Heips kaikille :)
Omenapossulle tervetuloa :)
Miikkula, mä repesin kun huomasin että susta on Miimikko tehty :)
Della, kuumeet on joo pahoja! Parista pennusta laitellu viestiä, mutta sitä omaa ei ole vielä löytynyt, kun en noita viron tuoteja halua ostaa ja sellaiseksi paljastunut vasta kun viestittely pennusta aloitettu.
Sandra, ehkä se kolmas koira olis jo aika paljon

Tosin onhan meilläkin täällä jo kaksi aina silloin tällöin ja tosi isoja vielä, mutta ovat tosiaan vain osa-aikasesti muutamia päivä joka toinen viikko, niin hyvin tähän kolmas täysiaikaisena menisi
Gatusa, harmi että siellä käly tuollaista ikävää väittää ja on sulla kyllä varmaan aika rankkaa muutenkin, kun ei ole ystäviä ja perhettä :/ Sitkeä olet :)
Miten sä muuten olet alunperin sinne edes päätynyt?
Mä olen edelleen hyvin tuskastunu tähän sivustoon, varsinkin siihen ettei vastausikkuna aukea enää popuppina, vaan joutuu aina pläräämään sivua ees taas, että missä kohtaa oli menossa että sais jotakin kmmentoitua. Tuntuu sekavalta ja jää varmasti monta juttua aina välistä, kun ei jaksa selata koko ajan ylösalas.
Margeliinillekkin piti jotain sanoa, mut en nyt taas muista mitä ja pläräyskiintiö täynnä, toisella kertaa siis :)
Täällä ei vuoto vielä ihan loppunutkaan. Välillä pitää lähes päivänkin taukoja ja sit jatkuu taas, mutta hyvin niukkana. Ovistesti on näyttäny jo muutamana päivänä plussaa ja ollaan kyllä hyödynnetty, mut epäilen edelleen että saattaa näyttää vielä olemassaolevaa raskaushormoniakin. Mut eipä tuo silti ns. hukkaan mene, vaikka vähän rakkautta osotetaankin :)
Oma olo alkaa enempi jo muistuttaa aikaa ennen raskautta,eli väsy on aamusta iltaan :D Olin ihmeen,noh, en nyt energinen, mutta jaksoin päivät paremmin ja väsy iski vasta iltaisin. Nyt on taas sitä perusväsymystä ja haukottelua päivän läpi. Rinnatkin alkaa palautumaan vanhaan ja toisessa rinnassa ollut kipu on hävinnyt, se josta tutkimuksissakin kävin ja todettiin että rauhaskudosta on varsin runsaasti.
Vielä kun tuo maha palautuisi entiseen... :D Mies totes kyllä että ei sen väliä, pian oot raskaana uudelleen ni menköön samoilla kasvuilla

♥