Gatusa: Tsemppiä kovasti sinne, toivottavasti nyt jotain löytyis apteekista, että saisit sen tyhjän pussin tulemaan pois. Voin vain kuvitella kuinka raastava tilanne on. Mulla ollut yksi keskenmeno ja ensimmäinen lääkkeillä tehty tyhjennys ei onnistunut ja mulle sai ainakin aiheutti vaan lisää surua ja harmia.
tiitsu: Toivottavasti siellä ois tärppi käynyt. Pidän peukkuja!
miimikko: Hurjan aikaisin olet kyllä testannut, mutta eihän niiden testien pitäisi mitään näyttää ellei hormoonitasot ole nousussa. Jännää!
heppuralle pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon.
On: Mulla menee hermot tähän mun kroppaan kohta ihan täysin... perjantaina siis tuli pari kertaa pyyhkiessä muutama veriviiru valkkarin seassa. Illalla pupuiltiin ja sen seurauksenakaan ei tullut verta yhtään enempää. Eilen aamulla tuli pikkuisen enemmän vuotoa ja ajattelin, että täti varmasti kohta tulee ja iskin suojan pöksyihin. Muutamia tippoja koko päivän aikana, pyyhkiessä aavistus enemmän, mutta ei muuta. Tänään jomotellut enemmän mahaa, mutta vuotoa ei koko päivänä ollenkaan. Nyt illan suussa sitten hieman semmoista limaista veren sekaista ja vähän kuollutta verta. Raskauteen en usko ollenkaan, mutta mistä ihmeestä tää tämmöinen ärsyttävä joopas eipäs vuotelu on nyt tullut. Alkais nyt vaan kertalaakista kunnolla ne menkat, tää on niin rasittavaa säätöä tämmöinen. Huomenna varmasti jo vuoto runsastuu. Mulla on parin viikon päästä aika polille. Harmittavasti taitaa ehtiä kierron puoliväliä ohittua parilla päivällä. Ajattelin pyytää ultraamista, että näkis onko siellä mitään tapahtunut. Saattais mahdollinen ovulaatio näkyä, jos oikein hyvin käy.
Mä en oo jaksanut moneen kuukauteen tikutella ovista, mutta jospa nyt tässä kierrossa taas koittais, kun niitä tikkujakin on laatikko väärällään. Muutenhan mulla ei ovis oireile mitenkään (limoja lukuunottamatta) että aika arpapeliä se bongaaminen on. Kierto kuitenkin aika säännöllinen. Yleensä nää tiputtelut on alkaneet 1-3 päivää ennen varsinaista vuodon alkamista ja itse varsinainen vuoto on alkanut sit kp 27-29 aikoihin, eli aika säännöllinen kierto kuitenkin.
Onkohan mulla vasen munis surkastunut kokonaan, kun sillä puolella ei koskaan tunnu yhtään mitään? Aina vaan kaikki nippailut ja jomottelut tuntuu oikealla puolella, myös menkkojen aikaan.