Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka kaikille! :)

Aamu: Mä oon itse käyttänyt ovistesteinä ihan vaan semmoisia halpoja liuskatestejä, mutta niiden tulkinta on aika hankalaa. Jos suinkin vaan rahaa on, niin panostaisin kyllä niihin hymynaamallisiin testeihin. Niiden tuloksesta ei ainakaan voi erehtyä. Kovasti tsemppiä nyt pupuiluun, kunnon kanittelua vaan vähintään joka toinen päivä kierron puoliväliin saakka, niin ei mene taatusti ajoitus pahasti pieleen!

Bluerose: No on todallakin hienot kakut :) Onnittelut pojallesi :)

Dolly: Laitahan linkkiä sammakkosämpylöistä. Minäkin voi katsoa, jos huomaisin mistä ne silmät on tehty. Mulla on kuitenkin ammattillista kokemusta näistä leipomisjutuista :)

appelsiini: Samoissa mennään. Täällä kans odotellaan ja piinaillaan. Ainakin kuvainnollisesti. En mä oikeasti jaksa intoutua odottamaan yhtään mitään, enkä ajattele asiaa juurikaan. Luultavasti täti kurvaa ihan normaalisti paikalle ensi viikolla. Alku viikosta vois tieten jo testailla, josko ei vaikka kurvaiskaan tällä kertaa.

Miimikko: No hui, miten jännää! Ootko ihan varma, ettet jo olisi raskaana, jos edellisetkin menkat oli niin kummalliset? Oothan sä kyllä varmaan testannut....

On: Tänne ei siis ihmeempiä. Odottelua, odottelua.... kp 18 ja ei niin mitään tuntemuksia missään. Viikko sitten tehty inssi eli kohta pitäis alkaa jossain tuntumaan, jos jotain on tapahtumassa. Ainakin edellisessä raskaudessa mahan nippailut alkoivat juuri näillä main kiertoa, muita oireita ei ollut ennen plussatestiä.

ONNEA miimikko!!!!!!!!!!! Tarrasukkia paaljoon!!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Mulla itsellä vain ihan outo kierto... 5.11 muka loppu menkat, mut sitten 13.11 tuli pupuilun jälkeen vuotoo... :o en todellakaan tiedä mikä on kp. Ovista en ole saanut pongattua noilla raskaus keijun testeillä... Empä myöskään raskaustestilläkään positiivista tulosta... Edelleen emmin sinne gynelle menoo josko sais ne terot tuota kiertoo tasoittamaan.. Mut en haluais mitään ylimääräistä hormooni mylläkkää kehooni

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Miimikko, onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia! Jotenkin arvasin että raskaana olet. :)

Onnea tuhannesti miimikko!! Luot toivoa meille muillekin;)

maikkie: ooh sullakin jännät paikat!! mä jännään siis suakin sitten! Tuu sit heti ilmottaa ku oot testaillut. Mä toivon koko sydämestäni että saat plussan!

Aamu: osta se sylkiovulaatiotesteri! Saat testailla vaikka viis kertaa päivässä ja on musta luotettava :) maksoi muistaakseni jonkun 40e. Mut mä en tykkää pissailla tikkuun ni valitsin ton. On helppo. Testata voi missä vaan ja on sellain huomaamaton ku nnäyttää huulirasvalta:D apua, kunnon mainospuhe tästä tulikin :D

Omanapa: hui sentään. Mun mieli on sekaisin. Mä oon alkanu kuvittelee että mun tissit ois.muka turvonnut. Ne tuntuu jotenkin raskaammilta ku ennen... Esikkoa oottaessa se oli eka merkki raskaudesta. Siks oon ihan sekaisin. Oonkohan raskaana.. Hui. Sit kyl tipun korkealta ja kovaa jos täti tuleekin...

hienosti lähtenyt täältä meidän jengistä porukkaa valloittamaan heinäkuisia :)

minä siirryn vähän takavasemmalle, oon päättänyt pitää taukoa koko vauvanyrityshommaan (pupuilua ei jätetä eikä ehkäisyä aloiteta) ja samalla otan vähän välimatkaa tännekin, koska musta tuntuu että tää ylläpitää mun raskautumispainetta (ei sillä, että teissä mitään vikaa olisi, tämä on vain mun päänsisäinen juttu ja jotenkin saan luotua itselleni paineen raskautua, koska muutkin "tekee" niin, toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan).

tällä hetkellä mun mielenkiinto on aika täysin tässä kipeässä kädessä ja odottelen jatkotutkimuksia. olen menossa parin viikon kuluttua kyynärnivelen ultraan (en tiennyt, että muitakin ruumiinosia voidaan ultrata :D ), jolloin ehkä selviää, miksi kyynärnivel kipuilee ja käsi puutuu ym. olen jo käynyt röntgenissä ja verikokeissa, nyt sitten jatkoa odotellessa.

uskon, että te jäljelläolevatkin raskaudutte ennemmin tai myöhemmin, ehkä jopa olette raskautuneet, kun kirjoittelen seuraavan kerran :) käyn lukemassa edelleen teidän kuulumisia ja onnittelemassa, kun raskaudutte ym.

Hei, mä olen tonne toiseen ryhmään kirjotellut jo useamman kuukauden, mutta aina käynyt näitä teidänkin juttuja lukemassa. Tuntuu, että teidän jutuissa pysyy paremmin kärryillä niin ajattelin tänne ruveta kirjottelemaan :) Meillä on siis esikoinen 2 v. ja toista ollaan yritetty heinäkuusta saakka. Mulla on ollut ongelmana, että luteaalivaihe on liian lyhyt. Nyt menossa kp 26/24-26 dpo 9 eli menkkojen odottelen alkavan tänään ja sitten starttaa yk 6.

Paljon onnea Miimikolle, on se vaan niin ihanaa kun siihen testiin ne kaksi viivaa pärähtää :)

Tuhannesti Onnea Miimikko plussasta! Ihan huippua, mahtavaa!!!! <3 Täältä lähtee iso nippu tarrasukkia, ihmisliimaa, teippiä ja kaikkea hyvää pikkuisen matkaan mukaan!

Della: Ymmärrän sun tuntosi oikein hyvin. Mä yritin samaa ennen kun aloin odottaa esikoista, mutta en mä sitten kuitenkaan pystynyt pysymään poissa palstalta. Enkä pysty nytkään, vaikka se voiskin tehdä ihan hyvää välillä omalle mielelle. Teistä on vaan tullut niin tärkeitä <3 Kukapa sitä ystäviään noin vain hylkäisi....

appelsiini: No hui sentään :) Jospa se oliskin merkki pikkukakkosesta... ois kyllä ihan huisia, kun saatais nyt kunnon plussa aalto liikkeelle ja päästäis kaikki yhdessä odottelemaan heinäkuisiin.

On: Ei mitään uutta auringon alla täällä. Tuntemuksia ei ole. Mitä nyt taas alkanut vuotelemaan valkkaria, kuten aina ennen menkkoja.... Plääh.... tosin vuoteli mulla kyllä viimeksikin vaikka olinkin raskaana.
Mä oon tänään menossa pitämään elämäni ensimmäistä Tupperwaren esittelyä yhden mun mammakaverin luokse. Huisia. Viime viikolla pidin täällä kotona kutsut, mutta se oli ihan eriasia, kun sai kuitenkin olla kotona.

Gatusa Vähän tähän tapaan: https://www.google.fi/search?q=samm...F2013%2F07%2Fsammakko-sampylat.html;1600;1200 :) Mietin, että onkohan tuo jollain suklaalla tehty? mut rusinat vois olla kyllä parempi vielä! Kiitos vinkistä :) Tuo ei se ihan sama oo minkä aiemmin löysin, olis omalla koneella kirjainmerkeissä, mutta tuo on samantyyppinen. Ja itekki kyllä tykkään leipoa tosi paljon, mutta nyt ku vauva on, nii jäny vähemmälle. Pitis taas ruveta kyllä kunnolla leipomaan :)

Miimikko onnea hirmuisesti ihanista uutisista !! :)

Luen myöhemmin kunnolla teidät kuulumiset ja jutut :) Itellä vissiin kp17 nyt, enkä oo kyllä huomannu mitää ovismerkkejä :o mut vois tyulla kyllä myöhemmin mun kohdalla, kun viime kiertoki oli 35päivää. Saas nähä miten käy.

Della, mä ymmärrän täysin sun fiilikset. Luultavasti toimin ite samoin jos en kohta ala raskautumaan. Mullakin pyörii nämä vauva-asiat ihan liikaa mielessä eli irtiotto vois tehdä hyvää. Jaksele hyvin! :)

S1N1, me ollaankin tuttuja tuolta toisesta ketjusta kun oon sielläkin pyörinyt. Tykkään enempi tästä ketjusta. Kun on vähemmän porukkaa niin pysyy paremmin kärryilläkin.

Maikkie, voi ei! Toivottavasti toi ei nyt menkkoja tarkottais.

Mulla on kuulkaas naiset suunnitelmissa ihana ilta miehen kanssa, lapsi on hoidossa ja saadaan naattia kahdenkeskisestä ajasta. Ikävä pientä tietysti on. Aion hakea kaupasta jotain herkkuja ja mennä samalla apteekin kautta hakemaan ovistestit. Huomenna taidan jo kokeilla. Tälle illalle olis kiva saada pupuilua. Oviksen hyödyntäminen alkakoon jo nyt! :) Ja kp 10 siis menossa....

Aamu ihana ilta varmasti tulossa ;) Pitäis itekki järkätä vaikka viikonlopuks jotain jännää ;) Meillä aikaa siitä, kun ollaan vauvaa mihinkää jätetty, ehkä olis jo aika taas.. :) Että kiitos vana vinkistä ;) Ja hauskaa iltaa teille, toivottavasti tärppäilee ;)

Heippa taas, takapiru täältä huuteleepi! :) Ensiksikin hurjasti onnea plussanneille ja toivotaan että kaikki menee loppuun saakka hyvin :) Ja mahdottomasti voimatsempityksiä teille jotka vielä niitä kahta viivaa odottelette! <3

Täällä vaaputaan kohti maalia, 37+5 viikoilla. Maanantaina käytiin kyttäämässä tyyppiä ylimääräisessä ultrassa synnärin puolella kun meillä on ollut epäilyksiä (neuvolan terkkaa ja lääkäriä myöten) että vauva on perätilassa.

No, poikanen on somasti huijannut meitä kaikkia ja oli kuin olikin raivotarjonnassa tuolla masussa. Lääkäri tuumi oikein iloisesti että voi kun mahtavaa, PÄÄSET alateitse synnyttämään ihan normaalisti. Jeejee... Itsehän olen tässä viimeiset 3kk "valmistautunut" henkisesti ajatukseen sektiosta. Hmm..
Poika vastasi viikkoja, painoarvio maanantaina oli n.3300g eli semmosta keskiverto pojanjässikkää odotellaan syntyväksi. Mulle kävis vaikka heti! :D

Ei muuta kuin oikein ihanaa Joulun odotusta teille kaikille! Ja kaikkea hyvää :) Tuun sitten kertomaan että milloin tää meidän joulutonttu suostuu ulkoistamaan itsensä. Sitä odotellessa...

TMJ aivan pian saat pikkuisen syliisi, ihana ajatella edes :) ja kuume senkun nousee omalla kohdalla.... ;) Olipa hyvä, että sait hyviä uutisia ja pääset hyvillä mielin synnyttämään :) Tsempit sulle loppuraskauteen ja synnytykseen! :)

Takaisin