitää aloittaa vieroitushoito?? =) =) XD

Laittele tänne viestiä mitä sanoivat. Mulla maanantaina neuvola ja tuntuu kyllä vieläkin että pää on vauvalla tuolla oikealla puolella kylkeä.

Perätilassahan siellä oltiin!
Pää myös täällä oikealla puolella kyljessä..
Eka kävin kätilön luona ja olin käyrillä siinä jonkun aikaa. Sitten huoneen vaihto lääkärille ja ultrasi ja näkyi että peppu on alhaalla. Yritti jo kääntää, vaikka mulla viikkoja 35+4, mutta ei pysynyt oikeinpäin. Hyvin lähti kyllä alussa kääntymään.
Viikonpäästä perjantaina uusi kontrolli aika ja mahdollisesti uusi kääntäminen silloin edessä!

Niinaki toivottavasti toinen käännös yritys onnistuu:) minkä kokoseks epäilevät pikkusen kasvavan? Et onko pt synnytys ihan kokonaan pois suljettu?

Takaisin