Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en taas voi yhtään luottaa noihin juilimisiin koska mulla ei aina edes juili. Olen huomannut että jos ovis tapahtuu oikeelta puolelta niin sillon juilii mutta vasemmalta ei. Yritän nyt sitten bongata oviksen limoista ja seksihalujen perusteella. En tiedä onko mennyt kuinka metsään, raskaanahan mä en toistaiseksi ole. :) Mutta viime aikoina toi kierto on pysyny aika lailla tossa 27-28 päivän paikkeilla joten ovis vois olla ens viikonlopun tienoilla tai ens viikon alussa. Täytyy pupuilla ihan varmuuden vuoksi. :) Ja kp 9 on siis nyt menossa.

RouvaKettuselle tsempit, josko nyt tärppäis!

Maikkielle kans! Mulla ainaki vaihtelee jomottelut ja limat, välillä vaan toinen ja välillä molemmat. Nyt lapsen saannin jälkeen ovis on joskus niin tajuttoman kipeetä, että huh heijjaa....buranaa naamaan vaan ja tosiaan pupuilu on aika out of question silloin... :/ No nyt jomotteli taas, mutta pupuiltiin pakosta, mutta epäilen että natsaa kun seuraava päivä oli vielä pahempi eikä jaksettu kyllä touhuun ryhtyä.
Alkaa flunssa olla ohi ja nyt asuntokaupat tehty :) Pari päivää pakkailua ja sit muuttokuorma kohti uutta kotia :)
Plussatuulia kaikille!

mää ollu nyt hissukseen niin kaameeta ressiä töissä :D mut nyt se taas ohi siis se työressi :D

itellä menossa...en jaksa ees laskea..varmaan kp 40 :D

tätiä odotelles, vaikkei kyl mitään tuntemuksia ole...hiukan mahan nappailua siis semmost mitä oli kun odotin poitsua..mut eipä tässä muuten mitään..turvottaa usein..joten kai se täti tulis jo...miksikö ootan tätiä...no en usko että tästä olis vielä napannut, kun kierukan poiston jälkeen ei ole vielä ees tyhjennystä tullut (eiks sen ois melko heti pitänyt tulla?)

jeps odotteluja..

++++ tuulia kaikille ihanaisille rakkahille..eli teille <3

Täällä mukaan ilmoittautuu uusi kuumeilija! En ole ikinä mihinkään palstoille kirjoitellut, mutta nyt tuntuu siltä, että haluan jännittää muiden kanssa ja jakaa omia kuumeilutunnelmia ja tämä ketju taitaa olla siihen sopiva(?). Olen lukenut näitä keskusteluja viime päivinä ja yrittänyt päästä kärryille teidän tilanteista. On aina ihanaa kuulla, kun joku on plussannut, on se aina sellainen elämän ihme!

Meidän esikoinen on 2v, eikä olla juuri suunniteltu toisen lapsen "hankkimista" pitkään aikaan. Tai siis on ajateltu, että ikäero saisi olla isokin koska elämäntilanne ei nyt tunnu sallivan uutta vauvaa. Mutta sitten se iski yhtäkkiä! Vahva fyysinen tunne siitä, että olisi ihana olla taas raskaana ja saada syliin pieni tuhisija. Ja pikkusisarus esikoiselle! Ajatus lähti viime kuun tilanteesta, jossa raskaus olisi ollut mahdollinen kun kondomi unohtui. Ensin tuntui siltä, että apua jos olisin tullut raskaaksi, mutta lopulta kun menkat alkoivatkin, niin se olikin pettymys. Ja siitä lähtien ajatukset ovatkin pyörineet vain vauvoissa...Toisaalta ajattelen edelleen, että on ihan hyväkin ettei toista lasta ole vielä tulossa ja ensi kesän reissusuunnitelmatkin toteutuvat helpommin yhden lapsen kanssa matkustaen ym. (tyhmiä syitä!). Raivostuttavan ristiriitaiset ajatukset: ajatelen, että kiva, ettei olla vielä suunnittelemassa toista lasta kun juuri "toipunut" esikoisen vauva-ajasta ja samalla ajattelen, etten mitään muuta toivo kuin uutta raskautta... Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan? Minulla on kiireinen työ ja urakehitys sellaisessa vaiheessa, ettei varmaa kannattaisi äitiyslomista haaveilla (tällä hetkellä meillä on mies hoitovapaalla). Ikää minulla on 28 ja miehellä 30.

Niin, nyt menossa kp 18/n.32-35 eli taitaisi olla otolliset ajat menossa. Yrityskierroista en vielä osaa edes puhua, kun en tiedä yritetäänkö...Mies on varovaisen myöntyväinen, mutta ihmettelee kovasti tätä uraäidin yhtäkkistä vauvaintoilua ja varmaan epäilee, voisinko tosiaan jäädä kotiin. No tänne nyt tulin näistä tunnelmista vuodattamaan ja katsotaan miten tämä kuumeilu kehkeytyy. Plussaonnea!

tervetuloa Ewelii mukaan kuumeilemaan! ei munkaan pitänyt näin heti alkaa toivomaan uutta, mut sit se iski ku tyttö tuli n. 4kk ikään et haluisin vielä yhden vauvan. miestä sit lämmittelin kuukauden ja eka sain kännisen lupauksen ja sit lopulta oikeanki. kuumeiluunpa tää on jäänyt, kun lasta ei kuulu, yritystä ei ole puuttunut. sama juttu meillä oli ennen tyttöäkin, et yritettiin ja yritettiin eikä mitään tapahtunut ja sit kerran natsasikin ja tyttö syntyi.

mitä vauvapalstalle kirjoitteluun tulee, kirjoittelin itse ekana tuonne v. 2012 tammikuisiin ja sit pienen harkinnan jälkeen tulin tähän ketjuun ja nyt olen pyörinyt täällä vuoden ja siirtänyt toisen jalan jo pitemmän aikaa kuumeileviin. tänne foorumeille mut ajoi nimenomaan tarve saada vertaistukea eka odotusaikana ja nyt sit kuumeiluun, olen nimittäin varmaan keskivertoa iäkkäämpi (jos näin voi sanoa) ekan lapsen saanut ja melkei kaikki mun kaverit ovat eläneet vauva- ja pikkulapsiajat jo kymmenen vuotta sitten. kuumeiluklubeja seurailin jo odotusaikana ja nyt tytön synnyttyä vielä enemmän ja nyt sit olen itsekin aika aktiivinen kirjoittaja, vaikka kuumeilu alkaakin vähän hiipua samoin kuin toive saada toista lasta.

Bluerose toivottavasti sinne ei tulisi tätiä!

heppuralle onnea uuteen kotiin ja tsemppiä muuttohulinoihin :)

Aamulle ja Kettuselle onnea oviksen hyödyntämiseen!

jokos lucky testailit uudelleen?

Gatusaa!!

on: järkeilin muuten miehelleki sitä maksukattoasiaa ja hoitoihin ilmoittautumista vasta tammikuun puolella. perustelin asiaa mm. juuri tuolla maksukatolla ja miehen joulunajan työkiireillä, ja mies kuulosti melkei pettyneeltä :O no, ymmärsi kyl sen, että taloudellisesti meidän kannattaa aloittaa ivf vasta tammikuussa, mutta kyllähän sitä itsekin toivoo, että pääsisi aikaisemmin. rahaa ei kuitenkaan ole liikaa, joulu tulee taas (ja vaikkei se mulle itselleni merkitse mitään, oon järjestänyt ja järjestän lapsille joulun lahjoineen, kuusineen jne.) ja laskut ei vaihda kohdetta lennossa :) mihinkään luomuraskautumiseen en jaksa enää uskoa enkä myöskään siihen, että edes ekalla ivf:llä tärppäisi, joten taloutta täytyy suunnitella.

Tervetuloa Ewelii, kyllä tänne joukkoon mahtuu. Meitä aktiivisia ei taida tällä hetkellä kovin montaa olla. Gatusakin on viettänyt hiljaiseloa. Musta on ollut ihana kuumeilla täällä kun en viitsi miestä näillä jutuilla rasittaa. Meillä meni esikoisen kanssa niin että minä olin se hullu vauvakuumeilija ja nyt kun on kohtuullisen raskas eka vuosi ohitettu niin yllättäen mies haluaakin toisen lapsen pienellä ikäerolla. Mä oon ite välillä miettiny että ollaanko ihan hulluja jos ruvetaan toista yrittämään kun on vieläkin aika poikki ton esikoisen kanssa. Toisaalta sit taas vauvakuume on mukana matkassa koko ajan. On tää ristiriitaista! o_O

Della, kyllä se niin on että nykyaikana on niitä raha-asioita tosiaan mietittävä. Kaikki on niin kallista nykyään että hirvittää. Aina tuntuu rahat olevan loppu. Ja toi joulunaika yleensä tarkottaa lisää rahanmenoa.

Mulla kp 10/27-28. Viikonloppuna täytyy pupuilla. :) Jos sais tärpin niin laskettu aika menis juhannuksen tienoille. Huh!

:happy118 Heippa kaikille!
Täällä ilmoittautuu yks kuumeilija :) Kirjoittelinkin jo tonne toiseen topiciin, mutta sitten bongasin tän ketjun!

Meillä tyttö täyttää ihan kohta 4 vee ja toista kovasti yritetään! Tai, no siis mies on kyllä mukana yrityksessä, mutta pienellä paniikilla varustettuna... Ei niitä aina ymmärrä :confused004
Multa poistettiin hormonikierukka vasta ihan äskettäin, 6.9, joten kierto on vielä täysin sekaisin.. Mutta yritys on silti ollut kova :D
Kiva lukea muistakin yrittäjistä ja neuvot on aina tarpeen :smiley-angelic003

Just nyt on menossa jo toiset vuodot kierukan poiston jälkeen. Viikko sitten oli rinnat ihan törkeen kipeet ja pientä juilimista alavatsassa, ovista epäilisin, mutta voi kyl johtua vielä hormoneistakin kun toi kierto tosiaan on sekasin..
Ootellaan ootellaan ja jäitä hattuun... Ei kyl yhtään mun juttu...!
Hoitajakin sanoi, että voi kestää ennenkun tärppää... Esikoinen tärppäs heti viikko pillereiden lopetuksesta, et täytyy toivoa!!

Kappas! Näin se iski, uusi vauvakuume? Joku aika sitten siis ja nyt asioita mietittyämme päätettiin että antaa palaa! Joten yritys alkakoon :) Tänään kp10 ja kierto vaihdellut esikoisen jälkeen 28-39 välillä! Oho? Noin pitkä haarukka niin pitäisiköhän tikutella ovista, alkaen heti ekasta yk:sta. Esikoinen pärähti plussaksi kolmannella yk. Mitenhän tällä kertaa menee. Jännittävää! Pelottaa kyllä miten sitä jaksaa kahden kanssa kun nytkin voimat tapissa usein. Saati sitten jos alkuraskaus on pahoinvoivaa ja nukuttavaa. Mutta, sisarus esikoiselle halutaan ja mielellään pienellä ikäerolla. Enkä halua panikoida jos ei ihan heti nappaakkaan, mistä sen voi tietää jos vaikka menee kauankin ennen plussaa. Joten, eteenpäin sanoi mummeli lumikasassa! ;)

tervetuloo kirppunen ja ewelii ja muut uudet joita en muistanut mainita!!!
kyllä tämä vauva kuumeilu on yhtä vuoristorataa ja pähkäilyä, haluaa, mutta kannattaako tehdä toista lasta vielä... Mutta aina olen päässyt siihen tulokseen että samalla se toinen menee missä ensimmäinenkin... vauva aika ehkä kaikkein pahin 3 vuotiaan "itsenäisen" ja itsepäisen pojan kanssa kun mieskään ei ole kotona kuin jokatoinen viikko ja uhkasi myös että kun on se "loma" viikko niin ei varmaan heräile yöllä itkevän vauvan tai ikevän pojan takia... Hän on kuulemma jo niin vanha ettei jaksa enää 29 :D pientä seli selin makua suussa... ja jos siitä lähetään niin eipä isäntä ensimmäisenkään aikana heräilly paljoo syötelemään ja lohduttelemaan... joten tiedossa vauvan kanssa heräilyt syönti ja vatsakipu kitinöihin ja sitten samalla kiukuttelevan pojan lohduttamiset kun herää vsuvan itkuun... :D huh. mutta kyllä mä silti haluun toisen... täytynee vaan asennetta muuttaa toisenlaiseksi ja muuttuu se varmaan itsestään sitten kun alkujärkytyksestä toipuu (vai toipuuko siitä koskaan) :D

en ole vielä testaillut uudelleen... tekis kyllä mieli. kävin tänään hakee uuden tikun viikonloppua varten ja testailen sillon... tänään sattu alamahaan ja selkään ja kohdunsuu tuntui että se repee.. kummallekkin puolen nippailee vuoron perään... toissa yönä heräsin kuvottavaan oloon, mutta muuten oireet ovat olleet olemattomia. pissillä ehkä tavallista useammin, mutta yöllä ei tarvitse käydä. Mahallaan en pysty nukkumaan kun tuntuu koko aika paineen tunne alamahassa. joten odotellaan malttamattomana. otin nyt ihan apteekin raskaustestin... :D

kp 32/35-37 yk 1

Moikka! täälläkin yksi kuumeilija :) Mulla on ihan tajuton vauvakuume! Esikoinen täytti 16.9 1v Meidän pieni prinsessa on jo iso tyttö <3

Mulla kp 16/28-32

Tervetuloa uusille..

Kirppunen me ollan aika samoilla, miulta poistettiin hormoonikierukka 3.9. ja ei oo vielä edes ekat menkat sen jälkeen tulleet...mulle sanoi lääkäri että voi olla tärpännyt jo ennen poistoa jos ei oo kortsua käyttän...mut ei puhunu mitään kauan voi mennä ennen kuin tärppää..itellä esikoinen marraskuussa 3v, niin lokakuus ku pillerit lopetin niin tais nelisen kk mennä ennen kuin raskaaksi tulla tupsahdin..ehkä nytkin sama odotus? mutta silloin menkat alkoi ns. normaalisti..

omaa: en ole ehtinyt työkiireiden vuoksi kirjoittelee..nyt yritän "parantaa" tapani... :D ei mitään vieläkään...ei tätiä eikä plussaa......vain pelkkää negaaaa...siis r-testi näyttää...
jotenkin hormoonikierukan jälkeen oon ollut paaaaaaaaaaaljon positiivisenpi asiaan ku asiaan :D jihuu :D

Heip!

Täällä myös pikkukakkosen kuumeilija! Meillä on tiitsu2 kanssa saman ikäinen tytsy, meidän täytti 26.8. 1v :)Ja kuume on jotain sietämätöntä... Veljelle syntyi juuri kaksoset ja käyn niitä vähän väliä nuuskuttelemassa ja pahentamassa epätoivoista vauvakuumettani! :)

Alkukeväällä joskus maaliskuussa alettiin yrittää ja ekasta yk:sta tärppäs, mutta osoittautui tuulimunaksi.. Myös ennen esikoista yksi keskenmeno rv13. Nyt km:n jälkeen tullut kolmet menkat, mutta noi viimeisimmät (alkamispvä 13.9.) oli jotenki oudot. Kierto mulla on epäsäännöllisen säännöllinen 35-40pvää, mut viime kierto vain 29pvää! Ja mulle tyypillisiä kovia ekan päivän alavatsakipuja ei ollut nyt laisinkaan. Sit se menkka-ajan turvonnut alavatsa ei hävinnytkään menkkojen loputtua, vaan alavatsa on edelleen ku ilmapallo. Ja nyt on alavatsassa vähän väliä sellaista pientä menkkajuilintaa ja muutenkin outoja tuntemuksia, närästää (normaalisti ei oikeastaan koskaan, viimeksi odotusaikana loppuvaiheilla), pissattaa koko ajan.... En sit tiedä onko vaa toiveajattelua, vai onko kroppa muuten vaan sekaisin keskenmenon jäljiltä.. Mut väkisinki mietin koko ajan et josko noi menkat oliki jokku valemenkat ja olisinkin raskaana?! Tänään piti hakea testi mut en sit kerinnyt apteekkiin... Huomenna pitäs kyl tehä, plussa olis aika kiva synttärilahja miehelle ;)

Tervetuloa uudet kuumeilijat!

Kierto taitaa olla tässä kuussa pidempi. Tuntemusten perusteella ovis saattaa olla huomenna/ ylihuomenna. Sehän vaan passaa kun mieskin tulee huomenna kotiin :D

Aiemmin oli puhetta raskausdiabeteksestä.. Katala tauti ja hyvä, et siitä puhutaan ja neuvotaan ruokavalioista,liikunnasta etc. Itse siltä vältyin, nyt painoa tuli reilusti (18 kg). Seuraavalla kerralla aion olla tarkempi syömisten suhteen. Liikkua jaksoin loppumetreille asti ja kilotkin on hävinneet. Sukurasituksen takia seulottiin kahteen otteeseen. Terkkari ei motkottanut kiloista ja muutenkin tykkäsin meidän neuvolatädistä, harmi et se vaihtuu jos joskus plussaisin. Samaa mieltä olen, et asioista voi puhua moneen eri sävyyn. Syyttelemällä ja syyllistämällä tuskin on paras tapa.

Ihanaaaaaaa punatukkainen TÄTI tuli kylään ...,jeee..eiks täö oo nyt sit kp1? Wuhuu..nyt ku kaahais pois vaan nopeesti pääsis tosi toimiin :) voiko joku olla onbelinen tädin tulosta..tuskin..mut mä oon...tällä kertaaa..,ens kerralla en usko..,

halauksia kaikille <3

Heips kuumeilijat! Olen täällä taustalla käynyt lukemassa teidän kuulumisia ja peukkuja pidän! Kovasti aina jännään että josko olisi plussauutisia :)

RvaKettunen Hyvä että kierto natsaa miehen reissun kanssa, sun kroppas osas moisen aavistaa ja sitten ei muuta kun vällyt heilumaan! Tärppionnea teille kovasti! +++++

Aamu Mulla myöskin sama että en ovista oo koskaan saanu bongailtua, vaan enemmänkin pyrkiny tulkitseen limoja juilimisten sijaan... Teillekin tärppi onnea niin saisitte pienen juhannus nyytin syliinne! :)

della Ja raha! Raha se on mikä määrää melkeenpä joka asiassa, mutta hyvä aina tosiaan suunnitella etukäteen niin ei mene sormi suuhun. Tammikuussa sitten aloitatte ja kyllähän se siitä ekastakin voi tärpätä joten josko josko ;) Ja mie ainakin jaksan uskoa luomuraskauteen teidän kohdalla! :) Se on tärpännyt ennenkin niin kyllä se voipi tärpätä nytkin... ;)

Anteeksi kun kaikille en nyt rustaile. Olen puhelimella käymässä joten ei muista enää mitä tuolla aiemmin höpisitte... :/

Kovasti onnea myös uusille kuumeilijoille! Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!! :)

Ja missäs Gatusa?!?!

Omaa napaa sen verran että 14.10 lääkäri neuvola. Silloin ollaan viikoilla 10-12. Tarkkaan ei vielä siis tiedätä millä viikoilla tässä liikutaan. Iltoisin ihanasti vatsaa turvottaa ja on aika mellevä pömppis! :D Kuvotusta on melkeenpä aamusta iltaan, onneksi ei tarvitse oksentaa :) Vieläkin välillä vaikea käsittää että täsä toinen olisi nyt tuloillaan ja sitten taas toisinaan tuntuu että pitäisi päästä jo vähän pientä vaatetta ostamaan uudelle tulokkaalle, vähän jotain uutta :)
Mutta maltan mieleni koska ns vaara aika ei ole vielä ohi. Esikoisestakin sitä oli aika hermona sinne viikoille 23-27. Pessimisti! Varautuu aina jotenkin siihen pahimpaan vaikka kaikki sillä hetkellä hyvin olisikin.

Ihanaa syksyä teille kaikille! Pitäkää mieli virkeänä vaikka se täällä pimeydessä välillä vähä vaikeaa onkin :)

tiitsu2 ja nasku, meilläkin on 1v lapsi :) kuten jo kerroin, pelko persiissä miten sitä sitten jaksaa mutta vauvakuumeeseen on vain yksi lääke! ja tarkoitus esikoiselle sisarus tai toinenkin suvaita, joten miksi ei sitten pienellä ikäerolla.

olisipa onnekasta jos heti tärppäisi! mutta käyköhän toista kertaa niin hyvin, jää nähtäväksi.

viikonloppuna jokatapauksessa pupuilemaan ja toivomaan juhannusvauvaa! ;)

mäkin haluaisin kuulla Gatusasta, vanhoja "tuttuja" ollaan. huhuu? mitä kaikkea hiljaisuus voikaan kertoa.

Bluerose, saatat olla harvinainen kun hehkutat punaista tätiä :D mutta anna mennä, ilman sitähän ei pääse eteenpäinkään. Vaikka miten parjattu täti olisikin!

Kuten yleensä, pitää mennä! Lopuille lukemilleni tasapuolinen :thumright

Heippa hei!

Tervetuloa kaikille uusille! Ihanaa saada uutta väriä tänne kakkosta kuumeilevien osastolle :) Ei sillä, että teissä vanhoissa tutuissakaan mitään vikaa olisi <3 Kovasti olivat vaan jo rivit harvenneet...

Bluerose: Jep, kyllä se punaisen näkeminen joskus voi olla onnellinenkin tapahtuma! Nyt vaan kovasti tsemppiä ja paljon yritystä kehiin niin eiköhän siitä vielä hyvä tule :)

Elisha: Käy ihmeessä välillä kertomassa kuulumisia tänne. Kiva kuulla, että siellä on kaikki mennyt hyvin. Niin ne vaan siellä viikot vierii ja masu kohta kasvaa. Minä en uskaltanut alkaa ostella mitään ennen raskauden puoliväliä. Sen jälkeen annoin itselleni luvan ja sittenhän se ryöstääntyi käsistä koko homma :)

Rv Kettuselle pupuilu onnea! Toivottavasti tärppää!

miimikko: Mä oisin itse toivonut pientä ikäeroa lapsille ja nyt meillä sitä tulee vähintään 2 vuotta ja 4kk päälle. Mä taidan olla jotenkin vinksahtanut, kun en koskaan ole miettinyt jaksamista kahden lapsen kanssa. Kyllä se varmasti raskasta on, mutta aikansa kutakin. Lapset kasvaa ja elämä helpottuu sitten sen myötä. Kun lapsilla on pieni ikäero, menevät ne raskaat vauvavuodet ns. nopeammin ohi. Molemmat lapset kasvavat ja kun nuorinkin alkaa olla päälle vuosikas niin eiköhän se arki ala siinä vaiheessa jo helpottamaan. Ja isompi sisarus ei osaa vielä olla edes niin kovin mustasukkainen, kun on ihan pieni itsekin vielä. Toisaalta onhan siinä isommassakin ikäerossa ne hyvätkin puolet :)

lucky: Oi miten jännää siellä on. Joko testasit uudestaan? Kerro kerro :)

On: Täällä on koitettu ovista bongailla varsin laihoin tuloksin. Alamahaa jomotteli oikealta puolelta parin päivän ajan ja siinä oikeastaan kaikki. Limojakin on vuodellut jonkin verran, mutta ei niin paljoa mitä yleensä. Pupuiltu ollaan viimeksi maanantaina. Päivät tuntuu vaan vierivän ohi kuin filminauha ja mitään jännää ei koskaan tapahdu. Jos oikein hyvä munkki käy, niin saatan päästä muutamaksi viikoksi töihin. Rahalle ois totisesti käyttöä täälläkin. Meillä ei ole mitään mahdollisuutta mennä yksityiselle puolelle hoitoihin rahan takia. Kun sitä ei vaan ole. Pakko tyytyä tuohon julkiseen puoleen, eikä sekään ilmaista ole.

Heipä hei! Täällä on ihanasti keskustelu vilkastunut kun on tullut uusia. Kiva että meitä kuumeilee täällä monta. Meillä on myös ennestään reilu 1v.poitsu menossa mukana joten samassa 1v.kerhossa ollaan monen kanssa. Näköjään se vauvakuume tulee kaikilla samoihin aikoihin, oiskohan syynä se ettei meidän esikoiset oo enää vauvoja?! o_O

Kirppunen, tervetuloa! Menkat voi olla tosiaan jonkun aikaa sekaisin. Mulla ei kyllä ollut kierukkaa ennen ekaa raskautta vaan rengas mutta kyllä kroppa oli sekaisin pitkään. Ja nyt synnytyksen jälkeen me ei olla hormonaalista ehkäisyä käytetty just tosta edellä mainitusta syystä. Tosin synnytyskin pisti menkat sekaisin ja kierto heitteli aika tavalla. Nyt näyttäis tasaantuneen.

Miimikko, samoja jaksamisasioita pohdin myös. Meilläkin kun tosiaan on se 1v.lapsi ennestään eikä hän nuku öitä kovin hyvin niin hieman pelottaa miten sitä kahden pienen kanssa pärjäisi.

Lucky87, testiä kehiin!

Tiitsu2, tervetuloa sullekin! Meillä siis myös aika samanikäiset muksut. :)

Tervetuloa myöskin Nasku! Toivottavasti raskautumisessa ei kestäis kauheen kauaa.

Kettuska, aikas samoissa mennään taas. Mulla kp 11 ja ovista odottelen tohon viikonlopulle tai ehkä ens viikon alkuun. Laadin jo suunnitelmia viikonlopuksi miehen kellistämistä ajatellen. laughing7 Pitäisi olla niin sanotusti helppo nakki!

Bluerose, onnea tädistä!

Elisha86, kiva kun käyt moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia! Kaikkea hyvää odotukseen! :) Gatusaa täälläkin ikävöidään.

Onnittelut Blueroselle (viimeisestä) tädistä!

Tsemppiä ovikseen Maikkielle!

Aamun kanssa mennään käsikädessä kohti oviksia, hyvä et plussataan yhdessä parin viikon päästä!

Raha. Tuo ihanan kamala välttämättömyys elämässä. miten olisikaan helpompaa jos sitä olis enemmän.. Ymmärrän hyvin Della, et maksukattoasioita pitää miettiä. Onneksi teillä ei homman aloitus sen takia myöhästy paljoa. Munkin pitäisi plussata tästä tai viimeistään seuraavassa kierrossa, ettei lapsille tulis yli kolmea vuotta ikäeroa. Nyt teen lyhennettyä työviikkoa, joten äitiysraha tippuis merkittävästi.

Hehkutin jo etten tukuta tässä kuussa. Pakko oli kuitenkin kokeilla, et pitääkö tuntemukset paikkansa. Ja kaksi komeeta viivaa ovistikkuun piirty. Ja mieskin tuli kotiin ja no..kyllähän te tiedätte ;) Mulle siis pitkä kierto (28-29) päivää tulossa!

kiitos kiitos...ihanaa kun tulivat ,sillä en muuten saisi tosiaan tietää kiertoni pituutta ja toisekseen hormoonit varmaan sekasin ennen kuin tasottuu..miulla tosin ei oo koskaan ollut säännölliset tädit..paitsi pillereillä oli sen 28 :D ja kierukan kanssa oisko 2vuoden aikana tullut ehkä 5-6 menkat :D

nyt vain oottelen et menee ohi..mitään tätimäisiä oloja ei kyl oo :D

Takaisin