Pahoittelut Della ja Aamu tädistä :/
Elisha: Hirmuisesti onnea ihanista ultrakuulumisista <3
Bluerose: Mulla oli välillä oksettava olo, joka meni aika usein ohi syömällä. Sitten parina aamuna tuli se ykä ihan puskista. Ensin oli kaikki ihan ok ja söin aamupalan ja sen jälkeen jonkin ajan päästä tuli paha olo ja laatta lensi. Kummallakin kerralla laattasin sitten vielä oikein huolella ja monta kertaa koko mahan sisällön tyhjäksi ja pahaolo ei hävinnyt koko päivänä. Onneksi noita kertoja oli vaan kaksi koko raskausaikana ja nekin kahden viikon välein. Lieköhän ne edes oli raskaudesta johtuvia....
On: Tuohon parisuhde asiaan vielä. Meillä kyllä menee ihan kivasti muuten, ei olla riidoissa tai mitään semmoista. Mies on enempi sitä sorttia, että tulee kyllä halailemaan ja pussailemaan, puristelee persiistä ohi mennessään jne. Mua se vaan lähinnä ärsyttää. Mä en tiedä, mikä mua vaivaa, kun samaan aikaan kaipaan koko ajan läheisyyttä ja kosketusta, mutta sitten kun sitä saan niin se vaan ärsyttää. Tuo mies olis niin helposti vieteltävissäkin melkein joka ilta, mutta kun ei mua vaan kiinnosta. Vaikka toisaalta haluttais niin maan perkeleesti. Jotenkin ne mun halut vaan aina ehtii kadota jonnekin, kun mitään ei voi tehdä spontaanisti. Aina on jommallakummalla kusi hätä ja pitää käydä ensin vessassa tai pitää mennä makkariin ja sitten siellä onkin sängystä ensin otettava päiväpeitto pois ja pitää sammuttaa telkkarit sun muut mööpelit jne. Johan ne halut on siinä ajassa kadonneet taivahan tuuliin. Toisinaan saatetaan sopia, että treffit makkarissa klo: 22.00, mutta ei se tunnu samalta. Se ei jotenkin vaan oo sit niin luontevan oloista. Mennään makkariin omia aikojamme ja sit maataan pimeässä sängyssä vierekkäin kuin kuolleet lahnat ja odotetaan, että jompikumpi tekee aloitteen. Ja sitten kun siihen menee aina liian kauan aikaa niin taas ne mun halut on kadonneet. Mä oon itsekin aina puhumisen kannalla, mutta jotenkin sekin tuntuu nyt niin ylivoimaiselta. Siis just se, että miten mä voin nyt yhtäkkiä mennä sanomaan, ettei tää homma toimi näin, kun samalla systeemillä ollaan menty useampi vuosi. Ollaan joskus koitettu puhua asiasta ja sovittu, että yritetään skarpata, mutta sitten se aina vaan jää ja taas ollaan tässä. Pitäis ehkä ottaa joku tavoite ja sopia, että molemmat pitää siitä kiinni. Ja jos ei pidä kiinni, niin siitä seuraa sitten joku "rangaistus".
No nyt mulla katkes ajatus...
Niin ja täti on poistunut talosta :)
Missäs Gatusa on, mitä sinne kuuluu?