Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pahoittelut tädist aamu olin niin varma et sul on tärpänny, jopas oliki pms oireet sulla. inshaallah ens kierros tärppää sit.
on: enpä pääs testaa ku en taaskaa saanu testiä. eli nyt sit pakko piinailua ku mies menee huomen käymää reissus ja tulee illal inshaallah. eli ei tietoa koska testaan jos pääsen testaan. ei ol mitää menkkaoireit eikä raskausoireit joten sapi nähä miten käy.

pahoittelut menkoista Aamu! toivottavasti uudessa kierrossa tärppää!

Gatusa mä täällä kyttäilen (töissä asti :D ) et milloin testaat :) saat ihan satavarmasti plussan :)

Elishallaki on jännät ajat, toivottavasti menkat pysyy poissa ja saat plussaa :)

ja on: mulla alkoi menkat ja eivät alkaneet?? suomennos: kp 24 su-iltana alkoi tuhru, tuli paperiin, mietin et prkl, kierto lyheni taas. no, maanantaina kp 25 ei sit tullutkaan päivällä mitään siteeseen, mutta sit illalla lorahti wc-pönttöön ruokalusikallinen. eilen siteeseen tuli vain vähän punaista ja illallaki oli vain vähän rusehtavan punaista tuhrua wc-paperissa ja taas aattelin, et menkat tulee sit varmaan yöllä. no, kävin klo 5 vessassa eikä siteessä ollut mitään, paperiin jäi tuhrua ja aamulla oli taas vähän tuhrua paperissa. tänään on tuli sit taas uudelleen ruokalusikallinen pönttöön ja siteeseenki pikkuisen, mutta vessassa laukkaan koko ajan eikä silloin tule juuri tuhrua kummempaa. tänään siis kp 27 ja ihan kunnon menkkojen pitäisi alkaa viimeistään lauantaina. vituttaa ku nää ei ole kunnon menkat, en voi soittaa klinikalle ja varata aikaa munanjohtimien aukiolotutkimukseen ja nyt vaan odottelen et a) alkaa kunnon menkat b) arvon mitä helvettiä nyt taas tapahtuu ja miksi mulla alkoi yhtäkkiä tällanen tuhruttelu, vaikka ennen menkat ovat plärähtäneet kunnolla päälle heti parin tuhrutipan jälkeen. aaaarrrggghh, ku ei edes menkat voi tulla kunnolla!!

Aamulle tätipahoittelut,tylsä ämmä!

Gatusalle toivotaan vahvaa plussaa kunhan pääset testailemaan!

Elishalla jännät ajat,tsemppiä!

Voisiko Dellalla olla valemenkat ja pikkkuinen kyydissä..?

Ääh,tylsä alkukierto,ovista odotellessa. Vielä viikko ennen kun saa alkaa tikuttelemaan. Mulla tuli 7.10 kutsu aukiootutkimukseen, mut JOS menkat alkaa tässä kierrossa niin pitää vaihtaa se aika. Menkat alkais 15.9 tienoilla ja sit seuraavat lokakuun puolessa välissä,joten jos en pääse syyskuun kelkkojen jälkeen niin menee lokakuun lopulle. Äh,odottavan aika on niin pitkä. Elämä on yhtä päivien laskemista! Puhelimen pikakirjoitus laittelee välillä outoja sanoja tekstiin,joten pahoittelut jos virheitä täynnä on mun kirjoittelut,ärrrrsyttävää!

Della: Sun menkat on ihan samaa luokkaa, kun mullakin. Paitsi kahdessa viimeisimmässä kierrossa mulla ei ole ollut kuin noin vuorokauden kestävää tuhrua ja sitten on ollut ihan kunnon menkat. Tai no kunnon ja kunnon... melko niukaksi mulla on vuoto käynyt ja suurin osa vuotaa just vessassa käydessä pönttöön. Öisin ei vuoda oikeastaan ollenkaan, päivällä nyt satunnaisesti saattaa pikkaisen lorahtaa siteeseenkin. Niin rasittavaa! Mä pystyn niin samaistumaan tuohon sun tilanteeseen... Tsemppiä!

Aamu: Pahoittelut tädistä ja nokka pystyssä kohti uusia tuulia!

Gatusa: Sulle on täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä plussan puolesta. :)

Muillekin piinailijoille kovasti plussaonnea!!!

On: Me ollaan taas flunssassa :/ Koko perhe... isännällä tuli oikein keuhkoputkentulehduskin ja on ollut nyt alku viikon saikulla. Sinänsä ihan mukavaa, ettei mun ole yksin tarttenut huolehtia pojasta, kun itsekin olen flunssainen ja poitsu myös. Mulla ei enään pahemmin ole nuhaa ole, mutta sitäkin sitkeämpi yskä ja limaa on kurkussa koko ajan. Menkat oli ja meni ja nyt aletaan lähestymään tärppipäiviä (jos niitä nyt on ollenkaan). Eilen koitettiin pupuilla, vaikka ei se kyllä kovin romanttista ollut, kun kaksi niiskuttavaa ja köhivää yritti hiljaa pimeässä peiton alla... Limaa on vuodellut aika tavalla jo parin päivän ajan. Vois kyllä kuvitella, että mulla ois ovulaatio jossain tässä kp 10-12 aikana, kun kierrot kuitenkin yleensä on jotain 26-27 päivää. Mut normaalisti olen kuitenkin saanut ovisplussan 13-14 päivien aikana. Nyt en jaksa tikutella ovista.
Tänään kävin verikokeessa ja varmaan parin päivän päästä selviää ne kilpirauhasarvot. Ja otettiin myös prolaktiiniarvo ja verenkuva.

voi ei della mä niin toivoin et täti ois jättän st rauhaa. toivottavast tuo tilanne sulla selkiytys nyt. mikäli mies pitää sanansa ni täää testaan kunha mies tuo testin. tääl kesäaikaa apteekit menee kii klo 14 ja mies ei ehi apteekkii eikä yöapteekkii ol menemist ku kaukana. tänää hän meni reissuu ja tullessaa käy apteekis kuulemma.

on: ilmapallona kotona oleilen ja kp 29/29 jännittää iha kympillä et miten käy, tipunko korkeelt ja kovaa vai en.

Della Kuulostaa kyllä hiukka mystisiltä kuukautisilta, mutta tää on tää naisen kroppa kyllä semmonen et ei todellakaan aina ymmärrys riitä. Josko ny alkais kunnolla tai sitten oliski vaan jotain pienen matkalaisen kiinnittymisvuotoja :) Vaikka tuntuu ainaki et samanlainen pikku pessimisti olet ihan ku minä ja matkalaiseen et usko ollenkaan. Itsekin kun täällä tätiä iha odottelen vaikka kp 28 :)

Gatusa Jännää jännää! :) oispa ihanaa kyllä jos sulle se plussa suotaisiin!! :) Lupaavalta kuulostaa ainakin oireilujen puolesta!

RvaKettunen Emmää hirveesti plussaan omalla kohalla usko mutta josko kuitenki nii... ;) Tsemppiä kiertoon teille! Olisihan se aika teilläkin jo matkalaisen tarttua mukaan! :)

On: Eli se on vissiinki kp 28 tänään eikä mitään väsymystä kummempaa ole. Vähän ehkä tänään vilutti mikä siis viittaa kuukautisiin. Pakkaa olemaan aina vähä vilua paria päivää ennen ku pärähtää päälle. Siinä ne sit onkin. Muuten ei mittää alavatsakipuja tai mitää. Helpot kuukautiset sanottakoon. Nämä kuukautiset siis odottelen ja sitten soittelen gynekologille! :)

juu kyllähä tää jännää on elisha tänää vähä nipistelly joten melkei paniikinomainen olotila mut eipä täs auta ku oottaa ja katella mitä tapahtuu. syksy on tulossa tännekin näköjää ku sadekuuroja ilmaantunu mikä on erittäin tervetullutta tänne kuumuuteen. nokka iha tukossa ku kokoajan aivastelen.

kiitos tsempeistä, mut tänään alkoi viimein menkat. ei erityisen runsaina mut vuotoa kumminki, joten soitan huomenna klinikalle ja varaan ajan siihen aukiolotutkimukseen. se ajoittuisi jonnekin ensi viikon to tai pe, jolloin on kp 9-10.

Elisha pessimisti ei pety ja oon pettyny niin monta kertaa kuviteltuihin oireisiin ja tän kropan temppuiluihin et mieluummin uskon vasta sit ku menkat on kunnolla myöhässä ja tikkuun tulee plussa. sullahan on vielä toivoa, joten pidän peukut ja varpaat pystyssä et nyt on sun kierto :)

Maikkie niin mä huolestuin heti et nyt on jotai vialla ku mulla ei oo ikinä aikaisemmin tuhruttanu tällai, mut nyt on seki koettu :/ paranemisia teille sinne ja tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

rouvaKettuselle tsemppiä tähän kiertoon, onneksi sullaki on valoa tunnelin päässä et pääset aukiolotutkimukseen, jollet nyt sit raskaudu sitä ennen :)

eka kertaa varmaan ikinä vitutti ku menkat ei tuu.. onneksi sit lopulta kuitenki ja pääsen minäki eteenpäin tässä hankkeessa. vähän vain vituttaa se et tuli taas menkat mut kai mä oon jo niin turtunu, et enemmän kyl ootin menkkoja ku mitään muuta.. onneksi mies tilasi mulle Verkkokaupasta cherry cokea niin saan pahimman vitutuksen korjattua :)

no sentää jotai mitä odottaa della eli aukiolotutkimus. harmi ettei plussaa tullu, mä niin toivoin sitä sulle.

tääl kahestaa esikoisen kans ja pistin hänet opiskelee että ois helpompi mennä koulunpenkille ku osaa kirjottaa, mies saa opettaa lukee kunnol. näin käy ku isi ei halunnu alus opettaa arabiaa, nyt koulussa sit tutustumist uutee kielee, englantii puhuu, suomee ja arabiaa mut lukeminen ja kirjottaminen on hakusessa, suomee kirjottaa iha kuulon perusteellaki joten mä sentää oon onnistun.

päivitys: mies toi testin!!! kohta näkee miten käy :)

Gatusa Oijoi! Ny jännittää ihan tosissaan täälläkin sun puolesta! Sormet ja varpaat ristissä! :D

Della Joo itsellä sama. Kyllä ehti monen monta kertaa pettyä 6v aikana et loppu ajasta sitä ei enää edes jaksanu sen kummemmin odotella oikein mitään. Kuukautiset tuli ja meni ja useasti siis ihan vaan teroilla eli oma hormooni toiminta päin vituraa. Tämä siis ennen esikkoa. Nytkään ei kauheasti ole toiveet kyllä yllä, mutta on kai tuo mahdollista kun kerran esikkokin tärppäs :)

kiitos tsempeist kaikki, pelonsekaiset tunteet alkaako menkat vai ei. tein testin ja kauas kontrolliviivast jäi kuivumisen jälkeenki viiva ei siis kontrollin viereen. sen ainoon kerran ku oon liuskal testannu ei tuota ol tapahunu, mies katto ja kysy ni en voinu olla hymyilemättä mut sanoin saa nähä miten käy. mul on valkkari taas iltaa kohde lisääntyn ja ilma ja hidas vatsa aiheuttaa kipuu vähä. huomen näkee alkaako vai ei eli tulkitsinko oikein ne viivat.

Gatusa, sä saat kyl ihan varmasti vielä paremman plussan :) onnittelut jo etukäteen, kuulostaa hyvältä toiki et tuli viivaa tikkuun :)

kiitos della mutta vaikee kuvitella et oikeest ois raskaana ku kuvas joka paketis viivat iha vierekkäin mut mä sain kauemmas sen toisen tosin menkkaoireit ei ol yhtää ni on epätodellinen ja epävarma olo et mikä on homman nimi. toivottavast vuoto EI ala ollenkaa. uskaltaako täs aatella et on raskaana, mies kysy pupuillaanko ni mä sanoin et hei katotaa varoiks eka ettei tul yllärii eli vuotoa.

kiitos della mutta vaikee kuvitella et oikeest ois raskaana ku kuvas joka paketis viivat iha vierekkäin mut mä sain kauemmas sen toisen tosin menkkaoireit ei ol yhtää ni on epätodellinen ja epävarma olo et mikä on homman nimi. toivottavast vuoto EI ala ollenkaa. uskaltaako täs aatella et on raskaana, mies kysy pupuillaanko ni mä sanoin et hei katotaa varoiks eka ettei tul yllärii eli vuotoa.

Kiitos teille kaikille kannustuksesta, ootte ihania! Piristää menkkojen keskelläkin nämä kirjoitukset! Elishalla ja Gatusalla on jännät ajat, toivottavasti tulee plussat! Hyvä Della että menkat selkeni, outoa että tuhrutteli noin kauan. Mulla alkaa menkat aina kunnolla eikä mitään etukäteistuhruja oo tullut. Hyvä että asiat nyt etenee teillä.
Maikkie, toivottavasti teillä on onni myötä ja saatte plussaa. Paranemisia!
Täällä ei ihmeempiä, tylsää alkukiertoa eletään kuten RouvaKettunenkin. Yk 2 lähti käyntiin ja kp2 menossa. Nyt vaan ovista ootellen. Vuotaa aika iloisesti taas, siteillä on käyttöä. :(

rvakettunen mä oon tuon testin varas, pitää käydä muutenki lääkäril asian tiimoilt ku meil tutkimukset joten jos ei vuoto ala ni varmaanki sit kinuan itteni lauantaina lääkäriin koska mä haluun tietää missä mennää ja kuinka pitkäl. se viiva joka jäi oli tosi vahva kyl et ei viittais mihinkää dpo 13. oispa tääl clearblue digital raskaustestei mutta kun ei ole!!! eli odotellaa kauhul tuleeko ylläri vuoto kuitenki vaiko ollaako pitkälläki.
MITÄÄN OIREITA EI EDELLEENKÄÄ OLE joten pelko takamuksessa, aika tuntuu matelevan.

Gatusa Oiskohan kuitenkin matkalainen! :) Viiva kun viiva! :) Toivottavasti täti pysyy poissa ja saat testailtua tovin kuluttua kaksi vahvaa viivaa ja oikeille paikoille! Ja RvaKettusta lainaten plussa todellakin piristäis ketjua!! :)

Aamu Runsaat kuukautiset ei ole kyllä mitään herkkua! Josko pahimmat päivät kohta ohi ja pääsette tähtäämään uuteen ovikseen! :)

toivotaan elisha ku mulla alkaa toivo mennä yrityksee saa ny nähä mut niin kaua ku täti pysyy pois oon positiivisilla mielin, kysyin lääkäris käynnist ni sano kattotaa sit ku on taas kulkuneuvo käytössä. eli odotan ensi viikkoon varmaa eli kuun lopussa saatan päästä käymää. polttelee vähä alavatsaa ja nippailee mikäköhä nyt on ei ol enne tuota ollu missää vaihees siis polttelua.

Takaisin