Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos heppura, muutot on rankkoi ite kesä oli yhtä muuttelua ni tiedän milt tuntuu. juu onha se aika tuskaist ku jotai haluu mut ei tapahu niin nopeest ku haluis. tsemppiä :)

lucky87 toivottavast oot oikees :)

on: huomen mies käy apteekis kysyys löytyykö cytotec lääkettä et tyhjenis nopeemmi, en jaksa oottaa viikko tolkul enää, joha täs ehtii saada jonku tulehuksen viel, onneks on antibiootit.

kiitos heppura, muutot on rankkoi ite kesä oli yhtä muuttelua ni tiedän milt tuntuu. juu onha se aika tuskaist ku jotai haluu mut ei tapahu niin nopeest ku haluis. tsemppiä :)

lucky87 toivottavast oot oikees :)

on: huomen mies käy apteekis kysyys löytyykö cytotec lääkettä et tyhjenis nopeemmi, en jaksa oottaa viikko tolkul enää, joha täs ehtii saada jonku tulehuksen viel, onneks on antibiootit.

Kiitokset Gatusa :)

ON: no kurvashan se täti kylään yöllä...kierto oli siis onneksi vain päivän myöhässä tällä kertaa! No nyt armotonta pupuilua sitten kun täti poistuu ;)

Gatusa ja heppura, kiitokset tsempistä! Katsotaan nyt. Olin hölmö ja testasin äsken toisen merkkisellä (pregcheck) uudestaan, ajattelin että jos kerran haamuhaamuhaamu näkyi toissapäivänä niin kai jotain näkyisi tänäänkin. Mutta ei, tyhjää näytti! Kuten alunperin pitikin, joten hold your horses. ;)

Lucky, vähän samanlaista josko-oloa täälläkin! Vatsaa tuikkii, turvottaa, iltaisin nälättää hurjasti, yöllä vessattaa, janottaa kokoajan, aamulämmöt noussu......... Osa noista menee kai lähestyvien menkkojen piikkiin mutta tuo nälkä ja yövessatus ei kyllä ole normaalia. Kunhan malttaisi olla tuhlaamatta noita tikkuja ja testaisi seuraavan kerran vasta viikon päästä. Nyt kp21!

Aamu ??? :)

no josko sit ens viikol tulis plussa miimikko :)

on: täällä aamulla laitoin perunat maahan josko sais joidenki kuukausien päästä uusia perunoita ku tääl perunoi saa ympäri vuoden ja oman sadon perunat parhaat perunat :) tänää mies käy kysyys apteekist löytyykö cytotecia ku en viitti ootella viikko tolkulla. saapi nähä löytyykö mitää vastaavaa lääkettä ku en tiä millä nimil täs maas lääkkeet on. eile oli kunnon myräkkä ja yöllä tuli takas mut onneks nyt paistaa aurinko, saapi nähä saako satoa myöhemmin, ainaki härkäpavut on kasvan hyvin.

Moikka! En oo pitkään aikaa kirjotellut. Mulla tänään kp27 :) nyt jännätään tuleeko täti kylään? Meillä hirveesti kiireitä ollu nii ei oo koneella kerenny käymään.

Gatusa: Tsemppiä kovasti sinne, toivottavasti nyt jotain löytyis apteekista, että saisit sen tyhjän pussin tulemaan pois. Voin vain kuvitella kuinka raastava tilanne on. Mulla ollut yksi keskenmeno ja ensimmäinen lääkkeillä tehty tyhjennys ei onnistunut ja mulle sai ainakin aiheutti vaan lisää surua ja harmia.

tiitsu: Toivottavasti siellä ois tärppi käynyt. Pidän peukkuja!

miimikko: Hurjan aikaisin olet kyllä testannut, mutta eihän niiden testien pitäisi mitään näyttää ellei hormoonitasot ole nousussa. Jännää!

heppuralle pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon.

On: Mulla menee hermot tähän mun kroppaan kohta ihan täysin... perjantaina siis tuli pari kertaa pyyhkiessä muutama veriviiru valkkarin seassa. Illalla pupuiltiin ja sen seurauksenakaan ei tullut verta yhtään enempää. Eilen aamulla tuli pikkuisen enemmän vuotoa ja ajattelin, että täti varmasti kohta tulee ja iskin suojan pöksyihin. Muutamia tippoja koko päivän aikana, pyyhkiessä aavistus enemmän, mutta ei muuta. Tänään jomotellut enemmän mahaa, mutta vuotoa ei koko päivänä ollenkaan. Nyt illan suussa sitten hieman semmoista limaista veren sekaista ja vähän kuollutta verta. Raskauteen en usko ollenkaan, mutta mistä ihmeestä tää tämmöinen ärsyttävä joopas eipäs vuotelu on nyt tullut. Alkais nyt vaan kertalaakista kunnolla ne menkat, tää on niin rasittavaa säätöä tämmöinen. Huomenna varmasti jo vuoto runsastuu. Mulla on parin viikon päästä aika polille. Harmittavasti taitaa ehtiä kierron puoliväliä ohittua parilla päivällä. Ajattelin pyytää ultraamista, että näkis onko siellä mitään tapahtunut. Saattais mahdollinen ovulaatio näkyä, jos oikein hyvin käy.
Mä en oo jaksanut moneen kuukauteen tikutella ovista, mutta jospa nyt tässä kierrossa taas koittais, kun niitä tikkujakin on laatikko väärällään. Muutenhan mulla ei ovis oireile mitenkään (limoja lukuunottamatta) että aika arpapeliä se bongaaminen on. Kierto kuitenkin aika säännöllinen. Yleensä nää tiputtelut on alkaneet 1-3 päivää ennen varsinaista vuodon alkamista ja itse varsinainen vuoto on alkanut sit kp 27-29 aikoihin, eli aika säännöllinen kierto kuitenkin.
Onkohan mulla vasen munis surkastunut kokonaan, kun sillä puolella ei koskaan tunnu yhtään mitään? Aina vaan kaikki nippailut ja jomottelut tuntuu oikealla puolella, myös menkkojen aikaan.

kiitti maikkie, mul on niin sama fiilis kuule oman kropan kohal, mies ei tuonu mitää lääkettä mulle, ei käyny ees apteekis.

on: nyt on istutettu kaikki ja alko sataa ja ukostaa, saapi nähä saadaako satoa ja kukkia, parille seuraavalle päivälle ennustettu ukkost ja sadetta, nytki ukostaa. se on syksy

Gatusa, sori en jaksa lukea foorumia paljoa taaksepäin joten kysyn että missäpäin asut? Olet siis muuttanut jostain johonkin viimeaikana? :) Anteeksi jos olen missannut tämän tiedon, sekä sori laiskuuteni. Itsekin maailmalla pyörinyt ja joskus haaveilen muutosta elämään, mutta kyllä se niin taitaa olla että täällä ollaan ja pysytään. Ehkä sitten eläkepäivinä ;) Niin ja raastava tilanne! Toivottavasti pussukan saat pian ulos, avulla tai ilman.

tiitsu2, sama täällä että kiirettä piisaa. Mutta jotenkin sitä on ehtivinään edes jotenkin muutaman lauseen naputella koneella :) Ehkä tämä kiire se syy miksi usein kirjotukseni vain omanapaisia? Voi voi sentään.

Kyllä Maikkie, testailin hurjan aikaisin. Pää sanoi että testaa, koska olin tuntevina jos jonkinmoista oiretta. Sovitaan nyt sitten vaikka että ne kaikki oli muka-oireita tai normaalikiertoon liittyviä, ja silmät näki harhoja. ;)

Jokatapauksessa, ihmettelen jos EN ole nyt raskaana. Lievää huonoa oloa nimittäin havaittavissa, ja yksi uusi asia minkä huomasin niin maito muuttunut vahvemmaksi! Imetys esikoisen kanssa loppunut jo kuukausia sitten mutta maitoa tulee edelleen puristaessa. Ja nyt se on tosiaan koostumukseltaan erilaista? Kaikkea muutakin löydän mikä ei kuulu normaaliuteen, esimerkiksi viime yönä heräsin vessaan ja siihen kun oli kaamea nälkä! Nytkin maha tai pää huutaa ruokaa vaikka olen syönyt jo 2 kertaa tänään :p

Piinaa piinaa !!!!!

Gatusa, etkö pääsisi jo pian lääkäriin tms. ku eihän toi voi pitkittyä, ettei materiaali tule ulos? vai onko sulla jo reseptit niihin cytoteceihin ja mies vaan ei tuonu niitä?

Maikkie, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, jospa sulla kuitenki tulisi se plussa :)

miimikko ja tiitsu2, toivotaan parasta :)

heppuralle tsemiä uuteen kiertoon!

mihin muut ovat kadonneet? Kettunen ja Aamu?

mulla menossa kp 22 ja laskeskelin jo taas kalenterista miten kauan on tammikuuhun. taitaa tulla vielä 3-4 epäonnista kiertoa siihen mennessä.

Pikaista omanapailua.... mä oon nyt ihan ymmällään. Tänään on taas vuodellut aavistuksen enemmän, mutta lähinnä vain pyyhkiessä jäänyt paperiin. Siteeseen tullut vain pieni viiru koko päivän aikana. Menkkamaista jomottelua on kuitenkin lähes koko ajan ja odottelen nyt vaan hanojen aukeamista. Varsin kummalliseksi mennyt tämä homma kuitenkin, nyt siis jo 4. päivä kun tiputtelee.
Onko täällä ketään, jolla ois ollut menkat tai jotain sen suuntaista ja silti ollut raskaana? Jotenkin mä en vaan jaksa uskoa niihin juttuihin, vaikka kait se ihan täysin mahdollista onkin.

Heipä hei naiset! Aamu on ollut hiljaa muutaman päivän. Eilen palattu ulkomailta takaisin kotiin. En pysty kaikille teille nyt erikseen kommentoimaan kun tekstiä tullut aika paljon mutta yritän päästä tänään vähän kärryille mitä täällä tapahtuu.

Omasta navasta sen verran että piinaviikko meneillään. Kp22 tänään, valkovuoto on outoa mutta oikeastaan mitään muuta oiretta ei oo. Paitsi ehkä toi räjähtävyys taas kerran. Valitettavasti epäilen olevan pms-oire. Menkat pitäisi alkaa todennäköisesti loppuviikosta tai ens viikon alussa. Taitaa täti olla tulossa kylään.

Tiitsulle tsemppiä piinapäiviin. Millon testaat?

Plussapuhureita myös miimikolle ja aamulle!

Heppura taisi kohdata tädin, pahoittelut siitä.

Hanurista tuollainen tiputtelu, Maikkie..

Dellalle peukut pystyyn ja plussa ennen hoitoja!

Puhelimella kirjoittelu tökkii joten lyhyesti yritän kirjoittaa. KP 26, tätiä ei vielä näy. Lievää painon tunnetta alavatsalla, sopii niin tätiin kun raskauteenkin.

Maikkie kuulostaa jännältä ja oudoilta menkoilta, jos nyt edes ovat semmoset? ootko miettiny testaamista?

mukava kuulla Aamusta ja Kettusesta, toivottavasti teillä tärppää :)

kiitos tsempeistä, mut ei mulle plussaa tuu, nytki on niin menkkaolot et parin päivän sisään alkaa vuoto. olo alkaa olla jo vähän parempi ku oon pyrkiny hyväksyy asian ja odottelee vain menkkoja, ne on ainoat asiat, mistä voin olla ihan varma.

Kiva kuulla kuulumisia Aamu. Missäpäin ulkomaita olit? Ja oliko mukava reissu?

Kettuskalle tsemppiä piinailuun!

Della: Samat on aatokset täälläkin. Toivo on menetetty.... odottelen vaan nyt sitä poli aikaa.

On: Eiköhän se täti sieltä kurvaa huomenna jo ihan täydellä vauhdilla sisään. Nyt iltasella tuli jo selvästi enemmän vuotoa. Testaaminenkin on kyllä käynyt mielessä moneenkin kertaan, mutta taidanpa silti jättää sen vielä tekemättä. Ellei nyt sitten se täti jostain kumman syystä kuitenkin jää kunnolla tulematta. Sen verta jomottelee kuitenkin koko ajan, että ihan varmasti se sieltä tulee ihan kohta. Mutta joo, on kyll persiistä tämmönen!!! Ja mä en jaksa enään uskoa luomuraskauteen, vaikka olenkin kaksi kertaa luomusti raskaaksi tullut ja yksi luomu poitsu tuolla just nukkuu omassa huoneessaan...

Maikkie mä en tiedä raskautumisesta ylipäätään, mut luomusti ei ainakaan tuu onnistumaan, vaikka yhden luomulapsen oon minäki miehen kans saanu aikaiseksi. muita raskauksia ei tietääkseni oo koskaan ollutkaan eikä tyttöä ollut helppo saada, joten en tuu saamaan kakkostakaan yhtään helpommin.

tsemppiä kuitenkin ja toivottavasti alkaa kunnolla jos on alkaakseen ja jollei, loppuisi heti alkuunsa. nyt kahdessa kierrossa oon kokenu samanlaista tiputtelua niin tiedän kuin veemäistä se on. saa nähdä, alkaako tässäki kierrossa tiputtelu.

voi perseen perseen perse! nega, mikäpä muukaan. nyt loppu huumori tästä touhusta. Voiko enempää vituttaa? Taidamme jäädä yksilapsiseksi perheeksi. Miten tää voi olla niin helvetin vaikeeta!?!

RouvaKettunen testailen aikasintaan sunnuntaina :) Kait sulla on vielä toivoa jos ei menkat ole alkaneet vielä? Minkä ikänen esikoisenne on? :)

Plussa tuulia vaan kaikille!

Miten te muuten kerkeette olee koneella? Mä en kerkee ikinä olee :D

maikkie: mun kaverilla oli menkat ehkä hiukan niukemmat kuin tavallisesti niin huomasi olevansa raskaana vasta rv 12. että mahdollista on. väsymystä, etovaa oloa ym. oli lieviä raskaus oireita, mutta ei silti osannut tajuta olevansa raskaana koska menkat tuli.
mulla oli nyt kp 27 todella niukkaa, käytännössä 1 veriviiru/iltapäivällä joka kesti 3 päivää. menkat en usko niiden olleen niin nyt ihmettelenki missä mun menkat viipyy!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

soitin tuossa tuonne neuvolaan ja se sanoi että tekisin vielä yhden testin. ja sitten lääkäri aikaa varmaan ilm. aloitetaan terolutit sitten kun se monirakkula juttu molemmissa munasarjoissa minua vaivaa, jota en tiennyt... sanoi että estää ovulaation... mutta oon aika varma ovulaation olleen sillon kun pantiin :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin