Heips kuumeilijat! Olen täällä taustalla käynyt lukemassa teidän kuulumisia ja peukkuja pidän! Kovasti aina jännään että josko olisi plussauutisia :)
RvaKettunen Hyvä että kierto natsaa miehen reissun kanssa, sun kroppas osas moisen aavistaa ja sitten ei muuta kun vällyt heilumaan! Tärppionnea teille kovasti! +++++
Aamu Mulla myöskin sama että en ovista oo koskaan saanu bongailtua, vaan enemmänkin pyrkiny tulkitseen limoja juilimisten sijaan... Teillekin tärppi onnea niin saisitte pienen juhannus nyytin syliinne! :)
della Ja raha! Raha se on mikä määrää melkeenpä joka asiassa, mutta hyvä aina tosiaan suunnitella etukäteen niin ei mene sormi suuhun. Tammikuussa sitten aloitatte ja kyllähän se siitä ekastakin voi tärpätä joten josko josko

Ja mie ainakin jaksan uskoa luomuraskauteen teidän kohdalla! :) Se on tärpännyt ennenkin niin kyllä se voipi tärpätä nytkin...
Anteeksi kun kaikille en nyt rustaile. Olen puhelimella käymässä joten ei muista enää mitä tuolla aiemmin höpisitte... :/
Kovasti onnea myös uusille kuumeilijoille! Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!! :)
Ja missäs Gatusa?!?!
Omaa napaa sen verran että 14.10 lääkäri neuvola. Silloin ollaan viikoilla 10-12. Tarkkaan ei vielä siis tiedätä millä viikoilla tässä liikutaan. Iltoisin ihanasti vatsaa turvottaa ja on aika mellevä pömppis! :D Kuvotusta on melkeenpä aamusta iltaan, onneksi ei tarvitse oksentaa :) Vieläkin välillä vaikea käsittää että täsä toinen olisi nyt tuloillaan ja sitten taas toisinaan tuntuu että pitäisi päästä jo vähän pientä vaatetta ostamaan uudelle tulokkaalle, vähän jotain uutta :)
Mutta maltan mieleni koska ns vaara aika ei ole vielä ohi. Esikoisestakin sitä oli aika hermona sinne viikoille 23-27. Pessimisti! Varautuu aina jotenkin siihen pahimpaan vaikka kaikki sillä hetkellä hyvin olisikin.
Ihanaa syksyä teille kaikille! Pitäkää mieli virkeänä vaikka se täällä pimeydessä välillä vähä vaikeaa onkin :)