Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heppuralle nyt tsemppiä vaan ja Gatusallekin kun saat ne surijat sieltä kotiin lohdutettavaksi, Hyvä kuulla, että menee työrintamalla hyvin :) Munkin harjoittelu meni ihan kivasti :) Vikan viikon olin poissa ku olin kipeenä, mut muutoin oli hyvä harjoittelu. ja sain siitä irti ihan hyvin.

Ja kuinkas muutenkaan kuin että tätiä pelätään saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä...

mitenkäs kävi heinukka, alkoko menkat vai onko jättän rauhaan? toivottavasti plussaat :)

heppura mitäpä sinulle kuuluu?

On: no niin ja se soppari kariutu briteissä ku todettii että henkilö olikin huijari, englannin kielioppi sekä puheessa että kirjoituksessa oli surkeaa ja aksentti kuulemma mun asiakkaan mukaan afrikasta joten todettii että anti olla, uutta matoa koukkuun.
täällä kp 34/32-X ja oottelen että alkaako menkat vai ei. väsyttää, välillä etonu, eile luulin että näin verensekast limaa ku tutkin mut eipä ollukaa sit. aurinko paistaa eilen tuli vettä ja tuuli kunnolla. nyt pyykinpesu-urakka.

PÄIVITYS: APUA!!! mä päätin tehä r-testin puutteessa ovistestin ja tuli 2 tasavahvaa viivaa heti!!! pitääki pyytää ukkoa tuomaa mulle raskaustesti että näkee tuleeko sinne 2 viivaa kans...

Muokattu viimeksi:
heinukka onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia, ite tein hädissäni ovistestin tänää ku ei ol raskaustestiä, olin varma että menakt alkaa mut eipä niitä ol näkyny alhamdulillah.

Kiitos ja Gatusallekin nyt paljonpaljon tsemppiä ja toivotaan et kaks viivaa tulee siihen toiseenkin testiin :)

Onnea heinukka!!!! ja täällä pidellään peukkuja sulle Gatusa ihan täysillä :)

Gatusa, eipä mitään ihmeitä kuulu, päästiin miehen kanssa oikein treffeille kun anoppi hoiti esikoista. Oli kyllä ihanaa :smiley-bounce013 ! Tässä kans minä töitä etsiskelen pikku hiljaa, josko tästä reilun 3 v.n jälkeen taas palaisi työelämään :D

oi vitsi, mää jään tänne nyt ihan yksin :confused013

Kiitos kaikki :) Menkkojen mukaan la olis 24. tai 25.10. Mul on niin epäsäännölliset noi menkat ollu et en oo varma kumpi.

Heppura, mä oon vielä täällä, ehkä mulla joskus tärppää..viikonpääst ois tärppipäivät jos edellisiin kiertoihin on uskominen, oon ollut aika alamaissa just nyt...

toivossa eletään että nyt tärppäis..mieskin jo pahoittelee "anteeksi kun et ole vielä raskaana"...

Onnea heinukka! Minulla LA on 22.10, samoissa mennään :)

Plussatuulia kaikille!

onnea heinukka, nautihan raskaudesta :)

s1n1 nautihan sinäkin raskaudesta.

on: mähä oon koht yksin tääl vissii. ei menkkoi ei tietoo kierrost jne.

ainakin mie oon tääl Gatusa, siun seuranas :) voikun molemmat saatais plusplus niin mekin pois täält :)

Joo S1N1, samois mennää! :) Ja onnea ja tarrasukkia sullekin jos en oo muistanu sanoo :)

Ja muille plussatuulia ja positiivista mieltä vaik ei ain ookaa nii helppoo ajatella positiivisesti.

nauttikaahan s1n1, heinukka ja muut raskaudesta. :)

on: eipä ihmeitä täällä, tein testin hetki sitten, olin näkevinäni super hailakan viivan ku en tiä mikä on kierron pituus mutta odotan nyt että tuleeko viel menkat ku oli sillai etten takuuseen uskalla mennä että oliko viiva vai viivanpaikka. ja jos kävis niin et kierto oiski sen 47-48pvä ni eihä se vielä ees näkys ku 4-5pvä ois sen mukaa ollu ovis sitten ja 5pvä sit mä sain ovistestiin viivat jostain syystä mut ei ollu ovistuntemuksia eikä oireita et ois ovis ees.

uih, kyllä ihan vatsan pohjast ottaa Gatusa lueskelles....vahvistus tuulahduksia sinne <3

Takaisin