Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi kiitos kaikille :signs001" Nyt toivon vaan ettei menisi kesken! Kovasti plussatuulia tänne teille kaikille, pitkään yrittäneille erityistsempit!

RouvaKettunen, la menee siihen 13.-15.7.2013 tietämille, joten aika lähekkäin mennään! Toivottavasti sinulla menee kaikki hyvin ja ehkä toisessa topicissa törmätään? Mä en tosin vielä uskalla sinne kirjoittaa...

Paljon onnea RvaKettunen ja Heppura! Mahtavia plussa uutisia :)
Jospa me muut hypättäis perässä kelkkaan?

Ittellä ei mitään ihmeitä, pientä flunssaa taitaa pukata kun kurkku on karhea. Poikakin yskii ja räkä valuu.. :( Taitaa olla noin viikko ellei puolitoista ennen kuin ovis mahdollisesti tulee joten tylsää odottelua sinne asti...

Paljon onnea täältäkin plussanneille!! Ihana lukea tuollaisia uutisia :)

Meillä kohta 11kk vauveli ja vaikka piti seuraavaa odotella ainakin pari vuotta, niin päätettiin kuitenkin, että nyt olis kuitenki se hetki jättää ehkäisyt pois ja antaa seuraavan tulla jos on tullakseen :) No, tässä sitten yritetään rauhallisin mielin ilman turhaa ressiä mennä eteenpäin. Menksut alkoi jo ettei ny ainakaa heti tälle kuulle ole plussauutisia, mut oon onnellinen teidän puolestanne joilla niitä jo on :) Ja onnea muillekin matkaan, jotta saadaan lisää näitä uutisia :)

Moi kaikki ja onnet plussanneille! Mie liityn joukkoon, aattelin että en kyllä liity, mut pakko kun nyt äityi vauvakuume ihan mahottomaksi! Meillä on 10kk poika ja toinen saa tulla mikäli on halukas, eli ei meillä mitään himoyritystä ole mut oon ihan varmuudeks hankkinu kasan ovistestejä ;) Kasailin tossa kaverin vauvakutsuille vaippakakkua ykkös -ja kakkoskoon vaipoista ja EN KESTÄ <3

tervetuloa toukero ja -Dolly-! onnea matkaan teillekin ja toivottavasti ette joudu kauaa odottamaan plussianne :) minä olen ollut jo vähän liian kauan täällä, tulin tänne kesäkuussa 2012 eikä sen jälkeen ole tapahtunut mitään raskautumiseen viittaavaakaan. meidän tyttö on 1v9kk ja lisäksi meillä asuu miehen 10v poika (jonka äiti olen ollut pian 7 vuotta biologisen äidin kuoltua). me aloitetaan tammikuussa ivf-hoidot ja tämä väliaika yritetään vielä luomusti, mutta uskohan tässä on loppunut jo ja viimeksi tänään mietin, pitäisinkö taukoa palstailusta (jotenki en vaan pysty, kun täällä on niin ihania ihmisiä, vaikkei oikeasti tunnetakaan :) ).

toukkero Onnea teille kans yritykseen :) Voi ei, on ne niin pieniä , ja vauvakuumeelle ei kun kohoaa vain ;) Sama just noissa vauvan pienissä vaatteissa, kun kaappeja siivoilin nii niihin väkisin törmäs :)

Della_79 älä menetä toivoa, olethan jo yhden synnyttänyt, pitäisi olla hyvät mahdollisuudet raskautua uudelleen :) Esikoista yrittäessä meillä meni vajaa vuosi. Meilläkin usko horjui koko raskautumiselle, mutta sieltä se ihana pikkunen vaan tuli :)

-Dolly- niin ei pitäis luopua toivosta ja viime kädessä lääketiede tulee avuksi, jos biologia ei siihen kykene. jätin tossa edellisessä kirjoituksessa kertomatta, että meillä on kokemusta pitkästä yrityksestä, meinaan me yritettiin nelisen vuotta ennenkuin tyttö ilmoitti yllättäen tulostaan. ei ehditty hakea apua lääketieteestä tms., vaan kyseessä oli ihan luomuraskaus. mulla on endometrioosi, joka varmasti vaikutti ja ehkä vieläkin vaikuttaa siihen, että raskautuminen on hankalaa, vaikka tytön synnytyksen ja imetyksen jälkeen endo onkin ollut varsin rauhallinen.

Della_79 jaa teillä oli noin pitkä yritys ekassakin, voin sitten hyvin kuvitella että saattaa turhauttaa. On kyllä hyvä, että nykyään on muitakin keinoja raskautua :) Toivotaan että siellä tärppäis pian, jos ei luomusti niin sitten apuja käyttäen :)

Ihanaa lukea muutamista plussista!!! ONNEA teille rva kettunen ja heppura :) Ja tottakai jos joku muukin plussannut, saattoi jäädä lukematta osa.

Itselleni sellasta lyhyesti että tein lopulta sen digitaalisen, saadakseni rauhan. Jäi ihmetyttämään ne niukat lyhyet menkat ja muka-haamut! Ei raskaana- oli paljon helpommin tulkittavissa ;) Ja kun nyt on toinen yk ja kp 23 niin totean etten ehkä enää muulla testaakaan kun digitaalisella ja aikaisintaan kp 38!

Kiitos onnitteluista, mä poistun kans tästä ketjusta taustailemaan ja toivon, että plussauutisia tulisi enemmänkin!
Meillähän ei myöskään ole käytetty ehkäisyä sitten esikoisen syntymän ( 2010 ) ja yks tuulimunaraskaus on tuossa välissä ollut...aika paljon pelkoa, että tämäkin on sellainen joten en tosiaan uskalla tuonne heinäkuisiin vielä mennä :(
Sen verta kyllä täytyy sanoa, että meillä kyllä oli ajoitus kaiken a ja o näemmä. Valittelin tuossa muutamaa sivua takaperin kivuliasta ovista ja kuitenkin pupuiltiin samana iltana ja kappas....

Mutta tosiaan tervetuloa uusille, toivottavasti käyntinne on pikainen! erityisesti Aamulle ja Dellalle kiitos tuesta tässä ketjussa!

Onnea plussasta heppura :) Ihanaa, kun nyt on saatu muutama plussa tännekin pitkän tauon jälkeen. Älä heppura stressaa etukäteen sellaista asiaa, johon et itse pysty vaikuttamaan. Stressi ei tee hyvää sulle eikä vauvallekaan. Loppujen lopuksi on aika harvinaista, että saman ihmisen kohdalle sattuu useampi keskenmeno tai tuulimuna yms. peräkkäin. Toki aina se mahdollista on, mutta aika harvinaista kuitenkin.

Tervetuloa kuumeilemaan pikkukakkosta Dolly ja toukero :) Toivottavasti visiittinne täällä ei muodostu kovin pitkäksi ja pääsisitte pian odottajien puolelle.

Mitäs Gatusalle kuuluu?

appelsiini: Nyt vaan kaikki dropit käyttöön, ettei pahempaa flunssaa tule ja olette sitten iskussa oviksen aikaan :)

On: Minäkin oon ehtinyt aika kauan täällä olla. Pikkukakkosta on nyt yritetty 1v ja 4kk ja mitään ei näy eikä kuulu. Esikoisen alkuun saamiseenkin meni aikaa. Yritystä ehti kertyä ensin reilu vuosi ja sitten tulin raskaaksi--> km. Uusi raskaus alkoi puolivuotta km jälkeen ja silloin kaikki meni hyvin loppuun asti. Nyt pikkukakkosen aikaansaamiseksi otettiin avuksi lääketiede ja aloitin maanantaina clomifen kuurin. Ensi viikolla tiistaina on sitten ultraan aika ja siellä katsotaan, onko mitään tapahtunut. Toiveissa olisi nyt ainakin se yksi hyvä munasolu, mieluiten vaikka kaksi. Osunee sitten ens viikon lopulle inssi aika.

Maikkie kiitos! :) ja sitä toivon itsekin :) Itse olen kuitenkin varautunut pitkään yritykseen, kun ekaa tosiaan lähemmäs vuosi yritettii ennen ku tärppäs. No onhan elämä kuitenkin yllätyksiä täynnä ;) Toivon kovasti että lääketiede tuo teille apua ja saatte pian plussauutisia! :)

Hyvä kettuska!!! Kyllä se plussa sieltä vahvistuu!!! Toivotaan että pysyiski!!

On: onhan tää täti ollu kylässä kohta jo kaks viikkoo... Tätä menoo tää jatkuu ja jatkuu kunnes meen lääkäriin ja aloitan terot :) onneks ei mitään menkka oireita ole ollut... Ja muutenki toooosi niukat ja oudot. Eilen ei vuotanut yhtään.. Tänään taas vähän. Luulinki jo eilen tädin lähteneen, mutta palasi takas! :o

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

maikkie vatsataudissahan täällä ollaan, eka oli muksu ja nyt minä. pitäs siivota mut kuume nousee ni ei jaksais...no josko kohta kunha ottaa kuumelääkkeen.

tsemppiä kaikille :)

maikkie vatsataudissahan täällä ollaan, eka oli muksu ja nyt minä. pitäs siivota mut kuume nousee ni ei jaksais...no josko kohta kunha ottaa kuumelääkkeen.

tsemppiä kaikille :)

Maikkie!! Voikun voisin lähettää sulle jotain droppia. Mahatauti on ehkä yks eniten pelätyin tauti jonka viimeisenä haluaisin itselleni. Jägermaisterilla oon tähän mennessä saanut ehkästyä mahataudin niinä aikoina kun töissä ollut liikkeellä. Aamulla lusikallinen tyhjään mahaan ja illalla.

Katsoin väärin se olikin gatusa joka kipeänä... Viesti siis gatusalle

no niin, täällä taas kp1, yk entiedämitä. tuli vähän pitempi kierto tällä erää, nyt kierto oli siis 28 päivää. onneksi en testaillut ja hankkinut itselle liikaa toiveita (kun ei tää kroppa vaan raskaudu) vaan odotin uskollisesti menkkoja, jotka ei koskaan kyl petä. aloin tekee kaverin vauvalle pipoa, kun annoin eilen aikaisemmin tekemäni vauvaneulokset vielä raskaanaolevalle siskolleni.

Gatusalle paranemisia, toivottavasti menee nopeasti ohi moinen vatsatauti!

Maikkielle erityistsempit, toivottavasti lääketiede auttaa teitä nyt jo tässä kierrossa!

muoks. tästä tänne kirjoittamisesta on muuten vertaistuen lisäksi sekin hyöty et pysyy kärryillä kiertojen alkujen suhteen :) viimeksi kun täytin klinikalle esitietolomaketta, siinä haluttiin tietää kuuden aikaisemman kierron alut ja pystyin löytää ne täältä parin sivun taaksepäinselauksella :) näin nytkin, jos tammikuussa sit halutaan tietoa kierroista. laskin et enää kahdet menkat näiden lisäksi niin päästään aloittaa ivf-hoidot. oon laskeskellut et klinikka-aika tulee tammikuun puoleen väliin, tosin siitä viikon päästä alkaa kolmannet menkat mut kaipa mä jo silloin jotku napit saan aloittaa et saa noita munasoluja kasvateltua :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin