onkin ollut mielessä että joko se vuodon syy oli selvinnyt tata87, tsemppiä. huoh,meillä on tää päivä ollu vähän itkuista, en ole ihan varma mutta hieman näyttäisi että ylä kulmahampaiden kohdalta olisi ikenet turvoksissa... mahtais olla hassun näkönen pikku vampyyri jos nuo kulmat eka puhkeaa
oletteko millä helpottaneet pienten oloa hampaiden puhkeamisen aikaan? itse noiden parin ekan alahampaan aikana muutaman kerran panadolia annoin illalla ja tyttö itse halusi purulelua järsiä, mutta nyt ei ole sekelvannut, lähinnä kaikki muu
vähän olen miettinyt jos jonkun kostean rievun kokeilis antaa kun kypärämyssyäänkin imeskelee/järsii päässä ollessa...
asiasta toiseen, täälläkin taisi ainakin osalla lemmikkejä olla, niin onko miten yhteiselo sujunut? :) meillä 2 koiraa, keskikokonen leikattu narttu ja sitten iso uros. alkuun ajattelin että narttu olisi kiinnostuneempi tai jotenkin hoivaavampi mutta onkin uros aina seuraamassa joka paikkaan ja "auttamassa" vaipan vaihdossa yms.ja neiti on ihan innoissaan koirista, urosta naamasta pariin kertaan onnistunut mutistelemaan mutta eipähän tuo ole siitä hermostunut, lähinnä taitaa nauttia mutta on tullut komennettua koira pois tai nostettua tyttö kauemmas tähän asti ennenkun liian kovakouraseks neiti kerkeää
asiasta toiseen, täälläkin taisi ainakin osalla lemmikkejä olla, niin onko miten yhteiselo sujunut? :) meillä 2 koiraa, keskikokonen leikattu narttu ja sitten iso uros. alkuun ajattelin että narttu olisi kiinnostuneempi tai jotenkin hoivaavampi mutta onkin uros aina seuraamassa joka paikkaan ja "auttamassa" vaipan vaihdossa yms.ja neiti on ihan innoissaan koirista, urosta naamasta pariin kertaan onnistunut mutistelemaan mutta eipähän tuo ole siitä hermostunut, lähinnä taitaa nauttia mutta on tullut komennettua koira pois tai nostettua tyttö kauemmas tähän asti ennenkun liian kovakouraseks neiti kerkeää
jos kohta vaikka se syöttötuoliki jo onnistuisi