Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällähän on tuttujakin! Tarrasukkia pienelleHeippa kaikille! Varovasti tänne kurkin, plussa tuli toissapäivänä, "menkat" myös alkoi samaan aikaan, testi kuitenkin selvästi vahvistuu ja vuoto ehkä vähän vähenee. Vuotoa on ollut osassa raskauksista aiemminkin, viikkoja tosin ollut silloin enemmän, osa mennyt loppuun saakka hyvin, osa ei. Jään siis seurailemaan nouseeko digissäkin muutaman päivän päästä viikot.
Vuoto loppui aika nopeasti, seuraavana päivänä tuli vaan kerran pyyhkiessä vähän vaaleanpunaista paperiin ja sen jälkeen ei oo tullut enää mitään. Tietty vaan vähän pelästytti ja nyt koitan jostain löytää luottoa siihen että kaikki hyvin@MessyC miten menee, vieläkö on vuotoa?![]()
Mulla on taas toisinpäin, heräilen yöllä n 3h välein (vessaan lähinnä). Ja aamulla jo ennen kuutta ylös, unet siis kadoksissaMitenkä täällä voidaan?
Mua harmittaa kun harrastukset on jääneet pahoinvoinnin takia nyt ihan paitsioon. En ole oksentanut, mutta vointi on ollut niin kehno ettei tunnu olevan mitään asiaa hevosen selkäänyöunet maistuu, viikonloppuna nukuin molempina öinä 10-10,5h.
Mitenkä täällä voidaan?
Mua harmittaa kun harrastukset on jääneet pahoinvoinnin takia nyt ihan paitsioon. En ole oksentanut, mutta vointi on ollut niin kehno ettei tunnu olevan mitään asiaa hevosen selkäänyöunet maistuu, viikonloppuna nukuin molempina öinä 10-10,5h.
Mää oon kans tässä miettiny, että mitä tekis lentisreenien kans. Uusi kausi kun olis just aluillaanMulla on taas toisinpäin, heräilen yöllä n 3h välein (vessaan lähinnä). Ja aamulla jo ennen kuutta ylös, unet siis kadoksissavarsinaista pahaa oloa ei ole, semmonen outo etova olo vaivaa, mitään ei tee oikein mieli syödä mutta maistuu sitten kun vaan alkaa syömään
tärkein harrastus lentopallo, pidän sen kuvioissa niin kauan kuin vaan fyysisesti on mahdollista. Ystäväni pelasi rv 30 asti
![]()
Liberona varmasti on enemmän kyllä altis erilaisille kolinoilleMää oon kans tässä miettiny, että mitä tekis lentisreenien kans. Uusi kausi kun olis just aluillaanhirveesti haluttais pelata, mutta ite vaan ku pääsääntösesti pelaan liberona ja itsesuojeluvaisto jää aina muutenki salin ulkopuolelle, nii mietityttää kolhut
![]()
Vauvaliimaa ja tarrasukkiaMoi kaikki! Täällä myös yksi esikoista odottava 29v. Pelko on tässä raskaudessa suuri. Kesäkuussa koettu keskeytynyt keskenmeno, jolloin ei mitään merkkejä keskeytymisestä ollut. Aika rankkaa oli viikolla 13 ultrassa nähdä kuollut ja kohtuun lyyhistynyt vauvan alku ruudultaViime raskauden aikana oireet olivat moninaiset ja vahvat, nyt oireita ei juurikaan ensimmäisten viikkojen mahajuilimisten jälkeen ole ollut, mutta testiin sain paljon varhaisemmin plussan kuin edellisessä raskaudessa. Surettaa, kun en uskalla yhtään iloita tästä, enemmänkin surettaa ja pelottaa ultraan meneminen
Miten voi ihmisen mieli kestää, jos taas sattuisi käymään huono tuuri..
Olen pahoillani kokemastasiMoi kaikki! Täällä myös yksi esikoista odottava 29v. Pelko on tässä raskaudessa suuri. Kesäkuussa koettu keskeytynyt keskenmeno, jolloin ei mitään merkkejä keskeytymisestä ollut. Aika rankkaa oli viikolla 13 ultrassa nähdä kuollut ja kohtuun lyyhistynyt vauvan alku ruudultaViime raskauden aikana oireet olivat moninaiset ja vahvat, nyt oireita ei juurikaan ensimmäisten viikkojen mahajuilimisten jälkeen ole ollut, mutta testiin sain paljon varhaisemmin plussan kuin edellisessä raskaudessa. Surettaa, kun en uskalla yhtään iloita tästä, enemmänkin surettaa ja pelottaa ultraan meneminen
Sama homma täällä tosin todettiin jo varhaisultrassa. Joten nyt myös stressaa miten varhaisultrassa menee.Moi kaikki! Täällä myös yksi esikoista odottava 29v. Pelko on tässä raskaudessa suuri. Kesäkuussa koettu keskeytynyt keskenmeno, jolloin ei mitään merkkejä keskeytymisestä ollut. Aika rankkaa oli viikolla 13 ultrassa nähdä kuollut ja kohtuun lyyhistynyt vauvan alku ruudultaViime raskauden aikana oireet olivat moninaiset ja vahvat, nyt oireita ei juurikaan ensimmäisten viikkojen mahajuilimisten jälkeen ole ollut, mutta testiin sain paljon varhaisemmin plussan kuin edellisessä raskaudessa. Surettaa, kun en uskalla yhtään iloita tästä, enemmänkin surettaa ja pelottaa ultraan meneminen
Kiitos sympatiasta Jipsa ja MessyCSama homma täällä tosin todettiin jo varhaisultrassa. Joten nyt myös stressaa miten varhaisultrassa menee.
Alkuun olin tietty iloinen ja sitten alkoi tulla se pelko kunnolla että miten tässä tällä kertaa käy. Mies koittanut sanoa että yritä vaan olla ajattelematta sitä ja kuvitella että kaikki hyvin. Mutta se ei itselle ole tosiaankaan helppoa kun kuitenkin tuntee kaikki omassa kehossa joten sitä ei voi olla vaan huomioimatta.
Luin toisaalta että nyt ainakin pitäis olla todennäköisyydet meidän puolella, kun ilmeisesti kaksi peräkkäistä keskenmenoa saa alle 2% ja kolme peräkkäistä on jo alle 1%. Tää ei tietenkään merkkaa mitään mutta tän jälkeen oon ollut vähän luottavaisemmin mielin. Vieläkin tietty lasken päiviä varhaisultraan, sitä ennen en usko että pystyn kunnolla ottamaan rennosti.
Pidän tietty sormet ja varpaat ristissä ettei tulisi kellekään täällä tällä kertaa huonoja uutisia![]()
Onnea plussasta, toivotaan että kaikki menisi tällä kertaa hyvin!Moi kaikki! Täällä myös yksi esikoista odottava 29v. Pelko on tässä raskaudessa suuri. Kesäkuussa koettu keskeytynyt keskenmeno, jolloin ei mitään merkkejä keskeytymisestä ollut. Aika rankkaa oli viikolla 13 ultrassa nähdä kuollut ja kohtuun lyyhistynyt vauvan alku ruudultaViime raskauden aikana oireet olivat moninaiset ja vahvat, nyt oireita ei juurikaan ensimmäisten viikkojen mahajuilimisten jälkeen ole ollut, mutta testiin sain paljon varhaisemmin plussan kuin edellisessä raskaudessa. Surettaa, kun en uskalla yhtään iloita tästä, enemmänkin surettaa ja pelottaa ultraan meneminen
KiitosOnnea plussasta, toivotaan että kaikki menisi tällä kertaa hyvin!
Mä mietin tuota varhaisultran ajankohtaa, mahdollista olisi mennä 7+0 tai 8+0. Viimeksi kehitys oli loppunut 6+5, joten en halua liian ainaisinkaan mennä, etten sitten pitkään luule että kaikki hyvin. Tai sitten vaan varaan heti 2 ultraa parin viikon välein.