Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei se mitää elmiina, juu ei ol kovin helppoo aina mut suomalaisena ku ite käännyin islamiin aikuisena niin ku ymmärtää ja päin naamaa sanotaa jotai asiatonta jne ni kyl se on kova pala. ite kuitenki asennoitunu sillai et muut ajattelee mitä ajattelee mut jos jossai on parempi olla ni mieluummi sit jossai muual ku siel missä kuulee jatkuvast vaa negatiivist. mua saattasit kans kattoo vähä pitkää ku mulla ainoastaa kasvot näkyy ku oon ulkona liikkeellä, iha omavalintainen juttu.

Täällähän on ollut vilkasta keskustelua. Sanonpa oviksesta jokusen sanan minäkin. Mullahan saattaa olla sellaisia kiertoja, ettei varsinaisia kunnollisia kuivia päiviä ole kuin pari heti menkkojen loppumisen jälkeen. Sitten alkaa limat ja sitä saattaa sit vuodella enemmän ja vähemmän kooooooko ajan siihen asti, että taas alkaa menkat. Eli missä kohtaa se ovis sitten on? Vai onko sitä tämmöisissä koko ajan vuotavissa kierroissa ollenkaan?

Gatusa: Kiva kuulla kuulumisia pitkästä aikaa. Ymmärrän hyvin, että välillä on ihan mukava pysytellä poissa täältä nettimaailman syövereistä. Ja sulla on siellä niin paljon hommaakin koko ajan. Toivotaan nyt, että se pussi tulis ihan itsestään ulos, eikä tarvittais mitään kaavintoja sun muita. Jaksuja ja tsemppiä!

Della: Meillä on jo tullut heinä-elokuussa vuosi täyteen yritystä. Tai no, mulla alkoi silloin menkat ekan kerran synnytyksen jälkeen, mut eiks sen yrityksen voi laskea alkaneen heti siitä, kun koko ajan ollaan ilman ehkäisyä oltu? Vuoden vaihteen jälkeen alkoi enemmän sitten se päivien laskeminen ja oviksen kyttääminen, vaikka oli sitä tietty jo syksylläkin jonkun verran. Tsemppiä meille tosiaankin! Oltais kyllä niin jo ne plussat ansaittu.

On: Mulla on nyt kolme päivää ollut välillä nippailua alamahassa. Ihmeellistä.... enemmän se tuntuu oikealla puolella, mutta ei kait se nyt enään sentään ovis ole. Nyt kp 20 vai 21 jo menossa. Nytkin kun istun tässä sohvalla, tuntuu nippailuja välillä. Niitä on tuntunut myös illalla nukkumaan mennessä. Koitan silti olla innostumatta yhtään mistään vielä tässä vaiheessa. Mistäpä näistä mahatuntemuksista koskaan voi tietää, mitä ne on....

kiitos maikkie, eipä näytä lupaavalta mun kohal taaskaa...tein testin ja testiviiva on tummempi ku kontrolliviiva joten ei ol näköpiiris et tulis ulos, pitää soittaa lääkärille vissii et antaa lääkkeet. en mä viitti olla tietonen millä raskausviikol ollaan tai ees olla raskaana ku ei se vauvaks muutu millään ku rv 7 ei ollu pussis mitää ja oli pienentyn reilu 14mm edellisest ultrast ja oli nyt sen 7.8mm vikas ultras. mitä yrityksee tulee ni reilu 2v yritetty huonol tuloksel.

Harmi Gatusa, tarttet varmaan lääkkeet että saat pussin tulemaan ulos. Sitkeässä näyttää olevan. Tsemppiä!

Maikkie, täällä samanlaisia tuntemuksia kun sulla. Mulla menossa kp 15. Ovismaisia oireita on ollut viikonlopun aikana ja toivottavasti se tuli nyt hyödynnettyä kunnolla. Pupuiltiin perjantaina ja eilen. Piinaviikot alkamassa!

kiitti aamu tsempistä, on sitkeää laatua kuten toisetki näköjään...täytyy toivoo et lääkäri nyt kunha kii sen saa ni vois sanoo et tul hakeen lääkkeet vaa.

toivottavast plussaan vihdoin oot jo sen vertta yrittän plussaa et ois sen aika kyl :)

mä voisin jo melkein luovuttaa jossain luovutuskeskuksessa tätä verta...ei mulla muuta..moi :mumum

Mä en oo hirveesti kerennyt kirjotteleen ku likka on ollut kipeenä :/ täällä jännätään mulla tänään kp 21 :)

ootko lucky testaillut uudelleen? et jos oiski plussa ja jollei, tarvii selvittää tarkemmin miksi menkat ei ala.

Kp 16 ja mitähän nyt sitten meneillään...? Aamulla heräsin kun selkää särki ja kohtua (tai munasarjaa) jomotti toiselta puolelta. Oiskohan kuitenkin vasta nyt ollut se ovis sitten? Esikoinenkin sai alkunsa (lasketun ajan mukaan ainakin) muutamaa päivää myöhemmin kun olin olevinani "tietäväni" oviksen. Kun sitten valitin miehelle äsken että auts selkää särkee ja vatsaa painaa niin se sanoi "Nonii, oot raskaana!" Öh? En kai sentään vielä voi mitään semmosta tuntea. Ovis se varmaan on, tai jotain sen jälkeistä toimintaa. Toisaalta eihän sitä varmuudella voi sanoa mitä kroppa puuhailee, kovin säännöllinen toi mun kierto kun ei ole ollut. Että, tunnustellaan! ;)

Mitäs te muut "nyt" ovuloivat? :)

tsemppiä miimikko, toivottavast miehes ois oikees :) mut voitteha te varmistella viel tänää jos onki ollu nyt se ovis.

miimikko mulla meneillään sama kiertopäivä ja eilen säteili vasempaan sisäreiteen "revähdyskipu/-jännite", tänään oikeaan. veikkaan kyllä et on joko ovikseen liittyvää tai johtuu tosta kylmästä ilmasta.. eiköhän tänpäiväinen treeni aseta asiat oikeisiin mittasuhteisiin :) lisäksi nyt on paineentunnetta alavatsalla ja limaa tulee. no, edelleen mieshimot on menneet eli veikkaan et ovis oli joko viikonloppuna tai sit eilen. me ollaan pupuiltu pe, la ja eilen, tänään ei taas jaksa, kun treeneissä menee myöhään ja aamuisin on väsyttänyt.. katellaan sit taas huomenna.

mua hieman pelottaa et alkaa taas loppuviikosta tiputtelu ja oon miettiny etku se ei viimeksikään meinannut mitään, niin ei kyl nytkään ja se on sit et lappu persuksiin ja unohdetaan koko juttu.

Täällähän on monella ovis päällä! Tsemppiä tasapuolisesti kaikille! Monelle jo sen plussan toivoisi. Meitä pitkään yrittäneitä on liian monta! Eiköhän plussata kaikki! Kiva olis päästä jo jännäilemään raskautta tän loputtoman pitkältä tuntuvan yrityksen jälkeen!

ON: ihan ihmetyksissäni oon ollu pari päivää. Yleensä mulla ei juurikaan tuu valkkaria ja nyt ihan reilustikin.. Viikonloppuna oli vähän hiivaoiretta, joten voi liittyä siihenkin. KP. 20, reilu viikko taas piinailua..

Täällä tosiaan naisilla ovis aalto meneillään joten vällyt heilumaan vaan!! Plussatuulia puhaltelen täältä taustalta! Jokaiselle saisi jo plussan suoda :) Stalkkailen edelleen teidän kuulumisia... Aina en viitsi kuitenkaan kommentoida jos se jostain tuntuu tungettelevalta tai jotain. Mutta hengessä olen mukana, melkeenpä enemmän täällä kuin tuolla toukokuisissa :D Hmm, mitä lienee kertoo... :)

Ja sit ei muuta ku tosiaan ovisaallon perään plussia niin alkaa syksykin näyttää paremmalta kaikille! :D

uh, ah..nyt on niin kiva olo kun se täti on lähdössä pois päin...
ei kun ovista oottelee..vois tietty kokeilla tikuttamista...hmm...
anteeks oma napaisuus..ehkä luen ja kommaan muita kun saan poitsun nukkumaan :whacky011

juu minäki tsemppaan teit kaikkia ja toivon et kaikilla nyt tärppäis et saatais se eka syksyinen plussa-aalto tännekin :)

itellä ei mitää uutta kerrottavaa, ainakaa mielenkiintoista.

Gatusa ja Elisha, pyörikää vaan täällä. On mukava kuulla teistä. Kaikki alkaa jo olla niin tuttuja ettei ketään raaskis täältä päästää pois vaikka ihanaa se on kun plussia tulee. :)

samaa mieltä kuin Aamu et olkaa vaan täällä Elisha ja Gatusa! :)

mäkin toivon plussia tänne, toivottavasti edes joku/jotkut saisi onnistumisia :)

Tsemppiä kaikille nyt ovuloiville ja jo ovulaation ohittaneille! :) Mää vaan odottelen vielä kp 10 menossa.

Takaisin