Toiveissa vauva 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja IiJa-99
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samat oireet jatkuu dpo10 kp 24
Eilen kun puristelin (aika kovaa) rintoja niin vasemmalta tihkui nestettä, valkean sekaista 😳
Luulen et se kun liian kovaa puristin…

Meinasin pitää pintani siihen asti kunnes menkat on oikeesti päivän myöhässä 😂 eli keskiviikkona 🙈

En kuitenkaan usko että oisin, aika samat noi oireet kun aina ennen menkkoja, ei kyl ikinä oo näin montaa päivää peräkkäin ollu tota vatsa oireita ja tota ”liian kireet farkut” tunnetta 🤷🏻‍♀️
Rinnat kipeytyy usein just ennen menkkoja ja loppuu kun seinään kun menkat alkaa

Meil oli tohinaa vain kerran dpo 0 päivänä
Kyllä mää en vaa malttaisi olla testaamatta😂
Mää toivon niin kovasti, että tuo kaikki kertoo raskaudesta eikä menkkoja alakaan❤️

En sitte malttanu kun näin unta raskaustestien tekemisestä.
Herkkä Testaa varhain testillä tyyli puhdas nega dpo 11 🤦🏽‍♀️

SUPER kipeät rinnat, jotkut super menkat tulossa siis.
Nyt sit flunssaakin pukkaa vielä kaikenlisäks 😒

Mullakaan ei näkyn mitää dpo 11 mut dpo12 nyt ehkä haamu tai viivanpaikka😂😂

Mullakaan ei näkyn mitää dpo 11 mut dpo12 nyt ehkä haamu tai viivanpaikka😂😂

Joo voi olla et liian hätäinen taas olin 😂
Toivoahan on niinkauan kunnes menkat alkaa 🙈

Samat oireet jatkuu plus tää flunssainen olo.
Oon vaihtanut sähkötupakkaan ja silloin tällöin polttanu normaalin tupakan mieheltä, maistuu ihan järkyttävältä 😂

Voi ei🥺 onha siinä vielä toivoa muuttua plussaksi kumminkin!

Huoh kp29 ja menkat taisi alkaa 😮‍💨 yk3 vasta mutta kyllä harmittaa. Miten pääsette tästä turhautumisesta yli ?

Huoh kp29 ja menkat taisi alkaa 😮‍💨 yk3 vasta mutta kyllä harmittaa. Miten pääsette tästä turhautumisesta yli ?
Kyllä siitä pääsee aina ajan kanssa kun uusi kierto lähenee ovista(koska sillon pitää taas keskittyä hyödyntää ovis).
Meillä siis melkein 2v yritystä takana ja kaikki kierrot yhtä kiertoa lukuunottamatta päättyneet menkkoihin 😕 yksi plussa mut meni kesken alkuvaiheessa. Mut eihän se kivaa oo ikinä vaikka ei olis pitkää yritystä taustalla. Tsemppiä❤️

Siihen tunteeseen on kai 2,5 vuoden aikana vaan tottunut, fiilikseen että ne menkat alkaa aina kuitenkin. Oikeastaan vaan muutaman kerran tänä aikana ollut vahva fiilis että nyt varmaan tärppäsi! Niillä kerroilla pettymys on kyllä ollut kova. Yleensä sen jälkeen aina tarvinnut pienen tauon asian ajattelemisesta ja puhumisesta kokonaan. Mutta aina se toivo herää uudestaan, onneksi 😊

Täällä tänään dpo10 enkä malttanut olla tikuttamatta vaikka usko tärppiin onkin aika nolla tästä kierrosta 😂 ja todella puhdas negahan se oli niinkuin odotinkin. 🙈

Täällä tänään dpo10 enkä malttanut olla tikuttamatta vaikka usko tärppiin onkin aika nolla tästä kierrosta 😂 ja todella puhdas negahan se oli niinkuin odotinkin. 🙈
Tiiä vaikka vielä kääntyis posiksi🤭

Moikka!

Liityn kans tänne haaveilukerhoon hormonikierukasta luovuttua. Nyt yk2 menossa ja oletettavasti ovulaatio tällä viikolla. Ovistikkuihin en ekasta kierrosta saanut selvää ovulaation ajankohtaa bongattua ja tämä kierto mennäänkin ihan vaan fiiliksen mukaan.

Taustalla kuitenkin vahva toivo, vaikka kuinka koittaisi mieltään rauhoitella. Viime kierto olikin yhtä neuroottista tikutusta, kun kierukan aikana ei koskaan kuukautisia ollut.. 😅

Tsemppiä kaikille yritykseen ❤️

Moikka!

Liityn kans tänne haaveilukerhoon hormonikierukasta luovuttua. Nyt yk2 menossa ja oletettavasti ovulaatio tällä viikolla. Ovistikkuihin en ekasta kierrosta saanut selvää ovulaation ajankohtaa bongattua ja tämä kierto mennäänkin ihan vaan fiiliksen mukaan.

Taustalla kuitenkin vahva toivo, vaikka kuinka koittaisi mieltään rauhoitella. Viime kierto olikin yhtä neuroottista tikutusta, kun kierukan aikana ei koskaan kuukautisia ollut.. 😅

Tsemppiä kaikille yritykseen ❤️
Tervetuloa ja onnea sinullekin yritykseen❤️ eihän aina ovista saakkaan välttämättä tikkuun ja silti se on tapahtunut.

Tiiä vaikka vielä kääntyis posiksi🤭
Tervetuloa kaikille uutukaisille täältäkin! 🤗

Juu, en tiedä onko tää nyt vaan toiveajattelua mutta mulla ois menkkojen alkuun n.3 päivää ja normaalisti tässä kohtaa on hirvee pms-nälkä ja mieliteot sekä tiputteluvuoto alkaa. Nyt on tilalla ruokahaluttomuus eikä vuotoa sekä eilen aivastaessa tuli sellanen vihlasu kohdun tienoille että piti oikein ääneen huutaa 🤔

Mulla on projektina miehelle itsetehty joulukalenteri ja voi vitsit kuin ois mahtavaa kun yhteen luukkuun saiskin laittaa positiivisen raskaustestin 🥺🙏🏼

Tervetuloa kaikille uutukaisille täältäkin! 🤗

Juu, en tiedä onko tää nyt vaan toiveajattelua mutta mulla ois menkkojen alkuun n.3 päivää ja normaalisti tässä kohtaa on hirvee pms-nälkä ja mieliteot sekä tiputteluvuoto alkaa. Nyt on tilalla ruokahaluttomuus eikä vuotoa sekä eilen aivastaessa tuli sellanen vihlasu kohdun tienoille että piti oikein ääneen huutaa 🤔

Mulla on projektina miehelle itsetehty joulukalenteri ja voi vitsit kuin ois mahtavaa kun yhteen luukkuun saiskin laittaa positiivisen raskaustestin 🥺🙏🏼
Jospa tuo teitäisi hyvää🤩🤩

Aivan ihana idea tuo, jos on posi niin laittaa se yhteen luukkuun😍
Mulla ei valitettavasti varmaan ehtis saada positiivista tulosta joulukalenteriin. Jos letrot auttaa ovuloimaan niin ovis vasta joskus 8.12

Tervetuloa ja onnea sinullekin yritykseen❤️ eihän aina ovista saakkaan välttämättä tikkuun ja silti se on tapahtunut.
Jep, sanoivatkin kierukkaa poistaessa ettei kannattaisi itseään stressata koko tikuttamisella vaan mennä fiiliksen mukaan.. Onneksi ne loppui nyt laatikosta. 😅 Aiemman lapsen kohdalla vuosia sitten oli yritystä 7kk ennen plussaa.

Jep, sanoivatkin kierukkaa poistaessa ettei kannattaisi itseään stressata koko tikuttamisella vaan mennä fiiliksen mukaan.. Onneksi ne loppui nyt laatikosta. 😅 Aiemman lapsen kohdalla vuosia sitten oli yritystä 7kk ennen plussaa.
Juurikin noin😁

Jospa tuo teitäisi hyvää🤩🤩

Aivan ihana idea tuo, jos on posi niin laittaa se yhteen luukkuun😍
Mulla ei valitettavasti varmaan ehtis saada positiivista tulosta joulukalenteriin. Jos letrot auttaa ovuloimaan niin ovis vasta joskus 8.12
Ovisonnea sinne niin parhaimmassa tilanteessa saisit paketoida joulupakettiin jo mahdollisen plussatikun 🙏🏼😊

Takaisin