Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiedä olenko täällä jo käynyt kirjoittelemassa.
Meillä olisi nyt tarkoitus ruveta yrittämään toista, ajatuksella tulee kun on tullakseen. Meen ottamaan kierukan pois syyskuun alussa =). Jännittää kauheesti sen kierukan poisto, meneekö niin ku pitää.
Oi, toivon niin että tulisin pian raskaaksi niin kesällä olisi jo vauva, mutta esikoisen odotusta ennen meni puoli vuotta ehkäisyn jättämisen jälkeen.

onnea kaikille yrityksille <3 :flower

tervetuloa bluerose ja tsemppiä yritykseen kun pääset eroon kierukasta, toivottavasti tärppää pian :)

tääl jännitys vaa lisääntyy saa nähä saanko nukuttua ku aamulla lääkäriin ja pääsee näkee onko siellä oikeestiki pikkunen tarrautunu ja kasvamassa toivottavasti. ei raskausoireit eikä menkkaoireit, ainoo on ettei menkkoi näy eikä kuulu onneksi :)

Bluerose, tervetuloa mukaan kuumeilemaan! toivottavasti tärppää pian :)

Gatusa tsemppiä lääkärikäynnille ja toivottavasti näkyy jo jokin pikkuinen siellä :)

Elishan puolesta alkaa ihan jo jännittää, eiköhän sullaki tuu plussa, kun noin oireetonki oot eikä menkkoja ole :)

samoissa mennään taas Aamun kanssa, taidan olla yhden kiertopäivän jäljessä eli mulla nyt kp 6. mullaki menkat jo hiipumassa, mut kokemuksesta tiedän, et sieltä tulee vielä pakollinen lurahdus ennenkuin ne on kunnolla poissa. huomenna pitäs olla viimeinen päivä, ja torstaiksi pitäisi vuodon jo olla hyvinkin loppunut, silloinhan mulla on se tutkimuskin (vuoto lisää tulehdusriskiä, joten toivokaa, etten joudu perumaan aikaa) :)

Gatusalle onnenpotkuja persuksille! Pidän peukkuja koko päivän! Tuu pian kertomaan kuulumiset!

Täältäkin Gatusalle onnea matkaan!! Jännittää jo kovasti! :)

Niin ja ihan unohtui Blueroselle tervetuloa mukaan ja olkoon visiittisi tällä puolen lyhyt... :)

Della Itse en vaan raskauteen usko oikeen, tätiä siis vieläkin tiirailen kp 33 :) Ja eiköhän täti oli jo kadonnut ennen tutkimuksia niin ei tarvitse perumaan alkaa!

Elikkäs kp 33 tai 34... En oo taas niin kunnolla kuusaalla mutta josain näillä main mennään.
Oon vaan lukenu täältä foorumeilta tuosta kohdun korkeudesta yms ja eilen piti itsekin vähä tunnustella että löydänkö edes koko kohtua ja siellähän se napitti korkealla ja kiinteänä. Menen ja tiedä sitten miten yleensä on esim kun täti tulossa visiitille.
Viikko meneekin sitten pakkailessa sekä siivoillessa. Uusi talomme, here we come!! :)

Plussapuhureita kiertoihin!!!+++

Tervetuloa Bluerose!

Jokohan se Gatusa olis kohta käyny siellä lääkärissä että saatais uutisia tänne? Toivottavasti iloisia sellaisia. Aika lupaavalta kyllä vaikuttais. :)

Della, samoissa mennään tosiaankin. Mulla taitaa olla nyt kp7 ja täti on nyt häipynyt, ihanaa! Sitä akkaa ei ole ikävä! Nyt pitäs vaan saada se ovis kunnolla bongattua tähän kiertoon niin ehkä sitä vois joskus raskautuakin. Jännittää kyllä tosi paljon että miten nopeasti raskautuu vai raskautuuko ollenkaan. Esikoisessa meni tosiaan se reilu puoli vuotta. Eihän tuo pitkä aika ole mutta sillon se tuntu kyllä siltä. Yritän nyt asennoitua niin että tuo sama puoli vuotta ainakin menis, jos sitten plussaa aiemmin niin se on iloinen yllätys. :) Pitäs vaan alkaa pupuilee joka toinen päivä, me ollaan kyllä oltu aikas laiskoja siinä puuhassa, pitää tsempata.

Elisha, tsemppiä! Sä oot kuitenkin lähestymässä jo niitä kiertopäiviä mistä aiemmin puhuit. Niin kauan kun ei näy verta niin kaikki on hyvin. :) Ja myös tsemppiä muuttoon! Ihan uuteenko muutatte?

kiitos tsempeistä kaikki, lääkärissä käyty ja ultrassa ei mitään, verikokeen tulos oli että ei osaa sanoa eli lukemia ei kattonu vaan onko positiivinen vai negatiivinen. oma johtopäätös mulla ovis ollu myöhemmin, viikon päästä lääkäriin taas ja katotaa näkyykö jotai ja uus verikoe. piinaillaan nyt viikko, en tiä miten se liuska näytti jotai outoa. ei mitää menkkaoireita.

No höh, ettei Gatusan tilanne vielä selvinnyt.. Onko sun mahdollista saada testiä ennen ens viikon lääkäriä? Itse en viikkoa pystyisi kärvistelemään...

Kp 9 ja outoa nippailua oikeessa munasarjassa. Ovistikkuun sain vain haalean viivan, joten ei se vielä ovis ollut. Mitä lie nipistelyä.. No, miehen yritän kuitenkin saada petipuuhiin tänään. ( onneksi se ei ole kovin vaikea temppu ;) ) Parempi ottaa varman päälle tämä homma tälläkin kierroksella!

Viivoja tikkuihin,naiset!

riippuu olenko saanut postia koska odotan kirjettä jossa on niitä. yli 3vko lähetetty mulle mut huomen saa tietää aamulla onko tullu ja voit olla varma et jos testit saan käsiini ni testaan tällä viikolla joku päivä. mä en ol ikinä ymmärtän tän maan tulosten antamissysteemiä.

Te ootta taas ollu niin ahkerana kirjoittelemisen suhteen, että mulla on mennyt monta päivää näiden lukemisessa. Kovin paljoa en ole kerrallaan ehtinyt/jaksanut lukea, mutta nyt on kaikki kahlattu taas läpi. Enkä muista mitä kenellekin nyt henkilökohtaisesti kuuluu, joten en kommentoi nyt kaikille erikseen.

On: Mulla on tänään juiminut menkkamaisesti alamahaa aika keskeltä, ehkä aavistuksen oikealta puolelta. Tänään ois mun laskujen mukaan kp 15. Limoja on vuodellut enemmän ja vähemmän ja niistä ei ota mitään selkoa. Eilen ja tänään lima on ollut enemmän semmoista kananmunan valkuaista muistuttavaa. Mikä se olikaan sitä hedelmällistä limaa?
Pupuiltu ollaan ti, to ja su. Meillä menee nuo pupuilut ihan täysin vaan lapsenteko mielessä ja muutoin makkarissa on aikas hiljaista... Ehkä tuo seksielämä joskus palaa uomiinsa. Kun pääsis täst lapsenteosta eroon.

maikkie se kananmunanavalkuaista muistuttava venyvä kirkas lima on hedelmällisin.
eli tsemppiä!!! :)

Gatusa No onpas kyllä erikoista siellä suunnalla :o mutta ei muuta kun testailemaan! :)

Maikkie Kuulostaa ovislimalta juu eli ei muuta ku peitot heilumaan! :) Täällä vähän sama et pitäs saada seksi sujumaan ihan seksinä eikä minään "pakkona pupuilla" kun on oletettavasti ovis nyt tai lähi päivinä. Tuntuu ainakin itellä että ei voi ees tärpätä ku yrittää ihan liikaa! Eipä tuo ainokainenkaan tärpänny ku touhuamalla touhuttiin vaa vasta ku oli kohtalonsa lapsettomana hyväksyny. Mutta minkäs teet kun kuume on päällä ni se kans on päällä :D

On Odottelen tätiä edelleen. Ei tunnu yhtään siltä että tässä olisi raskauduttu. Jotenkin vaan en omalle kohalle usko oireetonta raskautta ollenkaan. Kyllä kai tuota jotain viitteitä olisi jos matkalainen masussa olisi! Eli saapa nähdä kuinka pitkä kierto tulee olemaan...

elisha jos en ol saanu postia vihdoinki ni joudun piinailee maanantaihin joten toivokaamme että minulle on tullut kirje jota odotan ku siel ois testei. mä en haluu piinailla maanantaihi vaan haluun testata ke-to. ei mullakaa ole yhtää oireitajoten enpä mäkää oikei itekää jaksa uskoa tärppiin ku kerran kierto piteni yli entisenki pituuden joka oli ennen keskenmenoi 33-34pvä.

tsemppiä kaikille!!!! :)

elisha jos en ol saanu postia vihdoinki ni joudun piinailee maanantaihin joten toivokaamme että minulle on tullut kirje jota odotan ku siel ois testei. mä en haluu piinailla maanantaihi vaan haluun testata ke-to. ei mullakaa ole yhtää oireitajoten enpä mäkää oikei itekää jaksa uskoa tärppiin ku kerran kierto piteni yli entisenki pituuden joka oli ennen keskenmenoi 33-34pvä.

Höh, Gatusa! Kurjaa ettei sun tilanne vielä seljennyt. Jospa siellä kuitenkin joku olisi. Tätiähän ei näy vieläkään, eihän? Mikä kp sulla on menossa?

RouvaKettunen, saitko miehen petihommiin? Meillä se on kans yleensä aika helppoa. Vaikka mies olisi väsynytkin niin sen saa lämpiämään kun pikkasen kiehnää päällä.

Maikkie, kuulostaa ihan ovikselta sulla. Hyvä että ootte pupuillu noin usein. Meillä oli sama ilmiö sillon kun esikoista yritettiin, seksistä tuli vähän pakkopullaa eikä oikein kummankaan tehny mieli. Ei me mitään himopupuilijoita olla koskaan oltukaan. Lapsen syntymän jälkeen on ollu rauhallisempaa seksirintamalla. Ensinnäkin mulla kesti niin kauan parannella siitä synnytyksestä ettei seksi sujunu alkuun. Pupuillaan sillon kun pupuiluttaa. Oviksista en aio miehelle mitään sanoa, yritän saada sen pupuilemaan oikeaan aikaan ilman sen kummempia paineita.

Elisha, mullakaan ei viime raskaudessa ollut mitään siihen viittaavia oireita, menkkoja odottelin. Sillä erolla vaan ettei niitä sitten tullutkaan. Muutenkin koko raskaus oli aika oireeton ja helppo. Pahoinvointi oli alussa tosi lievää, kertaakaan en oksentanu eikä ollu yhtään väsymystä tai rinnoissa mitään tuntemuksia. Voi se tosiaankin olla oireeton. Jos raskaudun uudestaan niin mielenkiinnolla odotan selviänkö yhtä helpolla kun ekasta. :) Mä voisin olla raskaana aina mutta synnyttämisen voisin jättää muille.

ON: kp8 menossa, eilen oli ohjelmassa pupuilua iltasella. Mies oli tosi väsynyt mutta sain sen lämmitettyä kumminkin. Katotaan jos huomenna taas pupuilis uudestaan kun ei siitä oviksesta tiedä yhtään. Joka toinen päivä olis hyvä tahti.

aamu mulla nyt kp 35/35 ku luteaalivaihe 13pvä ja ovis oli viim. kp 22 ku limat loppu sen jälkee piväks ja muuttu normiks. ei näy menkkoi, olo ku jyrän alle jääneellä, kuumeinen olo ku ois 39 kuumetta joka paikka kipee ja veto pois, etoo.

Moi!

Sain miehen kellistettyä eilen. Tänään huilipäivä,huomenna taas pupuilua. Gyne oli sitä mieltä, että joka toinen päivä on hyvä jos lapsen meinaa saada alulle ja tätä menetelmää oon yrittäny noudattaa viime kuukaudet. Vuorotyöt meinaa hommaa välillä sotkea, eikä romantiikasta ole välillä tietoakaan, nyt pakko mikä pakko. Yrittämättäkåän kun ei voi olla!

Elisha, mulla oli myös täysin oireeton raskaus. Jos menkat ei olis jääny pois niin mitenkään en olis arvannut olevani raskaana. Synnytyspuuhat ei menny putkeen, mut raskaus oli ainakin puoleen väliin niiiiiiin helppoa. Voi kunpa sen saisi vielä kokea..

eiköhä teil tärppää viel rvakettunen. hyvä et sait kellistettyä miehesi josko se tärppiki sielt tulis :)

on: kuume hikoiltu pois paracetamolin avulla mut vieläki tuntuu ku ois jyrän alle jääny. ruoka sentää on valmista ja vähä kotia siistitty josko tänää olis sit rauhallinen ilta riippuen miten miehellä meni tänään. mä en kyl jaksa yhtää mitää tänää tehä enää, jos postit tullu vihdoin ni korkeintaan katon millai kirja ja teen ehkä testin kunha mies tulee kotiin.

Iltoota arvon naiset! :)

RvaKettunen Siellä ollaan siis hyvin päästy korkkaamaan kierto, hyvä homma! :) Itselläkin oli esikoisen raskaus aika helppo mutta kyllä alussa niitä klassisia oireita löyty, vaikkakin aika lievinä. Eli siksi on vaikea ajatella että tässä raskaana oltaisiin kun minkään maan oireita ei ole :o Mutta jos ei täti tule muutaman päivän sisällä niin pitää testailla (jos uskaltaa) :D

Aamu Joo onneksi itselläkin oli suht helppo tuo esikoisen odotus, sen vuoksi kai sitä jotenkin on niin innoissaan ajatuksesta saada olla raskaana vielä kerran! :) Onnea teille kiertoon ja oviksen hyödyntämiseen. Josko tämä kierto olisi nyt sitten teidän! :)

Gatusalle Voimahalit sinne! :) Oletpas ollu ahkerana vaikka kuulostaa vähän nihkeältä siellä tällä hetkellä. Toivottavasti saat rauhallisen illan! :)

On: Ei mitään uutta oikeastaan vieläkään. Kp 34(?) ja eikä oireita ole mihinkään suuntaan. Mitä nyt väsymys kiusaa vieläkin mutta sekin saattaa johtua ihan mistä vaan. Muutto lähenee ja stressi nousee, josko se ois syy tädin pois jääntiin :o Kroppa kun on semmonen värkki että välillä ei jaksa edes yrittää ymmärtää :D

Plussapuhureita ja iloista mieltä teille naiset! :) Pidetään mielet aurinkoisena vaikka aina niin mukavaa olekaan!

Takaisin