Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Erna: Voi kun teille tulis helmivauva :) teillä on siis mukava ilta tiedossa ;D
Kiki84: hyvä että tyttösi voi jo paremmin, kyllää tommonen tauti pistää huolestuttamaan :/ toivottavasti tauti nyt antais periksi :) Heh mä en oo mikään viherpeukalo, muutettiin tänne maalle ison tontin kera jossa oli jos jonkinmoisia istutuksia, niin aikalailla kaiken oon tasaiseksi laittanu :D
Margeliini: voi ei.. pikaista paranemista sulle ja tytölles. toivottavasti siellä kuiteski ois se pikkuinen lähtenyt matkaan, toivotaan :)
Omppuf: voi ei.. isot pahoittelut :( halaus! <3 varmasti todella raskas päätös ollut.
toivottavasti se ovis sinne pikapuoliin ilmaantuis :)
Kartenk: pahoittelut tädistä! hienoa että miehesi on päässyt kotiin sairaalasta. mut josko ne heikentää siittiöden laatua muttei kuitenkaan kokonaan niin kannataneehan sitä yrittää jos teistä siltä tuntuu :)
Anmiha: isot pahoittelut :( voimia!

kesä <3 on sitä kauan ooteltu, ja heti kun oli hetken ulkosalla niin mä oon aivan täynnä hyttysten pistoja.. :D mut ihana keli ollut tänään, mä oon saanut siivousimpuran ja nyt oon päättänyt että pistän pojan pienet vaatteet myyntiin etten ala niitä tuolla säilyttelemään kun ne vie niin paljon tilaa ja kun ei tiedä yhtään sanoa koska ehkä joskus se toinen lapsi saapuu.

kp7, oletettavasti ovis ois kp 16 paikkeilla joten ei vielä oo kiirettä tikuttelunkaan kanssa :) jos ei tässä kierrossa tärppi käy niin seuraavassa kierrossa on pakko jo tärpätä, tulis sitten ikäeroksi aikalailla tasan 2 vuotta :) (kaikkea sitä ehtiikin päässään miettiä ja suunnitella)

Kiki84: Hyvä, että tyttö voi jo paremmin :)

Erna: Hepeneet vaan päälle! Ne meilläkin toimi oikein kiitettävästi :) Ja kun pikkupöksyjäkin sai silloin kolmet kahden hinnalla, niin siitähän riitti jokaiselle hedelmälliselle päivälle omat hurmauspökät ja edullisesti päästiin tästä oviksesta ;)

Hei apua naiset! Mulla oli oviksen jälkeen yksi limaton päivä ja nyt on taas limotellut kolme päivää :O ehei... en kuulkaa nyt rupea kuvittelemaan mitään raskausoireita ja kävinkin jo ostamassa maitohappobakteereja, kun meinasin, että se olis hiiva. Mutta kun ei se vaikuta hiivalta, ei ole kokkareista eikä paksua eikä kutita (anteeksi nyt nämä intiimit yksityiskohdat), mutta voiko se silti olla hiiva?? Mulla oli raskausaikana yks hiiva, joka ei oirehtinut (muut sitten huomasin itekin) ja lääkäri sen huomas tarkastuksessa ja sanoi, ettei sille mitään tarvitse tehdä, jos ei tule oireita. Mutta mites nyt? Mistä sen tietää onko se hiiva? Yleensä mulla on ollut ihan kunnon oireet... Ja nyt kun pitäis olla se kuiva kausi ennen tätiä.

Kiitoksia kaikille myötätunnosta!

Margeliini: Pikaisia paranemisia kevätflunssaan! Hiivahan on semmosta paksua ja harmahtavaa, haisee tosi pahalle ja kutittaa. Onko sulla semmosta "kananmunanvalkuais limaa"? Mulla oli hiiva melkein koko raskauden ajan on/off ei tuntunut lähtevän millään. Toivottavasti sulla ei oo nyt sitä :/
Kiki: Siellä ollaan näemmä oikein viherpeukaloita! Niin ja täälläkin haaveillaan omakotitalosta :)
Erna: Toivotaan sinne ovista saapuvaksi! Testailetko? Ja ihania häitä :) Saapi ajatukset välillä pois kuumeilun puolelta? Rattaista: Kääntyvällä etupyörällä olevia on helpompi kääntää tiukissa mutkissa, mutta ne ei oo niin "vakaat" sitten hölkätessä. Kyllä nuo meidänkin vaunut taittuu risteyksissä helposti kun nostaa etupyörää vähän ilmaan, mutkat menee ihan normaalisti ohjaamalla. Minä ainakin työnnän suurimmaks osaks yhdellä kädellä (niissä kaikissa malleissa on lisäks se "karkausnauha" remmihommeli missä on käsilenkki.
vanilj: Voi kumpa saisittekin sen 2 vuoden ikäeron ;) Tästä kierrostahan se tärppää eikös niin? :)

(.) Kontrolliultrakuulumisia (minun siis) Oikealla folli 20mm ja vasemmalla folli 19mm, limakalvon paksuus 10mm. Ovisplussa aamusella, tulis vaan ne digit nyt hetimulle!! Toiveet vois nousta jos usko omaan kroppaan ei olis 0 :D Eilen tallennettu ja toivottavasti myös tänään tai huomenna. Munasarjoja vihloo ihan kiitettävästi :)

kp12 yk14

omppuf: Ei tuo oikein hiivan tunnusmerkkejä täytä.... En tiedä mikä lie hormonihäiriö. Ei se greippimehu nyt enää voi tällästä tehdä ;) Mä nyt syön sitten maitohappobakteereja ja yritän välttää makeaa... Toivottavasti sulta nyt irtoisi munis. Ainakin yritystä on kropalla. Ovisonnea!

Mä näen joka puolella raskaana olevia ja vauvoja :( Mä oon meidän puistossakin kohta ainoa yhden lapsen äiti. Vielä hetki sitten luulin, että siellä olis ollut yks toinenkin, mutta eilen sitten näin sen äidin ilman takkia ja mikäs se siinä komeili? No vauvamaha tietysti emoticon Mulla on nyt ihan hirvee vauvankaipuu, kun toi esikoinen on jo niin iso ja taitava. Vaikka 1-vuotispäivään on vielä pari viikkoa aikaa, niin ei se enää miltään vauvalta tunnu. Ja kun katselen sen touhuja, niin mietin miten ihanaa olis, kun siinä olis toinenkin touhuilija. Mitä kaikkea ne keksisivät.... Mä haluun, mä haluun!

Mulla tää näköjään menee taas perinteisesti, että taustalla elän mukana teidän kirjoituksissa, mutta ei vaan itse uskalla kirjoittaa. Tuntuu että oma kuume nousee liian kovaksi juuri sen kirjoittamisen takia, outoa.

Täällä siis odotellaan ovista ja pitkästä aikaan tikut käytössä (ei raaskinu ostaa ku 7kpl, mutta puolittamalla ne saankin tuplamäärän :P). Eilen testasin huvikseen ekan täysin puhtaan negan, nyt kp.10/27-33. Viime aikoina on ollut enimmäkseen noita alle 30pvän kiertoja, joten kai sitä vois huomisesta alkaen aloittaa säännölliset tikutukset. Jätin greippimehun nyt pois, kun sitä oon jo kaks kiertoa juonut, kiva nähä jääkö limat vähäisemmiksi. Mutta taidan punaviiniä taas kokeilla ;)!

Margeliini, täällä on ihan samat fiilikset, että esikoisesta ei oo enää täyttämään vauvakuumetta. Toinen kun on jo 2-vuotias ja puhua pulittaa jo. Onneksi tykkää leikkiä äitin vauvelia, mut illuusio rikkoutuu ku toinen alkaa selittämään tarinoita :D.

Että tällästä tällä kertaa, palaillaan sitten ku saan plussan ovistestiin. Ja oon siis päättänyt että mä sellasen saan! Samoin oon päättänyt että ens talvena saan vauvan sylinii, pakko <3!

Margeliini: Täällä kans tuntuu että kaikilla on pallomaha :D joo ei minustakaan nuo sinun limailut hiivalta kuullostanu, ehkä pikemminkin ennen ovista esiintyvää limailua?
hattarainen: Kyllähän sen ymmärtää ettei niitä toiveita haluais kauheena nostattaa. Teilläkin jo sen verran pettymyksiä takana, niin eihän sitä joka kuukausi haluais pettyä :/ Toivotaan että se plussa sitten pian löytyiskin , aika aikastahan se olisi kp10 jospa parin päivän päästä ;)

ON: Eilen ei vielä digitaalinen näyttnyt kun tyhjää palloa, mutta juurikin äsken se pallo hymyili mulle :) Ekaa kertaa ikinä selvä ovis ja kivut sen mukaiset, nyt kahtena peräkkäisenä jaksettu puuhailla jospa tänäänkin!! Hyvä etten ilosta kiljunu(ei kehdannu kun tyttö nukkuu).

kp13 dpo -1 tai dpo0

hattarainen: Ai sä harrastat tota testien puolittamista. Mäkin ajattelin, että mahdollisesti ens kierrossa tilaan niitä liuskoja ja puolitan (huomaatko mitä käänteistä psykologiaa: ens kierrossa teen sitten sitä ja tätä). Mä kyllä uskon, että greippimehulla oli jotain vaikutusta. Mulla on kyllä yleensä aika runsaat limat oviksen aikaan, mutta tuntui, että greippimehukuurilla niitä limoja oli tosi monena päivänä.

On tää niin hienoa olla nainen. Pöh. Limat sen kun lisääntyy ja oon jo vajonnut niin alas, että mietin, että voiko se olla raskausoire...? Esikoisesta mulla oli alkuraskaudessa tosi runsasta valkovuotoa, mutta en muista koska se alkoi. En silloin paljoo miettinyt mitään oireita oviksen jälkeen, kun olin  varma, ettei kuitenkaan tärpännyt. Ainoa oire, jonka muistan ihan selvästi ennen plussaa oli munasarjan kipuilu. Noh, tässä olis vielä viikon verran aikaa testailuun...

hattarainen: aikas käteväää puolittaa testit, en yhtään oo aatellukkaan että niin vois tehä :) Tiedän tunteen tuosta kirjoittelusta, sen takia oon yrittänyt vähentää kirjoittelua, oon kuitenkin juttuja käynyt lukemassa ahkerasti :) tsemppiä sinne oviksen bongailuun, täälläkin jo ekan tikutuksen tein tuntemusten takia :))
Margeliini: Täällä ihan samoja tunteita löytyy, esikoinen nyt on reilu vuoden ja  tuntuu että ois niin kiva saada pikkusisarus, ettei se ikäero ois kovin iso. Tahtoo pienen vauvan kun esikoinen on jo "iso"poika.
Mun käsittääkseni toi runsas valkovuoto on yks oire, ainakin mulla oli kun esikoista ootteli, mut enään ei millään muista tarkasti... tsemppiä piina viikkoon!
Omppuf: hienoa että siellä ovis saapunut ja hyvin hyödynnetty, joskos nyt ois teidän vuoronne <3

on... kp10, tää testaili jo ovista haalea viiva tuli, alavatsaa on tänään nippailut enemmän ja vähemmän.. vihlas kerran niin että hyvä ettei kaksin kerroin pitänyt mennä.. :o  oviksen pitäis ilmaantua n. 6 päivän päästä, mut miten noi oireet jo nyt siihen viittaa.. 
mut nyt täytyy jatkaa varastojen siivous urakkaa, huh ku siinä riittääki paljon hommaa :)
Kaikki esikoisen pienet vaatteet ja tavarat pistän eteenpäin.. aluksi aattelin että säästän ne, mut nyt jotenkin tuntuu että parempi ku pistää eteenpäin niin ei aina tuu vastaa pienet vauvan vaatteet.

vanilj: Mulla alkoi tässäkin kierrossa ovisoireet jo viikko ennen ovista. Eli mulla ilmeisesti se kipuilu on munarakkulan kasvukipua. Alkuun, kun rupesin taas synnytyksen jälkeen seurailemaan oviksia, vähän ihmettelin sitä, mutta ilmeisesti se on ihan normaalia. Jospa sullakin se liittyis sellaiseen? Tai voihan ovis toki tulla ennenkin kierron puoliväliä. Mulla näköjään joka toisessa (lyhyessä) kierrossa tulee ovis n. kp 14 ja näissä pidemmissä kierroissa vasta kp 14 jälkeen. Se huono puoli noissa aikaisissa oireissa on, että mä en sitten malta olla testailematta ovista niiden ekojen oireiden jälkeen ja vaikka mulla yleensä on parin kk:n satsi testejä, niin ne sitten tulee kaikki käytettyä :/

hattaraisen viestiä en nyt jostain syystä näe, vaikka tuolla uusimmat viestit -sivulla se on ilmoitettu olevan viimeisin viesti tässä ketjussa. Että palaan myöhemmin asiaan.

On: Aina vaan päivä päivältä hienompaa olla nainen ja yrittää olla miettimättä liikaa oireita. Mutta minkäs teet. Viikko oviksesta ja tänään ja eilen ollut sellaista menkkamaista jomotusta vatsassa. Ja sitä limaa... Miten niitä voi muka olla huomaamatta?? Yritän ajatella, että ne voivat tarkoittaa mitä vaan...

Hei kaikki!

Mä en tajua miten tää aika lipuu käsistä. Luin tossa kaikki teidän jutut niin niitä oli muka sitte 2-3 sivua (!) onko siitä niin kauan ku viimeks oon napottanu koneella?!

Voimia kartenkille. Sairaus perheessä on kuluttavaa, mutta minkäs teet kun rakastat <3 Samaten omppuf, pahoittelut koiran poismenosta. On ne eläimet vaan niin semmosia, vievät meistä palan mukanaan (siis ei konkreettisesti! kauhia näitä mun sanavalintoja) Ja margeliini: tänä aamuna oli ykkösen aamu-tv:ssä raskaana oleva asiantuntija selittämässä jotai siitä Hyvinkään ampumajutusta. Alako ärsyttää välittömästi!

Oma (  .  ) : päädyin tilaamaan niitä Sofi-liuskaovistestejä. Aloin testailla viikko sitten tiistaina ja ei mitään. Torstaina näky jotai. Perjantaina ei mittää. Lauantaina haamu. Sunnuntaina treeneissä tuntu että alavatsa on tulessa, munasarjoja väänti niin että piti olla kaksinkerroin, tätä ei oo tapahtunu sitten teinivuosien! Tulin kotiin ja testasin: viiva oli vahvempi kuin ennen, mutta ei kontrolliviivan näkönenkään, ja aattelin että no maanantaina se tapahtuu! Eilen viiva oli sitten taas haaleampi, no äkkiä vällyjen väliin ja nukuin yön jalat ylhäällä :D. Enkä tajua, ovis siis bongattu kp 17. Että oisko se kierto taas venymään päin... ÄLÄ OO! Älä oo! En malta oottaa!

Vitsi jos tärppäiskin. Se tarkoittas että testin vois tehä just ennen juhannusta ja meidän teatterin ensi-iltaa että sitte saiski heti selitellä muulle työryhmälle että miksen ota alkomahoolia :) Ja mun hieno terassisuunnitelmakin kosahtaisi! Tai join kyllä viime perjantaina sen yhden terassioluen, mutta jotenki ois voinu jäädä pitemmäksikin aikaa siihen istumaan ja höpöttämään :) Mites päin tästä saa käänteispsykologiaa, että tarrais?

Pikkuäijällä on ihan järkyttävä nuha päällä. Oisko flunssaa vai heinänuhaa.. ja ei anna imee niistäjällä/Friidalla. onneks viihtyy ryömien/kontaten niin valuu ees jotai ulos :D

yk 2 kp 19/30-33

Hele81: Toivottavasti olis tärpännyt! +tuulia sinne! Käänteispsykologiasta.. Käy Alkossa ostamassa jotain sun lempparialkomahoolia ;) Ja sano vaikka vielä jollekin, että nyt käy kuitenkin niin, ettet voikaan juoda sitä. Mulle kävi noin esikoisen kohdalla. Paitsi että oltiin laivalla ja sanoin miehen siskolle (mikä oli virhe, siitä alkoi jatkuvaa asiasta tenttaaminen aina kun nähtiin). Meillä on neiti kans edelleen räkäinen ja mulla kurkku kipee ja nenä ajoittain tukossa. Muuten ollaan ihan kunnossa, ei kuumetta ja tyttökin jaksaa ihan tavalliseen tapaan painaa menemään. Alankin olla jo sillä kannalla, että varmaan reagoidaan siitepölyyn.

On: Tänään kp... otetaanpas kalenteri esille... kp 27/31 <- luultavasti. Vielä pitäis muutama päivä odottaa, perjantaina testaan. En haluaisi, mutta pakko. Meillä tosiaan on lauantaina miehen serkun ylioppilasjuhlat ja haluan tietää otanko holillisen vai holittoman alkumaljan. Turhaan en halua ottaa holitonta, koska siitä kyllä herää sellainen mielenkiinto mun asioita kohtaan, että mieluummin käyttäydyn ihan "normaalisti". En käytä alkoholia muutenkaan paljon, mutta alkumalja on kyllä sellainen, josta kieltäytyminen aiheuttaa heti tiettyjen ihmisten keskuudessa spekulaatiota ja miehen sisko on sellainen, joka kysyy kyllä ihan suoraan, että olenko raskaana, jos en juo. Ihmetteli tossa joku aika sitten jo sitä, kun kieltäydyin kahvista ja totesin, että oon aamukahvin jo juonut, että ei enempää tänään. Ja ihan suoraan kysyi, että onko mulla joku tietty syy vähentää kahvin juomista ja siinä oli siis muitakin ihmisiä. Aika röyhkeetä mun mielestä. Sanoin vaan, että kyllä mä sitten kerron, jos on jotain kerrottavaa, että nyt yritän pitää mun verenpaineen kurissa (mikä oli vieläpä ihan totta) ja juoda vähemmän kahvia. Tulipas pitkä selostus.. Mutta ymmärrätte varmaan, kun on niitä ihmisiä (miehen sisko, äiti, tädit), jotka selän takana juttelevat ja arvuuttelevat, että koskakohan noille on pikku kakkonen tulossa ja heti jos joku saa jostain asiasta vihiä, niin puhelimet pirisee ja salapoliisit on asialla. Mua suoraan sanottuna vituttaa sellainen! Anteeksi tälläinen kielenkäyttö, mutta kun en voi ääneen enää käyttää voimasanoja.. Mun vauvahaaveista tietää vaan kaksi hyvää ystävää ja onhan tää asia täällä Internetissä jo :D eli eiköhän se riitä.

omppuf: Onnea ovisplussasta! Mennään molemmat helmikuisiin, jookosta ;). En ole testaillut ovista kuin kerran elämässäni huvikseni enkä silloin saanut testiin mitään viivoja. Aina on ollut selvät ovisoireet niin, ettei tarvi testailla.
hattarainen: Onko oviksen metsästys tuottanut tulosta? :)
Margeliini: Pidetään toiveet yllä! Ei yhtään pöllömmältä kuulosta tuo limailu. Ja tsemppiä sukulaisten uteluihin. Se on aina, ah, niin mukavaa...
vanilj: Sulle myös ovisonnea! Joudut kohta ostamaan kaikki vauvatarvikkeet uudelleen, kun plussa pärähtää tikkuun ;).
Hele81: Sielläkin ovisteltu, jes :).

Mehän ollaan melkein kaikki yhtäaikaa jännäilemässä loppukiertoa! Kivaa (vai onko?)! :)

Huhheijakkaa! Häistä kunnialla selvitty! Oli ihanaa, aurinko helli juhlijoita ja morsian oli niin kaunis ettei itkemättä voinut katsoa. (Minäkö itkupilli? :P)
Oviskin tajusi odottaa sunnuntaihin, että päästiin se hyvin hyödyntämään. Voi, että teki hyvää viettää aikaa kaksisteen miehen kanssa. Ollaan taas kuin vastarakastuneet ;).
Mutta siis, olen vähän ymmälläni. Ihan kuin olisin ovuloinut molemmilta puolilta?! Koskaan aikasemmin ei oo tuntunut siltä. Noh, jos on käynyt niin, niin sit on parempi mahdollisuus raskautua, eikös? :) Mihinkään kaksosiin en usko sillä me ei todistettavasti mitään superhedelmällisiä olla. Täytyy vielä sanoa, että olen kyllä todella pettynyt jos tästä kierrosta ei tärppää.. Oon jotenkin ihan asennoitunut, että meille tulee helmivauva. Eli siis muutaman viikon päästä saatte tulla keräämään mut talteen, kun hajoon palasiksi..

Niin, ja kp on 24/33-35.

Margeliini: No on kyllä uteliaita sukulaisia! :o En yhtään ihmettele miks et halua jakaa kuumeiluas niitten kans :o Täällä kanssa anoppi ja sen tytöt kunnon korppikotkia, vaikka ollaan kerrottu yrityksestä niille jo viime kesänä. Nykysin nuo ei tosin uskalla enää kysellä, varmaan pelkäävät reaktiota. Toivotaan että siellä on testissä plussa parin päivän päästä! :)
vanilj: Voihan se oviksen ajankohta vaihdella kierroittain :o:) Kyllä nuo sun tuntemukset vähän siihen viittais.. ettei olis vaan lyhyempi kierto tulossa? Miten sun O-testailut yleensä käyttäytyy?
Hele: pikkuiselle paranemisia flunssaan! Ootko sä aikasemmin (esim esikon yritysaikana) testaillu noilla? Eihän kaikille sovi kaikki testimerkit, mulla nuo käyttäyty ihan kummallisesti ja vaihdoin merkkiä :o

napa: Loukkasin eilen vähän jalkaa pelissä :/ Näyttää niin tyhmältä kun pitää nilkuttaa. Muuten fiilikset on aivan loistavat, matkarattaat saapui postissa eilen ja mahastakaan ei tällä hetkellä vihlo. Oliskohan se irtoaminen kuitenkin tapahtunut. Oli muuten täälläkin sellaset oviskivut että alta pois!

kp17 dpo 3 (ff:n mukaan)

Erna: Kumma juttu, mä kans mietin, että olisinko voinut ovuloida molemmilta puolilta. Just täällä kirjoitin jollekin, että mulla aina kipuilee vaan vasen munasarja ja tässä kierrossa tunsin ekaa kertaa kovaa vihlomista myös oikealla. Meillä ei onneksi ole sukurasitteena kaksosraskaudet kummankaan puolelta (toki niitä voi muutenkin tulla), vaikka tietysti olisin iloinen jos nyt ylipäätään olisin raskaana. Mutta mieluiten ei kaksosia. Toivotaan tärppiä sinne! Ja tsemppiä piinaviikoille :)

omppuf: Tekevälle sattuu. Mua otti eilen niin päähän tämä jatkuva flunssa, jonka takia en uskaltanut lähteä salille rehkimään, että nostelin sitten kotona käsipainoja. Nyt on ranne vähän kipee, vaikka en mielestäni edes tehnyt mitään väärin. Jospa se olis vaan sitä, että tein ihan uudenlaista liikettä eikä käsi ollut tottunut siihen... Kuulostaa kyllä siltä, että sulla olis ihan hyvin voinut olla ovis. Saatko sä tässä kierrossa tietää myöhemmin, että oliko?

Mua nyt jotenkin ärsyttää toi ukko :( Viikonlopusta asti tullut koko ajan jotain erimielisyyttä sen kanssa. Ei mitään isoa ja vakavaa, mutta sellasta pientä, kun ei vaan kemiat kohtaa jostain syystä ja kaikki mitä se sanoo, on jotenkin ärsyttävää. Sunnuntaina kyllä suutuin ihan kunnolla, kun ollaan sovittu, että yritetään olla tartuttamatta meidän tyttöön sitä jotain bakteeria (sillä on joku hieno nimi, jota en nyt muista), joka aiheuttaa hampaiden reikiintymistä ja mitä mun silmät näkevätkään? Ukko antaa tytölle tyhjän limupullon, josta on juuri juonut ja tyttö laittaa sen suuhunsa!! Aarghh! emoticon

Omppuf:lle iso rutistus ja onnittelut oviksen pongaamisesta! Tosi mahtavaa kun voi hetken aikaa olla hyvillä mielin kropan toiminnan suhteen! Jospa tämä ois Se kierto teille!!! Toivotaan että saat jalankin nopeasti kuntoon.

Margeliini, mä sillon joskus ekaa kertaa ovistestejä tilaillessani vierailin palstalla, jossa testien puolittamista suoritti useimmat. Ainakin mulla testit on toimineet moittettaa puolituksista huolimata. Tai siis enhän mä sillon saanut niihin piirtymään muuta kun haaleita viivoja, mut se tuskin oli puolittamisen vika. Kovasti jaksamista piinapäiviin. Ihminen on kyllä sit niin kummallinen, kun alku kierrosta aika kuluu ihan normaalisti, mutta loppu kohden kello kääntyykin ihan väärään suuntaan. Onko siellä limailut jatkuneet? Kylläpä sulla on tosistaan uteliaita sukulaisia :O. Taisit tuossa viimeisessä viestissä hakea kariesta? Mekin ollaan yritetty olla sen kans tarkkoja ja saatiinkin puhtaat paperin 1,5-vuotis tarkistuksessa. Eli ainakaan sillon ei oltu vielä tartutettu. Sehän ei välttämättä yhestä kerrasta tartu! Herkimmin ilmeisesti tarttuu silloin, kun hammas on just puhkeamassa.

Vanilj, se on kyllä just niin varma etä teillä tärppää, just ku oot kaiken vauvakaman myynyt poissa. Pitäsköhän itekkin kokeilla sitä, jos mikään muu ei tepsi :D!

Hele81, kylläpä sulle testit ja keho viestittään ristiriitasia merkkejä. Jospa se kierto ei sittenkään venyis, se on niin tuskallista! Paranemisia sinne flunssaiselle pikkaselle!

Erna, kiitos ihana aurinkoisesta viestistä! Teillähän on mennyt kaikki käsikirjoituksen mukaan: häät meni putkeen, ovis oikeeseen aikaan ja suhdekkin kukoistaa. Kyllä tuohon tilanteeseen sopis niin yks vauva lisää... Mä haluaisin kanssa sen helmikuun vauvan!

Omaa napaa sen verran, et nyt eletään kp. 14/27-33 ja ovistestin näytti jo vahvaa viivaa, joskaan ei samanvahvuista kontrollin kanssa. Eilen oli vielä tosi haalea. Jospa huomenna! Ollaan kyllä jo nyt pupuiltu varuiksi, ei siinä mitään häviäkkään :D. Limat tuli selvästi myöhemmin nyt, kun en oo greippimehua juonut. Toisaalta helpompi kartoittaa ovista, kun limat ei ala niin kauheen aikasin?

Nyt haikarat liikkeelle!!!

hattarainen: Juu, jotain sellasta bakteeria tarkoitin, jota pitää välttää ;) Siis voiko sen jotenkin testata, että onko sitä tartuttanut? Vai katotaanko se ihan silmämääräisesti vaan? Ukko saa kyllä kuulla kunniansa, jos on sen tartuttanut! :( Limailu jatkuu edelleen runsaana. Muuttunut vetisemmäksi (että jos kiinnostaa nää yksityiskohdat ;). Oviksen jälkeen oli päivän kestävä "kuiva kausi". Miehen sukulaiset ovat mitä ovat... Välillä, kun oikein ärsyttää, tulee mietittyä, että miten jaksan koko loppuelämäni niitä. Sulla kuulostaa ovisoireet lupaavilta :) Mä huomasin kans greippimehussa sen, että limat tuli täälläkin aikaisemmin. Ehdottomasti otan käyttöön ens kierrossakin ;) Oon syönyt myös paljon hapanmaitotuotteita, jotka huhupuheiden mukaan tekevät alapään sen verran happamaksi, että siellä pärjää tyttösiittiöt paremmin emoticon Nää on näitä uskoo ken haluaa -juttuja.

On: Kp 28 eli nyt ollaan ihan loppukierrossa jo, mutta silti tää aika vaan matelee. Oireita on edelleen ja pari tullut lisää, mutta ei niistä sen enempää. Täytyy vaan yrittää pitää pää kylmänä. Tänään olin jo ihan varma, että nyt täti tuli, mutta ei onneksi tullutkaan. Yritän tässä miettiä ylihuomista varten kaikkia ihania asioita, joista saan olla iloinen ja kiitollinen. Täytyy varmaan kirjoittaa ne paperille, jonka sitten kaivan esiin, kun testissä komeilee se "ei raskaana" -tulos. Ei! En halua tehda testiä! Typerät juhlat :( En edes tajua miksi meidän täytyy mennä sinne, kun ei edes olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä. Tyyppi on vaan kerran puhunut mulle, laivalla baarissa kysynyt, että käynkö ostamassa sille juotavaa (oli silloin itse alaikäinen, 16 vee). Juu, en todellakaan osta kakaroille alkoholia! Mies välillä ihmettelee, miksi oon niin pessimistinen näin loppukierrosta. Mehän ollaan kuitenkin yritetty tehdä lasta ja mun oireet voi ihan hyvin olla raskausoireita. Niin.. Pessimistikö ei pety? Kyllä mä ainakin petyn joka kerta, kun täti tulee tai testi on negatiivinen.

Margeliini, sen kariestartunnan määrän voi tarkistaa sylkinäytteellä. Meillä se tehdään automaattisesti tuossa 1,5-vuotis hammastarkastuksessa. Olikohan asteet 1-3 ja onneksi saatiin puhdas nolla! Jospajospajospa se täti ei teille enää löytäiskään tietä pitkiin aikoihin! Toivon kovasti, että testistä löytyiskin paljon mukavampi teksti!

Just tuossa tein uuden ovistestin ja taas sieltä vahvaa viivaa pukkaa, mut en tiiä onko vieläkään ihan yhtä vahva kuitenkaan. Toki voi olla että huippu on ollut tässä kahen testauksen välillä tai sitten viiva vielä tuosta vahvistuu. Oon testaillun aina illalla, tänään aattelin tuhlata oikein kaksi testiä ;).

Tuleeko muuten kenellekkään tuo Kaksplus-lehti? Tässä uusimmassa numerossa oli mun mielestä loistava artikkeli tyytymisestä. Jotenkin osu ja uppos muhun. Pointtina se, että voitaisiin opetella tyytymään siihen mitä meillä on, eikä aina haaveilla paremmasta. Siis ei mikään uus juttu, mutta jotenkin oli pysäyttävä teksti. Tää oli muuten mulle eka numero tätä lehteä, kolmen vuoden jälkeen alkoi vauvalehti tylsistyttämään.

Heippa kaikille! monta päivää on vierähtäny enkä oo päässy täällä käymään ollenkaan, ihan hirveesti ollu tekemistä. 
Mutta mutta..menkat alkoi eilen emoticon Alkoi vielä muutaman päivän etuajassa niin en ehtinyt testaamaankaan. Ärsyttää(vaikka olikin vasta eka yrityskuukausi) koska oltiin tosi kivasti viihdytty makuuhuoneessa viime viikkoina..hmph..ei mahda mitään. 
Ovistestit tilasin eilen joten niitä sitten vaan hyödyntymään kunhan menkat loppuu. 

Waganalle pahoittelut! Kyllä se pettymys tuntuu ikävälle, oli yritysierto sitten monesko tahansa. Jospa sitten seuraavasta kierrosta ;)!

Piti tulla tänne avautumaan, kun tuo meijän esikoinen kyllä yllätti mut taas. Oltiin äsken kyläpaikassa, jossa oli kaksi vauvaa. Tyttö niitä kovasti hoiteli, antoi tuttia suuhun ja tahtoi syliin. Kun oltiin kotioven takana, niin neiti kirkkais silmin sano mulle: "äiti osta vauva". Snif, niin mä ostaisinkin jos vain niin voisin tehdä. Joko vauvakuume on tarttunut tuohonkin :D?

Kiitoksia kaikille flunssankarkotustoivotuksista :)
Rään määrä on vähennyt, mutta kyllä sitä edelleen tulee. Ja hassu herätysyskä on ilmennyt, eli aina ku herää päikkäreiltä, vetelee semmosta kuivaa hakkaavaa yskää. Jatkuu noin minuutin ja sitte taas kontataan kauhiaa vauhtia eteenpäin niinku ei mitää.

omppuf: esikoisen aikaa tikuttelin ovista First Signal -testeillä. Oletan että testit toimi, kun tulostakin syntyi, mutta kalliiksi kävivät, ku paketissa oli vaan 5. Katotaan nyt KUN tästä kierrosta EI tärppää että miten nuo Sofit käyttäytyy ENSI kierrossa (käänteistä psykologiaa, HAHAHHAHA)

hattarainen:
varapupuilu kuulostaa hyvältä strategialta! ois pitäny ehkä iteki tajuta, mutta tuntuu että tämä arki ja menot (vaikka vielä oon viikon äippälomalla) jotenki syö energiat, että ku illalla tuloo kotiin niin ei kyllä ensimmäisenä oo pupuilut mielesä :-/ ja vauvan ostohan se näppärää olis.. :-/ meille tulee nykyään kans Kaksplus, mutta en oo ehtiny lukea. Tyytymisartikkeli kolahti jo kannesta silmään. Kohta se iltalukemiseksi.

Erna: mainio ajoitus teillä ja varmasti romanttiset tunteet pinnassa yritystä entisestään herkistämässä! On häät kyllä ihQja tilaisuuksia. Vitsi, miks meijän lähipiirissä ei kukkaa mittää semmosta. Höh! Toivotaan että teille helmivauva ilmoittelisi tulostaan :)

Margeliini: näin teen eli käyn ostan sangriaboolin ainekset! Siihen menee viinaa niin järjetön määrä että taloudellinen tappio jos se jää juomata on niin suuri että käänteispsykologian täytyy toimia! Punkkua, kirkasta, triple secciä! Vielä eksoottisia hedelmiä (jaa no vois ostaa greippiä limottelu mielessä), ja cokista.

Mää oon nyt masistellu sitä että ihan varmasti puputus tapahtui liian myöhään, ja sitte menkat on just sen kaks päivää myöhässä että ehin testata kemiallisen plussan ja sit viidentenä päivänä ne alkaa tai jotai muuta hönöä. Ei olis eka kerta. Pessimisti ei pety!

Tsemppiä kaikille meille. Onhan ne jo nuo yhdet kullanmurut tuossa elämää sulostuttamassa. Varsinkin eilen, kun tyyppi veti puoli metriä konttauskakkaa matolle, pyyhkeelle ja leikkimatolle. Taisi ilmakylvyt loppua meidän taloudessa. :D

Takaisin