Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä mennään samoissa, hommailtu dpo -1 ja huomenna (18.11, vasta menossa nukkumaan) dpo 1 oireiden perusteella
![]()
KylläJännäillään yhdessä![]()
Eihän ne aina mene nappiin, mutta silti on paljon raskauksia missä ei ole mennyt ajoitus nappiinPyh ja pah, täällä ei nyt mennyt tärppipäivien hyödyntäminen ihan suunnitelmien mukaan kun tuli tuhat ja yksi muuttujaa matkalle, mutta, noh,ei se kai ihan täysin hukkaankaan mennytei oo kyllä odotukset korkeat etteikö menkat ens viikon lopulla taas alkais
Alettiin eilisestä ukon kanssa molemmat syömään noita "hedelmällisyysvitskuja" eli mies Inomania ja minä Donafertya. Kaikki keinot käyttöön siisonko kellään kokemusta tai tietoa kyseisistä?
Huh voin vaan kuvitella,että on odottavan aika pitkä kun kierrot ton pituisiaEihän ne aina mene nappiin, mutta silti on paljon raskauksia missä ei ole mennyt ajoitus nappiintoivotaan parasta!
Vitamiineista on varmasti hyötyä, itsellä ei noista juuri ole kokemusta
Minä täällä VIELÄKIN odotan menkkoja. Nyt kp 47 ja viimeisestä terolutista 5 päivää.. huoh
Joo niin todellakin on. Ennen ei ole ollut niin pitkä aika odottaa vaikka kierto olisi ollutkin pidempi, koska vauva ei ole ollut mahdollinen oman kropan vuoksi. Nyt kun odottaa ku kuuta nousevaa, että vuoto alkaa ja että pääsee aloittamaan letrot jotta voi edes ovuloida, niin tottakai menkat on myöhässä ja kierto venyyHuh voin vaan kuvitella,että on odottavan aika pitkä kun kierrot ton pituisia![]()

Tervetuloa! Haluatko kertoa millainne tausta teillä on?Moikka! Itsekin liityn mukaan. Esikoista yritetään nyt. Itsellä kp 14 ja ovulaation pitäisi tulla tällä viikolla. Ovulaatiotikuissa melkein samanpaksuiset sekä väriset viivat. Mies reissussa tämän viikon ja eilen oltiin yhdynnässä. Haastavaa kun menot menee ristiin ja itsellä vuorotyö. Toivottavasti nyt kuitenkin tärppäisi.![]()
Itse olen 20 ja mieheni 21. Opiskelen tällä hetkellä sote-alas ja mieheni raksahommissa. Nyt eka kierto kun alettu vasta yrittämään esikoista. Itsellä ollut hormonikierukka, joka poistettu pari vko sittenTervetuloa! Haluatko kertoa millainne tausta teillä on?
Toivotaan tärppiä huonoista talletusmahdollisuuksista huolimatta!
OkeiItse olen 20 ja mieheni 21. Opiskelen tällä hetkellä sote-alas ja mieheni raksahommissa. Nyt eka kierto kun alettu vasta yrittämään esikoista. Itsellä ollut hormonikierukka, joka poistettu pari vko sitten![]()
Sulla aika sama tilanne ku mulla, yk 2 ja dpo 5 mullaHelou! Aattelin aktiivisemmin liittyä keskusteluihin tänne.
Oon 25v ja mies 27.
Toukokuussa otettu ehkäsykapseli pois, mutta nyt yk2 vasta käynnissä.
Ensimmäistä yritetään tai just asenteella et tulee ku tulee.
Tällä hetkellä dpo 8 ja eilen alko vähä sellasia repäisykipuja, menkkamaista painetta alavatsalla ja selkään myös säteili. Rinnat kipeät, mut en luota kyl ku kuvittelin selkeesti oireita viime kierrosta myös ja menkat alko
Menkat pitäis alkaa tasan viikon päästä et pieni hetki vielä kuumeilua.
Uskaltaisko dpo 10 jo testailla?
Mulla kierto aina 28 päivää ja yleensä dpo11 annan itselleni luvan testailla jos on yhtään sellanen fiilis että ois saattanut tärpätäkinHelou! Aattelin aktiivisemmin liittyä keskusteluihin tänne.
Oon 25v ja mies 27.
Tällä hetkellä dpo 8 ja eilen alko vähä sellasia repäisykipuja, menkkamaista painetta alavatsalla ja selkään myös säteili. Rinnat kipeät, mut en luota kyl ku kuvittelin selkeesti oireita viime kierrosta myös ja menkat alko
Oii! Ihanaa. On kyllä kiva et täällä saa juteltua. Tuntuu et on vähän yksin tän asian kanssa kun lähipiirissä tai ystävillä ei oo lapsia niin kukaan ei oikein ymmärrä tätä mun sekoiluaSulla aika sama tilanne ku mulla, yk 2 ja dpo 5 mullame molemmat 26 et samaa ikääki ollaan
Ite yritän malttaa tonne dpo 13-15 mutta saa nähdä
Aiempina päivinä vatsa jomotti, tänää ei sitäkään. Onneks ei kuulukaan vielä olla oireita et odotellaan ja katellaan mitä tapahtuu
No sama, ei mullakaan oo oikeen ketään kenelle tästä intoilla nii tää palsta on oikein kiva siitä syystä. Muuten olis ihan yksin "oireidensa" kanssaOii! Ihanaa. On kyllä kiva et täällä saa juteltua. Tuntuu et on vähän yksin tän asian kanssa kun lähipiirissä tai ystävillä ei oo lapsia niin kukaan ei oikein ymmärrä tätä mun sekoilua
Ehkä mäkin koitan malttaa![]()
Mul on kierto noin 24 Pv et dpo 14 jälkee alkaa usein kp1. Ois kyllä hyvä jos malttais odottaa menkkoihinMulla kierto aina 28 päivää ja yleensä dpo11 annan itselleni luvan testailla jos on yhtään sellanen fiilis että ois saattanut tärpätäkin![]()
Hei tervetuloaHelou! Aattelin aktiivisemmin liittyä keskusteluihin tänne.
Oon 25v ja mies 27.
NiinpäNo sama, ei mullakaan oo oikeen ketään kenelle tästä intoilla nii tää palsta on oikein kiva siitä syystä. Muuten olis ihan yksin "oireidensa" kanssa![]()
Tämä just. Mäkin oon kertonut vaan yhdelle kaverille jonka kanssa melkein päivittäin tekemisissäNiinpäeikä viiti ihan vielä kaikille kertoa et yrittää ku siintä sit tulis varmaan omat paineet.