Toiveissa vauva 2023

Hei!

Käykääpä äänestämässä ja kommentoimassa täällä foorumin Vauvakuumetta ja Kuumeiluklubeihin liittyen:

 
Oii! Ihanaa. On kyllä kiva et täällä saa juteltua. Tuntuu et on vähän yksin tän asian kanssa kun lähipiirissä tai ystävillä ei oo lapsia niin kukaan ei oikein ymmärrä tätä mun sekoilua😂
Ehkä mäkin koitan malttaa 😆
Mulla sama tilanne, yhdelläkään kaverilla ei lapsia eikä edes suunnitteilla. Joten hieman on välillä "yksinäistä" asian kanssa. Että onneksi edes ukolle voi höpötellä kuumeilujaan välillä 😂 ja tietty täällä 🙏🏼😍
 
Mulla sama tilanne, yhdelläkään kaverilla ei lapsia eikä edes suunnitteilla. Joten hieman on välillä "yksinäistä" asian kanssa. Että onneksi edes ukolle voi höpötellä kuumeilujaan välillä 😂 ja tietty täällä 🙏🏼😍
Sepäse! On se aina helpompi jutella varmasti ihmisten kanssa jotka käy läpi samaa. 😍 saa miehetkin välil taukoa sit hulluudesta
 
Hei mäkin voisin liittyä tänne, vaikka vielä tuolla raskaaksi 2022 kirjoittelen. Kova toive olisi jos vielä tän vuoden puolella saisi sen plussan testiin😊

Meillä siis yrityskierto ?? Mutta siis reilu 1,5v oltu ilman ehkäisyä. Kaikki kierrot ei oo ollut yrityskiertoja, kun mies reissuhommissa ja ite vuorotyössä. Yksi plussa ja varhainen km oli about vuosi sitten, sen jälkeen mitään ei olekaan tapahtunut.
Mä oon 36 ja mies 39, joten ei olla mitään nuoria enää. Mulla kaksi teiniä edellisestä liitosta ja miehellä tämä olisi esikoinen, jos nyt vaan tärppäisi.
Pitkä odotus ollut, välillä ottaa päähän enemmän ja välillä vähemmän. Hoitoihin me ei lähdetä, se ollaan päätetty alusta alkaen 😊

Mulla aikalailla säännöllinen kierto ollut aina, tikkujen ja oireiden mukaan ovuloin kyllä normaalisti. Ja tosiaan ei ollut vaikeuksia raskautua silloin vuosia sitten.
Nyt varmaan dpo3, tuli ovis oireiden mukaan aika aikasin tässä kierrossa. Ainakin peittoja heiluteltu tiuhaan tahtiin nyt joten sen suhteen hyvät saumat😅 Kovasti toivon että saatais vielä plussa tän vuoden puolella 😍
Tsemppiä kaikille muillekin❤️
 
Hei mäkin voisin liittyä tänne, vaikka vielä tuolla raskaaksi 2022 kirjoittelen. Kova toive olisi jos vielä tän vuoden puolella saisi sen plussan testiin😊

Meillä siis yrityskierto ?? Mutta siis reilu 1,5v oltu ilman ehkäisyä. Kaikki kierrot ei oo ollut yrityskiertoja, kun mies reissuhommissa ja ite vuorotyössä. Yksi plussa ja varhainen km oli about vuosi sitten, sen jälkeen mitään ei olekaan tapahtunut.
Mä oon 36 ja mies 39, joten ei olla mitään nuoria enää. Mulla kaksi teiniä edellisestä liitosta ja miehellä tämä olisi esikoinen, jos nyt vaan tärppäisi.
Pitkä odotus ollut, välillä ottaa päähän enemmän ja välillä vähemmän. Hoitoihin me ei lähdetä, se ollaan päätetty alusta alkaen 😊

Mulla aikalailla säännöllinen kierto ollut aina, tikkujen ja oireiden mukaan ovuloin kyllä normaalisti. Ja tosiaan ei ollut vaikeuksia raskautua silloin vuosia sitten.
Nyt varmaan dpo3, tuli ovis oireiden mukaan aika aikasin tässä kierrossa. Ainakin peittoja heiluteltu tiuhaan tahtiin nyt joten sen suhteen hyvät saumat😅 Kovasti toivon että saatais vielä plussa tän vuoden puolella 😍
Tsemppiä kaikille muillekin❤️
oo lisää piinailijoita meidän joukkoon :D täällä aika moni nyt oottaa ja jännittää koska pääsee mahdollisesti testaamaan :)
 
oo lisää piinailijoita meidän joukkoon :D täällä aika moni nyt oottaa ja jännittää koska pääsee mahdollisesti testaamaan :)
Toivottavasti kaikkien piinapäivät päättyy plussaan🤩
Mulla menee ens viikolle ennen ku viittii alkaa testailee, aika menee liian hitaasti 😕
 
Toivottavasti kaikkien piinapäivät päättyy plussaan🤩
Mulla menee ens viikolle ennen ku viittii alkaa testailee, aika menee liian hitaasti 😕
no mulla kans varmaan ensi viikon lopulle menee :D itsellä nyt flon mukaan olis dpo5, eli en ihan heti huomenna minäkään tikkua uita.
 
Hei mäkin voisin liittyä tänne, vaikka vielä tuolla raskaaksi 2022 kirjoittelen. Kova toive olisi jos vielä tän vuoden puolella saisi sen plussan testiin😊

Meillä siis yrityskierto ?? Mutta siis reilu 1,5v oltu ilman ehkäisyä. Kaikki kierrot ei oo ollut yrityskiertoja, kun mies reissuhommissa ja ite vuorotyössä. Yksi plussa ja varhainen km oli about vuosi sitten, sen jälkeen mitään ei olekaan tapahtunut.
Mä oon 36 ja mies 39, joten ei olla mitään nuoria enää. Mulla kaksi teiniä edellisestä liitosta ja miehellä tämä olisi esikoinen, jos nyt vaan tärppäisi.
Pitkä odotus ollut, välillä ottaa päähän enemmän ja välillä vähemmän. Hoitoihin me ei lähdetä, se ollaan päätetty alusta alkaen 😊

Mulla aikalailla säännöllinen kierto ollut aina, tikkujen ja oireiden mukaan ovuloin kyllä normaalisti. Ja tosiaan ei ollut vaikeuksia raskautua silloin vuosia sitten.
Nyt varmaan dpo3, tuli ovis oireiden mukaan aika aikasin tässä kierrossa. Ainakin peittoja heiluteltu tiuhaan tahtiin nyt joten sen suhteen hyvät saumat😅 Kovasti toivon että saatais vielä plussa tän vuoden puolella 😍
Tsemppiä kaikille muillekin❤️
Tervetuloa sinullekin❤️ Jospa tulit turhaan tänne ja plussa sinulle nyt tästä kierrosta tuleekin!
 
Tsemppiä ja plussia kaikille tähän kiertoin❤️

Tulihan se kp1 ja vuoto vihdoin… mutta herrajumala mikä verilöyly. Onko muilla terolut kuurin jälkeen ollut runsaammat/kivuliaammat tai pitemmät kuukautiset?
Toinen kysymys, että kp12 on sunnuntai eikä silloin pääse ultraan, niin kannattaako minun silloin käydä kp10 vai kp13 ultrassa katsomaan letrojen vaste?
Olen kyllä iloinen, että nyt pääsee yrittämään letrojen avulla oikeesti vauvaa😍
 
Toivottavasti kaikkien piinapäivät päättyy plussaan🤩
Mulla menee ens viikolle ennen ku viittii alkaa testailee, aika menee liian hitaasti 😕
Täällä sama homma, tasan viikko aikalailla pitäs jaksaa ootella ennekuin mitään järkeä tikutella 🙈😅 onneks on kaikenmaailman ohjelmaa ja tekemistä just täksi viikoks järjestynyt niin on vähän muutakin ajateltavaa 👍🏼
 
Voisin tänne kanssa liittyä keskustelee☺️. Täällä kirjottele 29v yhden 1/21 äiti ja kahden kouluikäsen tärkeä aikuinen. Haaveissa toinen, nyt menossa yk 3 menossa ja meinaa epätoivo iskeä kun ensimmäisessä tärppäsi ekasta kierrosta. Nyt menossa dpo9 ja en malttaisi olla testaamatta mutta vielä pitää jaksaa odottaa.
 
Voisin tänne kanssa liittyä keskustelee☺️. Täällä kirjottele 29v yhden 1/21 äiti ja kahden kouluikäsen tärkeä aikuinen. Haaveissa toinen, nyt menossa yk 3 menossa ja meinaa epätoivo iskeä kun ensimmäisessä tärppäsi ekasta kierrosta. Nyt menossa dpo9 ja en malttaisi olla testaamatta mutta vielä pitää jaksaa odottaa.
Tervetuloa❤️ Elä vielä anna epätoivon iskeä🤭
 
Mä en malttanut ja testasin dpo 10. Jos ovulaatio oli nyt silloin ku flow näyttää. Ei voi ihan täysin luottaa😅 nega sieltä tuli mut onhan tää aikaista vielä etten heitä hanskoja tiskiin. Ehkä lauantaina seuraavaksi ois dpo 12 ja tiistaina pitäis sit menkat alkaa. Kyllä menee hitaasti nää vikat päivät 🥲
 
Mä en malttanut ja testasin dpo 10. Jos ovulaatio oli nyt silloin ku flow näyttää. Ei voi ihan täysin luottaa😅 nega sieltä tuli mut onhan tää aikaista vielä etten heitä hanskoja tiskiin. Ehkä lauantaina seuraavaksi ois dpo 12 ja tiistaina pitäis sit menkat alkaa. Kyllä menee hitaasti nää vikat päivät 🥲
Jospa vielä muuttuis posiksi!! Kyllä se aika matelee sillo ku oottaa jotaki🥹
 
Moikka, tein tänään illalla testin ja nään todella ohuen viivan. Onko tämä teidän mielestä positiivinen vai ei?
 

Liitteet

  • FC6F6054-A4E6-4B4F-A256-547A9B19A628.jpeg
    FC6F6054-A4E6-4B4F-A256-547A9B19A628.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 91
  • F22ABF01-48AD-4FD6-94C4-7B8A64020AEE_1_201_a.jpeg
    F22ABF01-48AD-4FD6-94C4-7B8A64020AEE_1_201_a.jpeg
    273.2 KB · Katsottu: 91
Moikka, tein tänään illalla testin ja nään todella ohuen viivan. Onko tämä teidän mielestä positiivinen vai ei?

Mäkään en näe.
Toki voi livenä vaikka näkyäkkin 🙂

Täällä menossa dpo 9 kp 23/27
Rinnat kipeät
Vatsaa nipistele ja muljuaa ja edelleen tuntuu et ois liian kireet farkut jalassa 😂
Väsymys ja kylmä

Eiköhän ne menkat sieltä oo tulossa
 
Mäkään en näe.
Toki voi livenä vaikka näkyäkkin 🙂

Täällä menossa dpo 9 kp 23/27
Rinnat kipeät
Vatsaa nipistele ja muljuaa ja edelleen tuntuu et ois liian kireet farkut jalassa 😂
Väsymys ja kylmä

Eiköhän ne menkat sieltä oo tulossa
Meinasikko testata ollenkaan😊
 
Meinasikko testata ollenkaan😊

Samat oireet jatkuu dpo10 kp 24
Eilen kun puristelin (aika kovaa) rintoja niin vasemmalta tihkui nestettä, valkean sekaista 😳
Luulen et se kun liian kovaa puristin…

Meinasin pitää pintani siihen asti kunnes menkat on oikeesti päivän myöhässä 😂 eli keskiviikkona 🙈

En kuitenkaan usko että oisin, aika samat noi oireet kun aina ennen menkkoja, ei kyl ikinä oo näin montaa päivää peräkkäin ollu tota vatsa oireita ja tota ”liian kireet farkut” tunnetta 🤷🏻‍♀️
Rinnat kipeytyy usein just ennen menkkoja ja loppuu kun seinään kun menkat alkaa

Meil oli tohinaa vain kerran dpo 0 päivänä
 
Takaisin
Top