Nooraemilia
Jostain jotain jo tietävä
Täällä painoarvioon menossa parin viikon päästä. Jotenkin vahva tunne että poitsu ei ainakaan loppuun asti masussa viihdy. Jos kuitenkin 2-3 viikkoa vielä viihtyis, nyt siis viikkoja vasta 35+1. Pari päivää kestänyt ihan mieletön mylläys masussa ja eilisen ravasin vessassa kun paino virtsarakkoon niin kovasti. Vielä nukkumaan käydessä tuntui että läpikö se yrittää päästä kun jumppaili menemään.
Äippäloma alkoi ja oon ollu ihan super väsynyt. Ihan totaalisen poikki. Tämmöstä väsymystä ei olekaan vielä ollut. Samalla kun viikot vähenee niin mulla stressi sen kun kasvaa että koti ois varmasti nyt semmonen että vauvan voi tänne tuoda. Ois vielä niin paljon hommaa ja energiaa ihan liian vähän..
Äippäloma alkoi ja oon ollu ihan super väsynyt. Ihan totaalisen poikki. Tämmöstä väsymystä ei olekaan vielä ollut. Samalla kun viikot vähenee niin mulla stressi sen kun kasvaa että koti ois varmasti nyt semmonen että vauvan voi tänne tuoda. Ois vielä niin paljon hommaa ja energiaa ihan liian vähän..

Toki tulevana tiistaina olis painoarvio ja suunnitellaan mahdollista käynnistämistä. Painoarvio oli viime viikolla jo 3.8kg