Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taas tuli taukoa, menny puljautuessa nuite remonttien kanssa.. Kovasti yritin lueskella et mnitä tääl on tapahtunu sil aikaa mut eihä tän dementikon nupissa pysyy mitää, paitsi sen verra kerkesin ynnäilemään et Vesimelonille paljon onnea plussasta ja kovasti voimia kyytiläiselle kiinni pitelyyn! :)

Sen verran päivitän pikaseen omaa ennen ku lähen hoitelee nuitte elukoitte jalkoja, että tääl on vihdoi päästy varsinaisee yrittämiseen kiinni ja tultu siihe päätöksee et tehään oikeesti ny se seuraava! ;) Piti tosin aika monen monta kertaa yrittää avata keskustelu ennen ku isäntähi osallistu, mut lopputuloksena hiä va sano sitte et ka ruvetaan tosissaan yrittämää jo. Muuten onki si päi persettä, kantakirjaukseen menevällä orilla on joku tulehus takasissa, niitä ny pesetään ja hoidellaan montakertaa päivässä ja joutu eristää ovien ta tuone pihattokatokseen ku ei malttanu olla riukujen takana va tuli läpi.. Pirtee kyl muute on ja jaksaa meuhata, ku va ei hajottas itteesä lisää, ku ei oikee tallissaka kehtoo seisottaa ja ei tarhan puolelle kärsi päästää ku on ni löllönä joka paikka tän turkasen sateisen kesän jäliltä.. Eikä tää vesisae auta yhtää asiaan.. :( Toinen tammoista oli kans jalka pökkelönä, oli tarhakaverisa vissii komentanu sitä vähä kauemmaksi ja osunu vahingossa etupolveen ni oli jalka polvesta alaspäi pökkelönä.. Ei me putkeen, ny va toivotaan et ori tervehtys et päästäs sinne ktkoohon ja panoluvat tuole kuntoon!!

Mut palail toiste paremmal ajal, ny lähtee aamutallin tekoo jos tuon neitin sais aamutorkuile rauhottumaan.. :/

Oliskohan siellä Mamma0711 tärpännyt, ku ei tätiä kuulu...? Toivotaan :)

Mamuskalle tervetuloa :)

Millanen reissu Kiki84llä oli? Meilläkin olis kauhea kuume lähteä johonkin, ei välttämättä edes ulkomaille kunhan jonnekin pääsis. Mies jo viime viikolla kyseli et millon mulla on eka loma töistä, et jos mentäis sillon johonkin :D sanoin et jos nyt ootetaan et ne työt edes alkaa, etten etukäteen ala soittelee sinne mitään lomatoiveita...

Tintturalle toivotaan parempaa tuuria heposten kanssa :)

Mun paljon odottamani tyttöjen ilta meni hyvin :) oltiin ravintolassa syömässä niiiiin hyvät ruuat ja siitä sitten mentiin baariin. 3/5 seurueesta jätti kaikki alkoholit nauttimatta (mikä tietty herätti kauheet raskausspekulaatiot :D) ja lähtivät ennen puolta yötä kotiin, mut me jatkettiin kahteen tyttöön sitte ihan sinne pilkkuun asti. Ja ihan turhaan stressasin isin ja pojan pärjäämistä, he oli illalla tehny pienen vaunulenkin ja sitte iltapalan jälkeen nukkumaan. Noh, olishan pojalle tietysti voinu laittaa haalarin tai edes jotkut ulkohousut lenkin ajaksi, mut ei isille tullu mieleen (ei onneks ollu mikään älyttömän kylmä ilta). Ja kun tulin kotiin ja kävin kurkkaamassa pojan huoneessa, niin siellä se nukku sängyssään päiväpeiton päällä pienen torkkupeiton alla, mies ei sitten ollu huomannu et siellä olis ihan semmonen oikea täkki ja kaikkea. Mut eipä tuo ollu poikaa haitannut, hyvin oli uni tullu "väärästä" peitosta huolimatta. Oma vointi yllätti: vaikka hippas koko yön ja nautti muutaman tyttödrinkin ja pari vähemmän tyttömäistä tequilaa yms, niin seuraavana päivänä olin vähän väsynyt, mut ei muuta :O mut kaikesta huolimatta jäi semmonen fiilis etten halua lähteä pitkään aikaan mihinkään.

Viikon päästä istutaankin sitten tähän aikaan jo töissä, koitan nyt kauheesti tehdä kaikkia juttuja valmiiks kun vielä on "ylimäärästä" aikaa. Vaatekaapit on siivottu, seuraavaks pitäis ryhtyä nimikoimaan pojan vaatteita.

Täällä ei menkoista vieläkään tietoa. En vain uskalla alkaa toivomaan liikoja vielä. Tänään on ollut erikoinen päivä, nimittäin vetäisin tuossa reilun neljän tunnin päiväunet ja unta olisi riittänyt pidemmäksikin aikaa. Onneksi isäntä on ollut esikoisen kanssa tänään niin olen saanut itse levätä.

Nipsu86 pari kuukautta sitten kun olin itse nauttimassa tyttöjen illasta oli meillä kanssa isäntä pärjännyt ihan hyvin. Ainut ettei ollut uskaltanut laittaa neitiä nukkumaan omaan sänkyyn vaan neiti nukkui matkasängyssä aivan omassa sängyssämme kiinni. Oli kuulemma turvallisempaa ja helpompi herätä yöllä jos ongelmia olisi tullut.

vanilj: Kuulostaa ihanalta nuo teidän muutoksen tuulet :) Jospa se plussakin sieltä tulis, kun monesti sekä huonoilla että hyvillä asioilla on taipumusta kasautua.

della: Tosi inhottavaa mitä sulle oli tultu sanomaan siitä, että on niin helppoo saada lapsia nuorena :( Kyllä pitäis vähän miettiä ennen kuin avaa suunsa.

Mamma0711 ja Maikkie: Paljon plussatuulia teille!

Kikille oikein hyvää reissua! Toivottavasti nyt olis tärpännyt!

Tinttura: Huonoa tuuria heppojen kanssa :( mutta onneksi pääsette nyt isännän kanssa ihan kunnolla yrittämään :D Jännittävää!

mamuskalle tervetuloa!

Nipsu: Huvittuneena luin noita teidän isännän tekemiä juttuja :D Kuulostaa ihan samalta, mitä mun mies vois tehdä. Mä oon tämän päinän katsellut (ja välillä pyöritellyt silmiä) miten toi meidän iskä toimii tyttärensä kanssa, kun oon nyt aika kipeä enkä pysty hoitamaan tyttöä. Kiva, että sulla oli onnistunut tyttöjenilta :)

On: Oltiin lauantaina häissä. Tosi mukavat juhlat! Innostuttiin miehen kans ihan tanssilattialle asti, iso kiitos siitä aivan erinomaisen hyvälle bändille, joka sai yleisönsä ihan villiksi. Otinpa sitten alkoholiakin, eikä seuraavana päivänä onneksi ollut pahempaa krapulaa, vaikka aluksi niin luulin. Ihmettelin kun paleli ja väsytti ja lihaksia särki hirveesti. Ajattelin, että ikä ja harjoituksen puute nyt tekee tehtävänsä juhlinnan jälkeen. Illalla tajusin kuitenkin mitata kuumeen ja mittariin pärähti heti 38 astetta :( Tänään on ollut ihan hirvee olo ja vielä enemmän kuumetta :( Mies joutui jäämään pois töistä, kun en olis millään pystynyt hoitamaan tyttöä yksin täällä. Onneksi se sopi työnantajalle, koska muuten oltais oltu tosi liemessä.

Heipsan :) Joukkoon ilmottautuisi 20 vuotias mami joka opiskelee hoitoalalla ja meillä on 8 kk 3 vko vanha pieni ihana poika <3 Toisen aika ois meidän mielestä tässä vaiheessa hyvä, joten yritys alkakoon :D Meillä siis menossa nyt kp 10 ja yk 1. Ovis ois menkkojen mukaan 29.9. joten nyt sitten paaaaaljon tästä pvästä eteenpäin pupuillaan :D (en keksinyt muutakaan siistiä nimitystä :D) Saas nähdä miten käy. Meidän poikahan siis sai alkunsa todella nopeasti. Päätettiin alkaa yrittämään 2011 helmikuun lopulla ja jo heti seuraavassa kierossa tärppäsi, toivottavasti nytkin osuis nappiin mahdollisimman nopeasti. :)

Mamma0711 ja Maikkie: Paljon plussa tuulia teille ja toivottavasti käy hyvin. :)

Plussia tietysti kaikille muillekkin täällä! :)

Tervetuloa joukkoon iloiseen Enah! :) Teillähän poitsu tärppäsi pian, toivottavasti tämä toinenkin!

Margeliini: Missä olitte häissä? Pakko kysyä, kun mekin oltiin lauantaina siellä häissä, ja siellä oli meno katossa bändin vetäessä mielettömän shown. :D Harmi vaan että oot tullut kipeeks, ihanaa kun mies sai jäädä teidän kanssa kotiin. Mä oon kerran ollut kipeenä tytön aikana, sillon olinkin melkein 40 asteen kuumeessa, onneks mies lähti yhtenä päivänä aiemmin töistä, mä nukuin sitten melkein koko päivän!

Nipsu: Kuulostipa ihan mielettömän kivalta toi teidän tyttöjen ilta! <3 onneks ite pääsi viime lauantaina kanssa vetää vähän jalalla koreesti, kun tosiaan oli siellä häissä ihan tosi hyvä bändi, joka sai jengin mukaan! Ja noi miehet on vähän tommosia, että tekee silleen vähän sinne päin, mutta mitäs sen väliä. ;)

Mamma0711 ja Maikkie: Joko menkat on alkaneet? :) Koskas ajattelitte testata?

Tinttura: Onpa ollut teillä huonoa mäihää pollejen kanssa, toivotaan että muuttuis iloksi pian. Ja yritys päälle heti, jes!

On: Nyt on kotiuduttu reissusta, oli ihanaa käydä vähän muuallakin kun kotona ja mökillä. :) Matka meni tosi hyvin, tyttö tykkäs pallomerestä ihan hirveesti. :D Eilen oli vielä Tukholmassa kiva ilma, mitä nyt tuuli aika paljon, mutta onneks aurinko paistoi melkein koko päivän.

Menkkoja ei vieläkään, nyt siis kp 31.Eka mietin että olisin odottanut perjantaihin, mutta en taida, ja käyn ostaa testin nyt samalla, kun lähdetään kauppaan. Koko ajan vähän semmonen olo, että ne menkat alkais, mutta ei muuta. Outoa kuvotusta, mutta voipi mennä kahden päivän megasyömisen piikkiin aivan yhtä hyvin, kun jonkun muunkin. Yksi vähän masentava "oire" on se, että tissit ei oo yhtään kipeet. :( Molemmilla edellisillä kerroilla on tulleet kipeeks melkein saman tien, ekalla kerralla varsinkin oli niin kipeet, et hyvä kun pysty ottaa rintsikat pois! Mut joo, teen sen testin kuitenkin tänään (aamuunhan ei tietenkään voi odottaa), jotta ne menkat sit tajuaa alkaa, kun lopetan jännittämisen. :) Ja joo, jännittämiseksihän tää nyt sit meni.

tervetuloa mamuska ja Enah, toivon mukaan tärppiä tulisi nopeasti ja ette joutuisi kauan oleskelemaan täällä :)

Tinttura, kiva kuulla sun kuulumisia ja mahtavuutta, että mieski lähti mukaan pikkukakkosen yritykseen :) harmittavia nuo heposten kuulumiset, mutta jospas lähtisivät siitä kohenemaan!

Kellitys, kiva kuulla myös sinun kuulumisia! ja hienosti edistynyt sun tytön puhe :) plussatuulia itsellesikin!

Mamma0711 ja Maikkie onko testisuunnitelmia?

Nipsu, kivankuuloinen ilta ollut teillä! mulla on kans tulossa ihan eka (tytön syntymän jälkeinen) tyttöjen ilta puolentoista viikon kuluttua, meinaan ostettiin siskon kans liput Kummankaa ja mukana myös Vesa-show'n ja mennään sen jälkeen syömään :) pitkään ei kyl meinattu olla eikä baariin (yhtä pitemmälle, mikä mun kohdalla meinaa ginger alea) mennä. oon kyl nähny ko. jutun pari vuotta sitten, mut ainahan Annea&Ellua katsoo mielellään uusintana ja sisko pyysi mukaan, ku haluaa juhlia synttäreitään jotenki :) siskolla on seuraavana aamuna kissanäyttely, joten hänkään ei halua olla kauaa ulkoilemassa ja minä nyt pääsen heräämään varmaan muutenki jo aamuyöstä tytön kans, ku iskä ei sillon kelpaa.

toivottavasti Kikin reissu onnistui! ja testaahan, jos kerta menkat ei tulleetkaan ja kerro sit heti, mitä testi sanoi! toivon oikein paljon plussaa++++++++++

Margeliini mä oon tullu siihen tulokseen tässä vuosien aikana, et kaikille ihmisille ei oo suotu sosiaalista suodatinta, ku ne ei mieti, mitä suustaan päästelevät :/ kiva, että häät olivat mukavat, harmi vaan että tulit kipeäksi. paranemisia siis!

mä oon edelleen lievästi räkiksessä, kuumetta ei oo ollut ja treenitaukoa olen pitänyt, ettei pitkittyisi. onneksi päästään tytön kans korvaamaan missattu vauvajumppa jo perjantaina ja silmälääkärin takia missattu jumppakerta parin viikon kuluttua. tyttö nukkuu nykyään jo paremmin, klo 20.30/21-03.30, ja vielä herättyään tunnin, jolloin otan viereen ja nukutaan sit klo 7 asti.

meillä miehellä on nyt kans vauvakuume, hän tosin haluaisi ihan ehdottomasti tyttövauvan, "ku noita poikia on jo ihan tarpeeksi". mulle on ihan sama, kunhan tulisi toinen vauva, mut oon saanu jostai päähäni et poikahan sieltä tulee, jos jotai tulee :) eli yritystä jatketaan, vaikkei sieltä varmaan mitään tuukaan niin kauan ku imetän..

Enah: Tervetuloa joukkoon ja toivotaan, että tärppää helposti!

Margeliini: Pikaista paranemista sinne sulle! Onneksi sun mies pystyi jäämään kotiin... 

Nipsu86: Voi noita miehiä :) Meillä ois varmaan ihan sama meininki, jos en olis alusta asti opastanut kuinka tehdään. Nykyään mies osaa jo päivävaatteet katsella pojalle tuolta laatikoista ja useimmiten ne on ihan oikein päälläkin. Ulkovaatteet tuottaa edelleen päänvaivaa ja ne mun pitää aina erikseen laittaa jonnekin esille, että nämä laitat sitten kaikki sille päälle, kun menette ulos. 

On: Niinhän se täti sitten tulla kurvasi paikalle punaisella jaguaarillaan. Noh, ei mulla kyllä ollut odotuksiakaan sen suhteen, että olisin ollut raskaana. Ei vaan ollut yhtään semmoinen olo. Tämä nyt oli periaatteessa meidän yk1, vaikka ollaankin koko ajan oltu ilman ehkäisyä. Esikoista tehtiin pitkään ja hartaasti ja jotenkin on semmoinen tutina, ettei se toinenkaan sieltä taida sen helpommalla tulla... valitettavasti! 

Nopee huikkaus vaan, että Kiki84 heti sitten kertomaan tulos kun kotiudutte kaupasta!!! Kyllä sieltä taitaa se plussa tulla.... :)

Enah: Tervetuloa joukkoon! Onnea oviksen hyödyntämiseen ;)

Kikille nyt paljon tsemppiä ja plussatuulia! Oltiin häissä tuolla länsirannikon yhdessä pienemmässä kaupungissa. En viitsi enempää paljastaa, jos tätä joku tuttu nyt sattuu lukemaan. Missäs päin te? Täällä on vauvakuumeen lisäksi kans vähän matkakuumetta. Ihan johonkin lähelle esim. Tukholmaan olis kiva lähteä.

della: Niinpä. Ei niitä sosiaalisia suodattimia tosiaan ole kaikille suotu :( Onneks siellä häissä ei yhtään tullut vastaan vauvamahoja eikä raskausuutisia. Huh. Tosin loppuillasta meidän pöytään istui joku kahden lapsen äiti, joka puhui kuinka on aika rankkaa nyt kun on taaperon lisäksi vauva, mutta eipä se kauaa höpissyt siitä ja mikä parasta, ei kysynyt, että koskas meille tulee toinen. Kiva, että teillä mieskin vauvakuumeilee :) On se kaksin aina mukavampaa.

Maikkielle pahoittelut menkoista :( Mutta älähän nyt... Meille tuli esikoinen heti ekasta yrityksestä, mutta toista joudutaan näköjään odottelemaan pidempään. Ja monelle tutulle taas on käynyt niin, että esikoista ei ole meinannut millään kuulua, mutta pikku kakkonen on tärpännyt pian :)

On: Ei mitään tietoa taas kiertopäivästä, mutta tämän viikon lopulle odottelen ovista. Taitaa vaan jäädä hyödyntämättä, jos olen yhtä kipeä kuin nyt :( Soitin aamulla terveyskeskukseen ja yritin päästä lääkäriin, mutta eivät ottaneet mua sinne :( Huomenna vaadin päästä edes sairaanhoitajalle, joka voi ainakin katsoa tulehdusarvot, jos olen vielä näin huonossa kunnossa... Mies sai olla vielä tämän päivän kotona, mutta huomenna joutuu töihin takas. Sain järjestettyä meille perhetyöntekijän koko päiväksi. Onneksi! Mietin vaan, että mitä ihmettä olis pitänyt tehdä, jos sitä perhetyöntekijää ei olis ollut saatavilla? Kai jotkut sossuntädit olis sit hakeneet työn parempiin hoiviin, jos olisin soittanut, että kohta jää yksivuotias ihan heitteille, kun äiti on niin huonossa kunnossa, että lähtee taju :( Ärsyttää, että tää yhteiskunnan antama apu on tuurista kiinni! Aaargh!!

Aika selkeä plussa sieltä tuli,  ei siis lähelläkään kontrolliviivan vahvuinen, mutta ei missään nimessä mikään vaikeasti nähtävä haamu, varmaan jotain siltä väliltä. :D Sen verran selkeä kuitenkin, että tallentui ihan selkeästi epäselvään kamerakännykän kuvaan. En oikein tiedä miten suhtautua, kun plussa ei ollut kontrolliviivan vahvuinen. :D Yritän malttaa odottaa pari päivää ja tehdä uuden testin sitten vaikka torstaina. Tai jos edes huomiseen malttaisi. Onneksi en ostanut kun yhden testin (oikeesti vaan sen takia, että ei ollut meidän lähiapteekissa ollenkaan niitä apteekin testien tuplapakkauksia :D). Eli mitenkään onnesta täällä ei vielä hypitä kumpikaan, mutta odotellaan muutama päivä, ja jos siinä ajassa viiva tummenee, niin sitten voipi alkaa jo tosiaan innostumaan. <3 Mutta voi että jos oliskin onnistunut. <3

Ja anteeksi näin on-viesti nyt.. Nyt yritän mennä tekemään jotain järkevää. :D

onneeeaaa Kiki!!! kyllähän se plussa on, jos sen näkeeki ihan selvästi :DDD mä täällä jo kyttäilin, et millon tuut kertoon :)

Jihuu, onnea Kiki!!! Monesko yk teillä nyt oli? Plussia on nyt ilmeisesti liikkeellä joten eiköhän me muutkin pian perässä tulla :D

Onnea Kiki84 plussasta!

Huomenna haen kaupasta testin ja testailen joko iltapäivästä tai sitten torstai aamusta. Hiukan jännittää mutta merkkiäkään menkoista onneksi ei ole, ei kipuja ei mitään. Jännityksellä odottaen :)

Onnea Kiki! :) Jospa tässä nyt olisi kunnon plussa-aalto käynnistymässä ja moni seuraisi perässä. Ja uusille tervetuloa!

Hienoa, että tintturakin pääsee tosissaan yrittämään! Harmi vain, että hepat ovat satuttaneet itseään. Välillä tuntuu nuo hepojen jalat olevan kyllä niin herkästi rikkimeneviä että ihan kiukuttaa. Mutta toivottavasti teillä nyt toivutaan pian ja pääsee orikin kantakirjaukseen! Ja toivotaan niitä pikkupakkasia ja kuivempia kelejä, aina tarhat sitten taas paremmassa kunnossa.

Te, ketkä olette flunssan kourissa, niin toivottavasti pian paranette! Pahoitteluni, että jää vähän yksilöinti vähemmälle. Neiti mussuttaa keksiä sylissä, niin pitää nopeasti vain yrittää kirjoittaa se, minkä ehtii.

Täällä nyt ilmeisesti kp 31, menkkojen pitäisi alkaa lähipäivinä, niin pääsisi meilläkin yk1 käyntiin. Yritän olla hirveän kovasti odottamatta sitä tätiä, varmasti viivyttelee tuloaan, jos sitä oikein odottaa. Menkkoja edeltäviä tuntemuksia ollut jo muutamana päivänä, mutta ei ole vielä hanat auenneet. Kauhistuttavan limainen kausi vaan meneillään. Mutta jos nyt taas olisi kierron pituus 32 päivää, niin torstaina kurvaisi täti meille. Kunhan ei vasta lauantaina, kun on veljen juhlat. Unohdan vielä varautua tädin varalle ja sit onkin kiva juhlia. :D Ja neiti se vaan opettelee uusia yhdyssanoja: viime päivinä opittu aamupaja (aamupala), sammasukat (sammakkosukat) ja kestovaippa. :D

Kiki84: Onnea kovasti plussasta! Kyllä se haaleakin viiva on plussa :) 

Mamma0711: Pidän kovasti sulle peukkuja, että sinnekin se plussa tulee! Tuu sit heti tänne kertomaan uutiset :)

Kellitys: Joo, menkkoja ei tunnetusti kannata odottaa. Sillon ne ei ainakaan tuu, ainakaan ajallaan. Mulla kans ollut ihan karmeita limakausia joka ikinen kuukausi synnytyksen jälkeen. Ärsyttävää, kun jatkuvasti on pikkarit märkänä enkä mä ainakaan haluais koko ajan olla joku suojus pöksyissä. 

On: Mulla on muuten lähes kaikki menkkakivut kadonneet jonnekin. Ennen raskautta oli kyllä aina pari ensimmäistä päivää melko ilkeitä jomotuksia. Toisinaan pärjäsin ilman särkylääkkeitä, mut yleensä nappasin heti aamulla sen yhden buranan. Nyt on menkkakivut rajoittuneet lähinnä vain noihin ennakoiviin jomotuksiin, mutta tässä menkkojen aikana ei juurikaan mitään tuntemuksia ole. Tai sit kipukynnys on synnytyksen jälkeen vaan kasvanut... 

Heips kaikille!

Täälläkin kaipaillaan pikkusisarta reilu 8,5kk ikäiselle pojan pallerolle. Emme varsinaisesti yritä vauvaa vaan ajatuksella; sieltä se tulee jos on tullakseen ja molemmille se plussaus olisi tietenkin vallan huikea juttu. Mutta niin sanottua stressivapaata touhua :) Olisiko huhti-toukokuulla jätetty ehkäisy pois...oviksia ei vielä ole tikuteltu enkä ole aivan varmakaan milloin se itselläni on (aavistukset ja oireet kyllä on aina siitä) mutta näillä mennään nyt tällä hetkellä :) Nyt on kp20/29...vähän aikaa olisi vielä jännättävä että miten tässä kierrossa on käynyt :)

Plussauksia toivotellaan kaikille++++

En ole ehtinyt taas kirjottelemaan, vaikka eipä noita muitakaan puuhia kauheasti ole :D Onko muilla välillä tilanne, että tylsistyttää ihan täysillä, kun lapsi on päikkäreillä? Meillä poika vetelee 2-3h päikkyjä ja ei siinä tahdo tekemistä keksiä. Kämppä siisti, ruuat tehty ja mitäs sitten. Keskittyminen ei esim. lukemiseen riitä millään eli aika menee sitten tässä koneella. Vois kai sitä aikaa järkevämminkin käyttää??

Täällä mennään kp 8. Menkat oli viime kierrossa myöhässä ja alkoivat vasta kp 31. Ikävä kyllä sitä edelsi monen päivän pikku tuhruilu. Tuhrua ei ole synnytyksen jälkeen tullut yhdessäkään kierrossa ja siksi yllätyin, että nyt tuli. Voisiko olla, että imetyksen lopettaminen vaikutti siihen? Ikävä kyllä, jos tuhrut tulivat takaisin nimittäin ensimmäistä muksua pistettiin päälle vuosi alulle ja uskon siihen vaikuttaneen tuon tuhruilun. Sain luge-kuurin estämään tuota ja siinä kierrossa sitten plussa tulikin! En vaan tahtoisi taas ottaa niitä, kun se lisää stressiä :( Mä ajattelin, että tätä toista yritettäisiin tyylillä tulee jos tullakseen, mutta tottakai sitä rupee heti ottaa tosissaan koko jutun ja nyt toivoisikin jo, että sen masun saisi nopsaa.

Ajattelin tulla tänne nyt ilmoittamaan että testi on tehty ja plussahan sieltä tuli. Yhtä vahvat viivat vierekkäin. Nyt on onnellinen olo :) ! LA oli laskurin mukaan 29.5

Plussatuulia kaikille :)

Mamma0711: Ihanaa! Onnea kovasti plussasta! Arvasin :) 

Jospa se meidän muidenkin onni kääntyis tässä, kun näin monta plussaa jo tullut! 

elsiina: Samat on mietteet täälläkin. Koko ajan ollaan oltu sillä mielin, että tulee sitten kun tulee. Ja vaikka viime kierto olikin vasta tavallaan ensimmäinen yrityskerta, niin silti nyt jo alkaa oma olo tulemaan kärsimättömäksi ja taas se lapsentekostressi nostaa päätään. Onneksi tuon poitsun kanssa menee päivät niin nopeesti ja iltaisin on niin väsynyt, että eipä tule kyllä kauheesti päiviä laskeskeltua ja kyttäiltyä oloja. Meillä kanitellaan sillon, kun sattuu huvittamaan ja sattuu niin, ettei olla kuoleman väsyneitä. Ja voin sanoa, että sitä sattuu aika harvoin. Viimeksi taisi sattua justiinsa joku 2-4 päivää ennen ovista, että ois se plussaus ollut ihan mahdollinen....

nonne: Tervetuloa joukkoon! :)

On: Meidän poitsu on oppinut ihan kamalasti uutta tämän kuukauden aikana. Alkukuusta tuli ensin pari hammasta ja poika oppi ryömimään. Samalla, kun oppi ryömimään, oppi myös nousemaan kunnolla konttausasentoon, mutta konttaamista ei vielä ole hoksannut. Sen sijaan on hoksattu, että matalia tasoja vasten voi nousta polvilleen ja tänään tuo keksi seisomaan nousemisen tasoa vasten. Siis apua!!! Hidastais nyt pikkasen. Tyyppi makasi niin tyytyväisenä lattialla ensimmäiset 5kk selällään ja välillä kääntyi mahalleen. Sitten pikkasen ennen 6kk ikää oppi kääntymään masulta takaisin selälleen ja siitä se vauhti sitten alkoi. Kierimällä liikkui ensin ja nyt ei enään mikään paikka ole tavoittamattomissa. Ja nyt myös kiipeää esteiden yli ja pääsee aina jonnekin kiellettyyn paikkaan. Mun vehka parkani alkaa olla suuressa vaarassa...
Niin ja ärsyttää nyt nämä menkat kyllä ihan kympillä! Mullakin alkoi nämä menkat ihmeellisellä monen päivän tuhruttelulla, joka ei kyllä ole yhtään tavanomaista. Tuli vaan mieleen, että oiskohan varhainen keskenmeno. Ei mulla kyllä normi menkkakipuja kummempaa ole ollut (ja niitäkin hyvin vähän) mut vuoto on ehkä normaalia runsaampaa ja tuo tuhruilu ei ollut kyllä yhtään normaalia. 

Takaisin