Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oho, ompas täälä ollut vilkasta kirjoittelua :) en jaksa alkaa kaikille nyt erikseen kirjoitteleen, mut isot tsempit kaikille, mikä ikinä onkaan kiertonne ajankohta :) Varasin gyneajan ja pääsen ens viikolla, josko sais sitten paremmin selvyyttä tähän omaan kiertoon ja. ja..ja...ja... kysymyksiä on iso kasa, lääkärin pitäisi olla pätevyydeltään sellainen, että toivon saavani vastauksia.. vielä pari päivää, niin tädin pitäisi poistua vierailulta ja se yrittäminen taasen alkakoon.

sand-ra täällä vähä sama homma, ois kiva tietää mikä on homman nimi. menkkoi ei näy, outoo kipuiluu mikä tulee ja menee. no katson alkaako vuoto vai ei, uutta piikkiä en ota kyl ennen ku oon käyny lekuril ja tiiän tilanteen.

sand-ran kanssa mennään taas samoilla kiertopäivillä :) omat menkkani loppuvat varmaan lauantaina, jollei jo aikaisemmin ja sit päästään uuteen kiertoon.

Margeliini toivottavasti tärppi kävisi nyt tässä kierrossa!

TMJlle tsemppiä varhaisultraan! mä olin sitkeästi loppuun asti töissä, istun onneksi "perseelläni" (kuten jotkut asiakkaat ovat joskus ilmaisseet :D) päivät pitkät, joten pystyin hyvin olemaan loppuun asti.

Nyytti, ihanaa, että miehesi on henkisenä tukena. helpottaa uuden yrityksen aloittamista ym., kun on mukana asiassa.

Rosebud en ole minäkään kuullut fb-kuumeiluryhmistä, mut en usko, että liittyisin sellaiseen.alan nykyiselläni olemaan jo varmaan rasittava tammikuistenkin ryhmässä, kun en jaksa olla kovin positiivinen tän yrittämisen suhteen ja siellä kaikki raskautuu ja minä yritän hampaat irvessä onnitella :/ toisekseen välttelen kovin laajaa liittymistä fb-ryhmiin, jolleivät liity harrastuksiini tms., koska koen etten ammattini vuoksi pysty olemaan mukana ryhmässä, jossa on kovin monta tuntematonta. mä joudun miettimään kaikki kaverinikin erikseen ja olen aika nihkeä etsimään uusia kavereita (esim. mammakavereiden suhteen piti olla varuillaan ja selvittää, millaisia ihmisiä he ovat ennenkuin pystyin puhumaan ammatistani). mä en halua myöskään kovin julkisesti puhua vauvakuumeestakaan.

mietin tässä kerran, että jos me nyt tästä kaikki raskaudutaan, olisi kivaa puhua teidän kanssa samassa ryhmässä (en koe sitä alkuperäistä toisen vauvan kuumeilusta plussanneille ryhmää kovin kotoisaksi, koska siellä on porukkaa, jonka kanssa en ole koskaan ollut "tuttu" ja yritys ja kuumeilukin ajoittuu ihan eri ajankohtiin).

on: nyt mut voi virallisesti julistaa epätoivoiseksi..  tilasin itselle ovistikkuja gynen neuvon mukaan ja lisäksi pre-seedia, kun huomasin, et jotkut ovat onnistuneet raskautumaan sen avulla. tsiitsus mihin kaikkeen sitä ihminen onkaan valmis yrittäessään vauvaa :/

Della_79 Hauska kun meillä menee kierrot samaan aikaan, vielä kun tultais raskaaksikin yhtäaikaa :) Etsää kuules oo yhtään epätoivoinen tai sit oon määkin :D mää kun tilasin viimeks ovistestejä, niin siinä tuli kylkiäisenä conceive liukkaria, mikä on vastaavaa kuin tuo pre-seed, ei olla viel testattu, mut tässä kierrossa olis tarkoitus. Oon aatellut samaa kuin sää, että jos tässä raskauduttais, niin olis kiva jutella teidän kans omassa ryhmässä, vaikka en ookkaan täällä linjoilla ollut yhtäkauaa kuin te, mutta jotenkin se olis helpompaa, kuin pompata uuteen ryhmään jossa ei "tunne" ketään.

Maikkie: Oltiin näköjään taas kirjoittamassa samaan aikaan. Mutta siis ovis saatiin täällä hyödynnettyä hyvin :) Tai niin hyvin kuin sen hyödyntäminen on meillä mahdollista, kun ei nyt vielä ole mitään tietoa miksi hyödyntämisistä huolimatta en tule raskaaksi. Mulla tuntuu myös ovikset suurimmaksi osaksi vasemmalla puolella. Vasen munasarja on kuulemma hieman alempana kuin oikea. Ei siinä mitään vikaa kuitenkaan pitäis olla. Tyttö on saanut alkunsa vasemmalta irronneesta munasolusta :) Tsemppiä sinne höynäyttämisiin ja hyödyntämisiin!

sand-ra: Kiva, että sait gynelle ajan näin nopeasti :) Toivottavasti osaa auttaa sua. Mäkin kävin viimeksi lapsettomuustutkimuksiin erikoistuneella gynellä. Hän tosin oli sitä mieltä, että se on vaan ajan kysymys koska meillä tärppää... No, siitäkin ajan kysymyksestä on jo puoli vuotta :/

della: Et sä oo epätoivonen! Mä voin tunnustaa, että mua jopa houkuttais mennä käymään ennustajalla ja kysyä ihan suoraan, että saanko mä toista lasta ikinä :D Vaikka en nyt niin sellaisiin uskokaan. Kerran kävin ihan huvin vuoksi, kun oltiin yksillä messuilla tyttökaverin kans. Silloin kysyin saanko lapsia ja vastaus oli, että kyllä hän näkee mut LAPSEN kanssa niistä ihmeen korteistaan. Arvaa vaan kuinka monta kertaa tässä vauvaprojektin aikana oon miettinyt mitä sekin tarkoitti.

On: No niin, mä menin sitten ilmoittautumaan spinning maratonille :D Nyt pitäis treenata siihen täysillä eli elämässä on onneksi tällä hetkellä muutakin kuin vauvaprojekti. Ehkä tää on hyvä irtotto hetkeksi ennen niitä tutkimuksia...

täällä kp 2/38 ja voi sanoo käytännös yk 1 koska eka kierto oli vaan huvinvuoksi pupuilua. 4 oäivää ainoastaa piteni kierto onneks, hanat sais vaa aueta kunnol että olis ees normilt tuntuvat menkat ku veri ei ees tule normaalityyliin pois nyt (anteeksi likaiset ykstyiskohdat) iha pientä minimaalist vuotoo/tiputteluu mikä ei ol tullu ees siteesee asti.

ja anteeks että purkaudun mut kyl ottaa päähän kälyt. ne vaa istuskelee nokka tietokoneel ja lähinnä juoruaa, eivät auta äitiänsä siivoukses eikä tiskaa, mun pitäs tehä töitä kans mut jos mä en ois siivonnu ja tiskannu ni kaikki ois jääny anopin kontolle ja hän kärsii reumasta ja diabeteksesta ja on todella väsy koska joka päivä ennen klo 4 aamulla hän herää rukoilemaan, tekemään leipätaikinan ja paistamaan leivät. kaiken lisäksi hän paastoaa ma ja to. eivätkä ne likat ees kunnioita äitiänsä liiemmi etenkää nuorimmainen joka ei edes tee töitä, hän protestoi meidän eli minun, hänen veljensä ja esikoisemme olemassa oloa vastaan tuolla tavalla, sama vanhemmal likal joka jo viilettää jo kohti 33v ikää ja edelleen sinkku.

Tuntuupas tää uus foorumi hankalalta. Meinannu millään päästä kirjautumaankaan ja muiden tekstejä ei nää kirjottaessa, joten jää kommentoinnit vähiin, kun eihän niitä voi muistaa.
Pöh. toivottavasti sivusto on vaan kesken vielä.

Margeliinille piti ainakin sanoa, että hieno homma että ovis tuli hyödynnettyä :)

Täällä on km:n jälkeinen vuoto ainakin toistaiseksi loppunut. Iltapäivästä alkoi vähenemään ja nyt illasta ei ole tullut mitään. Rohjettiin sitten miehen kanssa vähän rakkauttakin jakamaan ;)
Ovulaatiotestin, eli sen donnan otin taas tänään käyttöön ja plussaa se näyttää. Liekkö jäljelläolevista raskaushormoneista johtuvaa, vai voisko jo olla ovis päällä/tuloillaan. Luultavimmin ensimmäinen vaihtoehto, mutta mä sillä kyllä piruuttani kerran raskaanaollessa testasin ja ihan selkeää negaa näytti. Mutta mutta, pitää nyt testailla joka päivä ja seurailla tilannetta. Toivottavasti vuoto nyt pysyis poissa ja päästäis tosissaan uuteen yritykseen.
Paha koirakuumekkin on iskenyt..kai mä vaan haluan vauvan taloon ;)

Tullaan nyt testaan, että osaanko mä käyttää tätä uutta foorumia :P

Gatusa: Isot pahoittelut menkoista! :( Ja jaksamisia hankalien sukulaisten kanssa. Onhan se kyllä aika pöyristyttävää miten lapsellisesti aikuiset ihmiset osoittavat mieltään. Huh huh...

Nyytti: Siellähän ollaan sitten jo päästy ihan kunnolla vauhtiin ;) Antaa mennä vaan! En kyllä osaa sanoa, miksi se ovistesti jo nyt näyttää positiivista :O Kyllähän se toki ovistakin voi tarkoittaa, eiks toisilla saata olla ovis menkkojenkin aikaan?

ON: Ei kummempia. En oikeastaan ole pahemmin miettinyt, että tärppäsikö vai ei. Varmaan siksi, että tod. näk. ei. Keskittyminen on nyt niin paljon muissa asioissa. Mun pitäis itse asiassa olla jo kovaa vauhtia siivoamassa nyt kun neiti nukkuu. Meille tulee illalla vieraita ja koti on tietysti ihan pommin jäljiltä :D Hyvää viikonloppua kaikille!

juu tuollasta se meno on ja vanha kiinalainen sanonta sanoo että naiset on toistensa pahimpia vihollisia (pitänee ainaki näköjää sit kiinalaisten ja arabien kohalla paikkansa)
syksyllä esikoinen vaihtaa 100% varmast koulua siis muka kaupungin paras julkinen koulu ja ei mitää kunnioitust, turvallisuutta eikä järjestystä. yksityiskouluun siis syksyllä. ja opettajast tehää kyl tänää valitus ei väliä jos munn lapsi joutuu keskeyttää koulun mut mulle on tärkeempää mun lapsen turvallisuus ja hyvinvointi. ja joutuu käymää ekan luokan joka tapaukses uudestaa koaka alotti kesken lukuvuoden.

Ohhoh! Mitäs tälle sivustolle on tapahtunut :o Näyttää niin erilaiselta, löydä täältä mitään. Jee, lisää uutta oppimista :)

Taas ON, sori. Kyllä mä luin teidän jutut mutta haluan mieluummin vastata kunnolla kun jotenkin juostenkustun ;) Elikkä, kyllähän se täti sieltä sitten saapui! Kierto venyi 34, näköjään vakiintunut päälle 30. Ja ilmeisesti ovis-oireet senkun kovenee, huoh. Kaikenlaista särkyä ja kipua! Vai, onkohan niin että kipuherkkyys jäänyt päälle synnytyksestä ja kova kipukynnys on historiaa? Kenelleen muulle käynyt näin.? Ja niin, eiköhän me voida miehen kanssa heittää tuo "tauko" roskikseen ja antaa paukkua vaan!!! Siispä, vauvantekohommiin 2013 sitten vaan ;) jahka tuo sukulainen taas katoaa maisemista.

hähää! sivusto muuttuu ja käyttäjät sen mukana ;) muutuin miikkulasta miimikoksi ! ihan vaan kiusaksenne, suonette anteeksi. mutta muutoksen tuulet puhaltakoon ! ja ne plussat myös.

vaihtelu virkistää miimikko :) josko se plussakin sielt sit pärähtää ku menkat loppuu ja pääsette uudestaa yrittää tärppiä :)
näköjää sukulaisist ei pääs eroo ees päikkärien ajaks, näin jo unta ja siin oli yks mun kälyistä (nuorimmainen ja ilkein) ei ollu mikää mukava uni ees.
toivottavast saan rahaa pian. hohhoijaa ette muuten usko mitä mä sain kuulla tänää mun miehelt.
hänel on liikeidea...ja hän päätti et mä oon sen rahoittaja. voi jees mul oli kyl omat liikeideat mieles kans, jos saan myytyä sen antiikkiesineen ni näköjää hän aikoo sit kuluttaa neki rahat...ei hyvää päivää taas. eli hän perustais firman (rekkojen ja muiden isojen ajoneuvojen pesula) ja mä maksan kulut, arviolta min. 200 000USD. ei tul tapahtuu kyl sitä mikäli must kii.

anteeks valitus ja omanapaisuus mut pakko purkaa jossakin tää, mul meinaan ei ole ketään täällä missä asun, oon iha yksin ei kaverei ei sukulaisia.

Gatusa/ Et asu suomessa?

Miimikko/ Mulla oli vaihtunut tohon joku outo raskauskuva vahingossa sivuston vaihtumisen myötä :D

Mulla on nyt kp 15 ja tossa yks päivä tuli rusehtavaa vuotoa ja kiprsiti mahaa, mutta sitten ei mtn. Mitähän ihmettä? VUotokin loppui.

Hellurei kaikki, täällä myös toista vauvaa kuumeileva äippä ja uusi kirjoittelija :) Esikko on nyt päivää vajaa 4kk ja seuraava tuhisija olisi tervetullut ilmoittamaan itsestään. Tälläkin hetkellä elän "jänniä" aikoja, kun normaali kp on ollut 30 ja nyt mennään jo kp33 ja jos jonkin näköstä oiretta on ollut :) Jää siis nähtäväksi tärppääkö meillä tästä kierrosta, vai jatketaanko yritystä taas ensi kierossa :)

tervetuloa OmenaPossu! toivottavasti oireet olisi sitä itseään eikä visiittisi ainakaan kestäisi liian kauaa :)

Miimikko vaihtelu virkistää :) tsemppiä uuteen yritykseen!

Gatusa oon sitä mieltä et suku on pahin, vaikka meillä nyt on aika väljät siteet sukulaisiin. miehen veli asuu 2km päässä, mut nähdään kunnolla ehkä kerran kuukaudessa, parissa, muuten ohimennen pojan ja hänen serkkunsa treenatessa vierekkäisillä "matoilla". toi on kyl toi sun tilanteesi varsin rankka :/ onneksi sentään anoppisi vaikuttaa kunnolliselta ihmiseltä.

Nyytti tsemppiä sinnekin yritykseen ja uuteen kiertoon! vauva- ja koirakuumeet on pahoja! näen nykyään töissä harva se päivä vauvoja ja kademielellä katselen, kun itsekin niin haluaisin sellaisen.

Margeliini eihän sitä tiedä, vaikka nyt oiskin tärppi käynyt, niinhän se kai tuppaa yleensä tekemään, kun alkaa suuntautumaan ihan kaikkeen muuhun :) tsemppiä maratonharjoitteluun!

on: kp 7 ja menkat pitäis olla ohi nyt, tai siis vuotoa ei enää ole tullut. alan käymään taas kuumana ja oon nyt parina yönä nähnyt niin märkiä unia et eiköhän sitä jo tänään korkata uusi kierto, vähäinen tiputtelu ei haittaa :) jännäksi menee, ehtiikö ovistestit ym. tulla ennen ovista, mut ovatpahan valmiina sit seuraavalle kerralle.

tyttökin on jo niin iso neiti, hän oppi eilen laittaa kumpparit jalkaan ja kiipeämään sohvalle. eli kyllä tänne vauva tarvittaisiin :)

muoks. mä kyl näen muiden viestit, kun mulla ilmestyy kirjautuneena tonne alas laatikko, johon voi kirjoitella. en sit kylläkään näe vanhempia tekstejä, jos esim. sivu on ehtinyt vaihtua. tai siis en kyl oo testannutkaan :)

Margeliini tsempit maratonharjoitteluun, onhan se hyvä että on muuta ajateltavaa, eikä stressaa sitä plussan saamista kokoaikaa :) Täälä kans kuntoharjoittelut käynnissä ja koitan kovasti keksiä muuta ajateltavaa, josko stressi hieman vähenis :)

Gatusa pahoittelut menkoista ja oon kans todellakin sitä mieltä, että suku on pahin :D

Nyytti tsemppiä yritykseen, vauvakuumeen lisäks koirakuume on paha, meillon 2 koiraa ja vähänväliä mieleen tulee ajatus kolmannesta, mut mies ei todellakaan suostu :D

Miimikko tsemppiä yritykseen :)

OmenaPossu tervetuloa :)

Della_79 tsemppiä kovasti myös sulle uuteen kiertoon :) täälä on nyt kp 8 eli hyvin samoissa mennään. Toi on ihanaa kun nuo pikkuset oppii uusia asioita :) ..kyllä tuo meidänkin neiti on jo niin "iso" että sais se pikkukakkonen jo alkaa ilmoitteleen tulostaa :)

..kaippa tähän uuteen sivustoon tottuu :P ..meinas ihan paniikki iskee tossa viikolla, kun kotona oli vaan 1 tölkki greippimehua jäljellä ja kävin 4 erikaupasta etsimässä lisää ja missään ei ollut, onneks eilen sit huomasin, että se tölkki ja nimi olikin vaan vaihtunut, siis valion greippimehusta kyse, siihen oli lisätty verigreippi mukaan, itse tykkäsin enemmän siitä vanhasta mausta, kun oli sopivan happamaa omaan makuun, mut kyllähän toi uuskin on ihan jees, pääasia että sitä löyty :D

juu niihä se tuppaa olemaan näköjää, mä nimittäin kuulemma varastin kälyn työn, hän välittää kuparia, yrittää välittää kultaa jne ilman onnistumista (tähä mennes kaikki asiakkaat vedättän sitä eikä ol nähny senttiäkää palkkioista). mä teen kyl jotai iha muuta ku välitän kuparia ja vastaavaa työtä tein jo aikoinaan suomessa asuessani joten en mä kyl ol siltä ideoi enkä työtä varastan ja maailmas on tuhansia ihmisiä jotka tekee täsmällee mitä se tekee. eikös se sanonta mene että ahneella on p****nen loppu. käly on sinkku ku pitää itteää kaikkia parempana. tänää ystävällisyyttäni kysyin ottaako teetä ku olin keittäny (omin lupineni) ni tuli tylyllä äänellä ei kiitos. mies oli kyl aivan tavattoman onnellinen ku vaimo omin lupinee hääräs keittiös :)
josko alkas tekee koht kotisivui että yritykset ja yksityiset voi löytää mut helpommin ja ottaa yhteyttä mikäli haluavat sijoittaa mun asiakkaan yrityksee tai mikäli he tarvitsevat konsulttia/välittäjää itselleen. mulla meinaa päämäärä että kesä-heinäkuus mä saan hommattua vaikka mitä tarpeellist, pistää mahollisest toimiston pystyy jonnekin ja omata tittelin CEO :) ja toivon että saan ostettua äidilleni lahjaksi lentoliput että voi tulla meille kylään, suomen alkukesä ja kesä kun tuppaa oleen aika epävakaa ja viileä välillä ja hän rakastaa lämpöä ja aurinkoa. mikäli ylimääräst tarpeeks ni sit voi rahottaa miehen liikeideaaki ja hankin sille vaikka sijoittajia sen yrityksee mikäli se sen pistää pystyy, sen ideat ku vaihtelee tiuhaan. millo tonnikalan pyydystyst ja myyntiä japaniin, nyt isojen ajoneuvojen pesula, mikähä seuraavaks, youtubesta ja dokumenteist se saa niin paljo ideoi etten pysy peräs ees. :)

kiitos della_79 niin minäkin toivon ;)
kiitos sand-ra sinulle myös :)

ja jälleen on yksi verivapaa päivä takana, ja en millään meinaa malttaa tiistaihin asti että pääsisin testailemaan :D

p.s. mua ärsyttää kun en saa tota poitsun ikä"jonoa" oikein näkymään :smiley-angry002

miimikolle pahoittelut penteleen tädistä! :( Vähän muuten ihmettelin aluksi, että mikä ihmeen miimikko tänne nyt on tullut ;) Meiänkin on oitänyt muutamaan otteeseen pitää taukoa tästä yrittämisestä, mutta eipä olla pidetty.

OmenaPossu tervetuloa!

Gatusalla on paljon tavoitteita :) eikä sieltä pienimmästä päästä. Mutta se on hyvä! Auttaa jaksamaan tätä lapsen aikaan saamisen vaikeutta.

della: Hyvähän se olis kierto korkata jo hyvissä ajoin ennen ovista ;) Eikä sun miestä varmaan haittaa, jos käyt kuumana. Mä en varmaan pystyis olemaan töissä, jossa näkisin pieniä vauvoja (siis tällä hetkellä). Toivon kyllä, että meillä ehtis tärpätä ennen kuin joudun palaamaan töihin. Eihän siellä ihan pikku vauvoja ole (onneksi), mutta varmaan ottais koville hoitaa alle vuoden ikäisiä ja itse olla sekundaarisesti kyvytön saamaan lapsia... Onneks niitä nyt ei tarvitse vielä murehtia, mutta kyllä ne asiat silti käy mielessä. Tai sekin, että miten jaksaisin jotain lapsettomuushoitoja, jos kävisin töissäkin.

sand-ra: Mitä kuntoilua sä harrastat? Juu, yritän tässä kovasti todistella itselleni, että kyllä mun kroppa vielä johonkin pystyy, jos ei kuitenkaan lisääntymään ;)

ON: Ei mulla kyl ole ollut mitään suurempia ongelmia tämän sivuston kanssa... Tänään tosin vasta rupes näkymään teidän muiden tickerit. Tosi harmaa viikonloppu ollut meillä päin. Väsyttääkin ihan pirusti tälläinen ilma. Vielä viikko tuomioon (tod. näk. teen testin). Tuntuu, että nyt aika vaan matelee. Mä niin tahtoisin jo sinne tutkimuksiin, että saatais vähän eteen päin asioita.

Heips kaikille :)

Omenapossulle tervetuloa :)

Miikkula, mä repesin kun huomasin että susta on Miimikko tehty :)

Della, kuumeet on joo pahoja! Parista pennusta laitellu viestiä, mutta sitä omaa ei ole vielä löytynyt, kun en noita viron tuoteja halua ostaa ja sellaiseksi paljastunut vasta kun viestittely pennusta aloitettu.

Sandra, ehkä se kolmas koira olis jo aika paljon ;)
Tosin onhan meilläkin täällä jo kaksi aina silloin tällöin ja tosi isoja vielä, mutta ovat tosiaan vain osa-aikasesti muutamia päivä joka toinen viikko, niin hyvin tähän kolmas täysiaikaisena menisi ;)

Gatusa, harmi että siellä käly tuollaista ikävää väittää ja on sulla kyllä varmaan aika rankkaa muutenkin, kun ei ole ystäviä ja perhettä :/ Sitkeä olet :)
Miten sä muuten olet alunperin sinne edes päätynyt?

Mä olen edelleen hyvin tuskastunu tähän sivustoon, varsinkin siihen ettei vastausikkuna aukea enää popuppina, vaan joutuu aina pläräämään sivua ees taas, että missä kohtaa oli menossa että sais jotakin kmmentoitua. Tuntuu sekavalta ja jää varmasti monta juttua aina välistä, kun ei jaksa selata koko ajan ylösalas.
Margeliinillekkin piti jotain sanoa, mut en nyt taas muista mitä ja pläräyskiintiö täynnä, toisella kertaa siis :)

Täällä ei vuoto vielä ihan loppunutkaan. Välillä pitää lähes päivänkin taukoja ja sit jatkuu taas, mutta hyvin niukkana. Ovistesti on näyttäny jo muutamana päivänä plussaa ja ollaan kyllä hyödynnetty, mut epäilen edelleen että saattaa näyttää vielä olemassaolevaa raskaushormoniakin. Mut eipä tuo silti ns. hukkaan mene, vaikka vähän rakkautta osotetaankin :)
Oma olo alkaa enempi jo muistuttaa aikaa ennen raskautta,eli väsy on aamusta iltaan :D Olin ihmeen,noh, en nyt energinen, mutta jaksoin päivät paremmin ja väsy iski vasta iltaisin. Nyt on taas sitä perusväsymystä ja haukottelua päivän läpi. Rinnatkin alkaa palautumaan vanhaan ja toisessa rinnassa ollut kipu on hävinnyt, se josta tutkimuksissakin kävin ja todettiin että rauhaskudosta on varsin runsaasti.
Vielä kun tuo maha palautuisi entiseen... :D Mies totes kyllä että ei sen väliä, pian oot raskaana uudelleen ni menköön samoilla kasvuilla ;)

Takaisin